Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Gran Turismo Sport

Vastaus: Gran Turismo Sport

Tänään illalla, perjantaina ja lauantaina otetaan GTS online-testiä. Jos on hinkua reiluun meininkiin radalla, mulle saa heittää kaveripyyntöä. Drive on!
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

No ei rattiajajatkaan taida olla ihan tyytyväisiä rengas yms fysiikkaan: https://youtu.be/QAiumRUyy2g?t=19m22s
Eli kun ajaa pidon sisäpuolela niin voi ajaa, sen jälkeen menee käsienheilutteluksi...ratillakin. ;) Ja miettikää nyt padipelaajia (+90%??) :(
Tosi hyvä ja rehellinen arvostelu kuten ISR nyt yleensä tekee. Kannattaa katsoa.



Tänään illalla, perjantaina ja lauantaina otetaan GTS online-testiä. Jos on hinkua reiluun meininkiin radalla, mulle saa heittää kaveripyyntöä. Drive on!

Laitanpa kutsua!
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Nykypäivän normirenkaat on sun mielestä lällyt? -70 luvun ristikudosrenkaat oli;)


Jätä ne gt-fanilasit sinne parkkipaikalle ja herää todellisuuteen.

No nyt meni Suoli24-osastolle, mihin ei pitäisi vastata.

Vastaan kuitenkin sen verran, että lälly on suhteellinen käsite. Minulle normi 225/55R16 on lälly rengas, kun sitä verrataan esim. mikroauton renkaisiin, joita jokainen voi myös käydä kokeilemassa.

Ps. Minulla EI OLE Gran Turismoa. Minulla on Project Cars 2.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Tulipahan kattava vastauskollaasi :D

Kuullostaa siltä että perusmeininki turismossa jatkuu, realismiin ei kannata takertua tässä "maailman realistisimmassa ajosimulaattorissa", niin kaikki on hyvin:p Demo kyllä maistui ajon osalta, hyvä oli ajotuntuma ja viilis. Mutta mietityttää vieläkin tuo että jaksaako sitä online soheltamista kuinka kauaa, demossa se ei alkuunkaan vakuuttanut saati kiinnostanut kun muut terrorisoi kaikkien pelin heti alkuunsa. Tuohon rengaskeskusteluun pakko osallistua sen verran, että itsellänikin on vanha hyvin pirteä ja kevyt (1000kg) takaveto-harrastusauto, ja huonoilla renkailla kyllä se pito on aika heikkoa, niin lähdöissä kuin mutkissakin vauhdissa, sanoisinko jopa, että tosielämässä läpimärkä asvaltti voisi olla aika lähellä turismoa vastaavalla autolla kuivalla asvaltilla, jollain perus sportti-renkailla:confused:

Kyllä tämä pitänee ostaa kunhan on ylimäärästä pätäkkää tuon verran. Itsellänikin kuitenkin on jokainen turismo aina ostettu.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Alun videon musiikista tuli heti mieleen Jurassic Park leffat. Sellanen kysymys, että näkyykö teillä muilla peli koko ruudulla telkkarissa? Itsellä näkyy ympäri kuvaruutua isot mustat reunat. Siinä kun ekan kerran pelin lyö tulille niin kysyy noita säätöjä, mutta sitä näytön alaa ei pysty mistään säätämään:confused: Kyseessä full hd telkka, ei 4k. Onko sillä muka jotain merkitystä tässä pelissä?

Itsellä ei turismoa ole, mutta törmäsin samaan ilmiöön everybody's golfissa. Siihen ainakin auttoi kun pleikkarin asetuksista kävi laittamassa safe zonen kohdilleen.

Taitaa olla ainoastaan sonyn studioiden käytössä tuokin, koska muissa peleissä en ole törmännyt moiseen.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Tännehän on tullut tekstiä :)
Eihän tämä mikään simu yritä tosiaa olla, mutta minulle maistuu koska pitkästä aikaa moderni autopeli jossa pystyn ajamaan suhkot hyvin koska visuaaliset avut.
En pysty oikeallakaan autolla ajelemaan monimutkaisessa ympäristössä koska sairauden takia huono keskittyminen.

Raakile tämä vielä on, sitä en kiellä. Odottelen kyllä innolla mitä tähän vielä keksitään kun perusta on minun makuun hyvällä mallilla.
Mutta jos pitäisi valita, niin olisin ottanut perinteisen GT7 tämän sport virityksen sijasta, mutta näillä mennään, menee pcars2 selkeästi nyt lomalle.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Voi hyvää päivää. Isot miehet jaksaa vääntää hampaat irveessä asiasta renkaat pelissä. Ja omasta kannastahan pidetään kiinni, koska se on ainoa oikea. Väitelkää vaikka privana, mutta älkää saastuttako loistavan pelin hyvää ketjua.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Voi hyvää päivää. Isot miehet jaksaa vääntää hampaat irveessä asiasta renkaat pelissä. Ja omasta kannastahan pidetään kiinni, koska se on ainoa oikea. Väitelkää vaikka privana, mutta älkää saastuttako loistavan pelin hyvää ketjua.
Indeed. Tälle käyttäjälle olut.
 
Voi hyvää päivää. Isot miehet jaksaa vääntää hampaat irveessä asiasta renkaat pelissä. Ja omasta kannastahan pidetään kiinni, koska se on ainoa oikea. Väitelkää vaikka privana, mutta älkää saastuttako loistavan pelin hyvää ketjua.

Aika hiljaiseksi menisi kaikki foorumit, koska silloinhan sinäkään et voisi tuota kommenttiasi kirjoittaa, sillä kun peli ei ole loistava, oikeastaan edes peli sanan varsinaisessa merkityksessä, niin silloinhan kukaan ei voi sanoa mitään, kun kaikki on mielipiteitä ja omia kannanottoja.
Sinä olet sitä mieltä et on loistava ja minä odottelen niitä kaikkia päivityksiä mitä ovat lupailleet. Molemmat on meidän kantoja asiaan ja sun näkemyksen mukaan niitä ei saa tuoda ilmi. Joten siirretään suosiolla koko foorumi privan päälle. [emoji6]

Mutta juu, ihan vakavissaan, niin esim Gamereactorin arvosana 7 on aika likellä sitä mitä itse olisin antanut demon perusteella jo. Runko olisi uskomattoman hyväksi ja se kelpaisi sellaisenaan GT7:aan, jos sellaista vaan edes vaivaannuttaisiin tekemään.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Tänään pääsee ottamaan itsekin kunnon testit. Muutaman kierroksen vedin eilen Pelaajan 15 vee pippaloissa, mutta sitä ei vielä lasketa. Demoa en tullut testanneeksi. Mutta avoimin mielin lähden taas tauon jälkeen Turismon pariin.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Voisi tehdä lobbyn tässä joku ilta. Viimeistään viikonloppuna. Joskus kymmenen jälkeen kyllä pääsen itse vasta ajelemaan. En ole kummoinen kuski mutta pyrin ajamaan nätisti ja nuohan lobbyn ajot ei vaikuta statseihin niin voi ajella vähän riskimmin ja/tai kaljapäissään, ei haittaa vaikka tulee ilman isompaa reenausta mukaan.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Moro semmosta kyselisin et mitä täytyy ajaa et lobby/sport puoli aukee? Ja sit saako autoa pestyä mitenkää ku näyttäis kovin likaiselta tuo mun mercedes sls.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Moro semmosta kyselisin et mitä täytyy ajaa et lobby/sport puoli aukee? Ja sit saako autoa pestyä mitenkää ku näyttäis kovin likaiselta tuo mun mercedes sls.

Ei tarvi ajaa mitään, katsot vaan ne pari videota. En muista enää mistä löytyy, olisko ollut siinä sport-namiskan alla (aukeaa se valikko niin alimmainen vaihtoehto).
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Jahas nyt sitten pätkii niiden serverit..'yksinpeli uramoodissa' :(
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Moi, kiitos että sain liittyä tänne mielenkiintoiseen peliyhteisöön. Kysyisin tästä GT Sportista että kauanko pelin lataus kestää (verkkotoimintaa varten). PS4 500Gb on laite. Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Moi, kiitos että sain liittyä tänne mielenkiintoiseen peliyhteisöön. Kysyisin tästä GT Sportista että kauanko pelin lataus kestää (verkkotoimintaa varten). PS4 500Gb on laite. Kiitos vastauksesta jo etukäteen.

Sitähän ei voi kukaan tietää [emoji4] Ensinnäkin mikä yhteys sulla on ja kuinka nopeeta se lataa sitä peliä? Mut sanotaan nyt että 1-15h.
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Mitä enemmän tätä pelaan sitä enemmän ihmettelen miten voi tälläistä laskea maksulliseksi peliksi.. tämä on oikeasti huono autopeli muiden rinnalla. Sisältää aivan järjettömästi osia millä ei ole minkään valtakunnan merkitystä kun yksi tärkein eli se autojen fysiikka ja pädiohjaus vaste ei ole kunnossa.

Kokeilin VR moodia..ei ole hyvää sanottavaa lähinnä siksi että on kuin demo verrattuna DC-VR:ään.. ja ajaminen pitkälti tuntui samalta...vähemmillä autoilla, radoilla ja vuorokauden ajoilla. Grafiikka on hiukan tarkempaa horisontissa mutta ei herättänyt mitään haluja pelata uudestaan. Auton pällistelymoodi huomattavasti kehnompi kuin DC-VR:ssä..ei tartte toista kertaa vr moodia aktivoida.

En näe noilla 'ajokorttikokeilla' mitään funktionaalista virkaa, ajoin läpi kolme ekaa pötköä ihan vain että sai autot minkä hankkimiseen muuten menisi ikä ja terveys.(turhaan toki kun ei peli pitkään tämäntasoisena vanhene nurkissa) Kaikenlaisia mitaleja tipahteli ihan lokosasti ajellessa toki TC päällä kun GTS fysiikka bugittaa (padiohjaus heikkous + muovirenkaat + Tc päällä kiihtyy paremmin) Sama olisi varmaan laittaa kaikki avut päälle kun peli ei moisista rankaise...'kaikki voi olla nyt mestareita jne'.

Kävin ihan sports onlinen korkkaamassa.. hohhoijaa..kuolettavan hidasta meininkiä, 3x tunnissa tulee 5min kisa, loput odottelua. Voi toki käydä huonon kierroksen ajamassa karsinnoissa niin voi sitten helpommin voittaa kisat (mitä en ekalla vielä älynnyt :-D )

Kisat käydään toki lukituilla renkailla eli ei voi laittaa autoa edes kauppakassin tasolle vaan joutuu pikkuluokissa muovirenkailla liiraamaan. Isommissa luokissa varmaan liimat alla..

Että ei se autoilu siellä onlinessä parantunut.
Säälittävää että tämä on se mikä Sonylla on tarjota tähän autopeli segmenttiin (vanhimmat gran turismot & Forza segmentti)

Outoa että 'rattimiehet' tätä pelailee kun heille lienee sitä oikeampaa ja paremmin simuloitua peliä tarjolla (Pcars1&2, assetto)
 
Vastaus: Gran Turismo Sport

Kävin ihan sports onlinen korkkaamassa.. hohhoijaa..kuolettavan hidasta meininkiä, 3x tunnissa tulee 5min kisa, loput odottelua.

En yritä vaikuttaa tai ottaa kantaa mielipiteeseesi mutta oikaistaan mahdollisia lukijoita varten sen verran että kisoja alkaa 5 minuutin välein.
En tiedä mitä sinä olet pelannut vai oletko pelannut ollenkaan mitään :)
 
Ylös Bottom