Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 4

Vastaus: PlayStation 4

En oikein löytänyt tälle sopivaa paikkaa kysyä, mutta löytyisikö täältä jostain tyyppejä kenen kanssa pelailla onlinessa tai vaikka "hengailla" samalla kun pelaa jotain peliä. En ole teini.
 
Vastaus: PlayStation 4

En oikein löydä mitään sellaista peliä mitä pelaisin tuolta. Kun en siis pelaa online pelejä kauheasti, enemmänkin etsin "hengailu" seuraa. Olis kiva pelata pelejä ja jutella samalla jossain chatissa tai jotain.

Itseltä tällainen seurue löytyy, mutta takana on yhteisiä online-rintamia jopa reilun vuosikymmenen verran. Paras etsiä suosikkipeliin sopivaa peliseuraa ja lähteä liikkeelle sitä kautta. Hyvä ehdotus on Destiny 2, jossa peliseura ratkaisee paljon myös omasta menestyksestä. Porukat hitsautuvat yhteen raideja vääntäessä ja jokaiselle löytyy paikkansa porukasta. Hyvät tyypit ovat kysyttyjä myös tulevissa peleissä ja siinä välissä ehtii heittää läpyskää ihan muuten vain.
 
Vastaus: PlayStation 4

Itseltä tällainen seurue löytyy, mutta takana on yhteisiä online-rintamia jopa reilun vuosikymmenen verran. Paras etsiä suosikkipeliin sopivaa peliseuraa ja lähteä liikkeelle sitä kautta. Hyvä ehdotus on Destiny 2, jossa peliseura ratkaisee paljon myös omasta menestyksestä. Porukat hitsautuvat yhteen raideja vääntäessä ja jokaiselle löytyy paikkansa porukasta. Hyvät tyypit ovat kysyttyjä myös tulevissa peleissä ja siinä välissä ehtii heittää läpyskää ihan muuten vain.

Pelasin Desitny 1 ja en oikein pitänyt siitä. Siksi minun on vaikea saada online kavereita koska en pelaa juurikaan onlinessa ja kun en aina voi pelata 12h putkeen niinkuin olen käsittänyt että tuon kaltaisia Wow-tyylisiä pelejä pelataan. Jos peli on mielenkiintoinen niin silloin jaksan tehdä niitä samoja tehtäviä 1000 kertaa että saan yhden levelin mutta jos pitäisi pelata desitnyä niin jätän väliin.
Ehkä etsinkin enemmän kavereita loppujenlopuksi, en enää itsekään tiedä.
On vaikea etsiä suosikkipeliin peliseuraa ja mielelläni haluan suomenkielistä porukkaa, osaan englantia lähes täydellisesti mutta aikaerot tekevät pelaamisesta hankalaa.

Suosikkipelejäni ovat

Resident Evil
Horizon
The Last Of Us
Uncharted
Tomb Raider
Walking Dead
 
Vastaus: PlayStation 4

Piti vielä sellaista kysyä kun en pysty aloittamaan uutta topikkia niin kun Syberia 3 peli ei toimi millään mun PS4 konsolilla ei pro eikä original. Siinä aika alussa pitäisi olla komento jolla voin kaataa happoa ketjuun jotta saan veneen irroitettua, mutta en pysty kaatamaan sitä. Olen katsonut videoita ja muita ohjeita niin siinä pitäisi olla. Olen paikassa josta en pääse enää takaisin tai muuallekaan. SIellä ei ole mitään muuta tekemistä enää.
Olen poistanut pelin, asentanut uudelleen, päivityksellä ja ilman, ilman boost modea, tehnyt uhrauksia Sonylle kotona olevalla alttarillani... mutta mikään ei toimi. Olen lukenut että peli on todella buginen mutta en nyt odottanut sellaista bugia ettei peliä voi pelata. Maksoin siitä hemmetti sentää!!

Olen laittanut kyssäreitä fani sivuille, blogeihin, official syberia foorumille, ottanutn yhteyttä Syberia tukeen, kysynyt playstation foorumilta, ja kysynyt official syberia facebook sivuilta..... mistään en saa vastausta. Siis en edes saa vastausta "en tiedä mut kokeile tätä kikkaa"

Tukeen olen laittanut viestin yli 2 viikkoa sitten mutta ei mitää vastausta.

Olen odottanut tätä peliä ainakin 15 vuotta ja tässä se nyt on.
 
Tuollaisessa tilanteessa ei auttane kuin aloittaa peli alusta uudella tallennuksella ja toivoa että bugi ei ilmene uudelleen.

Tee varmuuden vuoksi useampia tallennuksia pelin edetessä.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ehkä etsinkin enemmän kavereita loppujenlopuksi, en enää itsekään tiedä.
On vaikea etsiä suosikkipeliin peliseuraa ja mielelläni haluan suomenkielistä porukkaa, osaan englantia lähes täydellisesti mutta aikaerot tekevät pelaamisesta hankalaa.

Voisiko esimerkiksi pelistriimien aktiivinen kommentointi ajaa saman asian? KonsoliFIN tuottaa viikottain suoratoistolähetyksiä. Sieltä löytyy juttuseuraa tekstichatista, ja väliin pelaajatkin osallistuvat äänellä keskusteluun.

www.twitch.tv/konsolifin
 
Vastaus: PlayStation 4

Olen tässä jo tovin harkinnut toisen pleikan hommaamista, jotta pääsis pojan kanssa pelaa esim FS17:sta ja tulevaa spintiresia yhdessä samaan aikaan.

Mut tänään vasta tajusin...täytyykö molemmilla konsoleilla olla PS+. Olin siis itse ajatellut, että tottakai paikallisen verkon pelaaminen onnistuu, mutta onnistuuko sittenkään?
Silloin siitä tulisikin kallis hankinta, jos alkais kahta plussaa maksamaan muutaman pelihetken takia. :S
 
Vastaus: PlayStation 4

Olen tässä jo tovin harkinnut toisen pleikan hommaamista, jotta pääsis pojan kanssa pelaa esim FS17:sta ja tulevaa spintiresia yhdessä samaan aikaan.

Mut tänään vasta tajusin...täytyykö molemmilla konsoleilla olla PS+. Olin siis itse ajatellut, että tottakai paikallisen verkon pelaaminen onnistuu, mutta onnistuuko sittenkään?
Silloin siitä tulisikin kallis hankinta, jos alkais kahta plussaa maksamaan muutaman pelihetken takia. :S
Ei tarvita kahta plussaa. Aktivoi toisen konsolin ensisijaiseksi plussan omistavalle käyttäjälle, tällä konsolilla sitten pelaa toinen käyttäjä. Plussa-käyttäjä pelaa toissijaista konsolia.
 
Vastaus: PlayStation 4

Ei tarvita kahta plussaa. Aktivoi toisen konsolin ensisijaiseksi plussan omistavalle käyttäjälle, tällä konsolilla sitten pelaa toinen käyttäjä. Plussa-käyttäjä käyttää toissijaista konsolia.

Niin mutta onnistuuko samanaikainen nettipeli?
 
Vastaus: PlayStation 4

Törmäsimpä tälläiseen ongelmaan että haluaisin pelata esim cod tai fifa onlinessa kahestaan samalla konsolilla, mutta konsoli väitää että tuolla toisellakin pitäisi olla ps+. Eli pystyykö tämän jotenkin ohittamaan tai jotenkin asia kierettyä että konsolilla voi pelata kahdestaan mutta yksi ps+ riitäisi? Harvinaisen vaikeaksi tämä ainakin on tehty xboxiin verrattuna.
 
Vastaus: PlayStation 4

Törmäsimpä tälläiseen ongelmaan että haluaisin pelata esim cod tai fifa onlinessa kahestaan samalla konsolilla, mutta konsoli väitää että tuolla toisellakin pitäisi olla ps+. Eli pystyykö tämän jotenkin ohittamaan tai jotenkin asia kierettyä että konsolilla voi pelata kahdestaan mutta yksi ps+ riitäisi? Harvinaisen vaikeaksi tämä ainakin on tehty xboxiin verrattuna.
Nopealla googlauksella löyty GameFAQ thread samasta aiheesta https://www.gamefaqs.com/boards/124973-rocket-league/72156073

"One player has to [have PS+]. And that player has to have the ps4 set as their primary system. That gives every profile on it online privileges"

Eli onko se käyttäjä jolla PS+ niin konsoli sille se primary konsoli?
 
Vastaus: PlayStation 4

Marraskuun 17. päivä myyntiin tuleva Tähtien Sota -teemainen PlayStation 4. Myös Pro-mallista löytyy vastaava, Darth Vaderin mustalla pohjavärillä.

DMQ4SO9WAAEXWBA


DMQ4Q_sWkAAPcZi


Lähde: https://blog.eu.playstation.com/201...lefront-ii-playstation-4-bundles/#sf122395454
 
Ylös Bottom