Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Joo o. Cahill ja joku 83 reitattu ukkeli. Aika perus. Rare playersista ei edes tauluja..
Sinänsä ihan hyvät palkinnot markuissa .
 
Hyvät palkinnot hintaan nähden mut hankalahan noista on kovin kummoista voittoa silti tehdä, kun ei ole edes mustia kortteja pakoissa

Aduriz, Burki ja K.Schmeichel. :|

Kyllä noista vajaan 5k silti voittoa tekee, ja mä sentään maksoin epyktiläisestä 3300.
 
Viimeksi muokattu:
No sieltähän tuli SBC:itä. Aasian ja Afrikan sai vedeltyä miettimättä läpi. Seuraavaksi Euroopan ja Americasin kimppuun, jotka eivät mene suorilta läpi.
 
Ben arfa ja Saudi-arabian sairaannopee tehty, kivasti löytyy ajan mittaan säilöttyjä pelaajia klubista. Tuleekohan noille korteille sit erillinen sbc :cool:
 
Kaikki muut paitsi Brasilia ja Kanada tehty. Huh hei. 40k coinseja vielä, joten pitää kassaa kartuttaa tuota Brasilian 85 jengiä varten. Kanadan ukot laskee, kun hype menee pois.
 
Kotiutin gigantista uuden tvn ja huhhei mikä ero vanhaan. Valikotkin muuttu ihan erilaiseksi miten smootisti noi vaihtui. Ja pelissä aivan järkyttävän hyvä tuntuma. Eiköhän tuo positiivisesti vaikuta neppailuun kun liiketoisto paranee ja lagi vähenee. Graffatkin muuttui selvästi niin kyllähän tässä on uusi peli käsissä nyt.
 
Pieniä muokkauksia vaati tuo tulevan WL:n yhden maan rajaus. Tällä lähdetään:
brazil.JPG


Myös "lopullinen" tiimi on kasassa. Tajusin samalla kun tuota tein Futbiniin, että aika hyvä tuuri mulla kävi noiden guaranteed TOTS-pakkojen kanssa. Ainakin omasta mielestä.
XI.JPG

Sane,Insigne,Ramos,Ter Stegen ja Allan tuli TOTS-pakoista, ja Fabiano ainut ostettu TOTS

edit: Filipe Luis myöskin ostettu
 
Mitä helvettiä tälle pelille ollaan tehty? Kaksi kertaa peräkkäin itse johtotilanteessa ja yht'kkiä vastustaja tekee maalin. Sen jälkeen en mahdakaan enää yhtään mitään, kun omista pelaajista tulee täysiä saatanan idiootteja ja AIVAN JOKAINEN irtopallo pomppaa magneetilla suoraan vastustajalle. Lisäksi pallo pysyy vastustajan jalassa kuin noiduttuna ja peli onkin häviötilanteessa mulle. Ekassa pelissä vastustaja kolme peräkkäistä maalia, toisessa kaksi. Molemmissa Xbox suoraan kiinni ja nyt en avaa enää uusiksi.

Ei saatana.
 
Mitä helvettiä tälle pelille ollaan tehty? Kaksi kertaa peräkkäin itse johtotilanteessa ja yht'kkiä vastustaja tekee maalin. Sen jälkeen en mahdakaan enää yhtään mitään, kun omista pelaajista tulee täysiä saatanan idiootteja ja AIVAN JOKAINEN irtopallo pomppaa magneetilla suoraan vastustajalle. Lisäksi pallo pysyy vastustajan jalassa kuin noiduttuna ja peli onkin häviötilanteessa mulle. Ekassa pelissä vastustaja kolme peräkkäistä maalia, toisessa kaksi. Molemmissa Xbox suoraan kiinni ja nyt en avaa enää uusiksi.

Ei saatana.

Vastustaja sinua parempi? Kuulostais, että momentumilla osuutta asiaan.
 
Vastustaja sinua parempi? Kuulostais, että momentumilla osuutta asiaan.
No juuri sillä vitun momentumilla, mitä joidenkin mielestä muka pelissä ei ole ja joka on syövintä syöpää koko EA:n pelihistoriassa. Ei ollut vastustaja merkittävästi huonompi, mutta ei myöskään parempi, Toisessa pelissä mm. tilastot mulle noin 8 vetoa vs 1 ja pallonhallinta arviolta 65 vs 35, mutta ei kai siinä, onneksi on muitakin pelejä.
 
Ylös Bottom