Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Täällähän on ollut hässäkkää. :)
Piru vie oishan mulla ollut 5matsia ja vaan 8k pointsia tarvinnu e2. Ei noita meinaa keretä/jaksa pelailla.
If rooney on kyllä huikee, kannattaa kokeilla cam paikalla. Se on pallo maalissa aina kun saa jalan vapaaksi.
 
Toiset antaa koko ajan vinkkejä ja jatkuvaa valitusta tulee kiitokseksi :D
Ihan alussa... osta Darmiania se myy. No mäpäs menin ja ostin mutta varastoon jäi

Izquiero... sillä tehty miljooniq joten se myy ainakin joten osta sitä. No mäpäs ostin "dollarin" kuvat silmissä mutta varastoon jäi sekin.

Nää neuvot on kustantaneet jo 50k ja olen ehkä 5k saanut joten takkiin on tullut kun Jokereilla khl:ssä

Ja sit pitäis vielä olla valittamatta.... no ihan miten vaan


Ja kaikenhuippuna tullaan vielä sanomaan että sua ollaan juhis neuvottu jo paljon. Että tee niinku on neuvottu...



Miten voi myydä 50 kappaleesta 20 jos 20 myy edes 5

Ja aika hyvä voitto saa olla yhdessä kappaleessa että 20 riittää saamaan sen mitä 50 on mennyt


50 x 900 = 45 000
20 x 1900 = 38 000 - verot
 
Viimeksi muokattu:
Ihan alussa... osta Darmiania se myy. No mäpäs menin ja ostin mutta varastoon jäi

Izquiero... sillä tehty miljooniq joten se myy ainakin joten osta sitä. No mäpäs ostin "dollarin" kuvat silmissä mutta varastoon jäi sekin.

Nää neuvot on kustantaneet jo 50k ja olen ehkä 5k saanut joten takkiin on tullut kun Jokereilla khl:ssä

Ja sit pitäis vielä olla valittamatta.... no ihan miten vaan


Ja kaikenhuippuna tullaan vielä sanomaan että sua ollaan juhis neuvottu jo paljon. Että tee niinku on neuvottu...

Koitan nyt selittää. Eli sun pitää juhis ostaa sitä tiettyä pelaajaa sivu tolkulla esim 20-30 ja re-listaat niitä samaan aikaan niin ne on kaikki jonossa marketissa. Laiska ostaja ei jaksa sivuja kelata ja nappasee vaan nopeesti jonkun sun pelaajista. Sit ostat taas tilalle samaa pelaajaa ja annat pyöriä kyllä sitä voittoa alkaa tulemaan.

Mutta jos ostat esim 2kpl niin siinähän on heti vieressä halvempia ja ei ne 2kpl tuu ikinä myymään kun se valitsee siitä vierestä halvemman.

Ite pyöritän 50kpl squad fitnessejä marketissa kokoajan ja 5kpl menee suunnilleen joka listauksella 1000 hintaan.

Sit taas käyn biddailemassa itelle 500-600hinnalla niitä lisää varastoon.

Ei tää niin vaikeeta oo :)

Transfer profit 2mill melkeen pelkästään näillä tänä vuonna.
 
Nojoo. Mutta noilla ostomäärillähän pitää hinnan olla jo 3x ostohinta


Pitänee laitttaa hinnat sellaisiksi että jo 20 % myytyä riittää voittoon.


Eli jos 50 samaa niin 10 myydyllä saa voittoa

Squad fitness siis... ostohinta x 2 niin saadaan myyntihinta. Huomenna mä ostan 20k noita ja laitan sit 40k myyntihinnaksi niin nähdään toimiiko
 
Viimeksi muokattu:
Jos kerran yritän. Juhis paljon sulla on pääomaa sijoittaa kolikontekopelaajiin? 30? 50? 100k? No sillä ei väliä pienelläkin summalla voi aloittaa ja tehdä atm kolikoita. Käyt tarjoamassa monta sivua jostain näistä pelaajista, älä turhaan kaikista yhdestä tai korkeintaan kahdesta. Sterling, Antonio, Clyne ja mitä niitä oli kun joku tuossa pari viestiä sitten luetteli. Kuitenkin tarjoa max 850-950 kolikkoa. Joko saat tai et saa ostettua. Itse ostin +20 Sterlingiä ja laitoin pyynniksi 2900/3500 ja muutama on mennyt jo kaupaksi. Jokaisesta on tyyliin tullut vähintään se 2000 kolikkoa voittoa. Niin että saat myyntiin kuitenkin sen reilun sivullisen tai enempi.

Toinen tapa on nuo 83-84 pelaajat
https://www.futbin.com/18/players?page=1&player_rating=83-83&sort=ps_price&order=asc
Tuossa listattuna 83 ratingin pelaajat halvimmasta alkaen. Itse tarjoaisin ehkä max 1200 kolikkoa noista ja laittaisin myyntiin pyynnillä 3500/3900. Tässäkin ostetaan sitten vähintään se sivullinen yhtä mieluusti jopa enemmän.

Kolmas mitä olen tehnyt että ostanut varastoon squad fitnessejä käynyt tarjoamassa max 250 kolikkoa kipaleelta. Sivu toisensa jälkeen tarjonnut niitä ehkä muutama jää itselle ehkä ei. Nimenomaan varastoon ja kuhan siirtolista tyhjenee joskus niin sitten pari sivua näitä tyyliin 950/1200 pyynnillä myyntiin.

Ehkä neljäntenä IF kortteihin sijoittaminen. Ehkä se kaikkein hitain tapa tehdä kolikoita. Itse lähinnä ostanut jotain max 10-11k maksaneita kortteja yksittäisenä itselle. Syy miksi yksittäin niin vie muuten siirtolistalta tilaa eikä ne tule myymään vielä pitkään aikaan varsinkaan tämän viikon totw koska pakkoja on vain avattu niin paljon.

Lopuksi HUOM promopakkojen avaus ehkä vähentynyt kovimmasta pe-la kiimasta ettei ihan samalla tavalla välttämättä toimi kuin silloin. Muista että yöllä tulee squad battlepakat kaikille niin joko yöllä tai huomisen päivän aikana saattaa tulla hetkiä että on taas tarjontaa.

Tulevan viikon markkuja en ole edes miettinyt sijoitusmielessä. Toivottavasti itsellä nyt löytyy omiin tarpeisiin. Tuossa ajan kuluksi ostelin Italian, Saksan ja Belgian liigat jos vaikka seuraavat liiga sbc:t osuisivat niihin. Sveitsin ja varmaan molemmat Espanjan liigat ostan tässä vielä valmiiksi.
 
Nojoo. Mutta noilla ostomäärillähän pitää hinnan olla jo 3x ostohinta


Pitänee laitttaa hinnat sellaisiksi että jo 20 % myytyä riittää voittoon.


Eli jos 50 samaa niin 10 myydyllä saa voittoa

Squad fitness siis... ostohinta x 2 niin saadaan myyntihinta. Huomenna mä ostan 20k noita ja laitan sit 40k myyntihinnaksi niin nähdään toimiiko

Ei sitä hintaa kannata tuplata vaan laittaa sellanen hinta millä kortit liikkuu. Esim voit ostaa squad fitnessit 700hinnalla/myyntiin 1000hinnalla, 3kpl myy eli 3000, niillä ostat taas 3kpl squadia eli 2100, eli 900 jää voittoa (-verot)

Kunhan kokoajan on squad fitnessiä paljon kerralla myynnissä niin kyllä ne liikkuu.

100% varma.

Nyt kun promo päkkejä niin myyntii heikompaa.

Lisäksi ota huomioon että vklp noita menee paljon paremmin kun WL käynnissä :)
 
Jos kerran yritän. Juhis paljon sulla on pääomaa sijoittaa kolikontekopelaajiin? 30? 50? 100k? No sillä ei väliä pienelläkin summalla voi aloittaa ja tehdä atm kolikoita. Käyt tarjoamassa monta sivua jostain näistä pelaajista, älä turhaan kaikista yhdestä tai korkeintaan kahdesta. Sterling, Antonio, Clyne ja mitä niitä oli kun joku tuossa pari viestiä sitten luetteli. Kuitenkin tarjoa max 850-950 kolikkoa. Joko saat tai et saa ostettua. Itse ostin +20 Sterlingiä ja laitoin pyynniksi 2900/3500 ja muutama on mennyt jo kaupaksi. Jokaisesta on tyyliin tullut vähintään se 2000 kolikkoa voittoa. Niin että saat myyntiin kuitenkin sen reilun sivullisen tai enempi.

Toinen tapa on nuo 83-84 pelaajat
https://www.futbin.com/18/players?page=1&player_rating=83-83&sort=ps_price&order=asc
Tuossa listattuna 83 ratingin pelaajat halvimmasta alkaen. Itse tarjoaisin ehkä max 1200 kolikkoa noista ja laittaisin myyntiin pyynnillä 3500/3900. Tässäkin ostetaan sitten vähintään se sivullinen yhtä mieluusti jopa enemmän.

Kolmas mitä olen tehnyt että ostanut varastoon squad fitnessejä käynyt tarjoamassa max 250 kolikkoa kipaleelta. Sivu toisensa jälkeen tarjonnut niitä ehkä muutama jää itselle ehkä ei. Nimenomaan varastoon ja kuhan siirtolista tyhjenee joskus niin sitten pari sivua näitä tyyliin 950/1200 pyynnillä myyntiin.

Ehkä neljäntenä IF kortteihin sijoittaminen. Ehkä se kaikkein hitain tapa tehdä kolikoita. Itse lähinnä ostanut jotain max 10-11k maksaneita kortteja yksittäisenä itselle. Syy miksi yksittäin niin vie muuten siirtolistalta tilaa eikä ne tule myymään vielä pitkään aikaan varsinkaan tämän viikon totw koska pakkoja on vain avattu niin paljon.

Lopuksi HUOM promopakkojen avaus ehkä vähentynyt kovimmasta pe-la kiimasta ettei ihan samalla tavalla välttämättä toimi kuin silloin. Muista että yöllä tulee squad battlepakat kaikille niin joko yöllä tai huomisen päivän aikana saattaa tulla hetkiä että on taas tarjontaa.

Tulevan viikon markkuja en ole edes miettinyt sijoitusmielessä. Toivottavasti itsellä nyt löytyy omiin tarpeisiin. Tuossa ajan kuluksi ostelin Italian, Saksan ja Belgian liigat jos vaikka seuraavat liiga sbc:t osuisivat niihin. Sveitsin ja varmaan molemmat Espanjan liigat ostan tässä vielä valmiiksi.


150k

Squad fitness myyjille.... onko

1000 > 1500 liikaa per kpl
 
150k

Squad fitness myyjille.... onko

1000 > 1500 liikaa per kpl
950/1000 tai 1000/1100

Kalliimmalla ei oikeen mee kaupaksi

Mitä halvempi, sitä enemmän kerralla myy, esim tolla 1500buy now niin max1-2 ehkä myy, en usko että yhtäkään :)

Jos on hankala löytää niitä biddailtavia niin kokeiles

Buy min 450 (tai 150)
Buy max 500
Buy now 4900
Buy now 5000

Siitä vaan sit sivu tolkulla biddailemaan
 
En mä tiedä oikein enää. Joo siis kyllä mä uskon että toi tuottaa mutta siis jotenki olen ymmärtänyt että mulle sanotaan että jos ei pelaajilla onnistu niin yritä squad fitnesseillä


Jos mä sittenki yritän markkuja vielä


Vitsi kun sais huomenna pakoista jonku super kalliin pelaajan.


Kun ei tässä pelissä ole sellaisia pelaajia jotka myy varmasti ilman ettei niitä ole tyyliin koko lista täynnä


Ai että olen kateellinen niille jotka rikastuu tuurilla pelaajilla
 
Rikkaan miehen sijoituskohde on Monacon maalivahti Subasic, tarjoomalla hinta noin 8500 tällä hetkellä. Myynti on aika varma koska niin moni SBC on tuon avulla aika halpa tehdä, tai ainakin oli. En nyt oo tarkistanu meneekö vielä iconeihin ykkösvaihtoehtona. Ennen noi tais olla marketista aina loppu kun hintasheriffi oli max 10k nykyään nostettu ylemmäs. Kuitenkin veikkaan et tuota myydään marketin normalisoitua noin 15k hintalapulla. Näitä ku ostaa sivullisen tai pari pitää olla astetta enempi ylimääräistä. Toisaalta jos sijoittaa sen 140k ja saa takaisin vaikka +200k niin tuntuuhan se hyvälle. Tyrmätkää toki jos huono kohde rikkaalle. Itse ostin nyt itselle yhden jemmaan.
 
Mä aattelin että ootan niin kauan kunnes oon saanut noi nykyiset myynnissä olevat pelaajat myytyä ennenku ostan uusia. Kuitenki 73 pelaajaa myynnissä niin ei kannata ostaa uusia. Mutku ei mee kaupaksi
 
Ja taas meni kaks sterlingiä 3,2k hinnalla kaupaksi. Heti vaan uusia tilalle 1k hintaan. :D

Pitää ehkä nostaa hintoja ens viikoksi, ku hinnat nousee joka tapauksessa heti promojen loputtua.
 
Ja taas meni kaks sterlingiä 3,2k hinnalla kaupaksi. Heti vaan uusia tilalle 1k hintaan. :D

Pitää ehkä nostaa hintoja ens viikoksi, ku hinnat nousee joka tapauksessa heti promojen loputtua.
Nostat heti ens kierrolla hintoja, varsinkin jos oot pleikkarin puolella. Senkin hintojen alaspolkia. Tänään myyny muutaman sillä 3500 ostaheti hinnalla. :D

Liikaa tekemistä, ostellu nyt 83-84 ratingin kortteja mitä itseltä puuttuu, koittanu välillä ostella liigoja valmiiks. Kohta onkin pakat avattavissa mut ei viitti avata ettei tarvi quick selliin laittaan ylimääräsiä.

Pari tyhjää paikkaa saanu illan aikana myyntilistalle en viitsiny täyttää vaikka ois voinu. Odottelin viikottaisia pakkoja ja muita. Ostin buy now Sterlingin 750 ja toisen 950.
 
Viimeksi muokattu:
E3 ja pakoista liukui Bonucci. Hyvin kelpaa tiimiin ja nyt olisi 86 tiimi legendaan valmiina klubissa. Kunhan vielä tulisi kiinnostava ja "halpa" legenda.
 
Mä aattelin että ootan niin kauan kunnes oon saanut noi nykyiset myynnissä olevat pelaajat myytyä ennenku ostan uusia. Kuitenki 73 pelaajaa myynnissä niin ei kannata ostaa uusia. Mutku ei mee kaupaksi
Mie tekisin nyt sinuna niin, että möisin nuo kaupaksi menemättömät vaikka pienellä tappiolla pois. Sitten aloittaisin puhtaalta pöydältä koko myynnin. Nää kaverit, jotka antaa vinkkejä osaavat tämän homman. Olen sen verran monta vuotta seurannut heidän kaupankäyntiään. Oon yrittänyt hahmottaa tätä tilannetta, että onko sulla kiire saada kolikoita? Itse en ole ammattilainen marketissa, mutta jotain hintoja tiedän. Kuten täällä jo sanottiin, niin nuo squad Fitness kortit menevät helposti 1000-1100 hinnalla. Player Fitness pronssi 200, hopea ja kulta 250 kappale. Tuo sivu täyteen samaa pelaajaa on hyvä vinkki, kunhan pelaaja ja aika on oikea. Itse yritin Walcotilla, mutta ei kärsivällisyys riittänyt, oisko 5 kpl mennyt ylihintaan kaupaksi. Itse tein 50K tunnissa, kun möin pelaajan alle pienimmän buy now hinnan. Näistä pelaajista valtaosa hopeisia, mutta mukana myös kultaisia. Joka päivä saan kuitenkin kortteja sellaisen 20-30 kpl kaupaksi, vaikka tuotto ei olisikaan kummoinen. Lisäksi teen SBC:t, jos eivät ole liian tyyriitä. Tähän päälle vielä Squad Battlet. Nyt olen vain huvikseen ostanut tuota 400 pronssipakkaa ja välillä sieltä nousee hyviäkin kortteja, kuten M`boro. Viime yönäkin meni M`boro 60 ovr pelaaja 7,4K ja 10 muuta korttia ja näistä yhteensä 12K.
 
Mitkä on halvimmat 84 ja 85 TOTW-kortit jotka löytyy? Sbc:hen sopivat

85... Pastore, Jonas ja De Vrij 30k-35k

84 Dante, Raffael 25k-27k

Nuo ainakin helposti linkitettäviä ja sieltä halvimmasta päästä.

Hinnat pysyy tällä hetkellä melko tasaisesti noilla 85:lla (30-35) ja 84:lla (25 - 27) ja tuskin ennen totya tippuu. Perjantaina futmas ja hinnat nousee...
 
Viimeksi muokattu:
Mie tekisin nyt sinuna niin, että möisin nuo kaupaksi menemättömät vaikka pienellä tappiolla pois. Sitten aloittaisin puhtaalta pöydältä koko myynnin. Nää kaverit, jotka antaa vinkkejä osaavat tämän homman. Olen sen verran monta vuotta seurannut heidän kaupankäyntiään. Oon yrittänyt hahmottaa tätä tilannetta, että onko sulla kiire saada kolikoita? Itse en ole ammattilainen marketissa, mutta jotain hintoja tiedän. Kuten täällä jo sanottiin, niin nuo squad Fitness kortit menevät helposti 1000-1100 hinnalla. Player Fitness pronssi 200, hopea ja kulta 250 kappale. Tuo sivu täyteen samaa pelaajaa on hyvä vinkki, kunhan pelaaja ja aika on oikea. Itse yritin Walcotilla, mutta ei kärsivällisyys riittänyt, oisko 5 kpl mennyt ylihintaan kaupaksi. Itse tein 50K tunnissa, kun möin pelaajan alle pienimmän buy now hinnan. Näistä pelaajista valtaosa hopeisia, mutta mukana myös kultaisia. Joka päivä saan kuitenkin kortteja sellaisen 20-30 kpl kaupaksi, vaikka tuotto ei olisikaan kummoinen. Lisäksi teen SBC:t, jos eivät ole liian tyyriitä. Tähän päälle vielä Squad Battlet. Nyt olen vain huvikseen ostanut tuota 400 pronssipakkaa ja välillä sieltä nousee hyviäkin kortteja, kuten M`boro. Viime yönäkin meni M`boro 60 ovr pelaaja 7,4K ja 10 muuta korttia ja näistä yhteensä 12K.


No on mulla sikäli kiire että pitää saada nää ammattilaiset kiinni

Ja mä ymmärräisin ettei mee kaupaksi jos myisin sellaisia jotka ei vaan myy. Mutta kun nyt mulla on myynnissä pelaajia joista mulle sanottiin täällä vinkkinä.

Mutta ei ne mee kaupaksi

Otetaan nyt esimerkki..

Sterling vs Darmian

Molempia on neuvottu täällä mutta Darmian (20kpl) ei mee kaupaksi. Jos myyn tappiolla hänet ja korvaan hänet sterlingillä niin alkaako myyntiä tapahtumaan? Siis joo sen mukaan mitä täällä on sanottu. Mutta mutta jotenki mulla on pelkona että sille tulee käymään samalla tavalla kun Darmianille. Eli totean ettei mee kaupaksi ja tulen myymään tappiolla.

En usko että sterling tulee myymään sen paremmin kun Darmiankaa

Joo tunnustetaan että kärsivällisyys ei ole koskaan ollut mun vahvuuksia

Mutta mitä olen täällä lukenut niin noi ammattilaiset myy joka päivä pelaajia sellaisella 50k voitolla. Siitähän tulee jo vko tasolla 350k

Pointti tuossa oli se, että kyllä tuossa kärsivällisyys riittääki varmaan kun ei tarvitse 24 tuntikaan odottaa kun pelaajia menee kaupaksi. Mä taas odotan vko eikä mitään tapahdu niin kyllä siinä kohtaa kärsivällisyys loppuu.
 
Ylös Bottom