Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kirby Star Allies

Kyllähän tämä on yksi tämän kevään varmoja pelihankintoja. Erittöin innolla odotetaan.

Kaipaisin enemmän tälläisiä ns. vanhan liiton tasohyppelyitä.
 
Kunhan ei vain olisi liian helppo. Yoshis Woolly World esim jäi kesken, kun se oli aivan liian helppo vaikka muuten olikin ihan laadukas tekele.
 
Mulla on suurinpiirtein tälläinen kuva:
Kirby - hyvin helppo
Yoshi - helppo
Mario - keskivaikea
Donkey Kong - vaikea

Okei, voi olla, että jää sitte itellä pelaamatta tuo vaikka tulee kyllä varmaan siitä huolimatta ostettua. Avopuolison kanssa olisi mukava saada jotain uutta pelattavaa, kun molemmille nuo Donkeyt ja Mariot ollu tosi mieluisia. :)
 
Mulla on suurinpiirtein tälläinen kuva:
Kirby - hyvin helppo
Yoshi - helppo
Mario - keskivaikea
Donkey Kong - vaikea
Onko noin? Mä luulin et Kirby kuuluu siihen Yoshin ja Marion väliin. Eli Kirby ois ollu se helppo ja Yoshi erittäin helppo. Kun ei Yoshissa tosiaan voi edes kuolla.
 
Onko noin? Mä luulin et Kirby kuuluu siihen Yoshin ja Marion väliin. Eli Kirby ois ollu se helppo ja Yoshi erittäin helppo. Kun ei Yoshissa tosiaan voi edes kuolla.

Ai siis missä Yoshissa ei voi kuolla? Yoshi's Woolly Worldissa voi ainakin kuolla. Tuossa oli aiemmin maininta, että Kirby's Epic Yarnissa ei voi kuolla.
 
Ai siis missä Yoshissa ei voi kuolla? Yoshi's Woolly Worldissa voi ainakin kuolla. Tuossa oli aiemmin maininta, että Kirby's Epic Yarnissa ei voi kuolla.
No siis ”voi”, mutta käytännössä meidän muksu veti 4v:nä sen silleen ettei ollut lähelläkään kuolla.
 
Tuli tätäkin demoa kokeiltua ja 30 fps lukitus poislukien vaikutti todella hyvältä, todella iloinen ja värikäs peli. En ole ennen kirbyjä pelaillut mutta tämä menee kyllä hankintaan jossain vaiheessa.
 
Onneksi tästä on demo tarjolla.
Videoiden perusteella tämä ei pahemmin kiinnostanut mukana roikkuvien hahmojen takia, mutta onhan tämä varsin hyvä.
Tube videot ei myöskään tehneet oikeutta pelin graafiselle annille.

Hinta vaan tuntuu hieman liian kovalta kun esim 3ds:n planet robobot maksoi hienon kirby amiibon kanssa 49e.
 
Hinta vaan tuntuu hieman liian kovalta kun esim 3ds:n planet robobot maksoi hienon kirby amiibon kanssa 49e.
Mulla on vähän ongelma ainakin se, että pidän Switchin pelejä ns. kotikonsolitasoisina peleinä ja niiden hinnat on sitä luokkaa myös.
Silti vertaan itsekin pelejä käsikonsolipelien hintoihin, jolloin tulee aina mielikuva, että maksaa paljon.

Kirbyn olin päättänyt ostaa, mutta en tiennyt koska, sillä juuri hinta tuntui kovalta kun tilattuna on pleikalle massiivisia FC5 jne pelejä.
Tällä kertaa kuitenkin kävi tuuri, kun eilen aamulla aamupala tuotiin sänkyyn ja sen yhteydessä oli lahjapakettiin lapsien toimesta askarreltu tälläinen:
884C3774-3DCD-4980-8278-1EEE89CAAE14.jpeg
 
Gamereactorin arvosana oli 6 ja muiden maiden arvioissa 6-7.
Tosin isoin syy oli se miten helppo peli on, jonka seurauksena käy tylsäksi.

Itse pelailen muksun kanssa ja Yoshissa ei kuoltu kertaakaan, eikä haitannut yhtään. Samaa yhdessä oloa lapsen kanssa tästä odotan.
 
Kirby's Adventure Wiissä kävi ärsyttämään se että peli tuntui lego peliltä, mistä on otettu kaikki kaikki toiminnallisuus pois paitsi muksiminen. Siinäkin on eroa miten toteuttaa helppo peli.
 
Kirby's Adventure Wiissä kävi ärsyttämään se että peli tuntui lego peliltä, mistä on otettu kaikki kaikki toiminnallisuus pois paitsi muksiminen. Siinäkin on eroa miten toteuttaa helppo peli.
On toki, mutta ei Yoshissakaan tehty käytännössä mitään eri tavalla. Se oli kentästä toiseen pelimekaniikoiltaankin sitä samaa. Silti oli upea peli.

Tässä sentään viholliskavereilta saa useita eri toiminnallisuuksia, jotka muuttaa sitä samaa kaavaa edes vähän.
Tosin itse ajattelen rentoa pelihetkeä lapsen kanssa, jolloin toivon pelin olevan niin helppo ja yksinkertainen, ettei mun tarvitse ollenkaan neuvoa toista. Pidetään vain hauskaa.
Kun taas arvosteluissa näytettiin ottavan se kanta, että aikuinen pelaisi tätä yksin, tai kavereidensa kanssa. Se taas ei jotenkin sovi omaan ajatusmaailmaan ihan täysin. Ei Yoshin, eikä varsinkaan Kirbyn kohdalla. Ite pelailen itseksenikin, mutta silloin pelaankin erittäin helppoa lasten peliä, enkä haluakaan saada haastetta.

Sit taas vaikeampaan settiin voi pistää esim King Kongin päälle.

Edit: oma peli ei saapunut tänään vielä postissa, joten pelifiilikset menee maanantaille.
 
Tänään vasta peli tuli. :/

Pari tuntia tyttären kanssa pelailtiin ja peli näyttää todella hyvältä. Etenkin ne vesivoimat.

Isoin ongelma oli se, että peli oli ihan mielettömän sekavaa kokoajan. Kadotin oman hahmon jatkuvasti, en tiennyt kuka tappaa vihuja ja kuka ei.

Äärimmäisen helppo tuo oli, kuten oli odotettuakin, mutta pelaaminen oli todella hauskaa kokoajan.
Yksinpelissä taatusti tuo toistaa liikaa itseään, mutta muksun seurana oli erittäin hauskaa ja eka maailma pelattiin läpi kaikkea kerättävää myöden.
 
Ylös Bottom