Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Jos weekend leaguet on tähän asti mennyt penkin alle ja ollu hirveetä tuskaa niin sentään squad battlet on menneet ihan putkeen. Ainakin tällä viikolla päivitysten jälkeen. Ehkä se on syy et ihmispelaajia vastaan helistään, kun pelaa liikaa konetta vastaan.


Voi kun itsekin saisin tuollaisia tuloksia. Kai se on uskottava että ei tää peli ole mulle suunnattu :)
 
Jos weekend leaguet on tähän asti mennyt penkin alle ja ollu hirveetä tuskaa niin sentään squad battlet on menneet ihan putkeen. Ainakin tällä viikolla päivitysten jälkeen. Ehkä se on syy et ihmispelaajia vastaan helistään, kun pelaa liikaa konetta vastaan.
Huh, aika tykki tuloksia. Itsekin onnistuin yhden updaten vetämään Legendaryllä kaikista neljästä voitot, mut nollia en kaikissa pitänyt saat tehnyt yli viittä maalia kaikissa!

Jätkän videoitakin pitäs käydä kattomassa, vähän vähemmälle jäänyt tuben möllötykset viimeaikoina

- - - - -

Tänään POTM julkaisu. Hype potkii kovin jengiä, eilen ostin rewardien julkaisun aikaan KDB:n 240k hintaan ja yritin saada noita itseasiassa viisi kpl jemmaan mut oli muutkin ostelemessa joten luovutin. No se on 270k nyt pleikalla. Lesson learnt; älä luovuta.
 
Huh, aika tykki tuloksia. Itsekin onnistuin yhden updaten vetämään Legendaryllä kaikista neljästä voitot, mut nollia en kaikissa pitänyt saat tehnyt yli viittä maalia kaikissa!

Jätkän videoitakin pitäs käydä kattomassa, vähän vähemmälle jäänyt tuben möllötykset viimeaikoina

- - - - -

Tänään POTM julkaisu. Hype potkii kovin jengiä, eilen ostin rewardien julkaisun aikaan KDB:n 240k hintaan ja yritin saada noita itseasiassa viisi kpl jemmaan mut oli muutkin ostelemessa joten luovutin. No se on 270k nyt pleikalla. Lesson learnt; älä luovuta.

Mitäs mieltä oot 89 Silvasta?
vähän tekis mieli napsutella pari talteen
 
Mitäs mieltä oot 89 Silvasta?
vähän tekis mieli napsutella pari talteen
En usko että sitä tässä POTM hässäkässä vielä tarvitaan, mutta toi menee samaan kategoriaan Iniestan informin kanssa, varmaan tulee käyttöä vielä tulevissa "premium" prime legendoissa.
 
Alkaa muuten Hype puremaan, ainakin IF Dost on noussut jo ihan kivasti.

Nyt vaan pitäs päättää et myykö Hypessä, vai odottaako ja riskeeraa mahalaskun?
 
Kauanko muuten porukalla kesti kub rupesitte voittamaan pro ja sitä kovemilla tasoilla tollaisia 5-0 tai 5-1 tuloksia. Kun itse oon pelannut futia vasta siitä kun tää Fifa 18 ilmesty eli pari kk mutta kyllä itse ainakin odotan itseltäni jo tuloksia muttei vielä oo näkynyt tuloksia.
 
Kauanko muuten porukalla kesti kub rupesitte voittamaan pro ja sitä kovemilla tasoilla tollaisia 5-0 tai 5-1 tuloksia. Kun itse oon pelannut futia vasta siitä kun tää Fifa 18 ilmesty eli pari kk mutta kyllä itse ainakin odotan itseltäni jo tuloksia muttei vielä oo näkynyt tuloksia.


nelisen vuotta



koita ottaa niihin peleihis joku teema mitä treenaat, 1 juttu kerrallaan

esim. mitä skillejä käytät?
 
nelisen vuotta



koita ottaa niihin peleihis joku teema mitä treenaat, 1 juttu kerrallaan

esim. mitä skillejä käytät?


Itseasiassa en käytä mitään kikkoja :). Syöttelypelillä olen pelannut tähän asti. Ja mitä tulee kikkoihin niin kyllähän mä sillon alussa katsoin yhden videon missä käytiin varmaan kaikki kikat ja niiden ohjainyhdistelmät läpi mutta se tuntui haastavalta ne yhdistelmät. Ja ilmeisesti riippuen mitä kikkaa käyttää niin ei välttämättä toimi ns tavallisilla pelaajilla. Eikös jokut kikat toimiakseen vaadi tyyliin Ronaldon/Messin,Neymarin jne jne
 
Perus body feint, ball rolling. ja fake shot pystyy tekee kuka vaan ja toimii helvetin hyvin AI pelaajiin. Helpottaa elämää kun pääse yhdellä pelaajalla pari puolustajaa ohitse ja teet syöttötilaa omille pelajajille.
 
Itseasiassa en käytä mitään kikkoja :). Syöttelypelillä olen pelannut tähän asti. Ja mitä tulee kikkoihin niin kyllähän mä sillon alussa katsoin yhden videon missä käytiin varmaan kaikki kikat ja niiden ohjainyhdistelmät läpi mutta se tuntui haastavalta ne yhdistelmät. Ja ilmeisesti riippuen mitä kikkaa käyttää niin ei välttämättä toimi ns tavallisilla pelaajilla. Eikös jokut kikat toimiakseen vaadi tyyliin Ronaldon/Messin,Neymarin jne jne

Kannattaa ihan oikeesti perehtyä näihin juttuihin, selvitä, minkä tason skillit kenelläkin pelaajallasi on. 4 tähden on se käytetyin, joka mahdollistaa berba-spinnin( juokset laitaa ja kiepsahdat takakautta keskelle) , se on varsin helppo ja kätevä kikka. sit ihan perus-peruskauraa on fake shot-käännös( jopa Large oppi tän), ja drag back( kans yksinkertanen). ja ball roll on kans todella helppo ja kätevä.

nyt lisäät peruskikat sun arsenaaliin.

ei sun peli kehity vaikka pelaisit sen 1500 matsia samaa systeemiä, sun täytyy lisätä siihen ominaisuuksia pikkuhiljaa.

otat amateurin tai beginnerin ja alat kokeilee( vaikka suoraan ohjevideolta)
 
ei samperi IF Lod on jostain syystä jo 17K...

outoa

79 rated, paskimmat linkit ikinä... wtf

kyllä mulle kelpaa silti ku niitä pari oli jemmassa
 
0-0 ja rankkarit 3-4 häviö.

Että sikäli :D


Voi ***** että mulla menee hermot. Saa luvan jäädä koko peli. Kun tuntuu että pelaajatki huononee kokoajan. Siis tarkoitan että noi kortit on kertakäyttötavaraa

Mä lopetan.
 
Viimeksi muokattu:
Tais tulla hiukan yllätyksenä tuo Sane POTMiin...itse myös yritin varovasti tehdä kolikkopinoa KDBn avulla, mut vithuiks män:)!!!
Nyt siis vaan odotellaan Black friday crashiä ja sit pelimiehiä halvalla avaukseen!!!
 
Iteltä löytyy toi normi sane, hinta tipahtanut kivasti 28k->14k palautuukohan toi tosta blcak fridayn jälkeen ?
 
Ylös Bottom