Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 - Hype ja muu pelin julkaisua edeltävä vouhotus

V

Jos ennakkotilaa, niin suosittelen Vpd:tä..Ylerensä ennakkotilatut pelit tulee sieltä päivää ennen julkaisupäivää jo..

Luulen, että siellä on saatu sama ohjeistus, kun mitä BigSlick mainitsi tuolla vähän ylempänä verkkokaupan saaneen.
 
Kuhan nyt menis vähintään se puol vuotta, mielummin vuos ennenko tulee niin ei tunnu rahastukselta niin pahasti.
 
Mulla on myös kuten @Fabre#4'lla Special Edition GameStopissa varattuna. Kaupan kautta kouluun perjantaina. ;)

En vain tiedä vielä milloin se Asematunnelin liike aukeaa perjantaina
 
V

Jos ennakkotilaa, niin suosittelen Vpd:tä..Ylerensä ennakkotilatut pelit tulee sieltä päivää ennen julkaisupäivää jo..
Näissä riippuu ihan missä asuu. Itse esim en koskaan saa sieltä edes julkaisuksi, koska kiertää kahden lajittelukeskuksen kautta.
Sit taas Gigantti toimittaa Ruotsista Turun kautta pelit ja itse asun ensimmäisen (Liedon) lajittelun lähellä, joten pelit on 1-2 päivää ennen perillä.

Sit on nämä super isot julkaisut, kuten R:n pelit jolloin pelin julkaisija ei anna lähettää pelejä edes kuin vasta torstaina, joten enää ei olekaan edes mahdollisuutta saada päivää ennen. Se taas aiheuttaa sen, että sieltä mistä paketti tulee niin jos olet useamman kuin yhden lajittelun päästä lähettäjästä, niin tuskin julkaisuksi saa, vaan menee maanantaille.
 
Eikö tää ole pelitalolle liiketoiminnan kannalta aika tärkeää muutenkin? Myydä peliä?

Se että PC versio pidetään salassa ja paljastetaan jos paljastetaan vasta kun konsoliversion isoin myyntipiikki on hyytynyt on likaista toimintaa, jos tietäisin varmuudella että PC versio on tulossa vuoden päästä jäisin odottamaan sitä.
 
Se että PC versio pidetään salassa ja paljastetaan jos paljastetaan vasta kun konsoliversion isoin myyntipiikki on hyytynyt on likaista toimintaa, jos tietäisin varmuudella että PC versio on tulossa vuoden päästä jäisin odottamaan sitä.

Eiköhän ainakin osa pelikansasta ole PC-versiota jo osannut odottaa. Toimintamalli suurinpiirtein sama kuin GTA V:n kohdalla.
 
Red Dead Redemption 2:n ennakkotilaamisasiat kirvoittivat etusivulle blogin:
Ennakkotilaa voittaaksesi! Mutta kun en halua rahaa ennakkotilaamalla pelin
En halua kirjoitella facebook-laajennuksen kautta, joten kirjoittelen tähän.

Olen niin, niin, niin paljon samaa mieltä! Miksi haluaisin jonkin aseen, miekan tai muun helpottavan varusteen ennen aikoja jo pelin alussa? Haluan itse ansaita/löytää sen pelistä ja saada sen saavutuksena enkä ilmaisena (tai oikeastaan nimenomaan maksullisena) lahjana.

Oli tarkoitus tilata RDR2:sta jokin erikoisversio mutta pelin spessuversiot on suoraan sanottuna tylsiä ja/tai turhia. Perusversio lähtee ostoon kaupasta perjantaina. Varsinkaan mitkään nettipuolen lisät ja edut eivät voisi vähempää kiinnostaa vaikka Onlinea luultavasti tulenkin pelaamaan. Se oma pelailu ei kuitenkaan vaadi mitään hepeneitä tai täysi massilaareja, vaan tärkeimpänä sen tutun possen.

Tosin saa nähdä onko tässäkin samaa kynimistä kuin GTA Onlinessa, jossa pitää olla miljoonia, että voi ostaa jonkin asunnon tai vastaavan, joka vasta aukaisee tehtäviä. Osa uudemmista heisteistäkin taisi olla tuollaisten takana. Ja kyllä, jos tuota Onlinea jauhaa päivästä toiseen niin varmasti saa tarpeeksi hynää noiden hankkimiseksi mutta meidän satunnaisten "saan ehkä kerran viikossa kaverit kasaan"-tyyppien pelailua se vaikeuttaa. Äärimmillään vaihtuu toinen peli konsoliin kun sitä valittua ei pysty pelailemaan ennen pientä tai suurta grindailua.

Uskon (ja erityisesti toivon) silti RDR2:n yksinpelin olevan jo oston arvoista mutta ihan oikeita kritiikin aiheita nämä tosiaankin ovat.
 
Eipä tullut digiversiota hommattua niin taidan hakea perjantaina verkkokaupasta, pudottivat hinnan 54,90€, 5 senttiä halvempi kuin gigantissa.

Kyllä tuota online puoltakin tulee varmasti pelattua, oletettavasti se on huomattavasti GTA V käyttäjäystävällisempi, ei ole niin paljon rompetta mitä myydä.
 
Olen niin, niin, niin paljon samaa mieltä! Miksi haluaisin jonkin aseen, miekan tai muun helpottavan varusteen ennen aikoja jo pelin alussa? Haluan itse ansaita/löytää sen pelistä ja saada sen saavutuksena enkä ilmaisena (tai oikeastaan nimenomaan maksullisena) lahjana.

Vähän turhaa mäkätystä tämä on. Kukaanhan ei pakota sinua käyttämään ennakkovarauskoodeja tai ennakkovarauksen mukana tulevia härpäkkeitä. Olet vain kuin niitä ei olisi olemassakaan.
 
En halua kirjoitella facebook-laajennuksen kautta, joten kirjoittelen tähän.

Olen niin, niin, niin paljon samaa mieltä! Miksi haluaisin jonkin aseen, miekan tai muun helpottavan varusteen ennen aikoja jo pelin alussa? Haluan itse ansaita/löytää sen pelistä ja saada sen saavutuksena enkä ilmaisena (tai oikeastaan nimenomaan maksullisena) lahjana.

Oli tarkoitus tilata RDR2:sta jokin erikoisversio mutta pelin spessuversiot on suoraan sanottuna tylsiä ja/tai turhia. Perusversio lähtee ostoon kaupasta perjantaina. Varsinkaan mitkään nettipuolen lisät ja edut eivät voisi vähempää kiinnostaa vaikka Onlinea luultavasti tulenkin pelaamaan. Se oma pelailu ei kuitenkaan vaadi mitään hepeneitä tai täysi massilaareja, vaan tärkeimpänä sen tutun possen.

Tosin saa nähdä onko tässäkin samaa kynimistä kuin GTA Onlinessa, jossa pitää olla miljoonia, että voi ostaa jonkin asunnon tai vastaavan, joka vasta aukaisee tehtäviä. Osa uudemmista heisteistäkin taisi olla tuollaisten takana. Ja kyllä, jos tuota Onlinea jauhaa päivästä toiseen niin varmasti saa tarpeeksi hynää noiden hankkimiseksi mutta meidän satunnaisten "saan ehkä kerran viikossa kaverit kasaan"-tyyppien pelailua se vaikeuttaa. Äärimmillään vaihtuu toinen peli konsoliin kun sitä valittua ei pysty pelailemaan ennen pientä tai suurta grindailua.

Uskon (ja erityisesti toivon) silti RDR2:n yksinpelin olevan jo oston arvoista mutta ihan oikeita kritiikin aiheita nämä tosiaankin ovat.
Mä ainakin ennakkovaraan vain siksi, että pääsen pelaamaan heti julkaisuna ja esim RDR spessu lähti ihan vain siksi, että saan lisätehtäviä (pankkiryöstöjö tms).
 
Tänään lähetti vpd pelin kyllä se torstaina on perillä

Empä usko

Red Dead Redemption 2 tilausten käsittely on alkanut niiden suuresta määrästä johtuen. Tästä syystä voit saada tilauksesi lähetysilmoituksen jo nyt. Tilaukset eivät kuitenkaan tule olemaan perillä ennen perjantaita Rockstarin hyvin tiukan jakelusopimuksen takia. Mahdollinen Postin tai Matkahuollon seurantatunnus aktivoituu toimintaan vasta torstai iltana.
 
Niinhän tuo näköjään lukee sähköpostissa mikä on tullut. Enpä yleensä etukäteen oo pelejä saanutkaan. God of war on ainoa poikkeus.
 
Ylös Bottom