Jäsenen Lebe80 uusimmat tuotokset

  1. Lebe80

    Tulevat pelit/huhut/uutiset (PlayStation, Xbox, Nintendo)

    Se oma, passiivinen ketju ei rasita foorumin pohjalla yhtään. Se silti on siellä sitten valmiina, kun joku sinne joskus eksyy tai varta vasten etsii sen. Sen sijaan yksittäinen viesti hukkuu tänne megathreadiin. Oma aihe löytyy paremmin esim. Googlella, sen saa seurattavaksi, se nousee/laskee...
  2. Lebe80

    PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

    No tuossa useamman syyn kerroin miksi oma aihe on parempi kuin nk. Megathread. Oma aihe sotkee keskustelua paljon vähemmän. Hiljaiseen aiheeseen pystyy silti muodostamaan keskustelua, kun taas Megathreadin sivulla 512 kuukausi sitten näkyneeseen viestiin harvemmin jaksaa kukaan palata.
  3. Lebe80

    PS4:n tulevat pelit (huhut, uutiset)

    Mä taas näkisin järkevämpänä tehdä jokaiselle pelille oman ketjunsa, eikä tehdä mitään megalomaanista yhtä ketjua. Tällöin keskustelu pysyy paljon järjestelmällisempänä. Lisäksi tähän kaikenlaiset google- ja foorumihaut toimivat paljon paremmin, kuin että käyttäjä joutuu etsimään ehkä pelistä...
  4. Lebe80

    Half-Life: Alyx (Valven lippulaiva-VR-peli)

    On muuten törkeän upean näköistä nestettä!
  5. Lebe80

    PlayStation 5 - hype, huhut ja uutiset

    Eikö me GranTurismo 7:a täällä puhuttu, sen olevan ps5-julkaisupeli.
  6. Lebe80

    PlayStation 5 - hype, huhut ja uutiset

    Toisaalta, nopea ssd lataa ison määrän yksityiskohtia nopeahkosti
  7. Lebe80

    PlayStation 5 - hype, huhut ja uutiset

    Sinänsä aika sisällötön info, mutta hyvin tyypillinen markkinointilause. Tuo "prosessointi" voi tarkoittaa ihan mitä tahansa.
  8. Lebe80

    PlayStation 4

    Itseä ihmetyttää enemmän, miten jollain ei ole laatikot täynnä erilaisia, vanhojen laitteiden latausjohtoja. Itsellä siis useita erilaisia usb-johtoja, joita tullut puhelinten mukana, vanhojen pleikkareiden ohjainten, navigaattoreiden, tulostimien yms. yms.
  9. Lebe80

    Pelitilauspalveluiden vertailuketju: Xbox Game Pass, PS Now, EA Access, UPLAY+ yms.

    Maaleista ja suunnitelmista puhetta: Microsoftin vahvuus on aina ollut palvelut ja softa. Sonyllä taas rauta. Olen siis edelleenkin siinä uskossa, että Microsoft panostaa nimeonomaan juurikin pilvipalveluihin tulevina vuosina, kun taas Sonyllä (playstationin suhteen) pääpaino pelilaitteissa.
  10. Lebe80

    The Last Of Us Part II

    itsellä samanlainen juttu Uncharted 1:n kohdalla, jossa tipuin erään kirkon rakenteista aina alas lattialle (joka tappoi Draken) ties kuinka montakaan kymmentä kertaa. Lopulta selvisi, että raon yli pitikin vain juosta. Varsinkin ekoissa Unchartedeissa hyppy toimi eri kohdissa täysin eri...
  11. Lebe80

    PC vs. konsolit - pelaamisen vaivattomuus

    Olen edelleenkin täysin varma, että kohtauksessa on hyödynnetty Remedyn Max Paynen assetteja ja partikkeleita.
  12. Lebe80

    PlayStation 5, Xbox "Scarlett", Switch 2 - konsolipelaamisen 9. sukupolvi

    Niin, tuotahan emme tiedä. Geometria vaatii laskentatehoa, joten se näkyy suoraan ruudunpäivitysnopeudessa, kun taas assettien yms. lataus ei välttämättä näy mitenkään muutoin kuin juuri viiveellä (mikä ei tietenkään ole mikään vakioaika) vain objektien tarkkuuden päivittymisessä ruudulle. Eli...
  13. Lebe80

    PlayStation 5, Xbox "Scarlett", Switch 2 - konsolipelaamisen 9. sukupolvi

    Ja on ssd miten nopea tahansa, joutuu näytönohjain tai ehkä nykyaikaisemmin grafiikkakortti, tekemään edelleen kaikki ne laskennat. Ssd auttaa suuresti, kun tietoa ollaan tallennettu suuri määrä (tekstuurit, geometria, yms.), joten hitaammalla tallennusmediallakin tuollainen reaaliaikademotus...
  14. Lebe80

    PlayStation 5, Xbox "Scarlett", Switch 2 - konsolipelaamisen 9. sukupolvi

    Hei hei hei! Huomatkaa, että tuo oli Unreal Engine 5:n demo, ei ps5:n yksioikeudella tehdyn pelimoottorin demo. Unreal Engine on aina ollut multiplatform-pelimoottori, joten kaikki mitä videolla näytettiin toimii myös Xbox Series X:lläkin.
  15. Lebe80

    PlayStation 5, Xbox "Scarlett", Switch 2 - konsolipelaamisen 9. sukupolvi

    niin siis moottori tekee automaattisesti tarkasta geometriasta eri lodiversiot. Eli todennäköisesti UDK-editoriin tuotaessa leipaisee malleista kaikki mahdolliset versiot. Engineering todennäköisesti olettaa käyttäjällä olevan paljon tallennustilaa ja että se on nopeaa
Ylös Bottom