Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Diablo 3

draev

New Member
Nimi: Diablo III
Kehittäjä: Blizzard
Julkaisija: Blizzard
Julkaisu: PC julkaistu, PS3 & Xbox 360 (julkaisu 3.9.2013), PS4 (myöhemmin, ehkä julkkaripeli?)
Genre: Action RPG, hack n slash, dungeon crawler
Alustat: PC, Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360
Moninpeli: Kyllä (co-op & pvp joskus tulevaisuudessa)
Demo: (PC) Kyllä, vaatii ilmaisen battle.net-tunnuksen, saa pelata act 1 läpi ja levelata level 13 asti
Kotisivut: Blizzard Entertainment: Diablo III

Näytä liitetiedosto 10668

Elikkäs nyt kun Diablo 3:n pleikkariversiot on varmistettu niin pientä päivitystä aloituspostaukseen. Blizzard Announces Diablo 3 for PlayStation 4 - IGN

Konsoliversion julkaisupäivä selvillä 360 & PS3 osalta: http://us.battle.net/d3/en/blog/10082119/

Pari traileria:

[video=youtube;VzbgF6artSg]http://www.youtube.com/watch?v=VzbgF6artSg[/video]

[video=youtube;nJaK_RwvxCA]http://www.youtube.com/watch?v=nJaK_RwvxCA[/video]

PS3-versiosta pelikuvaa:

[video=youtube_share;oQzZWuLdy0Y]http://youtu.be/oQzZWuLdy0Y[/video]

Lisää uutisia:

http://penny-arcade.com/report/arti...ine-real-money-auction-house-removed-not-exac

You’ll be able to play offline, with up to four players on the same console.

It was confirmed to me that the game will be playable offline on the PlayStation 3. Which leads to some other changes, namely the removal of the real money auction house.

I also asked about their exclusivity with Sony. “We don't have any announcements to make at this time,” I was told, “But we're not necessarily a Sony exclusive.”
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Diablo 3 [konsolit, PC]

Hyvä homma että kai kummallekin (?) konsolille tulossa. Itse kyllä olen sen verran PC -henkinen tämän pelin suhteen että tietokoneella mennään D3:n kanssa. Kakkososa vielä tukevasti muistissa... ja en raaskisi kolmosta konsolilla pelata. Kerkenee vielä vähän updeitata konetta jos pystyisi.

Eiköhän sieltä tule varsin mahtava peli taas. Grafiikan aavistuksen sarjakuvamainen ja mielestäni WoW:ia henkivä tyylisuunta ei ole alustakaan asti ollut mieleeni, mutta kaipa siitä pääsee yli kun saa päästellä pitkästää aika pitkin uusia laitumia lootin ja hirvityksien perässä.
 
Vastaus: Diablo 3 [konsolit, PC]

^ Joo, ei ole vielä varmistettu muuta kuin että konsoliversio olisi nyt joskus tulossa. Toivottavasti tulee sekä 360:lle, PS3:lle kuin myös Wii U:lle ja onhan tuossa vielä mahdollista että voisi tulla esimerkiksi Vitalle. Isoin kysymysmerkki onkin varmaan se, antaako MS Blizzardille lupaa käyttää Battle.nettiä, koska ilman sen tukea voi olla ettei 360-versiota tule. Cross platform MP vähintään PS3:n ja PC:n välillä toivottavasti olisi mukana, kuin myös PC-version real money auction house.

Itse hieman vielä arvon ostanko vain konsoliversion, vai PC-version, vai kummatkin. Kunhan antaisivat lisää tietoa nopeasti niin voisi senkin päätöksen sitten tehdä. Tutut on kuitenkin ostamassa PC-versiota, niin eipä se oikein ole sit hyvä mennä yksin konsolipuolelle jos ne ovat toisistaan erillään.
 
Vastaus: Diablo 3 [konsolit, PC]

Torchlight toimii konsolilla hemmetin hyvin, mutta kykyjen hallitseminen ja valitseminen tilanteiden mukaan oli tuskallista. D3:n konsoloitumisessa mietityttää se, että kuinka juuri kontrollien sovittamiseen panostetaan. Touhun täytyy yksinkertaisesti olla mietitympi ja paremmin toteutettu kuin esimerkiksi Torchlightissa. Jos alkavat sovittamaan peliä konsoleille, vierähtää tässä taatusti hyvä tovi. Ei jaksa uskoa, että Blizu päästää markkinoille millään tapaa "halpaa tuotetta".

PC:llä tulen tätä rouhimaan. Aivan helvetilliset määrät taatusti. Aikaisempia tulee vielä nykyäänkin silloin tällöin pelailtua, ihan ykköstä myöten, jonka gootimpi ja kauhumaisempi miljöö viehättää pirusti. Mikään ei voita shifti pohjassa oviaukolle asettumista ja vihollislauman muhentamista kynnysmatolle. Kakkosen ongelmaksi muodostui haastavimmillaan lopputasot, joista löytyi vihollisia jotka yksinkertaisesti olivat immuuneja satunnaisille asioille - kun immuunius sitten osui siihen pelaajan hahmon pääasialliseen lahtaustapaan... no, siihen jäi se kerta. Lords of Destruction lisäri oli toisaalta monella tapaa aivan järjettömän mahtava lisäri. Pelattavaa oli paljon ja peliä uudistettiin, ja erityismaininta Uelmenin aivan fantastiselle soundtrackille. Miekkosen orkestraatiot saavuttivat mielestäni sen Diablo-hengen mitä aikaisempi hämyisempi matsku oli luonut. En olisi uskonut mahdolliseksi, mutta ai että. Groovesharkista löytyy, ja ainakin zipale Fortress kannattaa kuunnella. Jäbä on Poledouriksensa kuunnellut. Jos tästä ei tule jäiset tundrat mieleen, niin ei sitten mistään!
 
Vastaus: Diablo 3 [konsolit, PC]

Torchlight toimii konsolilla hemmetin hyvin, mutta kykyjen hallitseminen ja valitseminen tilanteiden mukaan oli tuskallista. D3:n konsoloitumisessa mietityttää se, että kuinka juuri kontrollien sovittamiseen panostetaan. Touhun täytyy yksinkertaisesti olla mietitympi ja paremmin toteutettu kuin esimerkiksi Torchlightissa. Jos alkavat sovittamaan peliä konsoleille, vierähtää tässä taatusti hyvä tovi. Ei jaksa uskoa, että Blizu päästää markkinoille millään tapaa "halpaa tuotetta".

Sacred 2:ssa ainakin toimi mielestäni hyvin. Okei siinä oli kerralla "bindattuna" vain 9 kykyä, mutta mielestäni se riittää aika hyvin kuitenkin kun niitä voi vapaasti kokoajan vaihdella mitkä 9 on.

Sacred 2 muutenkin antoi uskoa itselleni että jos vain tahdotaan niin voidaan tehdä hyvä peli konsoleilla tässäkin lajityypissä. Tämä siis omien 360-kokemusten perusteella.
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Tuleeko tätä ollenkaan konsoleille, kun oma pc ei pyöritä? Noh.. mutta julkasu päivä varmistui eli 15.5.2012. :)
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Annetaan käyttämätön Diablo III Beta Test Invitation Key (PC/Mac) ensimmäiselle halukkaalle (vaikka privaattiviestiä kehiin). Vaatii Battle.net rekisteröitymisen. Itsellä ei ole käyttöä, sillä en omista tarpeeksi tehokasta konetta pelin pelaamiseen.

EDIT: Beta-avain annettu eteenpäin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Jaaha, toukokuun 15. päivä saa heittää jälleen kerran hyvästit sosiaaliselle elämälle ainakin vähäksi aikaa. Vaikka pelin betaa onkin paljon parjattu mm. yksinkertaistamisesta niin kyllä mä silti tätä odotan ja tekis melkein mieli laittaa Collector's Edition ennakkotilaukseen.;)
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Betaa pelasinkin vähän aikaa ja kyllähän se todellakin maistui! Innolla odottaen.. :eek:
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Näinhän se menee. Teatteria ja muuta ohjelmassa viikonloppuna, mutta...

Diablo® III Open Beta Weekend - Diablo III

Aivan helevetin järjetön täpinä ja virne niin että naamaan sattuu.

Voi mun sieluain.

Avatarkin on kohillaan naaman virneestä päätellen ;)

Mutta, itse justiinsa pelasin "Betan" läpi, minusta on kyllä ennenminkin Demo kuin beta koska betan pääsee läpi siinä vaiheessa kun
tappaa Skeleton Kingin, sen jälkeen peliä voi jatkaa mutta Questeja ei tule, tai sitten vain tyytyy tekemään uuden tyypin jolla taas pelata, itse pelasin ensin Barbanianilla ja nyt olis Demon Hunter(?) seuraavana.

Kaiken kaikkiaan ihan H*LVETIN hyvä peli! ainoastaan tuon Betan lyhyys jäi harmittamaan, kyllä tuo varmaan tulee ostettua hieman myöhemmin julkaisun jälkeen tia jopa ennakkotilattua. ME GUSTA!
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Tuli seurattua eilen kun kaveri pelasi betaa ja pakkohan se on myöntää, että pirun hyvältä tuo peli näytti. Harmi vaan ettei oma kone jaksa pyörittää peliä, joten odotellaan sitä konsoliporttausta jos se on tullakseen.
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Poltteet tämän pelin kohdalla nousivat alkuviikolla sen verran kovaksi, että oli pakko pistää touhutonni palamaan ja tilata uusi konepaketti jimmsistä. :D

Blizzard ei ole pettänyt vielä kertaakaan odotuksia enkä usko että niin käy nytkään.
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Ei kyllä mitenkään erityisemmin säväyttäny tuo beta, aikalailla yksinkertaistettu 2:sta, mikä ei ole hyvä juttu ollenkaan. Ei edes minkään näköstä skill tree:tä. Kaikki muu toimii ihan jees, mut vähä jää roolipeli elementit köyhiks. D2 henkinen Path of exile tuntuu enemmän diablolta kuin tämä ja siinä on huomattavasti monipuolisempi skill systeemi, vaikka onkin pikkupuljun tekemä (beta vaiheessa sekin). Jos se konsoliversio joskus putkahtaa niin sit vois ehkä hankkia, mut odotukset laski aika dramaattisesti.
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Ei kyllä mitenkään erityisemmin säväyttäny tuo beta, aikalailla yksinkertaistettu 2:sta, mikä ei ole hyvä juttu ollenkaan. Ei edes minkään näköstä skill tree:tä. Kaikki muu toimii ihan jees, mut vähä jää roolipeli elementit köyhiks. D2 henkinen Path of exile tuntuu enemmän diablolta kuin tämä ja siinä on huomattavasti monipuolisempi skill systeemi, vaikka onkin pikkupuljun tekemä (beta vaiheessa sekin). Jos se konsoliversio joskus putkahtaa niin sit vois ehkä hankkia, mut odotukset laski aika dramaattisesti.

Aina enemmän ei ole parempi ja diablo 3 hyvin kyllä näyttää sen jos on pelannu lvl 13 asti
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

Useimmilla hahmoilla beetta rykäisty. Katsotaan jos saisi jonkinlaista videota aikaiseksi.

Sen ihmeemmin menemättä vielä itse peliin, törmäsin jonkunlaiseen filtteripakettiin jota tuumasin kokeilla. Ero on melko hämmentävä. Jo ennen tuota tuli huomattua että hitto vie onpas epätarkkoja nuo tekstuurit. Tuon filtterihässäkän ja erityisesti sen terävöitysominaisuuden kanssa pelistä tulee paljon mukavampi katseltava.

Normaali peli

Filtterit päällä

Kuvien ylivalotus johtuu siitä, että videoiden kanssa täytyy gamma yleensä säätää melko korkeaksi jotta frapsin ottamat videot eivät näytä niin mustilta.

Ei kyllä mitenkään erityisemmin säväyttäny tuo beta, aikalailla yksinkertaistettu 2:sta, mikä ei ole hyvä juttu ollenkaan. Ei edes minkään näköstä skill tree:tä. Kaikki muu toimii ihan jees, mut vähä jää roolipeli elementit köyhiks. D2 henkinen Path of exile tuntuu enemmän diablolta kuin tämä ja siinä on huomattavasti monipuolisempi skill systeemi, vaikka onkin pikkupuljun tekemä (beta vaiheessa sekin). Jos se konsoliversio joskus putkahtaa niin sit vois ehkä hankkia, mut odotukset laski aika dramaattisesti.

Enpä aikaisempia Diabloja roolipeleiksi kutsuisi, vaikka onkin tyypillinen attribuuttien naksuttelu läsnä - eli hahmolle naputellaan pisteitä joko Strengthiin, Dexterityyn tahi Staminaan jne kun leveli nousee. Käytännössä tämä vaihe on aika turha kun hitusenkin miettii. Kaikki barbaaria pelaavat sijoittavat pojonsa pääasiassa strenaan, sillä haluavat vetää mehukkaammin turpaan. En itse näe että tämänkaltaisen hahmoruuvauksen poisjättäminen köyhdyttää peliä mitenkään, sillä erityisesti alussa kun leveleitä paukkuu niin pirusti niin tämmöinen stattikliksuttelu turhauttaa. Toki, barbaari voi päättääkin sijoittaa stattipojoja strenan ohella myös siihen ilmeiseen kestävyyteen (stamina/vitality tms), mutta pääosassa Diabloissa on aina ollut farmaus - eli esineiden etsintä. Ne määrää hyvin pitkälti pärjäämisen. Jos hahmoluokkia ei olisi, eikä olisi näitä estoja jotka estää joitain hahmoluokkia käyttämästä tietynlaisia aseita, niin sitten stattien ruklaukselle voisi olla tilausta koska pelaaja päättäisi niiden kanssa millaista hahmoa pelaa. Ensimmäisessä Diablossa tein tosiaan velhon, jolla sitten taistelinkin kahdenkäden kirveen kanssa. Ihan vain koska pystyi. Tietenkään hahmo ei ollut niin tehokas kuin "oikea meleehahmo", mutta tulipahan tehtyä.
 
Vastaus: Diablo 3 [PS3/X360/PC Hype]

On kyl ihan totta, et D2:ses ei mikään hääppönen hahmonmuokkaus ollut, mutta näin yleisesti oon tottunut siihen et sitä omaa hahmoa muokataan tiettyyn suuntaan. Nythän periaatteessa buildin voi muuttaa erilaiseks parilla klikkauksella, kun muissa roolipeleissä yleensä "joutuu" tekemään uuden hahmon jos siitä haluaa erityylisen, et en tiedä miten se pitemmällä mittakaavalla vaikuttaa pelin ikään ja itse pelaamiseen. Se etu siinä kuitenkin on, että buildia ei voi mitenkään totaalisesti kusta. Sitten sen vasta näkee ku peliä enemmän pelaa et miten se toimii. Voi olla, et se on vaan tottumuskysymys.
 
Ylös Bottom