Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19

La Ligaan panostetaan oikein kunnolla:

Kuluvan viikonlopun aikana käyntiin pyörähtänyt La Liga näyttäytyy myös virtuaaliviheriöllä. EA on ilmoittanut satsanneensa FIFA 19:n kunniaksi Espanjan futissarjan toteutukseen, minkä vuoksi peli sisältää lähes jokaisen joukkueen kotikentän.

Mukana on yhteensä 19 standionia Espanjasta, joista 16 on kokonaan uusia. Ainoa puuttuva on Barcelonan kotikenttä Camp Nou, johon kilpailevalla Konamilla on yksinoikeus Pro Evolution Soccer -sarjaa varten.

EA on satsannut kenttien ohella myös pelaajiin. Yli 200 La Liga -futaajan pärstä on mallinnettu peliä varten, jotta pelurit näyttäisivät esikuviltaan.

https://www.v2.fi/uutiset/pelit/290...-Barcelona-ei-paase-pelaamaan-kotikentallaan/



Edit: Manager moden uutuudet olisi tervetulleita:
https://www.dreamteamfc.com/c/gaming/413640/fifa-19-new-career-mode-demo-release-download/
 
Viimeksi muokattu:
Fifa laittaa isolla vaihteella panostusta peliin, mutta häviääkö jälleen tärkeimmässä eli pelattavuudessa rakkaalle viholliselle? Vai jatkuuko sama linja, jossa ei edes tavoitella jalkapallosimulaattorimaista otetta, vaan pelaamisen hauskuus ja kova pelitempo määrittelevät peliä. Toisaalta miksi muuttaa voittavaa kokoonpanoa, kun isot rahavirrat ui luokse jokatapauksessa ison brändin perässä.
 
Fifa laittaa isolla vaihteella panostusta peliin, mutta häviääkö jälleen tärkeimmässä eli pelattavuudessa rakkaalle viholliselle? Vai jatkuuko sama linja, jossa ei edes tavoitella jalkapallosimulaattorimaista otetta, vaan pelaamisen hauskuus ja kova pelitempo määrittelevät peliä. Toisaalta miksi muuttaa voittavaa kokoonpanoa, kun isot rahavirrat ui luokse jokatapauksessa ison brändin perässä.
Täytyy sanoa, etten edes muista koska olisi Fifa muuttunut offline pelaajalle näin paljon.
Manager modeen tulee todella paljon hyviä uudistuksia..joskin vanhat ärsytykset toki pysyy.
Mutta sen ulkopuolella gameplay saa paljon uudistuksia ja taktiikoiden tekemiset.

Jos ei valtavaa harppausta pelimoottorin vaihdon myötä lasketa, niin ei varmaan 10v ole näin isoa muutosta Fifassa ollut.

Onlinessahan tuo on valtavaa munaravia ja videoiden perusteella on sitä edelleenkin. Offlinessa oikeilla slidereilla tuo on oikeinkin nautittavaa ja rauhassa voi rakennella ja muuttaa tempoa jne.
Mutta se ydin pelaaminen tulee olemaan ihan samaa videoiden osalta. Onlinessa ymmärrän miksi siitä ei monet pidä. Offlinessa siitä saa rauhallisen, mutta se vaatii vaivaa.
 
Täytyy sanoa, etten edes muista koska olisi Fifa muuttunut offline pelaajalle näin paljon.
Manager modeen tulee todella paljon hyviä uudistuksia..joskin vanhat ärsytykset toki pysyy.
Mutta sen ulkopuolella gameplay saa paljon uudistuksia ja taktiikoiden tekemiset.
https://www.futhead.com/news/fifa-19/1937/fifa-19-features-pro-clubs-career-mode/

Tarkalleen ottaen miten Fifa muuttuu offlinen pelaajille paljon ja Careeriin tulee todella paljon hyviä uudistuksia, kun EA kertoo ihan itse julkisesti että niihin nimenomaan ei tule juuri mitään muutoksia?

Fifa 20 on tähtäimessä Careerin ja Pro Clubsin isoille muutoksille. Pitää nyt oikeasti pohtia, jätänkö koko pelin välistä.
 
https://www.futhead.com/news/fifa-19/1937/fifa-19-features-pro-clubs-career-mode/

Tarkalleen ottaen miten Fifa muuttuu offlinen pelaajille paljon ja Careeriin tulee todella paljon hyviä uudistuksia, kun EA kertoo ihan itse julkisesti että niihin nimenomaan ei tule juuri mitään muutoksia?

Fifa 20 on tähtäimessä Careerin ja Pro Clubsin isoille muutoksille. Pitää nyt oikeasti pohtia, jätänkö koko pelin välistä.
https://www.dreamteamfc.com/c/gaming/413640/fifa-19-new-career-mode-demo-release-download/
 
Niin siis eli tämä tukee tuota omaa laittamaani. Vähän on addailtu uusia animaatioita missä voin höpötellä samat korulauseet lehdistölle, johon väsyy hetkessä kun on samaa puuroa pressistä toiseen ja sitten jotain managerin ulkonäön tuunailua, jolla ole oikeasti yhtään mitään merkitystä itse pelin kanssa. UCL- UEL-arvonta innostaa tasan ekan manageriuran ja kahden kauden verran ja sen jälkeen tuon vaan todennäköisesti skippaa, kun ei jaksa odottaa.

Muuten manageri on edelleen täysin sama kura mitä jo Fifa12-pelistä alkaen, kaikkine typeryyksineen. Johon tosin osittain ymmärtääkseni viittasit ylemmässä viestissäsi.
 
Valikot uudet, nämä lisä jutut, muokkaukset. Siihen päälle isosti muutetut taktiikat, sekä gameplay muutokset niin kyllä mulle tämä on vuosiin isoin harppaus Fifassa. Kuten jo aikaisemmin sanoin, niin kaikki vanhat ärsytykset toki mukana on.
 
Valikot uudet, nämä lisä jutut, muokkaukset. Siihen päälle isosti muutetut taktiikat, sekä gameplay muutokset niin kyllä mulle tämä on vuosiin isoin harppaus Fifassa. Kuten jo aikaisemmin sanoin, niin kaikki vanhat ärsytykset toki mukana on.
Niin, mutta kun sanoit että Offline ja Career muuttuu todella paljon. No ei muutu, kun ne pysyy edelleen täysin samoina. Vain peli ympärillä muuttuu nyt ilmeisesti parempaan suuntaan. Itse uskon gameplayn parantumiseen kun näen muutoksen sen ekan patchin jälkeen, kun viimeksikin EA muokkasi gameplayn jälleen huonoksi Fifa 18-pelin osalta. Uudet valikot ovat hyvä asia, mutta eivät muuta Careeria ja Pro Clubsia pohjaltaan yhtikäs mihinkään suuntaan, samat vanhat homeiset asiat on nyt vaan kätevämpi tehdä ilmeisesti.
 
No mun silmissä career muuttuu jos taktiikat/gameplay muuttuu, siihen lisäksi pressit ja muokkaukset.

Kyllä mulla offline career pelaajan muuttuu todella paljon parempaan, eikä näin isoa harppausta pelissä ole nähty sitten pelimoottorin uusimisen. Itse career ei ole saanut mitään kunnollista vuosiin, paitsi pelaajakaupat jotka mun mielestä on edelleen hyvä systeemi ja aina ärsyttänyt ne pari vaihtoehtoa ulkonäköön. Pressi kelpaa myös loistavasti.

Ja kuten sanoin, niin samat ongelmat siellä on (eli se täysin sama runko), mutta siitä huolimatta uudistukset on isoja. ”Peli siinä ympärillä muuttuu”, toki näinkin, mutta koska pelaan vain careeria, silloin muuttuu myös career. Erityisesti taktiikoiden monipuolistumisen vuoksi.
 
Uskallan sanoa, et tääki jamppa tyytyväisenä kk päästä availee paketteja fifa 19ssa. Tuskin toi moittiminen eata yhtään kiinnosta täs vaihees ja näin
No ei se kiinnosta EA:ta oikein koskaan. Ja juurikin se pääongelma on se, että ne/me jotka peliä kritisoidaan ja moni ihan hyvillä ja hyvin rakentavilla mielipiteitä, ostaa sen pelin kuitenkin ja tosiaan vielä mikromaksuja perään päälle.

Jos Kurt ei olisi ragequitannut livessä tapahtumapaikalta, tuo video otettaisiin vielä paremmin vastaan. Myös Nephentehez ja etekin Nick28t ovat kertoneet striimeissään/youtubessa hitosti hyviä asioita siitä, miksi Fifa 18 oli huono peli ja miksi EA:n pitäisi ottaa pää perseestä ja herätä.

Itse olen nyt kallistumassa siihen että Fifa 19 jää hyllyyn ennakkotilauksen osalta. Varasin pelin paikallisesta kirjastosta ja testaan sitä pari viikkoa ja teen ostopäätöksen sitten. Ennakkovarauksen tilalle hyvin tod näk tulee Battlefield V.

Edit: Ja näinhän siinä sitten myös kävi. BF V ennakkovarattuna.
 
Viimeksi muokattu:
Lievää ristiriitaa havaittavissa kyseinen kaverin avautumisessa tuossa videolla. Harhauttelun voi kuulemma unohtaa, koska edes yhden keilan ohittaminen on lähes mahdotonta. Samalla kaveri väittää AI-puolustamisen olevan paskinta ikinä.

Nooh, katsotaan nyt mitä sieltä lopulta tulee. Näin ennakkoon ajateltuna saattaisin ehkä jopa pitää tuosta pelaamisen hidastumisesta. Varsinkin mikäli tuo poistaisi sen AI:n kusetus-flipperin.
 
Ratings Revealit menos ja uusia ikoneja julkistettu järkyt määrät, heitän kuvaa kunhan jostain tulee vastaan koko lista
 
Oli jo harkinnassa jättää FIFA 19 hankimatta mutta uudet ikonit kyllä kiinnostaa sen verran, että taitaa eli tulla hankittua.
 
Fifa 19 Demo pitäisi ilmestyä huomenna. Jos tuossa on vain se umpiväsynyt botti vs-peli tietyillä joukkueilla, ei tuohon tarvitse kyllä koskeakaan. Sama Online vs vaihtoehdoksi, mitä PES 2019 Demossa oli.
 
Ylös Bottom