Uudet Profiiliviestit

1. FunkyMama
    FunkyMama Tonoko
    Kiinnostaako vaihtaa AC Unity AC Syndicateen?
  2. Miika_-
    Miika_-
    On olemassa kaksi täysin oksettavaa sairautta.. Sääli ja konsoli fanipoikana/tyttönä oleminen.
  3. Endor
    Endor Gimble
    Tiedätkö tuosta PUBG:n kartta-päivityksestä paremmin? Itse en ainakaan eiliseen menessä ollut löytänyt päivitystä Xboxille, vaikka sellaista menella taholla lupailtiin.
  4. robi123
    robi123 Tonoko
    Kiinnostaisko horizontti zero daen vaihtaa south park fractured but wholeen?
  5. Tonoko
    Tonoko Seether
    Hyvin sujui pelivaihdot, suosittelen!
    1. Seether tykkää tästä.
  6. Fingamer97
    Fingamer97
    Ja viikon loppusi
  7. Fingamer97
    Fingamer97
    Hei olen 13v poika pieksämäelt etsin peliseuraa pelaan gta5 ww2 fortnitea ja overwhatchii mun boxi nimi on fingamer97 pelaan vaa lomill
  8. Fingamer97
    Fingamer97 sambzz
    Etsin peli seuraa mä pelailen gta5 overwhatch ww2 ja fortnitea olen iältäni 13 ja pelailen vaan viikon loppusin ja lomilla omistan pelikuulokkeet ja mikin
  9. Juscunt
    Juscunt Darkrain
    Onko a way out vielä myynnissä? Haluaisin ostaa sen jos on vielä vapaana
  10. VadelmaPvP
    VadelmaPvP
    Ajan Slip 'N' Sliidee ja Kartingii in riil laif
  11. pantteri
  12. sekoku83
    sekoku83 Tonoko
    Onnistuneet kaupat!
    1. Tonoko tykkää tästä.
  13. Tonoko
    Tonoko sekoku83
    Laitetaan kauppapalaute tänne, kun muutakaan paikkaa ei enää ole. Eli onnistuneet pelivaihdot, suosittelen.
  14. robi123
    robi123 Seether
    Terve, jos vielä yakuza vaihtamatta niin olisi tarjota sniper elite 4 ja south park fractured. saat molemmat.
  15. CharGasM
    CharGasM Ippenator
    2.5vuotias on minun poikani. Aika harvassa nykyään hyvät tasoloikka pelit. Siihen tarpeeseen just hyvin sopinut toi super luckys tale. Taisi tällä hetkellä olla storessa tarjouksessa. Siihen on myös tullut ranta loma kohde lisä osa 5e on lisärin hinta.
  16. sekoku
    sekoku Tonoko
    Moikka, kiinnostasko vaihtaa Nioh peli watch dogs 2, mafia3 tai dying light peliin?
  17. curtaw
    curtaw
    Vapise, Konsolifin! Oon palannut 3 vuoden talviuniltani!
  18. TimHolmes
    TimHolmes Darkrain
    Mikäli shadow of war on vielä myynnissä niin voisin ostaa pois? :)
    1. Darkrain
      Darkrain
      Moi! Pahoittelut hitaasta vastauksesta, kiire ollut viime aikoina. Peli kyllä löytyy edelleen ja jos vielä tarvetta niin voin sen kyllä myydä :) Olen itse pääkaupunkiseudulla/Helsingissä, tehdäänkö kaupat postilla vai kasvotusten? -Tapio
      25.03.2018
  19. Seether
    Seether Darkrain
    Olisko vaihdossa shadow of war ja hitman firdt season ps4 peleihis kiinostanut gravel? :)
  20. gozaimasu
    gozaimasu
    I'm not dead... yet!