Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL12 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hyvin paljolti riippuu kuka siellä tolppien välissä heiluu ja miten joukkue puolustaa. :)

Aivan tosi. Meikäläinen on umpisurkea veskari, valitettavasti kuitenkin meidän joukkueen ykkönen ja pelaan satunnaisesti tolppien välissä, jos on viisi muuta linjoilla (pelataan yleensä neljällä-viidellä, muuten sparrataan) mutta oon ehkä viidestätoista kerhopelistä torjunut 11 voittoa ja tais olla 3 nollapeliäkin. Jos koko viisikko pelaa yhteen, osataan puolustaa joukkueena, niin ei siellä joku yksinäinen kärkkyjä paljoa tuhoa aikaan saa. Sääliksi käy niitä, joilla ei ole kavereita tarpeeksi että joutuu kahdella pelaamaan, itse en sellaiseen bottihelvettiin lähtisi.

Eikös EASHL ole kuitenkin tarkoitus pelata joukkueena, ei 66,6% tietokoneen avustamana? Inhimilliset virheet ja etenkin onnistumiset on pelin suola. Joku sanoi että kuudella pelaavat menestyksen kustannuksella... joo CVhen ajattelinkin lisätä tilastot änäristä, huhhuh. Voitosta pelataan aina, muttei peli-ilon kustannuksella. Jos se menee, niin sitten Boxi kiinni ja huomenna uusi yritys. Comien kanssa ei samaa fiilistä saa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Aikaisempaan höpinään viitaten, mitä täällä on käyty: Mietin tässä vaan, että mitähän virkaa on huuella, jos joskus jonkun voittaa.
Vielä jos joukkueella pelejä takana vaikka 119, joka ei kerro tasosta yhtään mitään jos siinä on muutaman kerran voittanu jonkun isomman porukan.
Jos jatkaa loputtomien voittojen sarjaa vaikka sinne +1000 peliin niin voi jo huuella ihan aiheesta... Vaikka siltikkään kyllä kellään kiinosta.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Pohjois-Amerikkalainen joukkue... :rolleyes:
*joukkue*]

Voitko kopioida statsit ja kaikki vaikka käsin tänne, mutta ei kiitos linkkiä joukkueeseen (=poista se). Siinä on henkilökohtaista tietoa jo nimessä. Käsittääkseni säännöissäkin on henkilöllisyyden selvittäminen kiellettyä. =)


Edellisessä kuussa 16-5-0, nyt 23-17-3 kun ajettiin kolmas pelaaja sisään, eikä meidän taidoilla voi pelata kolmestaan, siinä antaa liikaa tasotusta. Pelaajastatsit on hyvät kuten aiemmin sanoin, paitsi sillä kolmannella lenkillä. =) Joka toki tunnetaan oikeastikin, eihän tota EASHL muuten jaksaisi.


Ja regionia ei vissiin ile jaksanut vaihtaa kuten ei kieltäkään. Mitä väliä?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Voitko kopioida statsit ja kaikki vaikka käsin tänne, mutta ei kiitos linkkiä joukkueeseen (=poista se). Siinä on henkilökohtaista tietoa jo nimessä. Käsittääkseni säännöissäkin on henkilöllisyyden selvittäminen kiellettyä. =)


Edellisessä kuussa 16-5-0, nyt 23-17-3 kun ajettiin kolmas pelaaja sisään, eikä meidän taidoilla voi pelata kolmestaan, siinä antaa liikaa tasotusta. Pelaajastatsit on hyvät kuten aiemmin sanoin, paitsi sillä kolmannella lenkillä. =) Joka toki tunnetaan oikeastikin, eihän tota EASHL muuten jaksaisi.


Ja regionia ei vissiin ile jaksanut vaihtaa kuten ei kieltäkään. Mitä väliä?
Äly ja Väläys!
Mitä hittoa, pelaat EASHL:lää ainoastaan kahdestaan, kun kolmas on jo liikaa???

Miksette vain pelaa yhteisössä kahdestaan, tuollaiset kahden pelaajan joukkueet nostattaa jokaiselle vastustajalle ihokarvat pystyyn... Kaikki haluaa pelata vähintään 4vs4:llä, mieluummin useammalla pelaajalla vastakkain... :rolleyes:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Olikos tämä nyt joku bugi että kortti oli tippunu veteraani 3 kun eilen pitkästä aikaa änärin avasin? . Tuntuu olevan statsit vähän jumissa kun seuraavaan korttiin tarvii 70 peliä, ja mulla on 1682. 27 voittoa ja mulla on 1041. Mitenkä tämä korjautuu takas sinne legenda 3?
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Taisi olla niin että seuraavan kerran kun arvosana nousee A- niin legendakortti palaa.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Taisi olla niin että seuraavan kerran kun arvosana nousee A- niin legendakortti palaa.

Juurikin näin. Mulla kävi sama juttu pleikan rikkoutuessa, kun vaihdoin toiseen. Kaikki kaupan tehosteet (paitsi ostetut) olivat lukittuina, mutta aukesivat sitten parin pelin jälkeen ja A- tarvittiin legenda 3:n aukeamiseen.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hyvä EA, tänään kaks matsia, toinen Luomuja vastaan 2-0 ekan erän jälkeen meille ja katkennut erätauolla, -100pts :D Nyt pelattiin jotain ihan uutta ruotsitiimii vs, pelin alussa 6vs5 ja lopuks oli 3vs4, päästiin 1-1 tasoihin ja 6min ennen loppua katkes lopullisesti, -143pts, kiitos :D Ei siinä, ei noilla pisteillä enää niin väliä oo tässä vaiheessa vuotta, mutta pistäähän se vituttamaan kun tulee tolleen turhia tappioita ja pisteet vaa laskee. GG EA. Molemmat tapahtu vielä vieraissa, ei siinä, en mä ainakaan Luomuja lähde mistään vilpistä syyttämään, ennemminkin EA:ta vitutuksissani, olkoon.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Hyvä EA, tänään kaks matsia, toinen Luomuja vastaan 2-0 ekan erän jälkeen meille ja katkennut erätauolla, -100pts :D Nyt pelattiin jotain ihan uutta ruotsitiimii vs, pelin alussa 6vs5 ja lopuks oli 3vs4, päästiin 1-1 tasoihin ja 6min ennen loppua katkes lopullisesti, -143pts, kiitos :D Ei siinä, ei noilla pisteillä enää niin väliä oo tässä vaiheessa vuotta, mutta pistäähän se vituttamaan kun tulee tolleen turhia tappioita ja pisteet vaa laskee. GG EA. Molemmat tapahtu vielä vieraissa, ei siinä, en mä ainakaan Luomuja lähde mistään vilpistä syyttämään, ennemminkin EA:ta vitutuksissani, olkoon.

Vähän samoja ongelmia meillä oli eilen... n. -300pistettä katkeilujen takia!:DD
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Ei katkennu meillä muuta kuin toi yks peli FW:tä vastaan. Eka luulin että katkes vaan mulla kun selostus kuulu vielä hetken ku ruutu jumi, mutta ei sitten ollutkaan näin.
Tossa aikasemmin päivällä kävi kyllä sellainen että EA potki kaikki servuilta mäkeen ja kesti jokusen aikaa että kukaan pääsi taas takaisin. Mitä lie pjaskaa taas siellä.
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Elikkäs mun uusi seura Dangle Hard etsii kovan luokan pelaajia jolla on kokemusta eliitin top-100. Parempi olisi vielä jos olisi top-30. Tavoitteenani on nostaa joukkue eliitin kärkikahinoihin ja pitää sama rosteri myös NHL 13 eli siinä viimeistään sinne eliitin kärkikahinoihin.

Vaatimukset:

- Omaa pelisilmän
- Jonkin verran käsiä
-Kokemusta eliitin top 100

Yhteydenotot ps3sella käyttäjälle AndeBr0 vika on nolla eikä o.

Itse olen pelannut seuroissa: Tick Tack Toe, Elite omg ja FRESH GARBAGE
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Elikkäs mun uusi seura Dangle Hard etsii kovan luokan pelaajia jolla on kokemusta eliitin top-100. Parempi olisi vielä jos olisi top-30. Tavoitteenani on nostaa joukkue eliitin kärkikahinoihin ja pitää sama rosteri myös NHL 13 eli siinä viimeistään sinne eliitin kärkikahinoihin.

Vaatimukset:

- Omaa pelisilmän
- Jonkin verran käsiä
-Kokemusta eliitin top 100

Yhteydenotot ps3sella käyttäjälle AndeBr0 vika on nolla eikä o.

Itse olen pelannut seuroissa: Tick Tack Toe, Elite omg ja FRESH GARBAGE


http://www.konsolifin.net/bbs/plays...ra/96815-nhl-12-eashl-vapaat-pelaajat-46.html

Menikö vähän väärään ketjuun:confused:
 
Vastaus: NHL12 EASHL-keskustelu

Mikä taito vaikuttaa syöttöjen estämiseen pakilla? (Enkä tarkoita sitä että heittäytyy/kyykistyy siihen eteen) vaan sitä kun seisoo siinä välissä.
Oon tässä pohtinut että onko se Defensive Awareness, tai Hand-eye? Kertokaahan meikäläiselle kun oon tässä alotellu pakkina pellailee.

Jos täällä on muita "pakkeja" niin kertokaahan jotain teiän buildista lyhyesti, ja pelaatteko Offensive/2-Way/Defensive -Pakilla?
 
Ylös Bottom