Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: WWII

Dodiii,

Rupesihan se peli kulkemaan ohjaimellakin. Voi ihan hyvin kyllä ajatella, että jatkossa pelaisin räiskinnätkin konsolilla.

Tässä videota yhdestä rundista.

 
Jizin innoittamana laitetaan itsekin yksi clippi eiliseltä. Pelimuotona WAR, karttana Operation Griffin ja tehtävänä bensakanisterin ryöstäminen.

 
Tämäkin tuli ostettua WW2 teema houkutteli ja uuden Bäfän julkkariin vie aikaa.
Yksinpeliä näin aluksi pelaillut ja yllättynyt kuinka hyvältä se vaikuttaa.
Juoni hyvä, äänet ja ulkoasu kunnossa. Eikä näyttäviä Hollywood kohtauksia puutu :).
Moninpeliäkin testasin ja tuo uusi War muoto vaikuttaa hyvältä, kentät hiukan isompia ja tuo hyökkää ja puolusta systeemi toimii itselle.
 
Tämäkin tuli ostettua WW2 teema houkutteli ja uuden Bäfän julkkariin vie aikaa.
Yksinpeliä näin aluksi pelaillut ja yllättynyt kuinka hyvältä se vaikuttaa.
Juoni hyvä, äänet ja ulkoasu kunnossa. Eikä näyttäviä Hollywood kohtauksia puutu :).
Moninpeliäkin testasin ja tuo uusi War muoto vaikuttaa hyvältä, kentät hiukan isompia ja tuo hyökkää ja puolusta systeemi toimii itselle.
Juu tää on osunnu itelleki mainiosti en oo pelannu codia paljon ennen tätä black ops 3 mulla on mutta en tykänny ollenkaan futuristiselta adhd räiskinnästä
Yksinpeli on hyvä pelasin sen läpi ja en oikestaan kyllästinnyt missään vaihes
Tää on mun mielestä 8/10 peli
 
Hyvä peli mentiin pilaamaan "kilpimiehellä"!
Kohta tulee varmaan rakettireput!
Ei helevata!

Joo ei tuo Calvary divisioona ole mikään omakaan suosikki, mutta pakko sillä on pelata sen verran, että saa prestigoitua sen koska haluan sen uuden smg:n minkä saa sen prestigen jälkeen. Sen jälkeen ei tule itse sitä enään käytettyä.
 
Joo ei tuo Calvary divisioona ole mikään omakaan suosikki, mutta pakko sillä on pelata sen verran, että saa prestigoitua sen koska haluan sen uuden smg:n minkä saa sen prestigen jälkeen. Sen jälkeen ei tule itse sitä enään käytettyä.
Joo sama mieltä , ei se edes mun mielestä ole kovinkaan hyvä enkä oikein ymmärä miksi ihmiset valittelevat siitä
 
Season pass olis nyt -40% PS Storessa. Kuinkas paljon noista delsuista tulee lisää sisältöä (esim. WAR-pelimuotoon) ja onko tuon hankinta 29,95€ hintaan enää järkevää?
 
Season pass olis nyt -40% PS Storessa. Kuinkas paljon noista delsuista tulee lisää sisältöä (esim. WAR-pelimuotoon) ja onko tuon hankinta 29,95€ hintaan enää järkevää?
WARiin on tullut yksi kenttä per lisäsisältöpaketti. Saisi toki tulla enemmänkin, mutta vähän julkkarin jälkeen kausipassin ostaneena ei ole kaduttanut. Niin paljon on tullut kenttiä (ja muutenkin peliä) pelattua. Muihin pelimuotoihin on sitten tullut useampi kenttä per paketti. Sinänsä toki harmi että painotus on näin, kun itse pelaan käytännössä vain WARia.
 
WARiin on tullut yksi kenttä per lisäsisältöpaketti. Saisi toki tulla enemmänkin, mutta vähän julkkarin jälkeen kausipassin ostaneena ei ole kaduttanut. Niin paljon on tullut kenttiä (ja muutenkin peliä) pelattua. Muihin pelimuotoihin on sitten tullut useampi kenttä per paketti. Sinänsä toki harmi että painotus on näin, kun itse pelaan käytännössä vain WARia.
Onko nuo WAR-pelimuodot erilaisia verrattuna niihin perusversion kolmeen? Vai toistaako ne samoja juttuja?

Ja oliko vielä yksi lisäosa tulossa?
 
Viimeksi muokattu:
Onko nuo WAR-pelimuodot erilaisia verrattuna niihin perusversion kolmeen? Vai toistaako ne samoja juttuja?

Ja oliko vielä yksi lisäosa tulossa?
Toistaa aika pitkälti samoja juttuja. Puolustetaan jotain paikkaa tai asiaa, kun vastustaja hyökkää. On myös tankin saattamista. Mahtuu sinne myös hävittäjillä lentelyä perinteisen ilmataistelun muodossa, mutta minusta se ei toimi niin hyvin. Siinä ei ole oikein selkeää puolustus vs hyökkäys asetelmaa.
 
Onko muilla ongelmia saada peli päivitettyä? Xbox vaan pysäyttää latauksen heti? Olis kiva päästä pelailee..
 
Postaillaanpa taas statseja, kun 10 päivää peliaikaa tuli täyteen.
Matseja kertynyt 1583, joista voittoja 923. WAR pelimuotoa olen pelannut 1407 matsia, joten ei ole juuri muuta tullut pelattua. Piste per minuutti on noussut 310,8 kolmen kuukauden takaisesta 300. WARissa piste per minuutti on tällä hetkellä 322,6.
WARin tapot: 29 860, muihin pelimuotoihin jää 1 843.

Hyvin huomaa kuinka oma peli on rutinoitunut. Tietää mitä tehdä missäkin kentässä. Mitä asetta käyttää ja miten edetä, niin puolustaessa kuin hyökätessä. Tämä yleensä takaa paikan aika korkealla matsikohtaisessa tuloslistassa ja ihan mukavan määrän tappoja. Kun tulee onnistumisia, niin pelaaminen on myös hauskaa. Harvoin tulee myöskään yksin pelattua, vaan vähintään kahden hengen partyssa. Välillä jopa kolmen, neljän tai viiden, jos vaan kaikki kaveriporukassa pääsevät samaan aikaan linjoille.

Nyt olisi kahdeksas kierros Prestigestä loppusuoralla ja meno maistuu edelleen niin hyvin, että on tämä päätyyn asti vedettävä. Siis level 10 prestige loppuun. Sen jälkeen levelille 1000 nouseminen voi jäädä haaveeksi. :)

codww2_lifetime.PNG codww2_war.PNG
 
"Surkea tekele, Sledgehammer se ei "petä". Black Ops 3:n pieksee tämän mennen tullen."

Tuolleen tuli kirjoitettua viime marraskuussa kyseisestä pelistä ja täytyy sanoa, että kyllä on lähes vuodessa mieli muuttunut pelin suhteen täysin. Tämä on ensimmäinen Sledgen Codi josta olen loppupeleissä sitten kuitenkin tykännyt ja ei mene enään blops kolmonen edelle codien paremmuus listallani. Tämä menee top kolmoseen itselläni. Cod nelonen oli ensimmäinen Cod jota tuli pelattua runsaasti ja vaikka kaikki sen jälkeiset kodit yhtä lukuunottamatta olen omistanut oli tämä ensimmäinen jossa tuli mentyä prestigeiden suhteen päätyyn asti eli master prestige on saavutettu, toki leveleitä sitten voi vielä saavutella koska edelleen peli maistuu.

Omasta mielestäni oltaisiin voitu jatkaa ww2 teemalla seuraavassakin Codissa sen verran hyvin on maistunut nyt tuo toinen maailmansota teema. Tykkään myös siitä, että kun tuovat noiden eventtien mukana uusia aseita peliin niin laittavat ne kaikkien saataville eventin päätyttyä sopimusten muodossa koska itselläni harvoin on crediittejä niin paljon, että pystyisin ostamaan niitä eventtien aikana. Nyt lisäsivät Commando divisioonan peliin ja tuosta on tullut oma suosikki divisioona ja ensimmäinen julkaisun jälkeen peliin lisätyistä divisioonista joita tulee aktiivisesti käytettyä. Yksin peliin en ole edes koskenutkaan ja tuskin koskenkaan :)
 
Muutama clippi viikonlopulta. Paljon on tullut pelattua Armoredilla, kun kestää niin hyvin osumia räjähteistä. Aseena usein joku LMG + Extended mag.

Pidetään vastustaja loitolla kun omat vie bensakanisterit


Tähän kämppään ei ole tulemista


Kanisteri jää tänne, kiitos
 
Sieltä se mahdollisesti viimeinen DLC tulee Xboxillekin. Viikko enää.

PS Storessa oli season pass -46%. Kävi jo ostoskorissa mutta en vielä uskaltanut ostaa. Onko tuohon 25,95€ hintaan hyvä ostos / onko lisäsisällön määrä kuinka hyvä?
 
Ylös Bottom