Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Niinpä niin. Montako esimerkkiä haluat toisenlaisesta näkökulmasta? Vai onko tuo näkemyksesi nyt jokin absoluuttinen totuus ja kaikki järkevä argumentointi kannattaa myös sinun osalta unohtaa?
Lue niitä viestejä mitä postailet. Kaikissa toistuu sama kaava; aggressiivisuus, ylimielisyys, hyökkäys. Hengitä joskus. Nauti niistä peleistä mistä pidät, jätä se änkyröiminen. Tai jos pakko änkyröidä, älä mene pahoittamaan mieltäsi kun saat vastareaktioita ja kutsu muita trolleiksi.
 
Lue niitä viestejä mitä postailet. Kaikissa toistuu sama kaava; aggressiivisuus, ylimielisyys, hyökkäys. Hengitä joskus. Nauti niistä peleistä mistä pidät, jätä se änkyröiminen. Tai jos pakko änkyröidä, älä mene pahoittamaan mieltäsi kun saat vastareaktioita ja kutsu muita trolleiksi.
Okei, eli et kaipaa mitään muuta näkemystä kuin oman absoluuttisen totuutesi, joka sekin valitettavasti on oikeasti vain mielipide.

Jännästi teikäläistä ei vaivannut tuoreeltaan esimerkiksi Helldivers 2-ketjussa käyty mylly, jossa levitettiin tietoisesti (?) perätöntä tietoa, vaikka itse pelistä olisi ollut mukava keskustella (=nauttia pelistä mistä pidän). Mutta mennään sitten näillä osaltasi.
 
Lue niitä viestejä mitä postailet. Kaikissa toistuu sama kaava; aggressiivisuus, ylimielisyys, hyökkäys. Hengitä joskus. Nauti niistä peleistä mistä pidät, jätä se änkyröiminen. Tai jos pakko änkyröidä, älä mene pahoittamaan mieltäsi kun saat vastareaktioita ja kutsu muita trolleiksi.

Tässä tosiaan erinomainen ohje jokaiselle. Kivien heitteleminen lasitalossa on aivan turhaa, mutta jos tosiaan jokainen keskittyisi positiivisiin asioihin omassa harrastuksessaan, niin varmasti olisi helpompaa kaikilla.

Sonyn vaatimukset eivät kuluttajille maistuneet, asia tehtiin selväksi ja Sony oli pakotettu kuuntelemaan. Näin sen kuuluukin toimia. Eikä Sony kyllä tarvitse mitään puolustusvoimia foorumilla, kyllä tämäkin korporaatio kestää kritiikkiä.
 
Okei, eli et kaipaa mitään muuta näkemystä kuin oman absoluuttisen totuutesi, joka sekin valitettavasti on oikeasti vain mielipide.

Jännästi teikäläistä ei vaivannut tuoreeltaan esimerkiksi Helldivers 2-ketjussa käyty mylly, jossa levitettiin tietoisesti (?) perätöntä tietoa, vaikka itse pelistä olisi ollut mukava keskustella (=nauttia pelistä mistä pidän). Mutta mennään sitten näillä osaltasi.
Enemmistö hermostui firman päätöksestä mikä kosketti kyseistä peliä. Minä en itse osannut tuosta hermostua, koska se ei koskettanut minua. Sitten sain tietää, että tuon päätöksen myötä monen maan asukkaat jäävät ilman peliä mistä maksaneet rahaa. Se taas suututti. Firma perui päätöksensä. Sakki tyytyväisiä. Nyt voi kaikki hengittää ja ihmiset jatkaa pelaamista ja keskustella kyseisestä pelistä. Mitään vahinkoa ei tapahtunut.
 
Toivottavasti sinulla tosiaan on kaikki hyvin. Täällä ketjussa voit jatkaa, jos itse aihe kiinnostaa vähemmän kuin henkilökohtaisuudet.

Kaikki on hyvin, toivottavasti sinullakin/teilläkin(olettaen että et ole yksin ajatustesi kanssa) mutta toisten osapuolen kannalta voisi olla parempi vaikka olisitkin yksin. Tehdään jatkossa niin että vastaa toki kirjoituksiini mutta minä saatan lukea ne ja jätän vastaamatta, näin saat varmana mielenrauhan. Toivottavasti tämä auttaa edes vähän sinua.
 
Ärsyttää tälläinen lievä asia kun tuntuu että nykyään tulee harvoin hyviä pelejä ja sitku tulee niin tottakai ne tulee samaan aikaan. Toisaalta mä kritisoin omaa ajatusmaailmaa kun tykkäisin että tulisi enemmän hyviä pelejä mutta myös pidempiä. Toihan on vaikea yhtälö. Ei voi vaatia että tulisi usein ja pitkiä pelejä. Eihän aika riittäis edes sillon kaikkien pelaamiseen
 
Ylös Bottom