Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

En usko että on ihan niin iso kartta mitä GTAV. Tosiaan kun gtaassa ajetaa autoilla ja helikoptereilla niin siinäkin jo tuntuu sitä aikaa menevän, nii tässä sit mennää nälkiintyneillä hevosilla, ellei siel sit tuu olee jotain turbohevosia. Melkoista hypeä muutenkin tuntuu peli aiheuttavan, ite trailerin perusteella näin just sen mitä oletinkin näkevän, on hevosia ja on navettoja on metsää ja on lääniä. Varmasti länkkäripeliks tosi hyvä, mutta en mä mitään orgasmeja tästä saanut. Hype varmaa johtuu myös osittain siitä koska tämä on ensimmäinen R* peli viiteen vuoteen. Grafiikat oli hyvät, mutta tyylii joku division 2 ja HZD/Spiderman/GOW varmasti yhtä nättiä, joten en tiedä miksi tästä nyt mehustellaan niin ettei housuissa pysy. Joka tapauksessa, odotan hyvää yksinpeliä ja toivon että online on hyvä. Varmasti jotain GTA: Online tapasta yrittävät mut en tiedä miten semmonen onnistuu villis lännes.

Otetaa esimerkkinä nyt jos tähänki laittavat jotain shark cards tyylisiä kolikoita, mitä siel villis lännes sit voi perustaa/ostaa? Navetan? Ja ehkä joku räkälä? Sit grindaat rahaa mut minkä eteen? Että saat toisen navetan? Gtaassa kun ostetaan kaikkia autoja ja luksus jahteja ja penthouseja ja ideana olla menestynyt rikollinen ja ostettavaa riittää, tuntuu että menestyt. Villis lännes sit ostetaan navettoja ja hevosia? Kyllä tässä jotain muuta kaipais, jotain tehtäviä mutta pitää myös olla joku syy miksi sitä jatkaa, joku koukku. Kyllä uskon että jotain keksivät, mutta jopa itse rockstar on sanonut, että myynnit tulee olee suuria mutta eivät odota GTAV/Onlinen kaltaista menestystä, juuri sen takia että ajankohta on niin erilainen. Tähän kun ei voi loputtomasti keksiä juttuja, vai meinaako ne jotain lentäviä hevosia tähän sit alkaa laittaa? GTAV/Online on jo vuodesta 2013 todella suosittu, peliä pelataan vielä tänä päivänä ja jatkuvasti tulee lisää sisältöä mikä joka ikinen kerta tuo tuhansia pelaajia takaisin eikä loppua näy, saadaan ainakin 2-3 vuotta lisää sisältöä. Veikkaan että RDR2sta ei tulla enää pelaa 5 vuoden päästä, voin olla myös väärässä.

Oli miten oli, ite ostan tämän lähinnä yksinpelin takia, online on sit mitä on.
 
Olihan tämä pakko ennakkotilata Xboxille, kun tuo uusin traileri näytti niin hyvältä..Samalla tuli ennakkotilattua pleikkarin yksinoikeus Spiderman..Tulee taas näin loppuvuoteen paljon pelattavaa, kun Shadow of tomb raiderin aikaisemmin jo ennakkotilasin..=D
 
Juu kuun loppuun lopussa tulee FI 2018 ja PES 2019.
Jossain välissä ehtis ehkä tätäkin pelaamaan. :confused: Julkasu oli muistaakseni lokakuussa?
 
ResetErassa hyvä läjä infoa:
Miscellaneous
- Entirely playable in 1st person mode.
- Customisable HUD.
- Each character will have different sets of clothes to coincide with weather conditions.
- Like the first game you have a range of choices, and your decision affects your honor meter.
- When hunting, you can sell the carcass or take it to the butchers for meat. If you leave it too long, it'll rot.
- Your camp will not wait for you. Members of your gang who reside at camp will come and go, and finding out where exactly they've gone from others will be the basis of a number of quests and side quests.
- If you hold the trackpad to turn on the cinematic camera you can set a waypoint and hold X and your horse will automatically make its way to the destination.
- As you skin an animal, you can see where the exit wounds are.
- You can pet dogs. Those dogs won’t bark at you again if you see them.
- You can buy newspapers which will cover events that occur throughout the story.

Weapons and Gunplay
- You can physically see all your weapons on Arthur's character model. You can hold only hold two sidearms and two long weapons (along with a knife, lasso, and throwables).
- Gun customisation, such as engravings.
- Dead Eye now has 5 levels, Level 1 allows for slowdown, Level 2 allows you to paint targets and unleash a barrage of shots, and Level 3 allows you to manually pick your shooting points, etc.
- It's possible to shoot weapons out of enemy hands.
- Weapons get dirty and clogged up over time, or if you get them wet, so you’ll need to clean them to get the best performance.
- If you double-tap L1 Arthur puts his gun away with a flourish.

Arthur
- Beard grows over time, but you can shave.
- Clothing customisations go as far as allowing layering and minor adjustments, like the option to roll up your sleeves.
- You get hungry over time, but you can get fat if you eat too much, effecting stamina.
- Stats like stamina can be raised by doing physical activities (such as in GTA V or Bethesda RPG's).
- Snow on Arthur’s clothing will eventually melt. Mud will harden and wipe away. Blood will dry.
- You can swim (just about).
- Putting on a bandana during a crime and then taking it off afterwards makes the Wanted meter drop faster.
- You can pay your own bounty, but townspeople will still remember any trouble you caused and comment on it when you return.
- Arthur can look at his reflection in the mirror and will comment on what he sees.

Horse
- The whistle command button can be held down and Arthur will whistle until he runs out of breath.
- Visit Stables to customise your horse, switching out its saddle, blanket, stirrups, reins and saddle horn.
- You can name your horse.
- You can clean your horse.
- Horses poop dynamically.
- If your horse dies, it’s gone forever.
- You can tell your horse to flee when it’s in a precarious situation to try to spare its life.
- Horse testicles shrink depending on the in-game weather.

https://www.resetera.com/threads/red-dead-redemption-2-previews.69739/
 
Heittämällä tärkein yksityiskohta/info jätetty listan viimeiseksi.

Jep, tuli tuolle naurettua ehkä vähän liiankin paljon, mutta on se hyvä jos Rockstar jaksaa panostaa yksityiskohtiin :D
 
Komiaa kun pääsee tarkastelemaan miten ne hepan pussit roikkuu kunnon helteellä. Pelin suola :cool:
 
Ennakoiden perusteella tämä tulee nostamaan avoimen maailman pelien rimaa ihan kunnolla. Vielä reilu kuukausi odotusta.
 
Viimeksi muokattu:
Lueskelin tuota ResetEran ketjua ja siellä oli maininta, että joku tanskalainen previkan tekijä oli nähnyt pelissä joukon miehiä rakentamassa taloa ja se ei ollut mitään saman animaation toistoa uudelleen ja uudelleen, vaan miehet olivat ihan oikeasti rakentaneet sitä taloa.

Danish preview confirmed that the "dynamic building construction" is just that. When he was in Valentine he saw a group of men building a house. Not playing some canned animations over and over, but actually building the house.
 
Lueskelin tuota ResetEran ketjua ja siellä oli maininta, että joku tanskalainen previkan tekijä oli nähnyt pelissä joukon miehiä rakentamassa taloa ja se ei ollut mitään saman animaation toistoa uudelleen ja uudelleen, vaan miehet olivat ihan oikeasti rakentaneet sitä taloa.

Olisi mielenkiintoista tietää jääkö tämä rakennettu talo sinne maastoon. Avoimen maailman peleissä periaatteessa aina käytetty tekniikka perustuu kuitenkin siihen, että kun pelaaja ei katso tai ole enää tarpeeksi lähellä tapahtumaa, maailma resetoituu.

Tästä esimerkkinä vaikkapa Digital Foundryn tekemä testi uudessa Hämähäkkimies-pelissä, jossa ambulanssimiehitys antaa kolarin uhreille ensiapua. Tapahtuman illuusio pysyi korttelien päähän, ennen kuin aivan piirtoetäisyyden rajoilla se hävisi. (Mikä on sinäänsä taas yksi osoitus siitä, miten briljantti peli Spidey on.) Jossain GTA:ssahan tätä resetoitumista tapahtuu suunnilleen kameraa kääntäessä.

Talossa on kuitenkin se ongelma, että se on erittäin konkreettinen ja paikallaan pysyvä objekti. Vähänkö olisi typerää, jos viimeeksi tuossa pellon kulmassa oli hirmuiset rakennustalkoot ja seuraavalla kerralla tontti on tyhjä. :eek:
 
Talossa on kuitenkin se ongelma, että se on erittäin konkreettinen ja paikallaan pysyvä objekti. Vähänkö olisi typerää, jos viimeeksi tuossa pellon kulmassa oli hirmuiset rakennustalkoot ja seuraavalla kerralla tontti on tyhjä. :eek:
Tai sitten tyhjän tontin sijasta siinä olisi valmiiksi rakennettu/purettu talo
 
Tai sitten tyhjän tontin sijasta siinä olisi valmiiksi rakennettu/purettu talo

Tämä olisi juuri se paras vaihtoehto, mutta onko se konsolien laskentatehojen tai muistin kannalta mahdollista. Tai sitten talonrakennnus olisi niin harvinainen tapahtuma, ettei tee pelistä liian raskasta.
 
Tai sitten tyhjän tontin sijasta siinä olisi valmiiksi rakennettu/purettu talo

Voisi ainakin kuvitella, että jos kerran siinä oikeesti NPC:t rakentaa sitä taloa, niin se siihen valmiiksikin tulisi. Tuskin tuollaisia kuitenkaan kovin montaa on niin aivan hyvin RS on voinut tuollaisen toteuttaa.

Kuulostaa kyllä siltä, että yksityiskohtien määrä tulee olemaan aivan valtava tässä pelissä. Kotakulla taisi olla previkassa maininta, että aseen iskurikin pitää erikseen vetää taakse ennen ampumista. :)
 
"tekijä oli nähnyt pelissä joukon miehiä rakentamassa taloa" Kai tuo niin voidaan tulkita.

Loogisesti ajateltuna voisi ajatella että siinä pitäisi tulla talo ajassa X jos niitä NPC hahmoja sitä on rakentamassa.
 
Voisi ainakin kuvitella, että jos kerran siinä oikeesti NPC:t rakentaa sitä taloa, niin se siihen valmiiksikin tulisi. Tuskin tuollaisia kuitenkaan kovin montaa on niin aivan hyvin RS on voinut tuollaisen toteuttaa.
Jep. Luultavasti näitä rakentajia löytyy kourallinen pelimaailmasta ja mahdollisesti osa tarjoaa tehtäviä pelaajalle, mikä omalta osalta kannustaa pelaajaa haahuilemaan pelimaailmassa. Samankaltainen suunnittelu nähtiin esim. Breath of the Wildissa.

Meikäläisen makuun Zelda: TBotW on kiistaton #1 kun puhutaan avoimen pelimaailman peleistä. RDR 2 taitaa olla ainoa realistinen kilpailija, joten mielenkiintoista nähdä millainen peli sieltä lopulta kehkeytyy.
 
Ylös Bottom