Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

MudRunner: A Spintires Game

Onko ostamisen arvoinen peli ps4:llle?
Tosiaan jos pelin idea uppoaa ajatuksen tasolla niin ehdottomasti hyvä peli.

Tuo Crossing mappi on kyllä paha onko siitä järkyttävän leveästä joesta tarkoitus mennä jostain yli? :D
Toistaseks oon aina uponnu siihen. Tai jos en uponnu niin auto ja lasti kaatuu aina kyljelleen.
Pääsee siitä monestakin kohdasta yli. :)
Pohja näkyy veden läpi ja välillä on risuja/kiviä näkyvissä jne.

Ainakin näistä pääsee yli:92DF6668-3D26-4209-BE8C-DADA561BF01B.jpeg
Vasemmalta reunalta helpoin mennä yli, mutta yläpuolella jokea joutuu menemään suon läpi, jossa polttoainetta kuluu.

Keskeltä on selkein ja ”lyhin” reitti, mutta ylitys on pitkä. Isompi väli on selvästi kovassa virtauksessa ja kaatuu helposti.

Oikealta muistaakseni ylivoimaisesti helpoin reitti kokonaisuudessaan, mutta pitkä matka, joten polttoainetta on hyvä varata mukaan.
 
Tosiaan jos pelin idea uppoaa ajatuksen tasolla niin ehdottomasti hyvä peli.


Pääsee siitä monestakin kohdasta yli. :)
Pohja näkyy veden läpi ja välillä on risuja/kiviä näkyvissä jne.

Ainakin näistä pääsee yli:Näytä liitetiedosto 143
Vasemmalta reunalta helpoin mennä yli, mutta yläpuolella jokea joutuu menemään suon läpi, jossa polttoainetta kuluu.

Keskeltä on selkein ja ”lyhin” reitti, mutta ylitys on pitkä. Isompi väli on selvästi kovassa virtauksessa ja kaatuu helposti.

Oikealta muistaakseni ylivoimaisesti helpoin reitti kokonaisuudessaan, mutta pitkä matka, joten polttoainetta on hyvä varata mukaan.

Juu tähän tuli päivityksenä ratti tuki niin onkohan sitä joku jo kokeillut?
Ajattelin kun tuli tuo T300 ostettua niin kannattaako kokeilla mitä tuntuu madella eteenpäin. :D
 
Todella koukuttava muta-simu, hyvää vaihtelua kilpa-ajo simuille, tässä pelissä ei ole kiire mihinkään. Vielä kun tulis lisää tekemistä, tuo tukkien roudaus käy kyllä jossain vaiheessa tylsäksi. Onneksi tekijät tuntuvat olevan sitoutuneita, joten eiköhän tähän lisää tekemistä vielä saada.

Teknisesti tämä on melkoinen mestariteos, kokoa on 1,67g ja grafiikat + latausajat(26sec ja oot jo pelissä) on ihan huippuluokkaa. Pro:lla pyörii myös todella hyvin, enimmäkseen 60fps, välillä saattaa vähän kyykähtää, mutta kokonaisuutena pyörii hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
Mä luovutin tuon Crossing mapin suhteen kun nyt kolme kertaa putkeen jäin johonki jumiin :D

Downhill on onnistunu tähän mennessä ihan loistavasti. En tiedä mikä tässä pelissä kiehtoo mut joku laittaa pelaamaan aina uudelleen ja uudelleen.
 
Itekki jäin Crossingissa jumiin, mutta jumiin jääminen tässä pelissä ei se ole kuin hidaste, ottaa toisen auton ja sillä nyppää/hinaa.
 
Aukeaako tässä lisää karttoja sitä mukaa, kun edellisen saa suoritettua? Itelläni homma ihan alkutekijöissä vasta, eli The Bog -mäpillä seilaan ja sain alkuun avattua vasta sen toisen autotallin kartan koillisnurkasta. Nyt ei vissiin muuta kuin tukkeja kuskaamaan sinne sahalle ja kun tarpeeks monta lastia on vienyt, päässee kartan "läpi"? Mitä väliä muuten oli niillä autoilla, joita sai valita kartalle ennen tehtävän alkua? Taisin ite vahingossa skipata koko touhun, joten kaiketi oletusajoneuvoilla ajelen.
 
Aukeaako tässä lisää karttoja sitä mukaa, kun edellisen saa suoritettua?

kyllä, jokaisesta kartan läpäisystä saa yhden progression pointsin, jotka aukaisee lisää karttoja ja autoja.
Ite oon pelannu sillain, että käyn ensin kaikilla watchpointeilla, sitten aukaisen autotallit ja lopuksi vien tukit sahalle. Pelaan hardcore vaikeusasteella, ei oikeen edes oo mitään järkeä pelata casuaalilla.
 
Viimeksi muokattu:
Aukeaako tässä lisää karttoja sitä mukaa, kun edellisen saa suoritettua? Itelläni homma ihan alkutekijöissä vasta, eli The Bog -mäpillä seilaan ja sain alkuun avattua vasta sen toisen autotallin kartan koillisnurkasta. Nyt ei vissiin muuta kuin tukkeja kuskaamaan sinne sahalle ja kun tarpeeks monta lastia on vienyt, päässee kartan "läpi"? Mitä väliä muuten oli niillä autoilla, joita sai valita kartalle ennen tehtävän alkua? Taisin ite vahingossa skipata koko touhun, joten kaiketi oletusajoneuvoilla ajelen.
Kaikki kartat on heti avoinna, voit mennä mihin haluat.

Kartalta kannattaa avata kaikki lukitut autot, autotallit ja viewpointit, koska niillä tulee trophyt. Kannattaa myös vetää suoraan Hardcore moodilla, koska se ei juurikaan vaikeampi ole, mutta saa siitäkin trophyn suoraan ja on paljon mielekkäämpi pelata muutenkin.


Aloitus autoilla ei sikäli ole mitään väliä, vähän mitä haluat ottaa, eri autoihin saa eri välineitä kyytiin, on myös takaveto, neliveto jne.

Lisäksi autojen paremmuus on merkattu tähdillä. Periaatteessa siis olet sitä ”kovempi” jätkä, mitä pienemmillä tähdillä kartan aloitat. Eli yksi yhden tähden auto, niin sen jälkeen kartta on avattu yhdellä tähdellä, kun oletus autoilla taitaa olla kuuden tähden suoritus, eli huonoin. Kartan lukittuna olevia autoja saa käyttää silloinkin. Tavallaan niillä aloitusautoilla säädät vaikeustasoa pelillesi.
 
kyllä, jokaisesta kartan läpäisystä saa ilmeisesti yhden garage pointsin, jotka aukaisee lisää karttoja ja autoja.
Ite oon pelannu sillain, että käyn ensin kaikilla watchpointeilla, sitten aukaisen autotallit ja lopuksi vien tukit sahalle. Pelaan hardcore vaikeusasteella, ei oikeen edes oo mitään järkeä pelata casuaalilla.
Kartan läpäisy aukoo vain autoja, kartat on auki heti.
 
Kartan läpäisy aukoo vain autoja, kartat on auki heti.
Itse asiassa ei. Kaksi ensimmäistä karttaa on auki heti, kolmas vaatii ainakin yhden edistyspisteen, kaksi seuraavaa kaksi ja viimeinen kolme. Toki noita pisteitä kertyy sikäli vaivattomasti, että kaikki kartat ovat auki jo ennen kuin mutahupi on päässyt kunnolla edes alkamaan.
 
Itse asiassa ei. Kaksi ensimmäistä karttaa on auki heti, kolmas vaatii ainakin yhden edistyspisteen, kaksi seuraavaa kaksi ja viimeinen kolme. Toki noita pisteitä kertyy sikäli vaivattomasti, että kaikki kartat ovat auki jo ennen kuin mutahupi on päässyt kunnolla edes alkamaan.
Hmm, onko se muuttunut päivityksellä, vai riittikö ekan mapin läpäisy kerralla avaamaan muut, koska mä pelasin ekana iltana jo joka mappia. :S
 
Hmm, onko se muuttunut päivityksellä, vai riittikö ekan mapin läpäisy kerralla avaamaan muut, koska mä pelasin ekana iltana jo joka mappia. :S
Oma kopio tuli korkattua joku pari viikkoa julkaisun jälkeen ja muistelisin jo silloin katsoneeni, että kaikkien kuuden kartan avaamiseen taitaa mennä ainakin pieni tovi. Sitä en sitten enää muistakaan, saako yhden progress pointin yksittäisen kartan läpäisystä vai nettoaako niitä lisää vaikkapa yhden kartan kaikille hirvitorneille tai varikoille suunnistamisesta.

Niin tai näin, viimeistään kolmen ekan kartan jälkeen loputkin kolme on auki. Eikäpä tämän pelin tenho ole edes kiinni uusista alueista vaan kulloinkin tarjolla olevien kokonaisvaltaisesta läpäisystä. Eli kuten moni muukin on jo todennut, hardcore-moodi samoin tein päälle, lastaukseen kykenevä verme tukkipinon läheisyyteen ja kaikkia mahdollisia ärräpäitä sisältävä roudariura vauhtiin :D
 
Oon aikoinaan työskennellyt pyöräkuormaaja kuljettajana, sillon tuli vedettyä useampikin rekka irti mutavellistä, joten ihan oikean elämän kokemustakin löytyy :). Tässä on tällä hetkellä 1 pyöräkuormaaja K700, ite ajelin Volvo L 70, aika lailla samaa koko luokkaa ku tuo K700.
 
Tulihan se Seashore pelattua eilen läpi ja millä tavalla. :D

Mä sain hinattua semmosen Long setin rekan yhelle sahalle niin mä siitä onnistuin saamaa trophyn.
Sitten tuo D-535 päätti osua puuhun ja hajota kesken kaiken jolla siis onnistuin sen rekan vetämään sahalle.

Se piti yrittää tapella takas autotalliin ja bensa loppu siinä viimesessä mäessä. :D

Sitten piti se iso rekka joka oli kartan toisella puolella sahalla niin se piti ajaa tallille ja ottaa bensakanisteri mukaan ja täyttämään se >>> Tankkaamaan tuo D-535 ja mäkee ylös....

viimenen short setti sahalle ja kenttä läpi.

Koko show kesti 4 ja puol tuntia.
 
Ylös Bottom