Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Shadow Of The Tomb Raider - Mayojen mailla

Todennäköisesti Xbox One X:n verso tulee olemaan se paras konsoliversio, mutta eihän näistä koskaan tiedä. (Itsellä tosin juuri One X versio ennakkotilattuna). Jos haluaa pelata varman päälle, niin kannattaa odottaa esim. Digital Foundryn arvostelua, jotka paineutuvat pelien teknilliseen puoleen todella hyvin.

EDIT:

Tuossahan sitä on pientä ennakkoanalyysia Xbox One X versiosta.

 
Viimeksi muokattu:
Tämä kun on ihan yksinpeli niin olisikohan etua hankkia xbox versio pleikka version sijaan.. (x1x vs. ps4 pro)

Hyvin todennäkösesti saat paremman resoluution ja framerate modessa sulavemman frameraten. En näe mitään syytä ostaa yksinpelejä Prolle jos omistaa Xn koska versiot ovat vähintään samantasoisia ja useasti X versio on jollain tapaa parempi.
 
Hyvin todennäkösesti saat paremman resoluution ja framerate modessa sulavemman frameraten. En näe mitään syytä ostaa yksinpelejä Prolle jos omistaa Xn koska versiot ovat vähintään samantasoisia ja useasti X versio on jollain tapaa parempi.
Näin teen itse..Pleikka prolla pelataan Sonyn yksinoikeudet ja Multiplattarit X:llä..Myöskin tämän pelin kohdalla..Odotukset tätä kohtaan on kyllä kovat..
 
Samaa kommenttia ihmettelin..Täällä puhuttu asiallisesti konsolien versioiden eroista ja totuudenmukaisesti..

Juurikin näin, jos tehokkaammalla konsolilla peli pyörii hitusen paremmin niin ei siinä pyörää olla keksitty uudelleen eikä se ole mitään propagandaa.
 
Juurikin näin, jos tehokkaammalla konsolilla peli pyörii hitusen paremmin niin ei siinä pyörää olla keksitty uudelleen eikä se ole mitään propagandaa.
No joo. Itsekin olen molempien konsolien (PS4Pro sekä XBoxOne X) onnellinen omistaja ja täytyy kyllä todeta, että on joillakin kyllä kovin tarkka silmä pelaamisessa. Itselleni molempien laitteiden pelit näyttävät melkoisen silmiähiveleviltä 4K telkkarista katsottuina, enkä kyllä mitään valtavia paremmuuseroja huomaa itse laitteissa.

Sinänsä olen tykästynyt Plegessä sen käyttöliittymään ja valikoihin huomattavasti enemmän ja lisäksi minulla on kavereita huomattavasti enemmän PS4:llä ja myös suomalaisen peliseuran löytäminen tuntuu helpommalta PSN:ssä. Voivat toki nämä asiat olla jonkin verran tottumiskysymyksiä.

Siihen on toki johtanut, että jotenkin luonnostaan menee melkein aina helpommin Plege päälle, ja tulee aivan liian vähän pelattua ÄksäBoksilla. Hyvä laite kaikin puolin toki sekin on. Ja toki tehokkain konsoli kiistämättä. Erot ovat silti ainakin minun silmääni aika pieniä PS4 Prohon verrattuna.
 
No joo. Itsekin olen molempien konsolien (PS4Pro sekä XBoxOne X) onnellinen omistaja ja täytyy kyllä todeta, että on joillakin kyllä kovin tarkka silmä pelaamisessa. Itselleni molempien laitteiden pelit näyttävät melkoisen silmiähiveleviltä 4K telkkarista katsottuina, enkä kyllä mitään valtavia paremmuuseroja huomaa itse laitteissa.

Sinänsä olen tykästynyt Plegessä sen käyttöliittymään ja valikoihin huomattavasti enemmän ja lisäksi minulla on kavereita huomattavasti enemmän PS4:llä ja myös suomalaisen peliseuran löytäminen tuntuu helpommalta PSN:ssä. Voivat toki nämä asiat olla jonkin verran tottumiskysymyksiä.

Siihen on toki johtanut, että jotenkin luonnostaan menee melkein aina helpommin Plege päälle, ja tulee aivan liian vähän pelattua ÄksäBoksilla. Hyvä laite kaikin puolin toki sekin on. Ja toki tehokkain konsoli kiistämättä. Erot ovat silti ainakin minun silmääni aika pieniä PS4 Prohon verrattuna.
Totta joka sana mitä sanoit..Jossain peleissä ero on jopa iso kuitenkin..Far cry 5 ehkä isoin, mitä itse olen molemmilla pelannut..X maailma siinä elävämpi ja eläimiä esim paljon enemmän..Far cry 5 tuntui Ps4 prolla jopa autiolta X:llä pelaamisen jälkeen..Molemmat kyllä näyttää hyviltä..
 
Viimeksi muokattu:
Löytyyköhän julkaisu päivänä samalla hintaan, olisi silloin tarkoitus peli käydä hakemassa. Ajattelin itse tämän One s:lle hommata.
Ihan hyvät arviot tuo on saanut, ehkä tiputtaa pisteitä kun uudistuksia on melko vähän ja seikkailu on tuttua edellisistä osista. Kovasti tykännyt kahdesta ekasta niin pakko tämäkin hankkia.
Ympäristö on myös mielenkiintoinen, kun on täysin erillainen kuin edellisissä osissa.

Hieman käy jo kateeksi jotka pääsevät tämän One X:llä kokeen :cool:.
 
Löytyyköhän julkaisu päivänä samalla hintaan, olisi silloin tarkoitus peli käydä hakemassa. Ajattelin itse tämän One s:lle hommata.
Ihan hyvät arviot tuo on saanut, ehkä tiputtaa pisteitä kun uudistuksia on melko vähän ja seikkailu on tuttua edellisistä osista. Kovasti tykännyt kahdesta ekasta niin pakko tämäkin hankkia.
Ympäristö on myös mielenkiintoinen, kun on täysin erillainen kuin edellisissä osissa.

Hieman käy jo kateeksi jotka pääsevät tämän One X:llä kokeen :cool:.

Coolshop oli juuri pistäny ennakkotilauksen postiin, että luulisi perjantaina viimeistään pääsevän pelailemaan =) Xbox One X:llä tietenkin ;)
 
Hankintaan menee, mutta kuten aiemminkin todettu täällä ja arvostelussa mitään kauhean uutta peli tulee tuskin tarjoamaan, koska kyseessä on jo kolmas osa. IMO tässä ei ole mitään väärää, pyörää turha alkaa keksimään uudestaan, toivottavasti senkin effortin edestä panostettu hienosäätöön ja detaljiikkaan

Toi gamereactorin tapa kirjottaa artikkeli kolmeen sivuun on todella ärsyttävä
 
Sen enempää ottamatta kantaa arvosteluun, niin mitä tolkkua on jakaa noinkin lyhyt teksti kolmelle sivulle? Haetaanko tällä keinotekoisesti lisää klikkauksia sivustolle vai mikä on homman nimi? Pikkumaista tiedän, mutta ei jaksanut lukea koko arvostelua, kun joutui klikkailemaan turhaan.
Uskoisin tämän olevan syy. Työkoneesta ei löydy ad blockeria ja jokainen kolmesta sivusta toi uuden mainosbannerin.
 
Ei yllätyksiä pelin grafiikka ja framerate testeissä. Xbox one S versio huonoin ja Xbox one X paras, pleikat siinä välissä. 60 FPS modeista ainostaan X näyttää pelikelpoiselta, PRO versio on samanlainen kuin edellisessäkin peleissä eli se ei pyöri sulavasti jos jotain isompaa on ruudulla. Mutta toisaalta PRO versiossa on parempi "4k" mode.

 
Ylös Bottom