Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 19 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

Siis nyt on toukokuu ja Fifassa edelleen no loss glitch? Eilen draftia 2 peliä, joista ensimmäisessä vihelletään pilkku+punainen. Vastustaja häipyy, mulle ei voittoa. Toisessa pelissä tasoitus 1-1 ja sama juttu. Siinä oli ne draftit.
 
Siis nyt on toukokuu ja Fifassa edelleen no loss glitch? Eilen draftia 2 peliä, joista ensimmäisessä vihelletään pilkku+punainen. Vastustaja häipyy, mulle ei voittoa. Toisessa pelissä tasoitus 1-1 ja sama juttu. Siinä oli ne draftit.
Jos peli on tasan ennen ku vastustaja lähtee niin eihän siitä oo koskaan tullu voittoa itelle.
 
Aikamoista kuraa oli WL pelit. Vähän ehdin itse pelailla, kun la ja su olin poissa pelipaikalta.

Muistakaa tällä viikolla tämä. Montaa peliähän tämä ei vaadi. Samalla voi suorittaa ne 2/3 muuta Squad battle tehtävää, jos ne on vielä kesken. Hybriditiimillä voi usemman tehtävän tehdä samalla.

#13 swap token Kone
  • Available from squad battles
  • Finish rank silver 3 or higher
  • Expiry date 27/05 01:00 AM UK

Viimeinen swap token on varmaan SBC, joka tulee tässä lähipäivinä.
 
TOTS Bernardo Silvan nakkas aamulla paketista. Hinta varmaan tulee tippumaan kun PL tots sbc tulee? Saattaa kyllä olla ettei malta myydä, näyttää sen verran mukavalta kortilta.
 
Hinnat tippuu varmaan aika rajusti torstaina ku rewardit tulee.

Kerkesin muutaman matsin kokeilla wl:ssä tota tots Digneä ja oli kyl yllättävän hyvä. Suosittelen hankkimaan jos on tarvetta laitapakille.
 
Screenshot_2019-05-20-13-22-06.png

Siinäpä on lopullinen tiimi kun tuleva wl on viimeinen millä on merkitystä, joten suotta pantata kortteja.

Pelen nakuttelen ku pääsen kotia niin on pakka pettymyksetkin maksimoitu kun avaa konsolilla :)

Edit. Pele pakoista parhaana Kompany...
 
Viimeksi muokattu:
EA tekee kyllä kaikkensa tappaakseen pelin niiltä ketkä eivät ammu fifa pointseja taivaalle. Tämän päivän paitasbc jälleen aivan pohjanoteeraus, nyt olisi se hypetetyin promo käynnissä ja ei mitään tekemistä koko pelissä. Weekend leaguen naputtelin Gold ykköselle jolla varmistin Maddisonin red pickin.
 
EA tekee kyllä kaikkensa tappaakseen pelin niiltä ketkä eivät ammu fifa pointseja taivaalle. Tämän päivän paitasbc jälleen aivan pohjanoteeraus, nyt olisi se hypetetyin promo käynnissä ja ei mitään tekemistä koko pelissä. Weekend leaguen naputtelin Gold ykköselle jolla varmistin Maddisonin red pickin.

Juu pakka sbc:eet on olleet aika vähissä... muutenkin nostojen osalta minulla paskin totsi koskaan. Aikasemmin aina saanut joka tiimistä edes yhden vaikka onkin ollut yleensä se halvin sininen. Nyt ei tullu communitystä eikä premistä. Vähän on sellainen kutina että ea iskee premi totsi sbc:een ylihintaiseksi jollain 86 tiimillä ja kahdella totsilla... kyllä naurattaa nostaa 200k hinnalla Maddison.


Eilen oli peli helvetin lagista kun ukot kompuroi keskenään joten uusista ukoista ei saanu mitään selkoa oliko hyviä vai ei...
 
Aika hyvin osui arvio... tein kuitenki tuon ja Allisonhan sieltä nousi. Ei tuolle ole mitään käyttöä mutta onpahan serie totsi sit vähän helpompi tehdä.
 
Itselle nousi kans Alisson, onneksi ei Dohertya tai Maddisonia että saa jommankumman noista sitten red pickinä. Kai se pitää Alissonia koittaa jos Schmeichel vapautuisi vaikkapa Dinhoon.
 
Hohhoh... Yllätys yllätys Maddison.. Näistä pakoista ei kyllä ikinä jää kun hirvee ketutus. Olisi ollut edes Doherty
 
Alisson tännekki. Testiin menee 92 De gean tilalle. Toivoin wijnaldumia mutta näyttävästi pitää ostaa se ellei torstaina tapahdu ihmeitä ja saa pickeistä sitä.
 
PL Guaranteesta Robertson. Ennestään Valioliiga jengissä vasempana laitapakkina Marcos Alonson UEL Road to final. Jompikumpi saa luvan toimia oikeana pakkina end of the season
 
Nyt oon aukaissut 350 pakkaa ja edelleen 3 saudi totsia saldona... Eilen sentään tuli Kroos.

Allisson vaikutti ihan pätevältä muutamassa pelissä jotka testasin... kokeilen vielä torstaina lisää kun koitan tehdä Dignen pois. Varuilta nujusin tots Gomisin niin onpahan noita turhakkeita mitä tunkea loppuihinkin tots buildeihin.

Tots TAA lähtee varmaan Digne objectiven jälkeen myyntiin sillä vaikka miten statseja on nostettu niin se on melko keskenkertainen puolustuksessa.
 
Nyt oon aukaissut 350 pakkaa ja edelleen 3 saudi totsia saldona... Eilen sentään tuli Kroos.

Allisson vaikutti ihan pätevältä muutamassa pelissä jotka testasin... kokeilen vielä torstaina lisää kun koitan tehdä Dignen pois. Varuilta nujusin tots Gomisin niin onpahan noita turhakkeita mitä tunkea loppuihinkin tots buildeihin.

Tots TAA lähtee varmaan Digne objectiven jälkeen myyntiin sillä vaikka miten statseja on nostettu niin se on melko keskenkertainen puolustuksessa.

Varmaan toi perjantain pack weight oli surkein tänä vuonna, koska pakkoja avatiin ennätysmäärä. EA oli varautunut tähän ja mahdollisuus saada edes halvimpia korkean ovr kortteja on ollut pieni.

Toi TAA näyttää kyllä statsien perusteella Gulit gang kortilta. Onko sitten EA:lta jäänyt piilotetut statsit nostamatta. Tämähän on joissain TOTS korteissa vikana, että vaikka olis 90+ statsit, niin ne elite nif kortit on pelissä parempia vaikka statsit näyttää toista.
 
Ylös Bottom