Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Tennispelit

Itse omistan molemmat ja kummassaki on hyvät ja huonot puolensa, ao tenniksessä ainaki ai tekee enemmän helppoja virheitä ja pallorallit pysyy kohtuuksissa, toisin ku world tourin 50 lyönnin...lisäksi mistä pystyy world tourissa haastamaan oliko pallo ulkona vai ei? ao:ssa se on mahdollista. ao on mielestäni pienet yksityiskohdat hoitanu paremmin. World tourista löytyy enempi pintoja missä pallotella ja ulkonäöllisesti kivemman näköinen. Ura ollu tähän mennessä WT:ssa turhan helppoa ja pelaan professional vaikeustasolla, kun taas AO:ssa vaikeusaste pysyy heti alusta alkaen vaikeena, mutta tämä nyt oli vaan mun mielipide.
 
Juu yhden pelin eilen pelasin kun tuo päivitys tuli. Huomasin kans että koko syötömalli on laitettu kokonaan uusiksi.

Mutta tosiaan vaikea syöttö on oikeasti vaikea syöttö. Piti käydä siellä harjoittelussa pelaamassa ihan erikseen sitä syöttelyä ettei menisi koko ajan pieleen se ykkössyöttö.

Kaikki animaatiot on tosiaan paljon sulavampia ja se tekee itse pelistä huomattavasti sulavampaa. :)

Ja tosiaan ei ole mahdollista lyödä peräkkäin tasan samanlaista lyöntiä. Varsinkin kaikki kierteiset lyönnit eroaa selkeästi toisistaan. Neljöllä se slice jää kivan matalaksi jos se onnistuu :D
 
Tennis World Tour kehittyy todennäköisesti vielä aika paljonkin pathceilla. Mutta niin on tapahtunut jo myöskin AO International Tennikselle
Onhan se eri asia verrata peliä jota on päivitetty vasta kerran kun peliä joka on saanut jo yli 20 päivitystä.
Itse luotan tähän World Touriin sen takia koska ydin devaustiimi on se sama joka oli TopSpin 4:n takana. :)
 
Itse omistan molemmat ja kummassaki on hyvät ja huonot puolensa, ao tenniksessä ainaki ai tekee enemmän helppoja virheitä ja pallorallit pysyy kohtuuksissa, toisin ku world tourin 50 lyönnin...lisäksi mistä pystyy world tourissa haastamaan oliko pallo ulkona vai ei? ao:ssa se on mahdollista. ao on mielestäni pienet yksityiskohdat hoitanu paremmin. World tourista löytyy enempi pintoja missä pallotella ja ulkonäöllisesti kivemman näköinen. Ura ollu tähän mennessä WT:ssa turhan helppoa ja pelaan professional vaikeustasolla, kun taas AO:ssa vaikeusaste pysyy heti alusta alkaen vaikeena, mutta tämä nyt oli vaan mun mielipide.
Kiitos kommenteista! Kuulostat kyllä objektiiviselta kommenteissasi, ja niiden pohjalta ainakin itselleni tulee se käsitys, ettei noiden pelien paremmuudessa ole suurta eroa välttämättä. Osaatko kuitenkin sanoa kumpaa niistä ensisijaisesti suosittelet?

Itselleni ainakin olisi tärkeää, että tennispelissä olisi realistisen tuntuinen pelattavuus ja presentaatio sekä monipuoliset pelimuodot ja hyvin toimiva ja mielenkiintoinen ura-moodi, jossa riittää pelattavaa ja haastetta pitkäksi aikaa. Pystyisitkö tältä pohjalta suosittelemaan jompaa kumpaa peliä ohi toisen?
 
Kiitos kommenteista! Kuulostat kyllä objektiiviselta kommenteissasi, ja niiden pohjalta ainakin itselleni tulee se käsitys, ettei noiden pelien paremmuudessa ole suurta eroa välttämättä. Osaatko kuitenkin sanoa kumpaa niistä ensisijaisesti suosittelet?

Itselleni ainakin olisi tärkeää, että tennispelissä olisi realistisen tuntuinen pelattavuus ja presentaatio sekä monipuoliset pelimuodot ja hyvin toimiva ja mielenkiintoinen ura-moodi, jossa riittää pelattavaa ja haastetta pitkäksi aikaa. Pystyisitkö tältä pohjalta suosittelemaan jompaa kumpaa peliä ohi toisen?

World tourin omistajana, en nyt ainakaan voi sanoa tuota ura moodia järin monipuoliseksi. Ainakin mulla menee täysin fiilis tohon yks tapahtuma kuukaudessa -asiaan. Nuo kaikki markkinointitapahtumat ja tapaamiset valmentajien kanssa on täysin kosmeettisia, eli esim, painat tapahtumaa valikossa, menee 2 sekuntia, saat valmentajan ja yhtäkkiä ollaan seuraavassa kuussa.

Itse pelattavuus musta on tosi hyvää patchin jälkeen, mutta AI:n vaikeustaso tuntuu heittelevän paljon eri pelien välillä ja se on kyllä sääli... Myös se syö hiukan, että AI ei itse tee muita virheitä kun korkeintaan kaksarin syötössä. Itse tosiaan ostin koko pelin onlinen takia, mutta kyllä tuo careeri tulee varmasti väännettyä rank 1. asti
 
Ostin sitten lopulta sen AO International Tenniksen, kun ei vaan vakuuttanut se, mitä mm. Metacriticin käyttäjät sanoivat tuosta Tennis World Tourista. Vastaavasti aika moni kehui tuota AO:ta.

Kerran olen vasta ehtinyt pelaamaan, ja on todettava, että ainakin siinä sessiossa tuntui kyllä todella vaikealta, ja ehkä vähän kankealta ohjattavuudeltaan. Mielestäni ihan hyvän näköinen peli sinänsä, ja vaikutti myös monipuoliselta valikkojensa ja pelimuotojensa suhteen. Saas nähdä miltä tuntuu, kun ehtii taas jossain vaiheessa pelaamaan tätä. Menee varmaankin vasta ensi viikkoon.

Mielenkiintoisena yksityiskohtana on todettava, että peli vie patcheineen kovalevyltä tilaa peräti 17 gigaa, kun Tennis World Tour ainakin joku aikaa sitten vei vain n. 4 gigaa. Toki saattaa olla jo ihan eri kokoluokkaa sekin, jos nuo patchit ovat tuoneet peliin paljon uutta.
 
Viimeksi muokattu:
Tässä vähän mitä on luvassa jatkossa World Touriin.
Uraa parannetaan, tulee nelinpeliä, AI alkaa tekemään virheitä jne.
Ja toki se online moodi.
 
Hyviä ja kaivattuja muutoksia tulossa, syksyllä alkaa siis peli jo olla vähän niinkuin kasassa. Olisivat julkaisseet pelin vasta loppukesästä, mutta varmaan aikaiseen julkaisuun on muitakin syitä kuin pelkkä raha.

En oikein pidä tälläisestä mallista, että puolet pelistä puuttuu julkaisusta ja tekijät eivät ajoissa etukäteen kerro tulevista suunnitelmista. Lisäksi nyt kehittäjiltä menee samaan aikaan työtä puuttuvien ominaisuuksien lisäämiseen, bugi korjauksiin ja pelin tasapainottamiseen/hienosäätämiseen.
 
Hyviä ja kaivattuja muutoksia tulossa, syksyllä alkaa siis peli jo olla vähän niinkuin kasassa. Olisivat julkaisseet pelin vasta loppukesästä, mutta varmaan aikaiseen julkaisuun on muitakin syitä kuin pelkkä raha.

En oikein pidä tälläisestä mallista, että puolet pelistä puuttuu julkaisusta ja tekijät eivät ajoissa etukäteen kerro tulevista suunnitelmista. Lisäksi nyt kehittäjiltä menee samaan aikaan työtä puuttuvien ominaisuuksien lisäämiseen, bugi korjauksiin ja pelin tasapainottamiseen/hienosäätämiseen.

Oon kyllä tästä niin samaa mieltä ja tää on valitettavan yleistynyt trendi. Toisaalta on kiva asia, että kehittäjiä World Tourissa kiinnostaa oikeasti pelin kehittäminen ja kuuntelevat palautetta! En ole nyt viikkoon pelannut tätä ollenkaan, mutta heti kun nettipeli tulee, niin kenttä kyllä kutsuu :)
 
Olen pelannut luultavasti kaikki tennispelit mitä on koskaan tehty. ja IRL myös pelannut 20v, harrastusmielessä. En todellakaan näe tätä peliä missään mielessä kehuttavana, keskitasoinen räpellys rahan ansaitsemis mielessä! Ei koskaan taida päästä TopSpin tenniksen tasolle, ikävää ettei sitä enää tehdä, on ainoa hyvä tennispeli jota on tähän mennessä tehty.
Tämä peli on tosi iso pettymys koko sontakasa.

(onneksi en ostanut, enkä menettänyt rahaakaan, "saan lahjaksikin näitä räpellysiä")
 
Kummasta puhut?
Tennispeliä ei oikein rahan vuoksi pysty tekemään, ei niillä tiliä tee. Todella pienet studiot molemmissa takana, joten ainakin itse annan paljon anteeksi kun tuotantoarvot on hiukan jotain muuta ku isoilla firmoilla.
Kehitystä joka pätsillä ollut paljon ja ite olen juurikin top spinniä ja virtua tennistä pelannut viimeksi ja kyllä mä ainakin olen viihtynyt ihan hyvin World Tourin parissa kun pelaa matsin 1-2 päivän välein.
 
Ylös Bottom