Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Sanokaapa joku, joka on pakkina pelannu paljon pelejä, että mikä se paras kuvakulma on. Jos mukautettu niin mitkä säädöt?

NHL09:stä lähtien pelannu pakkina yhteensä vajaat 4000 peliä. Kuvakulmana ollut kokoajan sama eli klassinen. Oikeassa laidassa ollessa näkyy riittävän hyvin vasemmallekin puolelle, ja jos ei ihan laidassa kiinni pelaa niin näkee koko kentän leveyssuunnassa. Pituussuunnassa näkyy ylöspäin IMO riittävästi, läpisyöttöjä pystyy heittämään b-pisteen kohdalta hyvin keskiviivan ja hyökkäyssinisen väliin. Hyökkäysalueella näkee koko alueen ja vedon saa lähtemään vastustajan ohi aina niin halutessaan, eli ei jää kiekko aina ensimmäisen blokkaajan polvisuojiin. Vastustajalla ollessa kiekko heidän puolustusalueellaan tulee välillä käytettyä selectiä eli siirrettyä kuva omaan ukkeliin. Mikään tapahtuma kentällä ei jää näkemättä, mikä on pelin hahmottamisen kannalta tärkeää. Toki yläpuoli -kuvakulma ajaa saman asian, mutta se on mielestäni vähän turhan kaukaa kuvattu. Eli suosittelen siis käyttämään klassista.

EDIT: Omista maaleistani olen tehnyt varmaan 2/3 onetimerilla oikean puolen b-pisteen kaarteelta, joten paikkojen haku ei kovin vaikeaa ole.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Sanokaapa joku, joka on pakkina pelannu paljon pelejä, että mikä se paras kuvakulma on. Jos mukautettu niin mitkä säädöt?

Edit. Jotenkuten silleen, että olis helppo katkoo vastustajan poikkisyötöt ja helppo hyökkäyspäässä mennä onetimerin paikkoihin.

Itse tykkään kenttäpelaajana pelata mukautettu 3:lla. Se on toimiva vakioasennossa ja hyvin näkee mielestäni kaiken
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Tervetuloa koittamaan!

[video]http://www.easports.com/media/play/video/118665190[/video]
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

[video=youtube;9Kve_sT_V1k]http://www.youtube.com/watch?v=9Kve_sT_V1k&feature=youtu.be[/video]
Koskas kuullaan mertarantaa änärissä :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miten saan ladattua EA Sportin sivuille tallennettuja video klippejä koneelle??
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Miten saan ladattua EA Sportin sivuille tallennettuja video klippejä koneelle??

Kappas, sieltä on hävinnyt download-nappula.

Chromella onnistuu seuraavasti: Mene sivulle jossa video on, klikkaa hiiren oikealla johonkin muualle kuin itse videoon, valitse "Tarkastele elementtiä". Valitse "Resources" välilehti, klikkaa ylimpänä oleva"Frames" kansio nuolesta auki, sieltä alakansio "randomnumerosarjatähän", sieltä etsit kohdan "Other". Ja tuplaklikkaa ylimpänä olevaa "randomnumerosarjatähän_0_FLV......." Ja video on sinun.

Itselläni siis näin, enkä muista miten firefoxilla löytyy, mutta tuskin eroaa älyttömästi :)
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Onko kellään kokemuksia SIHKOO nimisestä "joukkueesta". ollaan pari pelii pelattu niitä vastaan. Ekassa pelissä pelkkää bugirannetta ja muuta pelleilyä omassa päädyssä, no se vitutus hoidettiin reilulla voitolla ja tietenkin annettiin takasin samanlaista pelleilyä. No sitten eilen tuli sama jengi vastaan ja meinattiin ettei lähdetä pelaa, mutta kuitenkin lähdettiin ja taas jälleen samanlaista pelleilyä bugiranteita ja muuta sikailua, pelattiin 2vs2 että ei voinut edes puolustaa kunnolla niitä ranteita. Takkiin siinä sit tuli ja viestiä samalla että mistä olette saanut pisteenne, sopupeleilläkö? ja lisäksi kaikkee muuta vittuilua :D .. Ei voi oikeesti ymmärtää minkä takia kyseinen jengi edes pelaa koko nhl:lää kun pitää spedeillä kokoajan. Laitoin kyllä takaisin sellaisen viestin että ehkä tajuavat miten säälittävää tuollainen on.. Helppoo siellä kotona vittuilla rillit silmillä, kun naamakkain sattuis nii voisi olla aikas hiljaista poikaa :D.. Noo eipähän pelata enään niitä apinoita vastaan että saisi joskus pelata reilua kunnon peliä..
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kannattaako kiihdytystä kehittää pelaajan ominaisuuksissa? Olen ainakin itse huomannut, että kiihdytyksellä ei ole niin suurta vaikutusta, kun käyttää tuota R3-näppäintä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kannattaako kiihdytystä kehittää pelaajan ominaisuuksissa? Olen ainakin itse huomannut, että kiihdytyksellä ei ole niin suurta vaikutusta, kun käyttää tuota R3-näppäintä.

Ei, turha ominaisuus. Sen voi skipata välistä, saa mukavasti pinnoja muihin ominaisuuksiin. Youtubestakin löytyy pätkiä missä tyypit testailee mitenkä noi attribuutit toimii jäällä, mutta enpä jaksa tähän hätään rueta niitä ettimään.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Kannattaako kiihdytystä kehittää pelaajan ominaisuuksissa? Olen ainakin itse huomannut, että kiihdytyksellä ei ole niin suurta vaikutusta, kun käyttää tuota R3-näppäintä.

Itse kyllä pidän vauhtia ja kiihtyvyyttä suht samoissa lukemissa, suorassa luistelussa siitä ei paljoa hyötyä ole, mutta hyökkäyspäässä kiekollisena kätevä kun pystyy nopeasti suunnanmuutoksen jälkeen siirtyä maalille/pois karvaajan luota. Myös kiekottomana on helpompi päästä päällystakista eroon kovalla kiihtyvyydellä.

Nuo Utube-videot missä vain otetaan luistelukilpailu päästä päähän eri stateilla varustettuna eivät mielestäni kerro kiihtyvyyden hyödyllisyydestä mitään.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mikä helvata siinä on, kun jokainen vastaan tuleva joukkue tekee ja yrittää pelkkiä bugimaaleja???
Eikö tätä peliä pelaa kukaan enää rehdisti? :(:eek::confused:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mikä helvata siinä on, kun jokainen vastaan tuleva joukkue tekee ja yrittää pelkkiä bugimaaleja???
Eikö tätä peliä pelaa kukaan enää rehdisti? :(:eek::confused:

Kevään muotivillitys?

Viime keväänähän villitys oli yrittää päästä kirjautumaan PSN, vaikka se ei onnistunutkaan. :confused:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mitä ihmettä? Meikäläisen ukon taso tipahti kummallisesti legenda kolmosesta supertähti 3:een. Ei herranjestas tätä pelleilyä. Palaako ukko legenda 3:ks kun pelaan arvosanaks taas A-, vai voiko jonnekin laittaa palautetta, että muokkaa ukon takas? Ei helvete tätä peliä. Täytyy nyt pelata noita klubipelejä ihan paskalla ukolla..
 
Ylös Bottom