Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

Vastaus: Red Dead Redemption 2

Hevosen pallit heiluu, 100% goty!

Päähahmosta, en edes alkuun kiinnittänyt pahemmin huomiota, mutta ohan toi nyt kaunis poika. Hahmohan on jo käytetty, mutta miettikää Trevor RDR2 päähahmoks? Vois sopia kun nyrkki naamaan! Ehkä sit tulee joku salonki että saadaan vähän arpia ja karvoja sen nätin naaman päälle.
 
Vastaus: Red Dead Redemption 2

Ei missään ole sanottu että tässä ois vaan yksi päähahmo, ihan hyvin voi olla enemmänkin, tyyliin GTA V.

Hyvältähän tämä vaikuttaa, vaikka traileri oli vaisuhko. Eiköhän sieltä tule vielä kunnon traileri ennen julkaisua.

[video=youtube;yBpBi5ivOoQ]https://www.youtube.com/watch?v=yBpBi5ivOoQ[/video]
 
Kyllähän tuon osasikin arvata, että taas lykkääntyi, kun ei ollut kuulunut mitään vähään aikaan.

Eipä tuo sinänsä haittaa, kun pelattavaa riittää tänä vuonna muutenkin :)
 
Kyllähän tuon osasikin arvata, että taas lykkääntyi, kun ei ollut kuulunut mitään vähään aikaan.

Eipä tuo sinänsä haittaa, kun pelattavaa riittää tänä vuonna muutenkin :)

Kuinkas se lykkääntyi, kun eikai tuolle ole annettu aiemmin julkaisupäivää? :)
 
Mä en tajua tätä asiaa noissa firmoissa. Sanotaan että joo olisimme halunneet pelin ilmestyvän aikaisemmin mutta meidän täytyy viilata lisää. Kyllä mä mielummin ottaisin hiukan huonommat pelin aikaisin kun vähän paremman ja monta kuukautta myöhemmin. Uskonkin että toi villaus on tekosyy. Vaikka ei silti. Rockstarin tuntien olisinki yllättynyt jos peli olisi tullut esim kesäkuussa kun eihän siitä ole paljonkaan kuvia tai trailereita ilmestynyt. Rockstarillahan on tapana laittaa kuvia harvoin ja pitää hypeä yllä. Varsinkin GTA V:n kohdalla. Joten ei tämä siinä mielessä yllättänyt. Ärsyttää vaan. Ja kuten sanoin niin kyllä mulle riitäisi vähän huonompi versio.

Mä oon erimieltä Tsuikkelin kanssa :)
 
  • Like
Reactions: Zod
Minä taas veikkaan että se siirtyy vielä tostaki julkaisupäivästä--> 2018 winter/early 2019 :eek: Itelleni kieltämättä ehkä jopa helpotus, niin paljon julkaisua tulossa että alkoi jo masentelemaan miten sitä ehtii kaikkia ostaa, saatikka vielä pelaa.
 
Ai löytyy oikeasti porukkaa, joka haluaa huonoja/viimeistelemättömiä/bugisia pelejä? No, valikoimasta ei ainakaan ole pula. Ei muuta kuin ennakkotilauksia puskemaan niin jo sillä pärjää aika pitkälle.

Itseäni ärsyttää lähinnä se, että ylipäänsä ilmoitetaan mitään arvioita julkaisuajasta. CDProject hoitaa homman parhaiten: sitten kun valmis. Niin se pitääkin olla.

Kaikkein hienoin olisi ollut kun Rockstar ei olisi sanonut koko pelistä mitään ja kaikki asiasta tietävät olisivat maagisesti osanneet pitää turpansa kiinni. Olisi sitten vain ollut kauppojen hyllyllä ostettavana. Siinä on RDR2. Ostakaa jos kiinnostaa.
 
Nii, porukka ei vaa jaksa odottaa jos hypekiima on valtava, niin halutaan ulos peli joka on melkein valmis kyllä se sitten pätseillä ja päivityksillä korjataan. Sitten kun se peli on puolitekoisena ulkona, niin silloin kyllä jaksetaan valittaa että "tämä peli olisi vaatinut vielä ainakin vuoden lisäaikaa kehitykseen".
 
Ai löytyy oikeasti porukkaa, joka haluaa huonoja/viimeistelemättömiä/bugisia pelejä? No, valikoimasta ei ainakaan ole pula. Ei muuta kuin ennakkotilauksia puskemaan niin jo sillä pärjää aika pitkälle.

Itseäni ärsyttää lähinnä se, että ylipäänsä ilmoitetaan mitään arvioita julkaisuajasta. CDProject hoitaa homman parhaiten: sitten kun valmis. Niin se pitääkin olla.

Kaikkein hienoin olisi ollut kun Rockstar ei olisi sanonut koko pelistä mitään ja kaikki asiasta tietävät olisivat maagisesti osanneet pitää turpansa kiinni. Olisi sitten vain ollut kauppojen hyllyllä ostettavana. Siinä on RDR2. Ostakaa jos kiinnostaa.

Julkaisupäivien ilmoittaminen on markkinointistrategia. Se nostaa hypeä entisestään. Jengi varailee peliä ja ottaa vapaapäiviä isojen julkaisujen yhteyteen.
 


Kyllä tuossa trailerissa ainakin mainitaan Fall 2017.

Hyvä juttu vaan, että tekee valmiiksi. Kyllä noita bugi pelejä on niin paljon suollettu pihalle.


I stand corrected. :D

Mutta samaa mieltä, että ainoastaan vaan hyvä juttu, että lykkäävät niin paljon, kun tarve vaatii, että saadaan laadukas tekele kerralla pihalle. Kyllä näitä keskeneräisenä julkaistuja pelejä on jo ihan tarpeeksi.
 
Minä olin jo niin asennoitunut, että kesällä pelataan futista, katotaan futista ja pelataan RDR 2:ta, mutta ei sitten :( Noh, jos nyt tulisi ulos edes sitten lokakuussa. Siitä, kun vielä siirtyy, niin saavat koodata pelin saman tien seuraavalle konsolisukupolvelle suoraan...

Kiinnitin myös huomiota, kun osa väestä sanoi "hyvä, onkin jo niin paljon pelattavaa tulossa". Mitä sieltä on sitten niin paljon tulossa? Äkäseen vilkaisin metacriticin listan tulevat PS4-pelit, eikä tuossa listalla nyt niin kauheasti mitään ollut. DLC-lisäosia, uudelleenjulkaisuja, Far Cry, Metal Gear ja siinä ne melkein olikin. Omaan makuun kevät ainakin on aika köykäistä tarjontaa. Pitää varmaan suunnata aleihin, jos löytyis jotain julkaisuina väliin jäänyttä pelattavaa...
 
Itseäni kiinnostavia kiinnostavia nimikkeitä, jotka julkaistaan ennen toukokuuta:
Kingdom Come: Deliverance
Attack on Titan 2
Ni no Kuni II: Revenant Kingdom
A Way Out
Far Cry 5
Sea of Thieves
God of War
Radiant Historia: Perfect Chronology
The Alliance Alive

Sitten on tietysti kaikki backlogiin jääneet pelit. Ei tule pulaa peleistä nyt keväälläkään. Toki jos tuosta ei oikein mikään kiinnosta, niin sitten ei mahda mitään. Vaikka kovasti odottelen Red Dead Redemption 2:sta, niin pelattavaa riittää ennen sitä aivan hyvin.
 
Ylös Bottom