Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Voiko siinä jollain muulla muka pelata? :)

NOS-haaste pelattu. Meniköhän tuossa nyt kahdeksan peliä. Pakka auki ja Hradecky sieltä. Kiertoon tiistaina, ei mitään käyttöä missään.

Siis tarkoitin sitä että pakkoja auki siinä määrin mitä peli tarjoaa... ei mitään satojen tuhansien tai miljoonien käyttöä. En oikein nää mitään järkeä ja eroa normi futtiin jos tunkee hirmu kasan kolikoita siihen.
---- - ---
Mhart onkohan Gullit toimiva st:eenä? Statsit ainaki näyttää siihenki hyvältä
 
Siis tarkoitin sitä että pakkoja auki siinä määrin mitä peli tarjoaa... ei mitään satojen tuhansien tai miljoonien käyttöä. En oikein nää mitään järkeä ja eroa normi futtiin jos tunkee hirmu kasan kolikoita siihen.
---- - ---
Mhart onkohan Gullit toimiva st:eenä? Statsit ainaki näyttää siihenki hyvältä
Gullit on siitä mielenkiintoinen kortti että sitä voi peluutta missä central positiossa tahansa. Sun pelityyli tuntien väitän että se toimii kuin junan vessa kärjessä. Itse en pelannut kuin muutaman pelin heti alkuun kärjessä sillä kunnes tiputin CM paikalle jossa se on omiaan mun tiimissä.

Jos nyt käy niin että ei natsaa niin pikkuhiljaa tiputtaa alaspäin CAM-CM-CDM positioon kunnes alkaa tuntumaan kotoisalta.

10/10 kortti, eikä ole Hunterilla varustettuna edes hidas vaikka rakenne onkin jykevähkö.
 
Gullit on siitä mielenkiintoinen kortti että sitä voi peluutta missä central positiossa tahansa. Sun pelityyli tuntien väitän että se toimii kuin junan vessa kärjessä. Itse en pelannut kuin muutaman pelin heti alkuun kärjessä sillä kunnes tiputin CM paikalle jossa se on omiaan mun tiimissä.

Jos nyt käy niin että ei natsaa niin pikkuhiljaa tiputtaa alaspäin CAM-CM-CDM positioon kunnes alkaa tuntumaan kotoisalta.

10/10 kortti, eikä ole Hunterilla varustettuna edes hidas vaikka rakenne onkin jykevähkö.

Shearer ja Cavani ollu tosiaan aika passelit ja Gullit saattais olla jotain paljon parempaa kun nuo yhdistettynä.. Diegon saisin takaisin rf paikalle Grizin viereen. Gullit taas asettuisi Sonaldon ja Sterlingin väliin. Sit jos ei toimi niin tiputan cm paikalle Saulin tilalle.
 
Todella hyvä tuo tots Naldo. Ihan jäätävän kokone mörkö. Tulee jäämään joukkueeseen.

Ja oikeesti toppari joka osaa myös laukoa!

 
Synttäri Yayan lönkyttely riitti ja kokeillaan 88 reitingin pogbaa sitten toisena kutospaikan ukkona.
Yaya toimi kyllä SBssä kun vihu pelaa suht rauhalliseen tahtiin mutta onlinen vastaiskuhässäkässä sitä ei paljo pelissä näkynyt.
 
DKO kerrankin ekalla "läpi". Kaksi ensimmäistä vihua quittas 20min paikkeilla. Välierän pelasti sonni, 2-0 häviöltä kaventeli 2-2, toinen vieläpä 90min maali. Rankeilla voitto. Finaalissa suht tarkka peli, mulla 4 laukausta, vihulla 5. Päättyi 2-1 minulle, molemmat maalit ronaldon jalasta.
Toiset 2 kutia oli tolppia että ois siitä voinut ihan selvänkin voiton ottaa.
TOTS ukkelin heitin buildiin, joku caligiuri rwb sieltä nous joka menee seuraavana tots buildiin. Ainut millä jotain teen niin Kimmich.
 
Caligiuri vaihtui Reussiin, joutuuko tässä jotain bundes-laligaa alkaa virittelee..
edit: no vähän on nihkeää, Kroossin pace ei kiinnosta. Tarvis ehkä jotain legee jos haluaa hyvät kemiat.
 
Viimeksi muokattu:
Jooh taidan säästää nollakortit kunnollisiin SBC bileisiin.

Miten käy mhartilla 84t? Pari Koscielny 8900 hintaan mennyt täällä.
 
Ylös Bottom