Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3 12.-14. kesäkuuta Los Angelesissa

Mitä odotat eniten tämän vuoden E3?

  • Uusia laitejulkistuksia

    Äänet: 11 19,3%
  • Uusia pelejä

    Äänet: 32 56,1%
  • Suoria lehdistötilaisuuksia

    Äänet: 9 15,8%
  • Jälkilähetyksiä

    Äänet: 1 1,8%
  • Yhteisön tapahtumasta luomia .GIF-animaatioita

    Äänet: 4 7,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    57
Onko nyt ihan pakko käydä joka hemmetin Smash Bros hahmo erikseen läpi? Nämä Nintendon showt ovat aina turhan pitkäveteisiä.

Meikäläinen oli innoissaan, mutta tiedän olevani vähemmistössä. :D Ridley on loistava lisä hahmokaartiin, Daisyn voisi tosin tunkea... muualle.

3DS on näköjään taakse jäänyttä elämää, kuten olen olettanutkin. Taitaa Luigi's Mansion ja Warioware jäädä niiksi joutsenlauluiksi. Harmi, ettei yksi viime vuosien upeimmista peleistä, eli Link Between Worlds, tule saamaan kolmiulotteista jatkoa. No, onneksi on tuo 3DS:n pelikirjasto suurelta osin kokematta, niin ei pelattava hetkeen lopu. :)

Nintendo ilmoitteli mielestäni aiemmin, että itse presentaatio keskittyy Switchiin, mutta jos viime vuoden setti toistuu, niin 3DS-pelejä julkistetaan useampia Treehouse-lähetyksissä. Olikohan se Gamestopin järjestelmässä, jossa listattiin (muistaakseni) seitsemän uutta 3DS-nimikettä. Eli eiköhän niitä sieltä vielä tule.
 
Ei taida crossplay ollakaan..ei kelvannut ps4 fortniten käytössä oleva tunnus, vaan täyty luoda uus.
Sony ei päästä pelaamaan Switchin tai Xonen kanssa. Xone ja Switch henkilöt* pääsevät pelaamaan kaikkien muiden paitsi Playstationin kanssa. Eli normaali tilanne crossplayn suhteen.

E2:

E: muokattu viesti sukupuolineutraaliin muotoon. Ei eletä enää 90-lukua
 
Viimeksi muokattu:
Sonyn toiminta on Fortniten tapauksessa(kin) erikoinen ottaen huomioon, että on kyse ilmaispelistä. Vai halutaanko tällä turvata Playstation-arvokorttien myynti lähimarketissa tai Gamestopissa? Ratkaisu ei kuitenkaan ole saanut hirveän mairittelevaa vastaanottoa, esim.

 
Nintendo ilmoitteli mielestäni aiemmin, että itse presentaatio keskittyy Switchiin, mutta jos viime vuoden setti toistuu, niin 3DS-pelejä julkistetaan useampia Treehouse-lähetyksissä. Olikohan se Gamestopin järjestelmässä, jossa listattiin (muistaakseni) seitsemän uutta 3DS-nimikettä. Eli eiköhän niitä sieltä vielä tule.

No tämä selventää. Ehkäpä niistä uutisoidaan jossain vaiheessa. Switch on varmasti noissa Treehouse-lähetyksissä sen verran suuressa roolissa, etten taida jaksaa alkaa noita käymään läpi. Mitään kauhean suurta sieltä ei varmasti enää julkisteta, mutta ehkäpä jotain pientä kivaa kuitenkin. Nyt on tosin peluussa Etrian Odysseyt, Shin Megami Tenseit sun muut, joten ei tässä varsinaisesti pelattavasta ole pulaa. :) Jotenkin tuli hurahdettua tuon laitteen juurikin 3d-puoleen, joka toimii hyvin New 3DS XL:llä. Zeldassakin tuntui parhaimmillaan siltä kuin katsoisi ikkunasta pieneen, elävään maailmaan - huikea peli! :)
 
Tässäpä vielä Just Dance 2019 -kappaleprevikkavideo:



Näitä kappaleita tyypillisesti tiputellaan lisää pienissä erissä kesän ja syksyn mittaan, erityisesti pelitapahtumien kuten Gamescomin yhteydessä.
 
Näenkö väärin vai esittelikö Dan Ryckert smooth operator taitoja Nelinpelin Mapelle?

 
Ei taida olla Mape. Harmi, sillä tahmaiset sormet olisivat voineet hiljentää sitä ohjaimen rämpyttämistä :D
 
Ihan näin btw. puhuiko Nintendo mitään siitä Switchin tulevasta Yoshi-pelistä? En ainakaan itse huomannut. Kiinnostaisi kuulla, millon kyseinen peli julkaistaan...
 
Ihan näin btw. puhuiko Nintendo mitään siitä Switchin tulevasta Yoshi-pelistä? En ainakaan itse huomannut. Kiinnostaisi kuulla, millon kyseinen peli julkaistaan...

Meillä on etusivulla uutinen, jonka mukaan peli nähdään vasta 2019. Saadaan siis hetki odotella.
Vuosi sitten julkistettua Yoshi-tasohyppelyä joudutaan odottelemaan vielä tovi jos toinenkin

ps. Etusivulta löytyy myös tietoa PS4-kisasta, joten kannattaa käydä siellä pyörähtämässä. :D
 
Meillä on etusivulla uutinen, jonka mukaan peli nähdään vasta 2019. Saadaan siis hetki odotella.
Vuosi sitten julkistettua Yoshi-tasohyppelyä joudutaan odottelemaan vielä tovi jos toinenkin

ps. Etusivulta löytyy myös tietoa PS4-kisasta, joten kannattaa käydä siellä pyörähtämässä. :D

Aaa, okei. Harmi. No, jospa siitä tulee hyvä. Jossain taisivat spekuloida, että yhdistäisivät Labon jotenkin tuohon. Saas nähdä.

Pitääpä käydä lukaseen uutiset, kun oon vaan pyöriny täällä foorumilla.
 
Formaatti on hyvä, joskin olisin tuon lopun jättänyt pois ja jatkossa ois pelkkää tuollaista kuin tuo alku. Eli kysymys ja selvät vastaukset. Tuo loppu oli vähän sillisalaattia.
 
Paras on edelleen Konamin vuodelta 2010. Olen päässyt tästä henkilökohtaisesti kiittämään itse Tak "One Million Troops" Fujiita. Hyvä tyyppi.

 
Viimeksi muokattu:
Sony jättää E3 väliin ensi vuonna.
“As the industry evolves, Sony Interactive Entertainment continues to look for inventive opportunities to engage the community. PlayStation fans mean the world to us and we always want to innovate, think differently and experiment with new ways to delight gamers. As a result, we have decided not to participate in E3 in 2019. We are exploring new and familiar ways to engage our community in 2019 and can’t wait to share our plans with you.”
https://wccftech.com/playstation-sony-skipping-e3-2019/
 
Ylös Bottom