Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pool/snooker-pelit

Aloitin uran ja helvetin vittumainen tappio 3-4 Maflinille. Ekan hävisin uusintamustalla ja kolmannen pisteellä, mutta johdin 3-2. Kuudennessa hävisin 50 pisteen johdosta ja katkaisussa en saanut lyödä kuin aloituksen. Vähän söi kyllä motivaatiota noin lattea ratkaisu, kun Maflinista tuli yhtäkkiä kuin O'Sullivan.
 
Oisko siellä @jryi @P33RO tai joku muu joka haluis tehdä tästä arvion? :D

Tästä Snookerista josta viimeset 3 sivua on juttua ei tän ketjun lisäks ole kun muutama hassu uutinen.
Onhan tämä pienen piirin peli mutta jonkinmoinen arvio ois kiva Suomeksikin lukea. :)
 
Aloitin uran ja helvetin vittumainen tappio 3-4 Maflinille. Ekan hävisin uusintamustalla ja kolmannen pisteellä, mutta johdin 3-2. Kuudennessa hävisin 50 pisteen johdosta ja katkaisussa en saanut lyödä kuin aloituksen. Vähän söi kyllä motivaatiota noin lattea ratkaisu, kun Maflinista tuli yhtäkkiä kuin O'Sullivan.
Mä vedin äsken English openissa Yuang Sijun:ia vastaan. Ensin 3-0 ja otin vähän rennommin, niin Sijun takoi putkeen kolme yli satasta. Vaikka on +50 äijä. :D
Viimeinen mentiin pallo kerrallaan turvapelillä ja voitin viimeisellä mustalla sit ottelun.

Äsken koittelin tuota online turnausta ja äärimmäisen tiukka turvapelitaistelu ja ehdin viimeisellä sekunnilla saamaan vihreän pallon liikkeelle, jolla olisin voittanut pelin pisteellä, mutta ei uponnut.
 
Mä vedin äsken English openissa Yuang Sijun:ia vastaan. Ensin 3-0 ja otin vähän rennommin, niin Sijun takoi putkeen kolme yli satasta. Vaikka on +50 äijä. :D
Viimeinen mentiin pallo kerrallaan turvapelillä ja voitin viimeisellä mustalla sit ottelun.

Onkohan tässä jotain kuminauhaefektiä? Harvoinhan pelaajat pystyvät huonon alun voitoksi kääntämään samassa sessiossa.
 
Kävi sitte Allenia vastaan kylmät. Ei mitään palaa oikeastaan missään freimissä. :D

viimenen freimi alko ihan kivasti 26 pisteen breikki :D Tai siis tuntui siltä. Allen sit pamautti siihen väliin 50 pisteen breikin.

Terve ja hyvää yötä.
 
Onkohan tässä jotain kuminauhaefektiä? Harvoinhan pelaajat pystyvät huonon alun voitoksi kääntämään samassa sessiossa.
En tiedä, kun kyllä mä esim Ken Dohertyn aikaisemmin voitin kevyesti 4-0, toisaalta niissä missä turpiin on tullut niin on sit kans tullu.
Ei oo oikein ollu olo mistään kuminauhasta. Pikemminkin niin, että niillä saattaa pakka levitä käsiin ja yks kaks mikään ei onnistu jos et anna niiden pussittaa pitkään aikaan, mutta jos ne saa sarjan päälle ni seuraavatkin freimit on vaikeita.
Noin se on oikeastikin, mutta voiko olla et ois mallinnettu tähän?

Mut nää top 50 ulkopuolella on sellasia et olin luullut ettei käytännössä tässä pelissä tee yli satasia, saati kolmea putkeen, eikä kukaan muu olekaan tehnyt.
 
World Openin karsinnassa puhdas 5-0 voitto Michael Holtista. Avauskierroksella vastassa rumpujen pärinää Kyren WIlson. Tuleekohan vastustaja rankingin mukaan, kun sullakin Omenanraato on Wilson ollut jatkuvasti?
 
Juu kokeiltiin Ompun kans tuota verkkopelii. Ei ainakaan mulla näkyny mitään viivettä.

Mut joo ei tuo nyt ihan pelkkää Ompun näytöstä ollu vaikka niin ennalta kuvittelin. :D

Harmi vaan ettei noita perus varmoja saa vielä ainakaan PRO tason tähtäyksellä sisään. Freimit jää yleensä sinne 30 pisteen tuntumaan jos/kun tulee se yks huono päälleveto ja joutuu lyömään todella vaikeeta lyöntiä. Esim se viimesen pelin Pinkki ne pitäis laittaa 10/10.

Ne 4 voittoo mitkä urassa on tullu on tullu just tuon Ompun toteaman hyvän turvapelin kautta. :)

Pitäis pelaa enemmän tuolla PRO tasolla mut tekoäly ei juuri anna lyödä kun niitä huippu vaikeita turvalyöntien jälkeen.
 
World Openin karsinnassa puhdas 5-0 voitto Michael Holtista. Avauskierroksella vastassa rumpujen pärinää Kyren WIlson. Tuleekohan vastustaja rankingin mukaan, kun sullakin Omenanraato on Wilson ollut jatkuvasti?
Nii en oikein tiedä miten tuo tässä menee. Nyt nousin pari pykälää ja ei oo Wilsonia enää tullut vastaan. Mut toisaalta joka kerta ollu nyt eri vastus nyt, joten tuskin se suoraan siitäkään määräytyy.

Juu kokeiltiin Ompun kans tuota verkkopelii. Ei ainakaan mulla näkyny mitään viivettä.

Mut joo ei tuo nyt ihan pelkkää Ompun näytöstä ollu vaikka niin ennalta kuvittelin. :D

Harmi vaan ettei noita perus varmoja saa vielä ainakaan PRO tason tähtäyksellä sisään. Freimit jää yleensä sinne 30 pisteen tuntumaan jos/kun tulee se yks huono päälleveto ja joutuu lyömään todella vaikeeta lyöntiä. Esim se viimesen pelin Pinkki ne pitäis laittaa 10/10.

Ne 4 voittoo mitkä urassa on tullu on tullu just tuon Ompun toteaman hyvän turvapelin kautta. :)

Pitäis pelaa enemmän tuolla PRO tasolla mut tekoäly ei juuri anna lyödä kun niitä huippu vaikeita turvalyöntien jälkeen.

Pakko selitellä kyl silti, kun pääsiäisen reissussa ja to-ma vedin asuntovaunussa nenä kiinni 15” telkkarista ja nyt taas isolla tv:llä ja ”kaukana” sohvalla. Ei kyllä tähtäyksestä tule enää mitään ja tuntuma aivan kateissa. :D
Ei vaan, hauskaa oli ja sain mä yhden 54 breikin.

Välillä sulta tosiaan meni ihan käsittämättömän helppoja ohi, toisaalta vedit esim yhden sen tason mustan etten olisi ikinä edes yrittänyt, miten edes niin läheltä päätyvallia käytännössä ilman leikkuuta voi taipua kulmaan.
Parit pahat turvalyönnit teit ja tässä pelissä en hahmota pätkääkään niistä ulostuloa ja kohdepalloon en todellakaan osu koskaan.

Kannattaa sillä pro:lla vaan treenata. Hyvin se näytti nyt jo sujuvan. Oli kyllä yhtä matsia lukuunottamatta kaikissa paikkoja sun mennä ohi ja voittoon.

Edit: toinen matsi myös bugasi. Grafiikat meni ihan tummaksi.
Ylempänä bugi ja alempana seuraava matsi.
1785
 
Se on kyllä törkeän vähän se puoli minuuttia. Kyllä sen vähintään minuutti pitää olla jos tässä nyt turnausta suunnitellaan.
 
Se on kyllä törkeän vähän se puoli minuuttia. Kyllä sen vähintään minuutti pitää olla jos tässä nyt turnausta suunnitellaan.
Juu se loppuu kyllä samantien. Ja mulla ainakin se, että vaikka miten varovasti yrität kierrettä säätää, se menee liikaa. Se vie kaiken ajan jo yksistään. Sen vuoksi mitään pitkiä breikkejä ei saa.
 
Juu se loppuu kyllä samantien. Ja mulla ainakin se, että vaikka miten varovasti yrität kierrettä säätää, se menee liikaa. Se vie kaiken ajan jo yksistään. Sen vuoksi mitään pitkiä breikkejä ei saa.
Lisäks tuo että voi pelata käsittämättömästi vain yhden freimin niin aika vaikee tuosta rakenteesta on turnausta suunnitella
 
Huh huh. Maguire vastassa ja paras yhdestätoista ottelu. Turnauksen kolmas kierros.
Aloitin 126:lla josta video viestin lopussa.
Maguire teki jotain 75 ja 95 breikit, jonka jälkeen olen tehnyt 111, 85 ja 76. Johdan ottelua nyt 4-2. Mutta se miksi on aika huh huh, niin jokainen mun breikki on ollut pöydän tyhjennys, enkä ole missannut pussitusta, joten tässähän alkaa jo kiiltelemään silmissä mahdollisuus päästä pitkällekin turnauksessa.



Edit: pääsin 5-3 johtoon ja yhdeksännessä kumpikin sai yhden silloin tällöin ja lopulta musta pöydällä. Hävisin ja 5-4.
No viimeiseen Maguire teki 50 breikin, mutta tyhjensin pöydän 68:lla ja voitin ottelun.

Ensimmäisellä kierroksella Murphy, toisella Davis, kolmannella Maguire.
Neljännesvälierät nyt ja vastaan asettuu itse Rocket O’Sullivan joka oikeassa elämässä juuri tänään tippui MM-kisoissa amatöörille.
Vaikka häviän aika varmasti matsin, tulee siitä jo 21500 puntaa.
Jo sillä rahalla nousisin rankingissa sellaisten heppujen edelle kuin Ken Doherty ja Dominic Dale.

Jos sattuisin Ronnien voittamaan, taakse jäisi lisäksi muunmuassa Anthony Hamilton ja Rory Mcleod.
Ainakin itselle tuttuja nimiä ja hienoa vihdoin pärjätä kovia nimiä vastaan ja tehdä otteluihin useita vähintään 70:iä ja 1-2 satastakin.
 
Viimeksi muokattu:
Ilmesesti urassa ainoa asia mitä voi alun jälkeen muokata on pelaajan asu. Ja sitäkin hyvin rajatusti.

Kaikki muu riippuu siitä mitä satut alussa valitsemaan.
 
Noita vaatetuksia jne saa avattua voittamalla. En tiedä onko palkintoja jaossa pelkästään onlinessa, vai myös urassa.

Ronnie vie jo 3-0. :D
 
Ylös Bottom