Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja OK
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Pelinkehittäjä David Sears lähestyi Kickstart-projektiinsa tukenutta tälläisellä mukavalla yllätyksellä:

attachment.php



Toivottavasti valmista saadaan joskus aikaiseksi ja demon myötä näkisimme vielä itse pelinkin sitten joskus 2015. Kangasmerkeille löytyy siinä vaiheessa jo käyttöä. :D
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Hienoa nähdä pelikuvan olevan niin selkeää SOCOMia kuin olla ja voi. Tuosta tuli jo heti sellainen nostalginen hyvä fiilis. Ehkä vielä saadaan ne upeat I- ja II-osan hetket takaisin Davidin kunnianhimoisen projektin myötä.

[video=youtube_share;o5vUzzRmQEw]http://youtu.be/o5vUzzRmQEw[/video]
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Muistanko aivan väärin kun mielestäni ainakin socom I & II olivat pelitemmoltaa huomattavasti hitaampia? Liian nopeilta näyttivät nuo hahmoit...
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

On kyllä tosi Socomin näköistä. Valitettavasti on ainakin tässä vaiheessa vielä myös todella karun näköistä. Silmäkarkkia tiskiin, niin tätä voisi jo harkita ostavansakin!
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Muistanko aivan väärin kun mielestäni ainakin socom I & II olivat pelitemmoltaa huomattavasti hitaampia? Liian nopeilta näyttivät nuo hahmoit...

Terve Oikeessa olet että hahmot olivat hitaampia. Mutta Ollaan kummiskin 12 vuotta teknologiassa menty eteenpäin että ei ainakaan tuo vauhti haitannut minua yhtään, varsinkin jos mapeja on hieman kompensoitu siihen, että esim ovat hieman isompia tai niin.

Musta tuo näyttää loistavalta. Tuo kaksi keraa ristiohjaimella eteenpäin näpytys että nähdään pitemmällä on niin hjuva :) Yksi asia mistä en tykänny oli tuo lähitaistelun lyönti. Vanhoissa oli niin mukava streiffata ja taistella että kumpi sattumulta "väistelee ja hyppii" paremmin:) Tuo saattaa vähentää sitä tapahtumaa aika paljon. Mutta hyvältä näyttää.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Allekirjoitan edellisen. En ymmärrä tuota lähitaistelumekaniikan muuttamista, jos tarkoituksena on tehdä vanhan ajan Socom. Kyllä lähitaistelut pitäisi nimenomaan ratkaista sillä kumpi streiffaa, heittäytyy ja pomppii nätimmin. Se ottava osapuoli onkin sitten ihan nyyppä. :rolleyes:
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Noi lähitaistelut ja kustomoinnit ja pikkujutut on niitä, mitkä edelleen osottaa, ettei ymmäretä, mitä Socom oli. Melee ei TODELLAKAAN kuulu Socomiin. Aivan täysi läppä. Snipaus näytti myös läpältä.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Itsekkään en melee toiminnosta juurikaan pidä, mutta jos se löytyy pelistä niin sen tulisi olla mallia Confrontation eli one hit kill selkään. Muuten sillä ei juurikaan mitään tehnyt...
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Onneksi peli on vielä varhaisessa kehitysvaiheessa ja muutoksia tullaan tekemään. Juurikin tuo yllämainittu "Rifle Butt" on herättänyt valtaisaa vastustusta pelin omilla foorumeilla. Kehittäjä Sears puolusti sitä "last ditch effortina" eli viimeisenä keinona kun muuta ei ole tehtävissä. Tuollaisenaan myös omasta mielestäni tuo on aivan naurettavan tehokas liike, vaikkakin videolla tilanne on lavastettu (kaverit antaa lyödä itseään). Lisäksi mm. hahmon liikkumisnopeus ja "bullet trajectory" eli noi luodeista lähtevät "viivat" ovat herättäneet keskustelua.

Mutta kuten todettua peliä kehitetän kokoajan ja yhteisöä halutaan kuunnella. Viimeistään sitten beta-vaiheessa pääsee itse toteamaan, miten hommat toimii käytännössä. Itse odotan varovaisen optimistisin tunnelmin.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Vaau, impressive!
Kämäsimmän näköinen peli heti Rambon jälkeen. Tiedän, tiedän. Peli on varhaisvaiheessa, mutta kyllä toi nyt silti jättää vahvat epäilyt päähän... No, me näemme sitten kun se tulee.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Se idea tässä ei ole toi ulkoasu vaan pelimekaniikka.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Vaau, impressive!
Kämäsimmän näköinen peli heti Rambon jälkeen. Tiedän, tiedän. Peli on varhaisvaiheessa, mutta kyllä toi nyt silti jättää vahvat epäilyt päähän... No, me näemme sitten kun se tulee.
Kun lähdet kehittämään ohjelmistoa, niin ensin kannattaa käyttää resurssit siihen toiminnallisuuden toteuttamiseen, ja varmistaa, että kaikki varmasti toimii. Sillä visuaalisella ilmeellä ei ole tuossa kehitysvaiheessa mitään väliä. Visuaalista ilmettä voi sitten rauhassa hioa kun peli toimii koska visuaalinen ilme ei vaikuta pelin toiminnallisuuteen. Muutenkin tällaiset pre-alpha vaiheen kuvamateriaalit ovat todella harvinaisia. Esimerkiksi jos olisit nähnyt the Last of Us:in pre-alpha vaiheessa se olisi näyttänyt todennäköisesti graafisesti todella samankaltaiselta kuin tuo H-Hourin video.

Tuosta meleestä sen verran, että nykyään melee yksinkertaisesti vaaditaan räiskinnöissä, ja jos se jätettäisiin pois jokainen, joka ei ole pelannut PS2 Socomeja valittaisi sen pois jättämisestä. Kuten Snow ehtikin sanoa, Confrontationissa käytetty vain selästä one hit kill melee oli hyvä koska sen ideana oli vain vastustajan nöyryyttäminen ja sitä ei kannattanut käyttää lähitaistelussa. Esimerkiksi tuollainen ratkaisu sopisi ainakin minulle hyvin.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Ihan sama, vaikka lopputuotoskin näyttäisi tuolta... Kunhan ei pätki ja pelattavuus on timangia.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Strafe-nopeus ja syöksyminen maahan ja sieltä takaisin ylös olisi tärkeä saada kohdilleen.
 
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Lobby mukailee klassikkoa:

Bd9sjqGIIAAJeo7.jpg


Eli voice chatin lisäksi löytyy myös teksti. Ei aikarajoitusta, vaan peliin lähdetään kun riittävästi porukkaa on valmiina. Puolen vaihtaminen yksinkertaista. Kuva saattaa olla fanin photoshoppaama, pohjana tuo aiemmin tekijöiden videolla nähty välähdys.

Lähde: https://twitter.com/StitchedBalls/status/423176249960562688/photo/1
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: H-Hour: World's Elite (SOCOM II:n jatko-osa) [Hype]

Lobby mukailee klassikkoa:

Bd9sjqGIIAAJeo7.jpg


Eli voice chatin lisäksi löytyy myös teksti. Ei aikarajoitusta, vaan peliin lähdetään kun riittävästi porukkaa on valmiina. Puolen vaihtaminen yksinkertaista. Kuva saattaa olla fanin photoshoppaama, pohjana tuo aiemmin tekijöiden videolla nähty välähdys.

Lähde: https://twitter.com/StitchedBalls/status/423176249960562688/photo/1

Loistavuutta! Tää on peli itelläni koviten kyl odotuksessa, tulee oikein hyvä fiilis jo pelkästään tosta että lobbyssä pitää painaa O niinku SOCOMissa.
 
Ylös Bottom