Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

No on mulla sikäli kiire että pitää saada nää ammattilaiset kiinni

Ja mä ymmärräisin ettei mee kaupaksi jos myisin sellaisia jotka ei vaan myy. Mutta kun nyt mulla on myynnissä pelaajia joista mulle sanottiin täällä vinkkinä.

Mutta ei ne mee kaupaksi

Otetaan nyt esimerkki..

Sterling vs Darmian

Molempia on neuvottu täällä mutta Darmian (20kpl) ei mee kaupaksi. Jos myyn tappiolla hänet ja korvaan hänet sterlingillä niin alkaako myyntiä tapahtumaan? Siis joo sen mukaan mitä täällä on sanottu. Mutta mutta jotenki mulla on pelkona että sille tulee käymään samalla tavalla kun Darmianille. Eli totean ettei mee kaupaksi ja tulen myymään tappiolla.

En usko että sterling tulee myymään sen paremmin kun Darmiankaa

Joo tunnustetaan että kärsivällisyys ei ole koskaan ollut mun vahvuuksia

Mutta mitä olen täällä lukenut niin noi ammattilaiset myy joka päivä pelaajia sellaisella 50k voitolla. Siitähän tulee jo vko tasolla 350k

Pointti tuossa oli se, että kyllä tuossa kärsivällisyys riittääki varmaan kun ei tarvitse 24 tuntikaan odottaa kun pelaajia menee kaupaksi. Mä taas odotan vko eikä mitään tapahdu niin kyllä siinä kohtaa kärsivällisyys loppuu.

Sitä en muista missä kohtaa jokui neuvoi Darmiania ostamaan listat täyteen... Olisiko ollut markku jota ei koskaan tullut? Jos se on markku sijoitus niin silloin se pitää heivata heti pois jos manua ei markuissa olekaan. Muutenhan ei tuota korttia kannata missään nimessä myydä koska sitä ei käytä pelissä kukaan. Katso hetki rauhassa mitä pelaajia vastaan pelaat squad battleissa... voin veikata että Sterling tulee vastaan viikon peleissä 20-30 kertaa... Darmian 0. jos kärsivällisyyttä ei löydy niin silloin ei ehkä kannata edes kokeilla treidaamista vaan keskittyä pelaamiseen ja pakkojen aukomiseen.
 
Sitä en muista missä kohtaa jokui neuvoi Darmiania ostamaan listat täyteen... Olisiko ollut markku jota ei koskaan tullut? Jos se on markku sijoitus niin silloin se pitää heivata heti pois jos manua ei markuissa olekaan. Muutenhan ei tuota korttia kannata missään nimessä myydä koska sitä ei käytä pelissä kukaan. Katso hetki rauhassa mitä pelaajia vastaan pelaat squad battleissa... voin veikata että Sterling tulee vastaan viikon peleissä 20-30 kertaa... Darmian 0. jos kärsivällisyyttä ei löydy niin silloin ei ehkä kannata edes kokeilla treidaamista vaan keskittyä pelaamiseen ja pakkojen aukomiseen.


Niin kai. Oli asioita joita mietin silloin kun harkitsin fifaa ja tätä pelimuotoa. Yksi ja ehkä suurin oli se että riittääkö taito ja kärsivällisyys kolikoiden hankkimiseen mut sit aattelin kuitenki että helppoa se on varmaan ja kun katsoin youtube videoita niin ajatus vaan voimistui. Että helppoa se on. Mutta nyt olen huomannut että ei se niin helppoa olekaan. Tai siis on ja ei. Ammattilaisille tuntuu olevan helppoa ja mulle pirun vaikeaa.

On asioita jotka joko osaa tai ei osaa.

Mutta en mä kyllä luovuta. Mähän aion tehdä myyntiä niin kauan että opin.


Mä teen puhtaan korvausliikkeen. Että korvaan Darmianin sterlingillä mutta kuitenki niin että sama määrä kolikoita kuluu yhteensä. Mikä voi vaikuttaa tietenki niin että ostettava määrä vähentyy.

Tämän viikon tavoite on 200k. Ja nyt on about 150k
 
E3 pakoista parhaana mario gaspar, melkoista jöötiä. Aamulla katoin vielä ku zweback nosti samasta pakasta kimmichin ja mpabben..
Ois varmaan kannattanu vaan pelata sinne e2, 2kpl megapäkkejä ois ihan jepa.
 
No oonhan mä ottanut oppia. Ensinnäkin jos puhutaan kolikoista niin mulla on nyt 190k. Ilman neuvoja niin hyvä jos 100k

Toiseksi kuten sanoin niin pääsin gold 1 tasolle viime viikolla.

Ja kolmanneksi. Toi mun kirjoitus ei ollut valitus vaan toteamus


Sbc tehtävät sitä paitsi.... hinta suhteessa palkintoon ei kohtaa. Muutamia lukuunottamatta. Lähinnä ikonit on sellaisia.


Eiköhän tämä Juhis82 ole joku trolli tai sitten on lääkkeet vääräät. Sivulla 59. hän kertoo miten neuvot tepsii ja ei puhu tuurista pätkääkään, mutta nyt hirveä sekoilu tuurin jauhamisesta viime päivinä.

Toki jos kaveri ei trollaa, niin täytyy kysyä miten isoo mies kehtaa edes vinkua foorumilla, kun muut yrittää auttaa? Jos pikkasenkaa ajattelee vaikka maalaisjärjellä, niin ei tämän homman pitäisi hirveän hankalaa olla, kun marketissa potentiaaliset ostajat on n.12-14wee vanhoja, jotka hätinä nyt jaksaa odottaa ylipäätänsä elämäs mitään tasan sekunnin. mieleeni tuleekin kysymys: Juhis82 vai Juhis02?


Henkilökohtainen mielipiteeni kaupankäynnistä on se, että en mielestäni tarvi ammattilaisten vihjeitä hirveästikkään. Opiin ihan itse, että ostan halvalla ja myyn vähän kalliimmalla oikeastaan kuka tahansa nopea premier league pelaaaja, niin kyllä ne listoilta katoaa aikanaan.
 
Kumpikohan mua ärsyttää enemmän tällä hetkellä... Se ettei kauppa käy vai tietyt kirjoitukset täällä. Mä en meinaan ole varma sittenkään että se miksi mun kirjoitukset on mitä on että se johtuisi siitä ettei kauppa käy ;)

Kun jotenki mulla on nyt sellainen fiilis että tietyt henkilöt täällä haluaa että mä lopettaisin tämän pelin pelaamisen ja näinollen kirjoittamisen täällä. Mä pyydän neuvoja ja mitä saan... kauniisti sanottuna kettuilua. Kuten toi ylläoleva kommentti. Siltä varalta että joku on ehtinyt kirjoittamaan sen jälkeen jotain niin en tarkoita sitä vaan tuota trollijuttua.

Joten kysytääs nyt suoraan että onko tarkoitus että lopetan pelaamisen ja luovutan?

Sikäli jos on niin miksi?

Jos taas ei niin okei.


Elite 3 saavutettu. Siitäkin taisin joskus mainita etten mä varmaan koskaan tuu pääsemään sille tasolle :). Mutta niin vain kävi että Elite 3 saavutettu. Eihän se paras taso ole lähelläkään mutta oma tavoite SB:n suhteen

Parhaat pelaajat sain keskimmäisessä packista olikohan se jumbo premium.. Kaka esittelykorttina ja sitten piilotettuna Rashford

ja sitten taas kaupantekoon. Sterling seuraavilla luvuilla... Käyttöraha 10k

1300 > 2500


Mua rupes jotenki niin ärsyttämään taas... Miten hitossa sä voit vittuilla Sulander mulle siitä että muut yrittää auttaa? Jos mä teen niinku on neuvottu eikä kauppa käy niin miten hitossa sä voit väittää että vika on minussa eikä neuvoissa? Kyllä minusta neuvoissa on vikaa eikä minussa joten älä tule aukomaan päätäsi. Sano mielummin kun kerran olet pelaajien myynnissä kun Ronaldo kentällä että mitkä pelaajat myy?

tollaisten kirjotusten jälkeen ei todellakaan ihme ole että hermostun


Edit: en mä ostanutkaan Sterlingiä kun huomasin että sen bin hinnat on sen verran korkeita että vaihdoin halvempaan pelaajaan syyllä, että samalla rahalla saa enemmän ja kun saa enemmän niin todennäköisyys että myy niin on isompi. Varsinkin kun myyntihinta on sama. Ja Clyneä ostin

Ja pakko lisätä tuohon neuvomisasiaan että jos se on niin helppoa kun täällä annetaan ymmärtää niin mun logiikalla silloinhan neuvominen on helppoa ammattilaisille kun tietää kokemuksesta että se ja se pelaaja myy.

Mutta mulla on 2 ongelmaa nytten. Ensinnäkin se että mulle pottuilaan täällä ja toiseksi se että olen ostanut pelaajia jotka neuvojen mukaan myy mutta ei ne mulla myy. Inhottaa toistaa itseäni mutta kun näin se vaan on. Että ei ne myy joista mulle täällä on neuvottu. Katsotaas nyt clynen kohdalla että onko avuista apua vaiko ei.
 
Viimeksi muokattu:
Edit: en mä ostanutkaan Sterlingiä kun huomasin että sen bin hinnat on sen verran korkeita että vaihdoin halvempaan pelaajaan syyllä, että samalla rahalla saa enemmän ja kun saa enemmän niin todennäköisyys että myy niin on isompi. Varsinkin kun myyntihinta on sama. Ja Clyneä ostin
Mutta mulla on 2 ongelmaa nytten. Ensinnäkin se että mulle pottuilaan täällä ja toiseksi se että olen ostanut pelaajia jotka neuvojen mukaan myy mutta ei ne mulla myy. Inhottaa toistaa itseäni mutta kun näin se vaan on. Että ei ne myy joista mulle täällä on neuvottu. Katsotaas nyt clynen kohdalla että onko avuista apua vaiko ei.
Juhis myynnit tulee ahkeralla relistauksella, jos listaat 3 kertaa päivässä tottakai myyntejä tulee paljon vähemmän, kuin jampoilla jotka listaa 15 kertaa päivässä.
 
Kumpikohan mua ärsyttää enemmän tällä hetkellä... Se ettei kauppa käy vai tietyt kirjoitukset täällä. Mä en meinaan ole varma sittenkään että se miksi mun kirjoitukset on mitä on että se johtuisi siitä ettei kauppa käy ;)

Kun jotenki mulla on nyt sellainen fiilis että tietyt henkilöt täällä haluaa että mä lopettaisin tämän pelin pelaamisen ja näinollen kirjoittamisen täällä. Mä pyydän neuvoja ja mitä saan... kauniisti sanottuna kettuilua. Kuten toi ylläoleva kommentti. Siltä varalta että joku on ehtinyt kirjoittamaan sen jälkeen jotain niin en tarkoita sitä vaan tuota trollijuttua.

Joten kysytääs nyt suoraan että onko tarkoitus että lopetan pelaamisen ja luovutan?

Sikäli jos on niin miksi?

Jos taas ei niin okei.


Elite 3 saavutettu. Siitäkin taisin joskus mainita etten mä varmaan koskaan tuu pääsemään sille tasolle :). Mutta niin vain kävi että Elite 3 saavutettu. Eihän se paras taso ole lähelläkään mutta oma tavoite SB:n suhteen

Parhaat pelaajat sain keskimmäisessä packista olikohan se jumbo premium.. Kaka esittelykorttina ja sitten piilotettuna Rashford

ja sitten taas kaupantekoon. Sterling seuraavilla luvuilla... Käyttöraha 10k

1300 > 2500


Mua rupes jotenki niin ärsyttämään taas... Miten hitossa sä voit vittuilla Sulander mulle siitä että muut yrittää auttaa? Jos mä teen niinku on neuvottu eikä kauppa käy niin miten hitossa sä voit väittää että vika on minussa eikä neuvoissa? Kyllä minusta neuvoissa on vikaa eikä minussa joten älä tule aukomaan päätäsi. Sano mielummin kun kerran olet pelaajien myynnissä kun Ronaldo kentällä että mitkä pelaajat myy?

tollaisten kirjotusten jälkeen ei todellakaan ihme ole että hermostun


Mun tarkoitus ei ole, että lopetat pelaamisen ja luovutat vaan mun tarkoitus on, että lopetat vinkumisen ja rupiat tekemään tulosta. Tuloksen tekemisestä hyvä osoitus on Elite3 tason saavutus, jonka saavutit parissa viikossa, vaikka olit jo luovuttamas koko paskan.

Monesti asiat elämäs pitää sanoa melko suoraan, että se turha lässytys lakkaa.

Jos puhutaan kaupanteosta ylipäätänsä elämäs, niin ei ikinä sitä rahaa tehdä myytäessä vaan osto vaiheessa.

Ja sitten niihin pariin pelaajaan...

https://www.futbin.com/market/83 Tossa noita 83ovr pelaajia. Jos niitä haluat tankata nyt vaikka 40kpl ja myydä parin viikon päästä 2k voittoa per/kpl pois, niin osta niitä.

nopeat Premier league pelaajat: Sterling, Bellerin ja Musa on myyny itellä hyvin, MUTTA juuri nyt vähän nihkeetä kun marketti alhaalla. Malta muutama päivä, niin alkaa taas hinnat nouseen.
 
Juhis myynnit tulee ahkeralla relistauksella, jos listaat 3 kertaa päivässä tottakai myyntejä tulee paljon vähemmän, kuin jampoilla jotka listaa 15 kertaa päivässä.


No joo :). Tänään on vapaapäivä joten tänään voiki sitten tehdä tuota että relistaa usein. Joo tiedän kyllä että siihen riittää se app mutta kuten jossain viestissä mainitsin niin en tiedä johtuuko se apista vai puhelimesta mutta kyseinen app valittaa ettei yhteyttä. Ja siihen auttaa se että käynnistän puhelimen uudelleen.

Onko ajalla merkitystä? olen laittanut merkille että sillonkun kauppa käy mulla niin siinä on aina se sama aika ollut. Eli 19-21 välillä. Toki kyllä joskus kauppa käy muutenki mutta sen aikana mitä olen tätä pelannut elikkäs tämän Fifa 18 aikana, niin 90 % myynnissä on tapahtunut 19-21 välillä
 
Pitkin päivää. Tärkeimmät on ne viimeiset minuutit 1h/listauksessa. Nimittäin sun massapelaaja listaus valtaa ensimmäiset sivut.
 
Iltaisin varmaankin useimmat pelaa eli silloin pyöritään marketissakin. Eli siksi voi tavara liikkua paremmin. En oo kyllä ajatellu asiaa koskaan. Aamuisin oon ite saanu parhaat diilit biddailemalla.
Edit: no siinä jo tulikin että aina myy:) onhan tässä kyllä niin monta pelaajaa että kovin hiljaista palvelimilla tuskin koskaan on. Ja tokihan jenkit pelaa ihan eri aikaan kuin me.
 
Okei :).

Pelasin tuossa yhden SB matsin ja sillä aikaa oli yksi Clyne mennyt kaupaksi


Miten muuten... Kun listaatte jotain pelaajaa esim 30 kpl tai enemmän ja huomaatte että se menee kaupaksi hyvin niin pidättekö loppujen hinnat samoina vai nostatteko hintoja?

Eli kannattaako ahneus. Meinaan mussa on se vika (onko se vika?) että uskon että jos pelaaja myy paljon niin mä varmasti nostan hintoja sitten. En paljoo mutta kuitenkin nostan. Eli kannattaako pitää samana vai nostaa?

Jos puhutaan norm tilanteesta ettei ole mitään sbc tai markkuja tai vastaavaa
 
Viimeksi muokattu:
Koita juhis nyt vaan myydä ne darmianit niin pois että pääset omilles. Sen verran halpa pelaaja että veroa ei oikeastaan edes oo.
Ite oon tehny tiliä biddaamalla max 800 kolikolla pelaajia joilla on valmiina hawk, anchor, hunter, catalyst tai shadow chemistry style. Tuokin tyyli tosin toimii vaan sillon kun marketissa on paljon tavaraa
 
Nyrkkisääntö numero 609:
Ahneella on paskainen loppu.

Joten pientä voittoa (vähän ylihintaa) useammin kuin kauan isoa voittoa.
 
Nyrkkisääntö numero 609:
Ahneella on paskainen loppu.

Joten pientä voittoa (vähän ylihintaa) useammin kuin kauan isoa voittoa.


Joo niin mä ajattelinki. Ajattelin vaan kysyä että miten kannattaa toimia

Miikalle.. Mä luovutin Darmianin kohdalla jo :D. Mä myin sen pois sillä pelin omalla hinnalla. Tietenkin mun tuurilla Manu on markuissa tällä viikolla :D
 
Edit: en mä ostanutkaan Sterlingiä kun huomasin että sen bin hinnat on sen verran korkeita että vaihdoin halvempaan pelaajaan syyllä, että samalla rahalla saa enemmän ja kun saa enemmän niin todennäköisyys että myy niin on isompi. Varsinkin kun myyntihinta on sama. Ja Clyneä ostin

Iteltä löytyy Sterlingiä 20kpl myynnis. Just meni 1h umpeen listauksis ja 1 meni kaupaks hintaan 2,8k. Maksoin noista 900-1.3k/kpl.

Ihan hyvin mielestäni tässä vaiheessa vaikka marketti alhaalla. Ja jos muistat, niin en ole pelannut tätä peliä yhtään enempää, kuin sinäkään.

Väitän, että teet sillä Sterlingillä parempaa tiliä ku Clynellä, vaikken ammattilainen ookkaan.
 
Okei. Mä muutamia pelaajia katsoin noiden SB squadien perusteella ja huomasin karun totuuden ettei mulla riitä kolikot mitenkään pyörittää sellaisia

Dembele, Jesus, Lacaette

Tosin nyt mä löysin yhden pelaajan mihin ehkä just ja just riittäisi kolikot, mutta vaara menettää kaikki on aika iso. Kun täällähän on sanottu että kannattaa olla monta kappaletta yhtä pelaajaa. Laskin että esim 30 tätä pelaajaa maksaisi jo 120k

Eli Bakayoko

Joten ei ehkä kannata

Hinta pyörii 4k paikkeilla ja eikä sitä varmaan mene kaupaksi jollain 4500-5000


Eikös ole näin että jos vertailen kahta täällä mainittua pelaajaa ja jos laitan rajaksi esim 800

toista löytyy tuolla hinnalla 8 sivua ja toista taas 3 sivua niin eikös todennäköisesti sitä mitä on vaan 3 sivua niin myy kalliimmalla. Kun jos jotain pelaajaa löytyy 8 sivua niin sitä löytyy syystä niin monta sivua. Kun ei se myy kalliimmalla

Eli siitäkin voi jotain päätellä että montako sivua löytyy. Sellaiset joita löytyy yli 15 sivua niin kannattaa unohtaa kokonaan?


Edit34. En mä jaksa koko ketjua täyttää omilla viesteillä joten okei Saxon ja sulander :)
 
Viimeksi muokattu:
Okei. Mä muutamia pelaajia katsoin noiden SB squadien perusteella ja huomasin karun totuuden ettei mulla riitä kolikot mitenkään pyörittää sellaisia

Dembele, Jesus, Lacaette

Tosin nyt mä löysin yhden pelaajan mihin ehkä just ja just riittäisi kolikot, mutta vaara menettää kaikki on aika iso. Kun täällähän on sanottu että kannattaa olla monta kappaletta yhtä pelaajaa. Laskin että esim 30 tätä pelaajaa maksaisi jo 120k

Eli Bakayoko

Joten ei ehkä kannata

Hinta pyörii 4k paikkeilla ja eikä sitä varmaan mene kaupaksi jollain 4500-5000

Sterling palaa sinne 2k-4k kortiksi kunhan st Rolle poistuu pakoista. Jouluna tulee sitten miljoona uutta pelaajaa futtiin joten Clynet ja Sterlingit on kovaa kamaa. Itse sijoitan kaikki kolikot tällä viikko 81:siin ranskalaisiin keskikenttä iffeihin. Eiköhän niistä ensi viikolla saa tuplaten pois.
 
Okei. Mä muutamia pelaajia katsoin noiden SB squadien perusteella ja huomasin karun totuuden ettei mulla riitä kolikot mitenkään pyörittää sellaisia

Dembele, Jesus, Lacaette

Tosin nyt mä löysin yhden pelaajan mihin ehkä just ja just riittäisi kolikot, mutta vaara menettää kaikki on aika iso. Kun täällähän on sanottu että kannattaa olla monta kappaletta yhtä pelaajaa. Laskin että esim 30 tätä pelaajaa maksaisi jo 120k

Eli Bakayoko

Joten ei ehkä kannata

Hinta pyörii 4k paikkeilla ja eikä sitä varmaan mene kaupaksi jollain 4500-5000

Osta mielummin noita 83ovr pelaajia, niin riskiä tappioista ei oo käytännös ollenkaan..
 
Noniin. Nyt on clyneä kaupassa 28. Lähdin seuraavalla ajatuksella

maks huutohinta 800 elikkäs 850 on maksimi mitä suostun maksamaan ja sitten myyntihinnaksi 1300-1400


Mä meinaan uskon että osasyy siihen on se että pyydän ihan liian paljon. Kyllä mä näkisin että Clynestä ehdottomasti 1500 on maksimi mitä siitä kannattaa maksaa ja kun siitä otan vielä 100 hinnan jäädessä 1400 niin on se kumma jos ei kauppa tule käymään


Ja mitä tulee Sterlingiin niin mähän en siitä yli 1k maksa. Se on saletti. Joku roti sentään siinäkin mitä maksaa kenestäkin...
 
Viimeksi muokattu:
Sterling palaa sinne 2k-4k kortiksi kunhan st Rolle poistuu pakoista. Jouluna tulee sitten miljoona uutta pelaajaa futtiin joten Clynet ja Sterlingit on kovaa kamaa. Itse sijoitan kaikki kolikot tällä viikko 81:siin ranskalaisiin keskikenttä iffeihin. Eiköhän niistä ensi viikolla saa tuplaten pois.

Mikä ajatus on hankkia näitä ranskalaisia keskikenttä iffejä?
 
Ylös Bottom