Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Synttäri-Sissoko tähän asti paras nosto. Viäkin 15 pakkaa oottaa, en vaan myy yhtäkään La Liga, Valioliiga, Belgian Liiga tai Skottiliigajanaria. Jos ees vähän tekis voittoa sitten huomenna illalla.
Sehän on jo ihan kiva nosto. Huomenna liiga-sbcnä: Ekstraklasa ja Hyundai A-league( kortit Kappe ja Cahill). Täysin varma tieto.



:p:p:p:p:p:D
 
Miten musta tuntuu et noissa online seasons peleissä on jotain handicap juttua niin selvästi pelin aikana mitä noissa wl / dkt peleissä ei ole. Nyt joutunu tohon weekly challengeen pelaamaan tota seasonsia enemmän ja lähiaikoina oon onlinessa pelannut enimmäkseen pelkkää wl ni tuntuu että ois eroa noissa. Onks muut tehny samanlaisia huomioita?
 
Miten musta tuntuu et noissa online seasons peleissä on jotain handicap juttua niin selvästi pelin aikana mitä noissa wl / dkt peleissä ei ole. Nyt joutunu tohon weekly challengeen pelaamaan tota seasonsia enemmän ja lähiaikoina oon onlinessa pelannut enimmäkseen pelkkää wl ni tuntuu että ois eroa noissa. Onks muut tehny samanlaisia huomioita?
DKT:sta en tarkemmin osaa sanoa, mutta kyllähän niissä nyt on. Pallo pysyy vastustajan jalassa kuin liimattu ja pomppaa takaisin kun karvaat sen pois, ukot juoksee syöttöä karkuun vastustajan taakse, tolpat ja ylärimat kolisee ja vastustajalle riittää se yksi juoksu sinnepäin maaliin. Olen silti aikalailla pelit voittanut, mutta kyllä handicap edelleen mukana pelissä on. Onneksi ei niin pahasti mitä joskus aiemmin.
 
Sain eilen snipattua Sanen marketista ja onhan tuo Kaka vaan hyvä. Supersub roolissa ja vähän jäykän oloinen, mutta kun ottaa herran kentälle niin alkaa tapahtumaan.
 
Olen pettynyt mutta en yllättynyt.

Mut hei, onneks tuo ilmainen paita vie huomion pois siitä että EA ei ole julkaissut uusia liiga buildeja yli kuuteen viikkoon...

Lisäksi ketuttaa että en peruspihinä vaan pysty tekemään Gullitia loppuun koska hinnoista lähtee tässä parin viikon sisään vähintään 5k per 84 kortti pois, ja 3k per 83 kortti, ja niitä jonkun verran menee tuohon jos tyhjästä aloittaa!

Tarvii varmaan laskee paljon mä säästän jos odottelen, nimittäin parin viikon päästä on pakasta vedettyä jälkikasvua luvassa joten voi pelailut jäädä entisestään vähemmälle! :D
 
Olen pettynyt mutta en yllättynyt.

Mut hei, onneks tuo ilmainen paita vie huomion pois siitä että EA ei ole julkaissut uusia liiga buildeja yli kuuteen viikkoon...

Lisäksi ketuttaa että en peruspihinä vaan pysty tekemään Gullitia loppuun koska hinnoista lähtee tässä parin viikon sisään vähintään 5k per 84 kortti pois, ja 3k per 83 kortti, ja niitä jonkun verran menee tuohon jos tyhjästä aloittaa!

Tarvii varmaan laskee paljon mä säästän jos odottelen, nimittäin parin viikon päästä on pakasta vedettyä jälkikasvua luvassa joten voi pelailut jäädä entisestään vähemmälle! :D

Mitään vähemmälle ku emäntä nukkumaan ja jälkikasvu kantoliinaan ottamaan oppia
 
Ei jaksa enää pettyä, ihan sama. Pelaan sillä rosterilla mitä on ja teen Roberto Carlosin ja Henkken. Sit voi mennä loppuajan peliä niillä. Tulee liigat sit joskus jos tulee.
 
Pistä nyt omaisuus haisemaan ja hanki läski Rollen. ;)
Mä oon valitettavasti pistänyt omaisuutta jo haisemaan ja jouduin tekemään valinnan läskin ja Hullitin välillä ja päädyin Gullitiin koska keskikenttä tarvii enemmän vahvistuksia. Kärjessä viilettää primeRonaldinho, CR7, Bale ja tarvittaessa prime Crespo johon olen kyllä ihastunut. Real life legendoja omissa silmissä ja vielä tässä pelissä oikein toimiva kortti!

Tosiaan pakisto ja hyökkäys kunnossa joten Gullitista on puolet jo tehtynä.
 
Perhana, taidan kokeilla Ibra-Gio
---Kaka frontti3a

Piti hakata tänään sikana WLää, aamu ysiltä eka voitto, tokas pelis meni hermo 82 Martialiin RFnä, ja tuli sit Homo-buttonoitua ja pelattua Fortnitee koko päivä.... hups
 
Tekikö kukaan tuota FUT16 SBC:tä? Onko sitä järkeä edes yrittää? 22.5k pakka vissiin palkintona 19.5k taitaa maksaa tekeminen, jos futbin pitää paikkaansa, mutta onko tuolle jotain halvempaa rosteria?
 
Tekikö kukaan tuota FUT16 SBC:tä? Onko sitä järkeä edes yrittää? 22.5k pakka vissiin palkintona 19.5k taitaa maksaa tekeminen, jos futbin pitää paikkaansa, mutta onko tuolle jotain halvempaa rosteria?
Ite skippaan tuon. Tuo EA:n touhu on liian läpinäkyvää jo, paska pakka palkintona ja 20k edestä pitäs korttia polttaa et saa sen, ei kiitos.
 
tyg0m3iqhuXcw-TB-v71E8L6yFubkPjtQGvmV9gmzhI.jpg


Tommonen tuli näyttöön viime yönä. Periaatteessa EA käy rasvapurkin kanssa kontilleen kaikkien price fixaajien eteen.

USKOMATONTA!!!

EDIT: Onneks on tuo lontoo hyvin hallussa, "reduce" eli itseasiassa nehän laskee maximi hintaa!!

Tämä on POSITIIVISESTI uskomatonta! :D
 
Viimeksi muokattu:
Pitkästä aikaa tuli kunnon rahajengi vastaan champseis mut pelitaidot ihan nolla. 4x Icon (carlos, ronaldinho, matthaus, ferdinand, 4x toty (kante, kane, alves, de gea) ja salahin, hazardin, agueron parhaat iffit ja joukkue luotu viime joulukuussa. Yhen kerran se pääs laukomaa toty kantella ja siitä teki maalin. :D

Yleensä kyl jos noin kova jengi tulee vastaa ni vastus osaa kyl myös pelatakki hyvi.
 
Ylös Bottom