Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Grand Theft Auto Online

Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin edelleen sama juttu minkä peetuli tuossa ylempänä mainitsi. Mikä siinä sitten on niin vaikeaa tehdä se social club tunnus, ja laittaa se psn tunnus näkyviin? Se kun vie ehkä vartin elämästä ja homma olisi sillä hoidossa. Jos yksityisyyttään pelkää, niin sieltä asetuksista kyllä saa laitettua niin, että jopa pelkät crew:n jäsenet eivät nää mitään muuta kuin tuon vaadittavan psn tunnuksen..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itsellä se PSN on laitettu sinne mutta vaihtoehtoina on "Me only" tai "Friends only"...

Mistähän tällänen mahtaa johtua. itellä on noiden lisäks friends & crew ja everyone :/

Ketjuakin käynyt vissiin joku moderaattori siivoomassa, ehkä hyvä näin, vaikka taisi jäädä ainakin yksi viesti näkemättä iteltä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Sano sille kaverilles, että tekee sen Social Club -tunnuksen ja laittaa PSN ID:n näkyviin, niin ei tarvii sunkaan täällä enää ulista. Ei tosiaan vie montaa minuuttia tän tyypin elämästä. Jos kerran on päätetty, että PSN ID pitää olla näkyvissä, niin sillon sen pitää olla, miks jollekin yhdelle henkilölle pitäis antaa erivapauksia? Pian joku toinen olis sitten vaatimassa samanlaista erikoiskohtelua ja kohta on taas puoli porukkaa ilman sitä PSN-tunnaria siellä Crew'ssä. Koita sitten löytää ne häiriköt, jotka pitäis poistaa Crew'stä, kun Social Clubin tunnari voi olla eri kuin PSN-tunnari, jolla häröilee.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin, mutta kun on sellainen ongelma että ei pysty kun kertoo että sähköposti käytössä. Noh eipä tää nyt maailmaa kaada.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Niin, mutta kun on sellainen ongelma että ei pysty kun kertoo että sähköposti käytössä. Noh eipä tää nyt maailmaa kaada.
Käskepäs kaverisi koittamaan Social Clubissa 'forgot your password' -toimintoa, jos kerran sähköposti on jo siellä käytössä niin tällä saa uuden salasanan vanhan unohtuneen tilalle. Ilmeisesti tunnus on sinne kuitenkin joskus tehty koska ainakin löysin käyttäjän luukerinossi sieltä. http://socialclub.rockstargames.com/member/luukerinossi?headSearch=true
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täällä kun nyt ulistaan kaikenlaista niin ulisen minäkin samaan putkeen. Ärsyttää kun tuolla crewin sekoilujen seassa pyörii porukkaa jotka eivät crewissä ole. Sitten kun niitä lahtailee niin kuuluu jatkuvasti valitusta "se oli kaveri" jne. Ihan mahdoton tietää kuka on kaveri ja kuka ei. Vaikka muistaisi että tietyn niminen pelaaja on ns. samaa sakkia, on se kartalla silti harmaa ja jos odottaa niin kauan että näkee minkä niminen pelaaja on kyseessä niin usein se on liian myöhäistä ja onkin jo saanut kuulan omaan kalloon. Ehdottaisinkin että nämä "kaverit" joko liittyvät crewiin tai hyväksyvät sen tosiseikan että ovat vapaata riistaa eikä heidän tappamisistaan tulisi ininää crewiläisiltä tai crewin ulkopuolisilta.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Selostakaas, minkä takia mut on potkittu kfin-crewsta? En tietääkseni ole ketään omia crewlaisia tappanut ja muutenkaan peeloillut?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tarttis jnkun kene kans vois boostata racevoittoja ert sais tuningit auki. psn: destzz
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Selostakaas, minkä takia mut on potkittu kfin-crewsta? En tietääkseni ole ketään omia crewlaisia tappanut ja muutenkaan peeloillut?

Varmaan samasta syystä, josta tuossa yläpuolellakin väännetään. Eli sulla ei ole psn tunnus näkyvillä social clubin puolella?
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Täällä kun nyt ulistaan kaikenlaista niin ulisen minäkin samaan putkeen. Ärsyttää kun tuolla crewin sekoilujen seassa pyörii porukkaa jotka eivät crewissä ole. Sitten kun niitä lahtailee niin kuuluu jatkuvasti valitusta "se oli kaveri" jne. Ihan mahdoton tietää kuka on kaveri ja kuka ei. Vaikka muistaisi että tietyn niminen pelaaja on ns. samaa sakkia, on se kartalla silti harmaa ja jos odottaa niin kauan että näkee minkä niminen pelaaja on kyseessä niin usein se on liian myöhäistä ja onkin jo saanut kuulan omaan kalloon. Ehdottaisinkin että nämä "kaverit" joko liittyvät crewiin tai hyväksyvät sen tosiseikan että ovat vapaata riistaa eikä heidän tappamisistaan tulisi ininää crewiläisiltä tai crewin ulkopuolisilta.

Sehän nyt on ihan sama.Sanon tähän sellasen ohjeen että kuula kalloon jos ei ole sitä keltaista ympyrää,vaikka olisi toisen keltaisella ympyrällä varustetun seurassa (samassa autossa pitää sitten käyttää järkeä,parempi antaa olla kuin ryssiä Crew-jäsenen pelit samalla),se ei kuulu crew:iin ja sen saa silloin tappaa jos huvittaa.

En minä ainakaan anna mitään kaveri respectejä tuolla.Kohtelen "ei omia jäseniä" kuten ne randomit kohtelee mua,lähtee perään tappo mielessään.Pelin ideahan on tappaa heti toinen kun siihen on tilaisuus.Mutta oman Crew:n jäseniä ei tule lahdata tahallaan.Vahinkoja on itellekin sattunut.Siitä todistaa mm. "melee kill" awardseissa 4kpl aseetonta tappoa joka tuskin onnistuu ilman että on toisen vierellä,kaikki nuo on siis sellasista tilanteista kun tuo oma ääliö-ukko hakkaa kaveria auton sijaan tms. :D
Mutta siis maalaisjärkeä hieman kehiin.Laittakaa vaikka joku puolenkorttelin raja että sen lähempänä kun on randomeita,älkää tappako ennen kun olette tutkineet tilanteen ettei siellä olekin sitten menossa jotain muuta kuin tappokisa.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

...Vahinkoja on itellekin sattunut.Siitä todistaa mm. "melee kill" awardseissa 4kpl aseetonta tappoa joka tuskin onnistuu ilman että on toisen vierellä,kaikki nuo on siis sellasista tilanteista kun tuo oma ääliö-ukko hakkaa kaveria auton sijaan tms. :D

Tälle saisivat kyllä jotain tehdä, tuo autojen hakkaaminen kun ei ole ainoa tilanne jossa noita tapahtuu. Itse olen kerran jos toisenkin kuollut ja myös tappanut sellaisissa tilanteissa, että kun kaksi kaveria seisoo vierekkäin ja yrittää ampua jotain randomia, niin varsinkin aseenlataustilanteissa käy hyvin usein niin, että saa vahingossa aseen tukista mojovan tällin niskaan.. Ja kaikkihan varmasti tietää miten siinä sitten käy :mad:
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tälle saisivat kyllä jotain tehdä, tuo autojen hakkaaminen kun ei ole ainoa tilanne jossa noita tapahtuu. Itse olen kerran jos toisenkin kuollut ja myös tappanut sellaisissa tilanteissa, että kun kaksi kaveria seisoo vierekkäin ja yrittää ampua jotain randomia, niin varsinkin aseenlataustilanteissa käy hyvin usein niin, että saa vahingossa aseen tukista mojovan tällin niskaan.. Ja kaikkihan varmasti tietää miten siinä sitten käy :mad:
Onhan tuota jo hiukan korjattu, mutta ei kovin hyvin. Eli saa päälle sen asetuksen ettei auto aim tähtää kavereihin eikä ladatessa tule lyötyä aseen perällä turpaan, mutta tuo ei toimi crew jäseniin ja sitten se on päällä myös deathmatseissa ja muissa pelimuodoissa vaikka olisit kaverin kanssa eri tiimeissä. Toivottavasti tämä tullaan korjaamaan seuraavassa päivityksessä ja tulisi myös mahdollisuus laittaa se crew asetukselle.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Joo tuo syteemi toimii kyllä välillä liiankin hyvin, esim: eilen niissä capture matseissa en saanut aimia lukittumaan niihin pelaajiin, jotka kaveri listallani ovat, vaikka tuo asetus oli standardilla. Kaikkiin muihin pelaajiin tähtäin kyllä sitten lukittuikin onneksi ihan normaalisti..
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Tälle saisivat kyllä jotain tehdä, tuo autojen hakkaaminen kun ei ole ainoa tilanne jossa noita tapahtuu. Itse olen kerran jos toisenkin kuollut ja myös tappanut sellaisissa tilanteissa, että kun kaksi kaveria seisoo vierekkäin ja yrittää ampua jotain randomia, niin varsinkin aseenlataustilanteissa käy hyvin usein niin, että saa vahingossa aseen tukista mojovan tällin niskaan.. Ja kaikkihan varmasti tietää miten siinä sitten käy :mad:

Joo,mulla kans on pari kertaaa tullut ammuttua kaveria...Tämä ei voi olla vaikea korvata kunhan laittaisivat saman systeemin kun passivemodessa,sillonhan se ei tähtää sitä kaveria vaan ohi siitä...Sama säätö vain crewin keskelle niin hyvä tulee.
Tuli mieleen tosta passivesta,joskus kaveri näkyy olevan ei passivemodessa mutta silti sitä ei pysty ampumaan.Tämä siis ihan normi feilausta tuon kartasssa näkyvän pallon kanssa :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Aarrg, toi crewn hallinnointi on kyllä niin ihanan kätevää :D Taas sieltä oli jouduttu potkii porukkaa pois, koska ilmeisesti representtaavista jotkut oli noita takaisin kutsuneet.

Nyt sitten suurin osa pääsee muscleen ihmettelemään :)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omg omg omg! Mahdankohan mä olla remmissä enää ollenkaan kun en oo kuukauteen tai puoleentoista pelannut? Mun psn-tunnus on näkyvis hei!!!11

mahtaakohan olla rockstar myyny mun kämpät ja autot helvettiin kun en oo käyny himassa aikoihin....:)
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Omg omg omg! Mahdankohan mä olla remmissä enää ollenkaan kun en oo kuukauteen tai puoleentoista pelannut? Mun psn-tunnus on näkyvis hei!!!11

mahtaakohan olla rockstar myyny mun kämpät ja autot helvettiin kun en oo käyny himassa aikoihin....:)
:


:D Etköhän sä siellä oo. Ei niistä kyllä koskaan tiiä :O Omat oli ainakin tallessa kun viimeks kävin kääntymässä.
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Itekki aattelin nyt käydä kattomassa mitä siellä tapahtuu, hajotti vaan aivan älyttömästi kun Rockstar pölli mun
Intruderin minkä ettimiseen käytin about 3 tuntia ja yhtäkkiä siinä ei muka ollu vakuutuksia vaikka oon täysin varma,
että olin sen räjäyttäny aikasemmin ja nyt pankkitilillä rahaa n. 4000$. Surkea peli kun ei saa glitchattua rahaa. :D
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

Surkea peli kun ei saa glitchattua rahaa. :D

Niin just,myös surkea peli kun ajan autolla viereen ja yritän tulla autosta ulos ja kysyä haluatko kuolla,olen itse jo kuollut,epäreilua :D :D :D Miksei saa käyttää kuolemattomuuskoodeja,tai muut saa mutta minä en :(
 
Vastaus: Grand Theft Auto Online

No ei tossa kyllä hirveen vaikeeta tota rahoo ollukkaan tehdä, Coveted hard solona 18k kerta
eli n. 216k tunnissa. Vissiin puol tuntia jaksoin sitä tehä ja sit vielä tuli crewiläisten kanssa
lähemmäs 50k niistä LTS pelailuista. Aikalailla sanoisin, että rehellisesti rahaa tehny viimeks
joskus marraskuun alussa levelillä 25. :D
 
Ylös Bottom