Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19

Onko muuten yleensä tippunut ajoissa (25.9) luukkuun nämä "3 päivää aikasemmin julkaistavat special editonit"? Kokemuksia?

Posti ei nykyään enää jaa tiistaisin (kirje)postia, joten jos ei satu maanantaina tulemaan, niin joutuu hyvin todennäköisesti odottelemaan ainakin keskiviikkoon asti. Maanantaiksi tulemiseen käytännössä vaadittaisiin, että pelikaupat lähettelisivät paketit jo torstaina, johon en jaksa uskoa läheskään kaikkien kauppojen kohdalla. Paranee varautua siihen, että menee 1-2 päivää pitkäksi...
 
Ostakaa vaan se Gigantin 50-60€ peli normaalina julkkarina, saatte sen Viaplayn päälle. Hiuksista hittoon kaikenmaailman rahastusversiot.
 
Ostakaa vaan se Gigantin 50-60€ peli normaalina julkkarina, saatte sen Viaplayn päälle. Hiuksista hittoon kaikenmaailman rahastusversiot.

Lueskelin just viime vuoden ketjun alkua, ja sillon oltiin tampereellakin sitä mieltä et tosta saa hyvin vastinetta rahalle... ite tein niin et ostin digin poitsun kaa yhdes, se saa herkut ja maksaa hiukan enempi sitte

Edit:typot
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin just viime vuodrn ketjun alkua, ja sillon oltiin tampereellakin sitä mieltä et tosta saa hyvin vastinetta rahalle... ite tein niin et ostim digin poitsun kaa yhdes, se saa herkut ja maksaa hiukan enempi sitte
Mitä sitten? Se että olen jotain mieltä vuonna 2017, ei tarkoita sitä että olen samaa mleltä vuonna 2018.

Välirahalla saa paljon kivoja asioita, ei sillä etten vieläkään tiedä ostanko koko peliä. Demo hieman sai muuttamaan suuntaa, mutta en pidä hengitystäni odotellessani, että EA muuttaa tuon taas parin viikon pelin pelaamisen jälkeen kurapalloksi.
 
Mitä sitten? Se että olen jotain mieltä vuonna 2017, ei tarkoita sitä että olen samaa mleltä vuonna 2018.

Välirahalla saa paljon kivoja asioita, ei sillä etten vieläkään tiedä ostanko koko peliä. Demo hieman sai muuttamaan suuntaa, mutta en pidä hengitystäni odotellessani, että EA muuttaa tuon taas parin viikon pelin pelaamisen jälkeen kurapalloksi.

No kunhan Vittuilen :p

On kyllä jännä miten hemmot ( Mhartti, saxonaattori ja leikki), iskee peliin sen n. 950 pelituntia, ja sit totee et ei kannata ostaa seuraavaa ku ei saa vastinetta rahalle...

Mä en kyllä saa mistään muusta pelistä likikään vastaavaa peliaikaa irti( varsinkin kun laskee mukaan meta-pelit, transfermarketin tunnit ei kirjaannu mihinkää...)

Ehkä joku GTA Online tarjoaa yhtä hyvää valuee niille jotka sitä vääntää?

Ja joku PES? Vähä sama ku ostasit lätkään jonku Elitloppet 2019-pelin jossa on Ruotsin kolmosdivarin lisenssi, ja kiva editori jonka kautta saat Änärin ja muut oikeet liigat... joo mutku siinä hajoo pleksis paljo paremmi ku änäris, ja Sven-Tuuva selostaa paljo paremmi
 
No kunhan Vittuilen :p

On kyllä jännä miten hemmot ( Mhartti, saxonaattori ja leikki), iskee peliin sen n. 950 pelituntia, ja sit totee et ei kannata ostaa seuraavaa ku ei saa vastinetta rahalle...

Mä en kyllä saa mistään muusta pelistä likikään vastaavaa peliaikaa irti( varsinkin kun laskee mukaan meta-pelit, transfermarketin tunnit ei kirjaannu mihinkää...)

Ehkä joku GTA Online tarjoaa yhtä hyvää valuee niille jotka sitä vääntää?

Ja joku PES? Vähä sama ku ostasit lätkään jonku Elitloppet 2019-pelin jossa on Ruotsin kolmosdivarin lisenssi, ja kiva editori jonka kautta saat Änärin ja muut oikeet liigat... joo mutku siinä hajoo pleksis paljo paremmi ku änäris, ja Sven-Tuuva selostaa paljo paremmi

Kyllähän tuosta vastinetta saa rahalle, ei kyse ole siitä. Peli ei vaan innosta millään tapaa tällä hetkellä.. muutenkin koneella on niin paljon pelaamattomia pelejä että keskityn nyt niihin. Futista jos haluan pelata niin vetelen 18:sta.
 
Mä en kyllä saa mistään muusta pelistä likikään vastaavaa peliaikaa irti( varsinkin kun laskee mukaan meta-pelit, transfermarketin tunnit ei kirjaannu mihinkää...)

Tää on kyl mulla sama. Fifassa ja änärissä ollu aina ongelmia paljon ja silti ne on niin hyviä, että pelaan esim pelkkää Fifaa enemmän, kuin vuoden aikana muita pelejä yhteensä. Silti ostan sen +50 peliä joka vuosi..miksi? Ku pärjäis Fifalla..
 
Tää on kyl mulla sama. Fifassa ja änärissä ollu aina ongelmia paljon ja silti ne on niin hyviä, että pelaan esim pelkkää Fifaa enemmän, kuin vuoden aikana muita pelejä yhteensä. Silti ostan sen +50 peliä joka vuosi..miksi? Ku pärjäis Fifalla..
Mulla kans sama juttu. Ihan sama paljonko mä pelejä ostan niin lopputulos on aina se että sitä vuosittaista jalkapallo peliä tulee pelattua eniten.
 
Posti ei nykyään enää jaa tiistaisin (kirje)postia, joten jos ei satu maanantaina tulemaan, niin joutuu hyvin todennäköisesti odottelemaan ainakin keskiviikkoon asti. Maanantaiksi tulemiseen käytännössä vaadittaisiin, että pelikaupat lähettelisivät paketit jo torstaina, johon en jaksa uskoa läheskään kaikkien kauppojen kohdalla. Paranee varautua siihen, että menee 1-2 päivää pitkäksi...
Gigantin aspassa sanottiin, että ovat muuttaneet matkahuollon paketiksi ainakin mun tilauksen, jollain saan sen tiistaina. Hyvää palvelua, että huomioitu tuo tiistain kirjepostin jakamattomuus. En tiedä miten muualla. Viikko vielä peliin!
 
Striimerit Hypettää Web Appin Soft Launchia, saa nähdä tuleeko....

Vähän kuumottelis jo alottaa
 
Kun kävin ostaa ton änärin gigantist, kuitissa oli viaplayn koodi. Oletan, että se tulee verkkotilauksessa spostiin

Saako tuon viaplayn änäriin ja fifaan?

Viaplay tilaus on päällä ja eilen huomasin tämän kamppiksen. Pitää varmaan ensi kuussa hyödyntää...


Edit. Näköjään saa molempiin peleihin...

Pystyykö noita koodeja käyttämään useampia?

Kamppishan näyttää olevan voimassa joulukuun loppuun ja vanhat asiakkaatkin saavat tuon käyttöön.

Näin tulisi ensi kuussa fifa 19 hankintaan ja marraskuussa änäri.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom