Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

War Thunder

Vastaus: War Thunder

Tank-arcadessa pääsee kanssa lentämään randomeilla koneilla. En o ottanut selvää miten tuo aktivoituu mutta ruudulle tulee ilmoitus mahdollisuudesta air-raidiin, bomberin suojaamiseen/torjuntaan. Tällöin painaa käskettyjä nappeja niin siirtyy koneen puikkoihin pariksi minuutiksi. Tankki on syytä ajaa piiloon täksi ajaksi, se ei katoa kentältä vaan on normaalisti tuhottavissa.

Ittekkin oon taas pelaillut tätä aktiivisesti ja jetit alkaa aukeemaan pikku-hiljaa Jenkeillä, Sakuilla ja Briteillä. Nykyään vedän PC.llä peliä ja peli tuntuu taas kivalta kun arcadessa on samat mahkut pärjätä. Tasotus jonka antaa pädillä pelatessa arcadessa on aivan tolkuton.

Uusi battleback systeemi vaan hiukan vituttaa. Se tuplat päivän ekasta voitosta oli paljon parempi. Se kannusti pelaamaan kaikilla mailla, nyt mä en nää mitään syytä pelata esim. Japanilla ollenkaan.

Erän alotuksesta: Ei Gaijin saanut pleikan latausta nopeemmaks. Homma ratkastiin niin että PC.llä katellaan 10-15 sekkaa laskuria ennen kuin voi spawnata ekan kerran että pleikat kerkee mukaan.
 
Vastaus: War Thunder

Tank-arcadessa pääsee kanssa lentämään randomeilla koneilla. En o ottanut selvää miten tuo aktivoituu mutta ruudulle tulee ilmoitus mahdollisuudesta air-raidiin, bomberin suojaamiseen/torjuntaan. Tällöin painaa käskettyjä nappeja niin siirtyy koneen puikkoihin pariksi minuutiksi. Tankki on syytä ajaa piiloon täksi ajaksi, se ei katoa kentältä vaan on normaalisti tuhottavissa.

Ittekkin oon taas pelaillut tätä aktiivisesti ja jetit alkaa aukeemaan pikku-hiljaa Jenkeillä, Sakuilla ja Briteillä. Nykyään vedän PC.llä peliä ja peli tuntuu taas kivalta kun arcadessa on samat mahkut pärjätä. Tasotus jonka antaa pädillä pelatessa arcadessa on aivan tolkuton.

Uusi battleback systeemi vaan hiukan vituttaa. Se tuplat päivän ekasta voitosta oli paljon parempi. Se kannusti pelaamaan kaikilla mailla, nyt mä en nää mitään syytä pelata esim. Japanilla ollenkaan.

Erän alotuksesta: Ei Gaijin saanut pleikan latausta nopeemmaks. Homma ratkastiin niin että PC.llä katellaan 10-15 sekkaa laskuria ennen kuin voi spawnata ekan kerran että pleikat kerkee mukaan.

Meikäkin pelailee pääasiassa tietokoneella, mutta aina välillä myös pleikalla ja molemmilla käytän hiirtä ja näppäimistöä. Hiiri+näppis ovat aika ehdottomat välineet hauskempaan pelaamiseen ylemmillä tiereilä. Päivittäisten tuplien poiston myötä pysähtyi myös minun japseilla pelaaminen ja paljon vähemmän niitä näkee muutenkin. Aika huono suuntaus sillä eri konetyyppien määrä taivaalla vähenee.

Tällä hetkellä suurin mielenkiinto on briteissä ja sakuissa. Molemmissa on ensimmäiset tier 4 koneet auki. Ennen päivitystä olin siirtynyt pelaamaan kohtuullisen paljon realisticia, mutta nyt on menty pelkästään arcadessa nopeamman kehityksen ja isompien rewardien takia. Jenkeillä on avattuna kaikki tier 4 kingcobrat, mutta niillä pelaaminen on vähän tyssännyt .50 calien nerffauksen jälkeen. Ne ei oikeen tunnu miltään sakujen ja brittien kanuunoiden rinnalla ja se 37mm tykki toimii aika epäluotettavasti. Kaiken kaikkiaan tier 3 loppupään ja tier 4 alun saksalaiset tuntuvat todella hyviltä, lähes helpoilta kunhan saa tutkittua lisäkanuunat mersuihin. Samoin britit ovat todella tehokkaita, eikä Yakkien kanssa lentäminen ahdista enää juuri yhtään.
 
Vastaus: War Thunder

Mä löysin replay teatterin WT:stä... <3

En o huomannu koko himmelin olemassaoloa aiemmin.

[video=youtube;_nr6zgAEPxc]https://www.youtube.com/watch?v=_nr6zgAEPxc[/video]
 
Vastaus: War Thunder

Mä löysin replay teatterin WT:stä... <3
En o huomannu koko himmelin olemassaoloa aiemmin.

Juu se on mukava ominaisuus :) . Jos siellä on jotain eeppistä materiaalia, niin kannattaa ne ottaa parempaan talteen, sillä kaikki replayt lakkaavat toimimasta aina uuden patchin jälkeen. Pienemmät server updatet ei tuhoa replayfiluja.

Peli maistuu edelleen, eikä 1,5 kuukauteen ole oikeen muuta tullut pelattua. Yleensä tässä kohtaa olen kyllästynyt ja pitänyt useamman kuukauden tauon, mutta nyt on peli pitänyt otteensa pidempään. FW190 D-9 on aika op nykyisellä arcade battle ratingillaan ja sitä on tullut käytettyä paljon. Stockina jo erittäin kilpailukykyinen ja kun kaikki performance modit on tutkittuna, se on aika pysäyttämätön. Yksikään kone ei sen br rangella kulje nopeampaa suoralla linjalla ja kun se on vielä hyvä kiipijäkin, ei BnZ helpompaa voisi olla. Aikamoista dominointia kun lentää kaverinkaa squadissa kahdella D-9:llä ja baittaa toisilleen vuorotellen vihollisen hävittäjiä, jotka yrittävät helikopteroida itsensä 3-5 kilometriin.
 
Vastaus: War Thunder

Oon harkinnu PC puolelle siirtymistä ainakin lentokoneiden osalta tämän pelin kohdalla. Kun tuntuu ettei padillä oikein pärjää mestari rotua vastaan. Tosin oon vielä aika aloittelija tässä vaikka jo kohta vuoden tätä aina silloin tällöin olen pelaillut. Välillä tulee keskiverto suoriutumisia välillä sitten taas ihan pistelistan häntäpäässä. Mutta joskus sitten olen todella liekeissä niin kuin vaikka eilen:

[video=youtube;A7tX2kF5jgY]https://www.youtube.com/watch?v=A7tX2kF5jgY[/video]
 
Vastaus: War Thunder

Oon harkinnu PC puolelle siirtymistä ainakin lentokoneiden osalta tämän pelin kohdalla. Kun tuntuu ettei padillä oikein pärjää mestari rotua vastaan. Tosin oon vielä aika aloittelija tässä vaikka jo kohta vuoden tätä aina silloin tällöin olen pelaillut. Välillä tulee keskiverto suoriutumisia välillä sitten taas ihan pistelistan häntäpäässä. Mutta joskus sitten olen todella liekeissä niin kuin vaikka eilen:

[video=youtube;A7tX2kF5jgY]https://www.youtube.com/watch?v=A7tX2kF5jgY[/video]

jotkut asiat toimii vaan paremmin pc puolella.

-------------------

ilmeisesti pelin kehittäjät ei ole tyytyväisä tuotoon kun brittien tankit on kaikki maksullisia :D
 
Vastaus: War Thunder

Oon harkinnu PC puolelle siirtymistä ainakin lentokoneiden osalta tämän pelin kohdalla. Kun tuntuu ettei padillä oikein pärjää mestari rotua vastaan. Tosin oon vielä aika aloittelija tässä vaikka jo kohta vuoden tätä aina silloin tällöin olen pelaillut. Välillä tulee keskiverto suoriutumisia välillä sitten taas ihan pistelistan häntäpäässä. Mutta joskus sitten olen todella liekeissä niin kuin vaikka eilen.
Met pelattiin kaverin kans PC:llä käytten ps3 ohjainta +näppäimistöä ja pärjättiin ihan kohtuu hyvin siinä porukassa ketkä pelas syvintä simulaattorimodea Wings of Preyssä. Asetusten hakemisessa ja säätämisessä tosin meni aikaa todella monta tuntia yhteensä.

Nyt yritin muistella samoja asetuksia tähän pleikka nelosella ja parituntia niitä asettelin ja sainkin kohtuullisiksi, mutta ps4 ohjaimen akseleissa on yksi ISO vika tässä pelissä. Peräsimen akselia ei voi saada toimimaan kunnolla r2 ja l2 napeilla, koska molemmat napit ovat omat akselinsa ja WoP:ssä PC:llä scp driveria käyttäen ala akselit olivat yhtä.

Tein saman operaation vuosi sitte, ja peli hukkas asetukset jostain syystä kun kokeilin tankkia :mad:

Tuosta hiiriohjauksesta en ossaa sanoa mutta eikös senkin saa toimimaan ps4:llakin?
 
Vastaus: War Thunder

Saa sen hiiren toimimaan mutta se tuntuu ihan kummalliseslta PS4:lla. Jos tykkää pelata arcadea tai realistista ja PC löytyy niin ehdottomasti PC:llä ja hiiriohjauksella. Se on vaan aivan ylivoimainen, pädillä tai tikulla pelatessa antaa aivan pirusti siimaa hiireen nähden.
 
Vastaus: War Thunder

Ei se hiirellä pelaaminen PS4:llä nyt juurikaan eroa pc:llä pelaamisesta. Suurin ongelma on fps. Se on vaan niin paljon helpompi tähdätä kun fps on lähellä 100, kun taas pleikkari kykenee johon n. 30 fps tasoon. Ite pelaan välillä läppärillä ja välillä ps4:llä, ja onhan se vähän helpompi päästä toistettavaan hyvään suorittamiseen pc:llä. Ps4:ään kun ottaa paluun pc-pelaamisen jälkeen, menee muutama rundi että tottuu alempaan ruudunpäivitykseen.
 
Vastaus: War Thunder

Tässä ei ilmeisesti ole mahdollista valita vain PS4:lla pelaavien servua vaan joutuu väkisinkin antamaan jäätävää tasoitusta PC-pelaajille?
 
Pelitukea?

Terveeksi kaikille.

Aloittelin muutama päivä sitten tämän war thunderin pelailun. Etsiskelyn kautta löysin teidän ketjuunne, samoja nimiä näyttää olevan kuin tuolla pelihistoriikin puolella. Siksipä aattelin kysellä miten suomalaiset ovat pelissä ja lentokonepuolella mukana? Onko niin että teidän klaaninne on ainoa suomalainen klaani tuolla pelissä? Ja jos kyllä niin kuinka aktiivisesti klaani toimii?

Pelasin aikaisemmin DO:ta ja siellä klaanitouhu oli oikein hyvä homma varsinkin kun käytössä oli ts3 kanava. DarkOrbit jäi sittemmin vähemmälle huomiolle kun pelistä meni maku kun eivät saaneet botteja siivottua pois ja siinä sitten klaanikin alkoi hajoilemaan. Sen jälkeen olen katsellut uutta peliä ja tämä vaikuttaisi mainiolta ajankäytön korvikkeelta.

Toisekseen pelistä tulee aina mielenkiintoisempaa kun porukoilla pääsee vihulaisia pöllyttämään. No vielä siihen mun kalustolla on matkaa mutta vinkkejäkin olisi kiva saada mm-. siitä mikä on turhaa hankintaa ja mihin kannattaa taasen panostaa.

Hyviä osumia kaikille
t. SmilingRedfox
 
Vastaus: Pelitukea?

Terveeksi kaikille.

Aloittelin muutama päivä sitten tämän war thunderin pelailun. Etsiskelyn kautta löysin teidän ketjuunne, samoja nimiä näyttää olevan kuin tuolla pelihistoriikin puolella. Siksipä aattelin kysellä miten suomalaiset ovat pelissä ja lentokonepuolella mukana? Onko niin että teidän klaaninne on ainoa suomalainen klaani tuolla pelissä? Ja jos kyllä niin kuinka aktiivisesti klaani toimii?

Pelasin aikaisemmin DO:ta ja siellä klaanitouhu oli oikein hyvä homma varsinkin kun käytössä oli ts3 kanava. DarkOrbit jäi sittemmin vähemmälle huomiolle kun pelistä meni maku kun eivät saaneet botteja siivottua pois ja siinä sitten klaanikin alkoi hajoilemaan. Sen jälkeen olen katsellut uutta peliä ja tämä vaikuttaisi mainiolta ajankäytön korvikkeelta.

Toisekseen pelistä tulee aina mielenkiintoisempaa kun porukoilla pääsee vihulaisia pöllyttämään. No vielä siihen mun kalustolla on matkaa mutta vinkkejäkin olisi kiva saada mm-. siitä mikä on turhaa hankintaa ja mihin kannattaa taasen panostaa.

Hyviä osumia kaikille
t. SmilingRedfox

mulla on niin helvetinmoinen darra että mä en jaksa rupee mitään kirjaa kirjottaa mutta itse pelaan satunnaisesti joskus menee kuukausia etten pelaa joskus taas ostan sen kultatilin kun tulee pelattua päivittäin, olen jo tier v venäläisissä tankeissa. en muista olenko enään missään klaanissa mutta sillokinkun kfinin klaanissa olin niin sieltä sai porukkaa pelaamaan ja vinkkejä. mulla on myös yhteisö ps4 puolella joka on joku warthunder of finland tai jotain kossun-a-l-l-e kummiskin perustajana, siellä kannattaa kysellä kanssa.
 
Vastaus: War Thunder

Lähes aloittevana tankistina kyselen, miten WT:ssa toimii oman kaveriporukan kanssa pelailu (vain PS4)? Tarkoitus on pelailla vain arcade muotoa tankeilla...

Eli
* voiko tässä hyödyntää pelin omaa VOIP:ia (toimiiko katkeilematta?) oman porukan kesken
* minkä kokoisia tiimejä pystyy muodostamaan (vain pareittain vai isommassa ryhmässä)?
* mites matchmaking menee jos itsellä on jotain BR >4.0 kalustoa ja kaverit vasta aloittelevat?
 
Vastaus: War Thunder

Lähes aloittevana tankistina kyselen, miten WT:ssa toimii oman kaveriporukan kanssa pelailu (vain PS4)? Tarkoitus on pelailla vain arcade muotoa tankeilla...

Eli
* voiko tässä hyödyntää pelin omaa VOIP:ia (toimiiko katkeilematta?) oman porukan kesken
* minkä kokoisia tiimejä pystyy muodostamaan (vain pareittain vai isommassa ryhmässä)?
* mites matchmaking menee jos itsellä on jotain BR >4.0 kalustoa ja kaverit vasta aloittelevat?


1. En muista kuinka pelin omat voipit toimi pleikalla

2. Matchmakingin kautta squadin suurin koko on kolme. Privapelit myös mahdollisia.

3. Matcmaking hakee pelin isoimman squadissa olevan ajoneuvon BR:n mukaan. Eli jos squadissa on kaveri jolla vasta rojut 1.5 luokkaa on reilumpaa pistää oma rosteri saman tasoseksi ja pelailla saman tasoisilla vehkeillä. Lisäksi kanssapelaajat omassa joukkueessa arvostaa näin toimimista, en mä ainakaan halua omassa tiimissä nähdä squadia jossa yhellä on vaikka joku tier 4 premium vehje rosterissa ja squadin kaikki muut ajoneuvot on tier 1 luokassa. Siinä kohtaa voi todeta "pojat, me ollaan hävitty tää peli..."
 
Vastaus: War Thunder

On sitä saanukin jo ihan tarpeeks niillä tankeilla ja lentokoneilla pelattua,onneks tulee vaihtelua. Saattaa vanhakin innostua tuota pelaamaan :)
 
Aha, pääs yllättämään että tämä tulikin nyt sitten TÄNÄÄN boksille ja Xbox One X Enchanced jopa. Mites olikos tämä Pleselle free to play? PC taitaa ainakin olla? Boksilla näyttää olevan halvimmillaan 20 joku bundle eli jotain pay to win kaman pakkomyyntiä vai?

Oli miten oli niin erittäin mielenkiintoinen, eiköhän se ostoskoriin vielä tänään mene? Täytyy vähän tutustua ensin peliin kun on vuosien mittaa vissiin muuttunut valtavasti...

Pelieä pelanneille kyssäri onkos muuten Joystick hyvä idea, vai pärjääkö Padilla siedettävästi lentokoneiden kanssa?


 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom