Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Perhana sentään! Maanantain pakat auki, siihen perään 400K kolikoita TOTY-korttien metsästykseen...parhaan pelaajan palkinnon vei IF Lanzini, kiitos ja näkemiin, niin mieleni kyll pahoitin:eek:!!
Ja vieläkö illalla"oikean punaiset"konttaa Swansean vieraana, ni tämähän hipoo jo melkein yhtä maireaa potkupallopäivää, kun silloin joskus muinoin, kun Unkari tasoitti Suomea vastaan sillä flipperipallolla...silloin elettiin vuotta 1997...se oli kauheaa se!!

Fut sääntö numero #1 ei kolikoita pakkoihi... jos siis ei ole valmis niitä menettää ja varsinki jos niille on käyttöä.
 
Jahas. Nyt kun on taukoa pidetty niin pitäiskö yrittää jos vaikka sais sen saman innon takaisin joka oli sillonkun aloitin FUT:in. Se kiinnostuksen pysyminen vaatii kyllä sen että kauppa käy. Kun ei millään viittis kärjistäen tälläistä saldoa

sold 0
sold 0
sold 1
sold 2
sold 0
sold 0
sold 0
sold 0
sold 1
sold 1
 
Voi pojat, Elite 3 ja rare gold pakasta katsoin, että tulee informi, mutta sieltähän pukkasikin 88 Marcel Desailly. Hetken ajattelin jo, että tulee Vieira, mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin. Olisi täydellinen mikäli kortti olis toppari, mutta en silti valita. Ensimmäinen ikoni itselleni ikinä.
 
Voi pojat, Elite 3 ja rare gold pakasta katsoin, että tulee informi, mutta sieltähän pukkasikin 88 Marcel Desailly. Hetken ajattelin jo, että tulee Vieira, mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin. Olisi täydellinen mikäli kortti olis toppari, mutta en silti valita. Ensimmäinen ikoni itselleni ikinä.

Onnea nostosta!
 
Muistaako kukaan sellaista nöyrää potkupallloilijaa kun Mr.Balotelli?
Katselin FUTBINin TOTW 19 predictionsia ja siel oli SuperMario yhtenä vaihtoehtona..
 
Jahas. Nyt kun on taukoa pidetty niin pitäiskö yrittää jos vaikka sais sen saman innon takaisin joka oli sillonkun aloitin FUT:in. Se kiinnostuksen pysyminen vaatii kyllä sen että kauppa käy. Kun ei millään viittis kärjistäen tälläistä saldoa

sold 0
sold 0
sold 1
sold 2
sold 0
sold 0
sold 0
sold 0
sold 1
sold 1
Kokeile pronssipakka metodia, koska ihan varmasti myy pelaajat. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista, kunhan vain laittaa hinnat järkevälle tasolle:)
 
Voi pojat, Elite 3 ja rare gold pakasta katsoin, että tulee informi, mutta sieltähän pukkasikin 88 Marcel Desailly. Hetken ajattelin jo, että tulee Vieira, mutta tämäkin kelpaa oikein hyvin. Olisi täydellinen mikäli kortti olis toppari, mutta en silti valita. Ensimmäinen ikoni itselleni ikinä.

Sitä käytetään aika paljon topparo Rijkaardin kanssa siten et vaihdetaan pelin alettua paikat päittäin
 
Huhuh, että oli urakka. Marc Overmars ja Peter Schmeichel prime SBC kerkesin vääntää ennen kasia, eikä nyt kolmatta prime SBCtä kehtanut uhrata dinhoon, kun kolmanneksi iconiksi riitti ihan mikä vaan joten biddasin marketista Puyol 437k hinnalla. Pakoista paras nosto oli Courtois, joka meni heti uhrattavaksi. :rolleyes:

Koko päivähän meni kolmen prime SBC:n teossa, jotain 2.5-2.7mil tais mennä, tilille jäi 120k ja 44 kpl IF marketissa + x määrä clubissa, mutta....

FIFA 18 FUT Squad Battles 1-0 FUT V FUT, 1st Half.jpg

Look at that sexy~
LF paikalla kaksi SB ottelua ja 7 maalia . Peto on irti. :cool:

Tuollaisella buildillä lähin nopeasti liikenteeseen, kun piti päästä pelaa:
Squad.PNG
 
Viimeksi muokattu:
Huhuh, että oli urakka. Marc Overmars ja Peter Schmeichel prime SBC kerkesin vääntää ennen kasia, eikä nyt kolmatta prime SBCtä kehtanut uhrata dinhoon, kun kolmanneksi iconiksi riitti ihan mikä vaan joten biddasin marketista Puyol 437k hinnalla. Pakoista paras nosto oli Courtois, joka meni heti uhrattavaksi. :rolleyes:

Koko päivähän meni kolmen prime SBC:n teossa, jotain 2.5-2.7mil tais mennä, tilille jäi 120k ja 44 kpl IF marketissa + x määrä clubissa, mutta....

Näytä liitetiedosto 182

Look at that sexy~
LF paikalla kaksi SB ottelua ja 7 maalia . Peto on irti. :cool:

Tuollaisella buildillä lähin nopeasti liikenteeseen, kun piti päästä pelaa:
Näytä liitetiedosto 183

Nykästä lainatekseni: "Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin."

Samoin minulle tuli sellainen deja-vu-ilmiö alkaessani lukemaan viestiäsi. Hei, mä oon nähnyt samantapaisen aloituksen joskus ennenkin! :)
Mitäänhän ei saa ilimatteeksi ja sitä kivempihan sillä on pelailla, ku sen etehen on teheny hommiaki ;)
Mahtava kortti, hinnasta viis!
 
Viimeksi muokattu:
Samoin minulle tuli sellainen deja-vu-ilmiö alkaessani lukemaan viestiäsi. Hei, mä oon nähnyt samantapaisen aloituksen joskus ennenkin! :)
En tainnut lukea viestiäsi ennen oman kirjoittamista. :D

Kyllä on nautinnollista pelata ja tehdä esim. elastico harhautuksen. Se on vaan niin kaunista katsottavaa, Ronaldinhon pallonhallintaa~ <3
 
Viimeksi muokattu:
Sain ajatuksen. Miltä kuulostaisi sellainen että iconeita saisi myös pelaamalla. Eli siis että Henryn esimerkiksi saisi pääsemällä 20 viikkoa putkeen elitetasolle . Tietty tekemällä myös saa mutta lisä vaihtoehtona tollainen



Edit: Tuossa on kyllä yksi ongelma. Kun viikkoja on vaan 52 ja iconeita sen verran paljon että niiden pitäisi olla suht lyhyitä jaksoja. Jos iconeita on esimerkiksi 10 niin sillonha 5 viikkoa putkeen elitetasolle ja ei se varmaan ole kovin vaikeeta. Ei edes mulle. Jos vaan pelaisin.
 
Viimeksi muokattu:
Sain ajatuksen. Miltä kuulostaisi sellainen että iconeita saisi myös pelaamalla. Eli siis että Henryn esimerkiksi saisi pääsemällä 20 viikkoa putkeen elitetasolle . Tietty tekemällä myös saa mutta lisä vaihtoehtona tollainen



Edit: Tuossa on kyllä yksi ongelma. Kun viikkoja on vaan 52 ja iconeita sen verran paljon että niiden pitäisi olla suht lyhyitä jaksoja. Jos iconeita on esimerkiksi 10 niin sillonha 5 viikkoa putkeen elitetasolle ja ei se varmaan ole kovin vaikeeta. Ei edes mulle. Jos vaan pelaisin.
Sitten tuleekin toinen ongelma -> iconit saadaan liian helposti -> iconit arvottomia kun kukaan ei tee SBC:tä/osta marketista -> EA ei saakkaan niin paljon rahaa tai tyhjennettyy kortteja marketista -> EA ei tykkää -> ei kannata.
 
No tässä asiassa olen EA:n puolella. NHL pilattiin jo täysin sillä että kovia pelaajia sai naurettavan helpolla pakoista, nyt siellä on jokaisella 90+ ovr kentällinen nelosessakin. Samaa ajattelumallia ei tarvitse tuoda Fifan puolelle niin missään muodossa.
 
Ylös Bottom