Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS

Nyt viimesimmän päivityksen jälkeen lentäny joka pelistä vähintään kerran ulos, yhdestä 4krt. Taas tilanne, että pääsemässä loppumähinöihin ja eikun pihalle eikä päässy tällä kertaa joinaa takasi. Ei prkle! Useimmiten pääsee takaisin peliin, välillä ei. Pakko pistää tauolle ku menee vaan hermot siihen, että kerää kamat kuntoon, selviää sen 20min ja peli viskoo ulos.
 
Tietokoneella tuota ulos lentämistä tapahtui vielä syksyllä. Nyt ei ole kertaakaan. Pelaamme tiimissä 3-4 pelaajan kokoonpanoilla.
 
Kaatumiset tosiaan tämän buildin ikävä riesa, saa nähdä joudutaanko kärsimään tämän kanssa koko joululoma vai tulisiko tuohon vielä ehkä hotfixiä lähipäivinä? Onse kyllä pikkasen hapokasta, mutta so far olen päässyt jatkamaan joka kerta peliä. Xbox One X kiittäminen siitä että se lataa pelin aika äkkiä uudelleen tulille ja joinaa peliin. Ei siinä varmaan mene kuin minuutti ja pääsee jatkamaan, kaikki edelleen mahdollista pelin suhteen. Oletan että perus Xbox Onella penaltya tulee selvästi enemmän.

No nimenomaan jokin hotfix tyyppinen backendiin muutos tullut joka kai vähentää kaatuilua. Ensi viikon tiistaina sitten taas seuraava "kunnon päivitys" Toivottavasti tällä kertaa poistaa enemmän ongelmia kuin lisää, toisin kuin nykyisen buildin kohdalla kävi.

 
No nimenomaan jokin hotfix tyyppinen backendiin muutos tullut joka kai vähentää kaatuilua. Ensi viikon tiistaina sitten taas seuraava "kunnon päivitys" Toivottavasti tällä kertaa poistaa enemmän ongelmia kuin lisää, toisin kuin nykyisen buildin kohdalla kävi.

Tuli tuossa testailtua muutaman pelin verran ja peli ei kaatunut kertaakaan, korjaus nähtävästi puri siis hyvin. Nice, nyt on taas astetta mukavampaa olla Dinnerin perässä!
 
Jonku verran kehitystä, mutta kyllä sitä tänää kerran ulos lensin ja kaveri 3krt, että petrattavaa on. Toinen kaveri kehu ettei x:llä olis kaatunut kertaakaan.
 
En ole tätä itse pelannut, mutta onko tuo ampuminen/tähtääminen muka kauhean vaikeata, kun neogafissa porukat valittaa, että pitäisi saada aim assistia ku ei osu mihinkään? :D
 
Pidän tätä PUBGia pioneerina, jonka läpilyömän genren hedelmät tulee keräämään taho, joka ei ole vielä ilmoittautunut.

Pelintekijä kommentoi Sonyn olevan tarkkana siitä, ettei keskeneräistä höttöä tuoda asiakkaille.

Early Access on Steam and Game Preview on Xbox One are like pre-release, so they don’t have a restriction on quality. However, PS is very strict about this.

- Chang Han Kim, developer and CEO of PUBG Corporation


Lähde: http://www.playstationlifestyle.net/2017/12/30/chang-han-kim-talks-pubg-ps4-version/
 
Viimeksi muokattu:
Ampuminen on haastavaa ja toivottavasti ei missään nimessä pilaa tätä peliä millään assisteilla. Tähän peliin ei mitään semmosta kaipaa ollenkaan.. Ei se ampuminen nyt niin vaikeaa ole etteikö sitä ajan kanssa oppisi paremmaksi.

Pleikkaväki odottakoon valmista tekelettä ihan rauhassa.
 
Aika hyvää niksipirkkaa! Kieltämättä tuo "First Aid ansa" varmaan aika paha, pitää varmaan laittaa ihan testiin :D

 
Ihan hyvää analyysia Xbox One Previkkaversion pahimmista haasteista, hyvää gameplaytä kyljessä!

 
Saavat tehdä töitä, jotta pyörii konsoleilla kun ei se sitä tee aina tietokoneellakaan. Siihen menee aikaa, ja väliin voi tulla esimerkiksi Ubisoft tai joku muu kolmas tekijä.
 
Tänään tuli vihdoin hankittua tämäkin peli. Sen verran alkoi Bäfä 1 maistumaan puulta, että ajattelin kokeilla. Ja onhan tämä todella kova peli. Todella kuumottavaa haahuilla pitkin karttaa, yrittäen varoa juoksemasta suoraan kaverin tähtäimiin. Tekniikkakin toimi hyvin omalla kokoonpanolla ja peli pyöri todella sulavasti. Kolmen tunnin pelaamisen aikana kaatui vain kerran ja pääsin heti takaisin samaan peliin. Erittäin positiivinen kokemus.

Ja viimeisessä matsissa taisin törmätä cheatteriin, kun tiputti meikäläisen sprintistä n. neljällä kudilla parin sekunnin sisään ja n. 300 m etäisyydeltä. Samalla tavalla, kun alla olevassa videossa kaveri ottaa osumaa. Alkaa kohdasta 8:10.

www.youtube.com/watch?v=3hMi8thYaj0
 
Mistä politiikasta on kyse?

Näyttää sittenkin siltä, että nimenomaan Sonyn early access politiikan takia PUBG:ia ei olla nähty PS4:llä. Melko sekavaa Sonyn toiminta tässä asiassa, välillä onnistuu, yleensä ei.

CH Kim: "As it’s going to be an exclusive title on Xbox One for some time, we’d like to focus on completing the Xbox One PUBG for now. If we have the opportunity, the final goal would be to launch the title on every platform.

Early Access on Steam and Game Preview on Xbox One are like pre-release, so they don’t have a restriction on quality. However, PS is very strict about this. There were cases where a game took 6 months more to launch even when it was already completed."

Lähde: https://www.invenglobal.com/article...l-media-franchise-ch-kim-the-ceo-of-pubg-corp

E: pahoittelut kaikille haudankaivuusta, tuli vain tämä aihe heti mieleen
 
Päivitys Xboxin previkkaan pitkästä aikaa, tämä täytyy laittaa heti tänään testiin! Kuulostaa erittäin hyvältä, varsinkin tuo aim acceleration osuus.
https://forums.playbattlegrounds.com/topic/158530-xbox-game-preview-patch-notes-4/
Xbox players,


Thank you for your enthusiastic feedback and support as we transitioned into 2018.

The team has been working diligently to elevate the overall player experience, as well as listen and react to our community feedback.

Below you will find quality of life fixes, as well as our efforts to resolve known memory crashes, and incremental improvements to performance.

Given the complexity of some of the crashes that have been logged, we know there is still work remaining in order for us to reproduce and address all remaining issues. Crash fixes, like all areas of the game, will be something we continue to improve upon as part of our Xbox Game Preview roadmap.





Gameplay

  • Aim acceleration can now be adjusted by players via in-game option
  • Player weapon damage has been increased against vehicles. We will continue to monitor player feedback and telemetry and make further balancing adjustments as needed in future updates
  • FPP Solo matchmaking queue will be made available for NA/EU/and Oceanic servers. We will open other modes within those regions as concurrency allows
  • Fixed an issue that caused indoor lighting and shadows to appear too dark and blueish
  • Analog stick acceleration added while exiting the plane and while parachuting


Optimization

  • PhysX performance enhancements
  • Server FPS slightly increased
  • Client FPS slightly increased
  • Some VFX received slight optimizations


Option

  • Music on/off option added


Bug fixes

  • Addressed a number of known crashes
  • Fixed a UI issue that occurred when multiple players attempted to loot from the same source




The servers will be in maintenance from 1 AM PST / 9 AM UTC / 6 PM KST in preparation for the new patch. It will take about 30 minutes.

Please close the game and update your client. Apologies for the inconvenience.







We ask that you continue to direct feedback, questions, or bugs to:

General Discussion & Feedback

General Help

Suggestions

Bug Reports & Troubleshooting



See you in-game,

The PUBG Development and Community Team
 
Eilinen päivitys oli tähän asti suurin pompsahdus eteenpäin ja frame ratetkin on viimeistään nyt sillä tasolla että ei juuri haittaa peliin uppoutumista. Riittävän tasaisesti ja hyvin pyörii nyt ainakin Xbox One X pelattuna, ja on syytäkin pyöriä kun First person only kuvakulma matsitkin ovat tarjolla myös boksilleYEY. Kylläpä oli hauskempaa ja astetta kuumottavampaa pelata ilman kulmakämppiä tätä peliä! Jollain ihme joululla ekassa ikinä 1st person only pelissä pääsi käymään näin :O Oli oikeesti siis aika ihme sillä olen onnistunut väistelemään voiton tähän mennessä ja yrityksiä on PALJON. En tiedä näkeekö edes sitä määrää jostain en taida edes kehtaa katsoa heh.

First person only siis todella kova juttu, täytyy toivoa että soolon ohella tulee myös Duo ja Squad saataville piakkoin. Imeisesti pelaajapopulaatio tuota toistaiseksi rajoittaa. Suurin parannus ihan ehdottomasti ainakin omaan makuun liittyy kuitenkin kontrolleihin eli siis se aim acceleration säätö, eli laitoin ainakin tähän asti aivan liian voimakkaaksi kokemani kiihtyvyyden aika minimiin ja vastaavasti senssejä yleisesti isommalle. Nyt "kääntymisnopeutta" on selvästi helpompaa hallita omille sormille ja aivolle. En tiedä oliko se 1. voitto pelkästään sattumaa vai liittyikö tämä helpompi tähtääminen asiaan, ehkä liittyi ehkä ei. Kyllä tästä kuulkaas vielä kalu tulee, tai oikeastaan kyllä on jo täysin pelattava ja nautittava paketti! Voisin jopa sanoa että yksi parhaimmista räiskintäpeleistä jota koskaan pelannut_siitä huolimatta että vielä näinkin raakile. Kaatuilut saattaa vielä kerran illassa näköjään tulla edelleen vierailulle_tai olla tulematta, mutta eipä sen takia ranteet aukea: Roceonnect toimii aina, noin minuutin päästä ollaan jo takaisin pelissä jatkamassa jos kaatuu.
 
Viimeksi muokattu:
3 Miltsiä on huikea luku kertakaikkiaan! Mutta kaikki peliin koukkuun jääneet tietää syyn :) Pieni, mutta hauska otanta pelin suosiossa on oma frendilista. Itsellä joku kolmisen sataa frendiä, viime aikoina on ollut usein tilanne päällä jossa kirjautuneena olevista frendeistä suurempi määrä pelaa PUBGia kuin loput online frendit yhteensä. Ei tällaista kyllä ole ollut aiemmin koko Xbox One aikana kuin ihan tyyliin julkkarin hetkillä kun joku iso nimike on Day 1 ja vähän sen jälkeen. Se että tämä tila jatkuu vaan_kaikista niistä ongelmista huolimatta kertoo asoita...

PlayerUnknown's Battlegrounds on onnistunut haalimaan kasaan jo yli kolme miljoonaa pelaajaa pelkästään Xbox Onen puolella.

Aiemmin PC-puolella supersuosituksi kohonnut PUBG julkaistiin joulukuussa Xbox Onen Game Preview -ohjelmaan. Pelaajat ovat tykästyneet sadan pelaajan verkkokahinoihin siinä määrin, että kahinoihin on saatu mukaan jo yli kolme miljoonaa innokasta osallistujaa. Kehittäjä PUBG Corp. ehtinyt jo päivittää peliä muutamaankin otteeseen, ja onpa lisäparannuksia edelleen luvassa tasaiseen tahtiin. Aivan lähitulevaisuudessa siintää esimerkiksi uusi Miramar-taistelukenttä.

PlayerUnknown's Battlegroundsin valmiin 1.0-version julkaisupäivä ei ole toistaiseksi tiedossa.
KonsoliFINin mietteet PUBGin raakaversiosta on luettavissa täältä.

Lue sivustolla...


Lihavointuiun kohtaa liittyen toimitukseen palautetta kun oli ihan uutisissa asti kyseinen lainaus.

En ehkä enää hirveesti ohjaisi uutisessa pelikansaa lukemaan wanhaa tietoa. Preview Day 1 versus tämän päivän versioon ero on luokkaa suuri, enemmän tietoa aiheesta vaikkapa tässä pelin keskustelussa tai all over internets & Youtube. Perffi ongelmat joihin artikkelissa takerrutaan (aiheestakin kirjoitushetkellä) on parantunut Xbox versiossa isosti. Ajankohtaista, relevanttia sekä ehkä vähän syvempää analyysia pelin kehityksestä ja tilasta olisikin tottakai mukava lukea. Mutta tuo linkki on melkeimpä "offtopic" uutiseen liittyen sisällön ollessaan suurelta osin väärää tietoa.
 
Lihavointuiun kohtaa liittyen toimitukseen palautetta kun oli ihan uutisissa asti kyseinen lainaus.

Tottahan toki turiset, hyvä huomio. Otin ja poistin koko kohdan, kun en jaksanut alkaa säveltämään aamuiseen uutiseen sen enempiä lisää. Voisin kirjoitella jossain vaiheessa toki päivitettyä katsausta peliin - jos olen siihen kyllin reipas :)

Tätä nykyähän tuo ei ainakaan X:llä pelatessa pahemmin kaatuile, ja onhan ruudunpäivityskin ehostunut aiemmasta selvästi. Lupaa kohtuullisen hyvää jatkoa ajatellen.
 
Ylös Bottom