Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Red Dead Redemption 2 Online

Kuinkas tuo Outlaw passin leveli määräytyy? Suoraan suhteutettenu varsinaisen pelin leveliin vai kuinka? Olen tällä hetkellä levelillä 42 ja pelailtua tulee satunnaisesti, jos tietäisi että paljonko suunnilleen saisin ”takautuvasti” kultaa takaisin ostaessani passin niin tuotahan voisi jopa harkita

Onlinessa paina starttia ja ota kohta progress ni siinä on outlaw pass kohta muistaakseen isolla vasemmaisimpana.
 
Nyt on kaikki legendaariset bountyt pelattavana samaan aikaan. En tiedä kuinka kauan.

En ole vielä yhtään niitä tehnyt. Onkos muilla kokemuksia, kannattaako niitä tehdä?
 
Nyt on kaikki legendaariset bountyt pelattavana samaan aikaan. En tiedä kuinka kauan.

En ole vielä yhtään niitä tehnyt. Onkos muilla kokemuksia, kannattaako niitä tehdä?
Huomasin saman, uutta Legendary Bountya ei tainnut tulla nyt ollenkaan
Kyllähän noita kannata tehdä jos nyt yleensä kiinnostaa nuo palkkionmetsästys tehtävät, on nuo hitusen haastavampia kun nuo geneeriset palkkionmetsästys tehtävät, ja jokaisella suoritus kerralla haaste kasvaa.
Itse olen noista pitänyt koska noissa kaikissa on pieni taustatarina ja toisaalta ei tähän oikein muutakaan uutta sisältöä ole tullut hetkeen
 
Uskomatonta ettei tota camp ja eagle eye bugia ole korjattu vieläkään! No legenda läpi ja tunniks pelaamaan jotain muuta et saa uuden. Ei taida pelintekijöitä tää peli kiinnostaa pätkääkään.
 
En tiedä onko oikea alue tälle, mutta kiinnostaisi tietää löytyykö tälle pelille vielä suomalaisia pelaajia? Itse pelailen vielä satunnaisesti Onlinea ja yhdessä tuo voisi olla hauskempaa. Nyt kun sisältöäkin on jo saatu melko runsaasti tylsän alun jälkeen.

Gamertag: HubbleZ
 
Tänään ilmestynyt Moonshiners päivitys vaikuttaa todella lupaavalta!
Se toi mukanaan kokonaan uuden uran pontikankeittäjänä ja sen myötä uusia tehtäviä.
Pari tuntia pelaillut ja maistuu erittäin hyvin.
Tänään aukesi myös Outlaw Passin season 2, meni yksintein rutkasti kultaharkkoja, onneksi olin niitä vähän säästellyt tätä varten.
Ja nyt illan pelailtuani tuli huomattua että taisihan tuo päivitys tuoda kaikkea pientä kivaa mukanaan, Roanokessa törmäsin yksinpelistä tuttuun Murfree brood jengiin, myös aiemmin poissaolollaan loistaneet biisonit löytyy nyt Heartlandsin niityiltä ja npc hahmot on oppineet uusia repliikkejä.
Itse pontikan keitto touhun sain siihen pisteeseen että sain ostettua siihen mökkiin baarin ja kutsuttua sinne toisen pelaajan ja juotettua hänet humalaan hyvityksenä siitä että vahingossa häntä ammuin
 
Viimeksi muokattu:
Tuli sit uus bugikin, eli nyt tehtävät saattaa keskeytyä milloin vaan posse hylkäsi tehtävän ilmoitukseen. Camppi bugi korjattiin loput jäi. Pontikankeitto hommat on ihan jees, vähän pyllystä vaan et serverin vaihtuessa/kaatuessa tai ton uuden bugin iskiessä menetät mäskit sekä pontikat. Syö miestä kun oot maksanu mäskistä täyden hinnan odotellu tunnin ja kaikki katoaa. Tuli tohon muitakin uusia pikku bugeja. Nyt aarteet katoaa niinkuin elukatkin edes aarrekartan avulla et saa mitään ja asusteita ei saa vaihdettua muutakuin sovituskopissa, näihin auttaa vain serverin vaihto. Eli tiivistettynä uus ammatti mikä ei anna vaihtaa servua ja iso kasa bugeja joiden takia joutuu vaihtaa servua, niin ei oikeen hyvä yhdistelmä.
 
Viimeksi muokattu:
Pontikan keitto on alkanut bugittamaan ja pahasti... ei jaksa enää edes yrittää tuon kanssa, 3 peräkkäistä satsia bonanzaa on kadonnut kuin tuhka tuuleen kesken keiton ja samalla on myös kadonnut tietenkin myös mäskit, $150 heitettynä kankkulan kaivoon... odotellaan korjausta ja kokeillaan sitten uudestaan.
Edit, nyt kun mietin niin tuo bugitus alkoi kun päivitin pannun kupariseen, sen jälkeen en ole saanut ensimmäistäkään satsia onnistumaan
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on taas muutama viikko tullut tahkottua tätä aika hulluna. Itse en niinkään mitenkään grindaa mahdollisimman nopeasti vaan enempi vaan nautiskellen, mutta tänään tuli tienattua Collectorin hommilla 3 000$. Ja taisi joku 5 000$ mennä, kun päivittelin aseita, hevosia ja vaatteita. Nyt kelpaa pelata!

Moonshine bisneksiä tehnyt aika rauhassa, tyylin yhden keikan päivässä. Juuri päivitin laitteet vahvemman (lvl5) pontikan tekoon ja kävin bändin kanssa vähän soittamassa kitaraa kännissä. Itselläni ei ole Moonshine bisneksessä jäänyt vielä mustaan latausruutuun jumiin, mutta traderin hommissa kyllä kerran jumahti. Onneksi siinä se ei haitannut yhtään, vaan kaikki oli tallella ja keikan pystyi tekemään uudestaan.

Traderin hommat kiinnostaisi eniten, mutta se eläinten häviäminen maailmasta syö kyllä fiiliksiä pirusti. Moonshine vaikuttaa ihan hauskalta myös. Saa vähän vaihtelua, kun pyörii luonnon sijaan aina välillä myös mökissä juomassa pontikkaa.

Outlaw passin levelöi vähän turhan nopeasti, itse olen jo lvl 84, joten kohta loppuu kiva tavaroiden avaaminen.
 
Moikka! Kysytään nyt täältäkin, joka kautta mistä vaan voi :D Kiinnostas peli missä voi hankkii varallisuutta kalastamalla, puuta hakkaamalla, mainaamalla ja välillä pvp:ttää.. sellasta, tiätte kyl :D Ja kaikki tää moninpelissä! Mahdollisesti muiden suomalaisten kaa, joten onko tää oikea peli näihin mitä mainitsin? Ja onko 70e arvonen? Ps4 siis käytössä itellä ja jotain tän tyylistä peliä haluaisin... kertokaas arvosteluja tästä! Kiinnostas tosi paljo
 
Moikka! Kysytään nyt täältäkin, joka kautta mistä vaan voi :D Kiinnostas peli missä voi hankkii varallisuutta kalastamalla, puuta hakkaamalla, mainaamalla ja välillä pvp:ttää.. sellasta, tiätte kyl :D Ja kaikki tää moninpelissä! Mahdollisesti muiden suomalaisten kaa, joten onko tää oikea peli näihin mitä mainitsin? Ja onko 70e arvonen? Ps4 siis käytössä itellä ja jotain tän tyylistä peliä haluaisin... kertokaas arvosteluja tästä! Kiinnostas tosi paljo

Offtopic mutta pelin saa huomattavasti alle 70e PS4:lle

 
Joo näköjään saa 35e. Mut kerroppas, ja kertokaa muutkin, onko sen arvonen, ja onko sen tyylinen mitä aiemmin mainitsin?
No siis ehdottomasti on 35€ arvoinen!
Itse maksoin julkaisussa täyden hinnan ja on ollut kepoisesti sen arvoinen ihan jo pelkästään yksinpelin osalta.
Moninpelihän tässä koostuu erillisistä juonitehtävistä, metsästyksestä, kalastuksesta, esineiden keräilystä, palkkionmetsästyksestä, pontikankeitosta, hevoskilpailuista, erilaisista ammuskelukilpailuista jnejnejne ja noita voi sitten pelailla tai olla pelaamatta ihan oman mielen ja maun mukaan. Ja noita kaikkia pystyy pelailemaan yksin tai randomiporukalla tai sitten omalla vakiopossella.
Vähän sitten makuasia että millaista menoa itse peliltä haluat, kannattanee katsoa vaikka youtubesta joku gameplay pätkä niin näet paremmin millaista menoa on tarjolla.
 
No siis ehdottomasti on 35€ arvoinen!
Itse maksoin julkaisussa täyden hinnan ja on ollut kepoisesti sen arvoinen ihan jo pelkästään yksinpelin osalta.
Moninpelihän tässä koostuu erillisistä juonitehtävistä, metsästyksestä, kalastuksesta, esineiden keräilystä, palkkionmetsästyksestä, pontikankeitosta, hevoskilpailuista, erilaisista ammuskelukilpailuista jnejnejne ja noita voi sitten pelailla tai olla pelaamatta ihan oman mielen ja maun mukaan. Ja noita kaikkia pystyy pelailemaan yksin tai randomiporukalla tai sitten omalla vakiopossella.
Vähän sitten makuasia että millaista menoa itse peliltä haluat, kannattanee katsoa vaikka youtubesta joku gameplay pätkä niin näet paremmin millaista menoa on tarjolla.
Joo, itte haen just sellasta normaalia chillailua, rahan keräystä, kalastusta yms, skillausta mahdollisesti myös. Ja tollanen kiinnostas. On vissiin sen tyylinen sit?

Ja kuinka helposti täs löytää vaikka peliseuraa muista suomalaisista?
 
Mitä mä pari videookin nyt kattonut, niin online kuulemma aika tylsää sillai, eilä hirveenä oo järkevää tekemistä, paljo mikromaksuja jne.

Nämä videot ja arvostelut siis ennen kesää, onko muuttunut, millanen tuo online nykyään? Pakko varmistaa ettei menis rahat hukkaan.
 
No eipä sinne ku muutama uus tehtävä jotain parannuksia, aseita turhia lillukoita ja viimeisempänä pontikka business mitä en oo ite vielä yrittänyt.
 
Kertokaa ihmees viel muutkin mielipidettä. Itte ostasin toki myös tarinan takii, mut eniten moninpelin takia. Ja oon siis ihan uus tän pelin parissa ni onko pelattavaa?
 
Mitä mä pari videookin nyt kattonut, niin online kuulemma aika tylsää sillai, eilä hirveenä oo järkevää tekemistä, paljo mikromaksuja jne.

Nämä videot ja arvostelut siis ennen kesää, onko muuttunut, millanen tuo online nykyään? Pakko varmistaa ettei menis rahat hukkaan.
Mikromaksut toimii silleen että osa tavaroista on hankittava kultaharkoilla jota voi ostaa rahalla tai ansaita hissukseen pelissä, itse en ole kultaa erikseen ostanut vaan tienannut kaiken pelin sisällä. Esim. Outlaw pass nimellä toimiva season pass maksaa 40kultaharkkoa ja sen saa kaiken takaisin jos suorittaa kaikki nuo passin tasot läpi.
Mitään kovin välttämätöntä ei mielestäni ole mikromaksujen takana, lähinnä sillä saa nopeutettua hieman parempien hevosten yms hankkimista, kuten sanoin itse en ole tarvinnut tähän oikeaa raha käyttää.
Nyt kun muistin niin ainakin Collectorin ja pontikankeittäjän roolin avaamiseksi vaadittiin kultaa, mutta itse ainakin sain tarvittavan kullan kerättyä pelissä itsessään eikä siihenkään oikeaa rahaa kulunut. Ja kuten sanottua, nämäkään roolit ei ole pakollisia, jos ne eivät kiinnosta niin niitä ei ole pakko edes avata ollenkaan.
(Collectorissa keräillään eripuolilta maailmaa löytyviä keräilyesineitä ja niitä voi sitten myydä kelpohinnalla eteenpäin, pontikankeitossa sitten luonnollisestikkin ostetaan mökki jossa keitellään ja myydään pontikkaa ja sinne voi perustaa oman baarin, pontikankeittäjän ura sisältää myös muutamia juonitehtäviä)
Toki jos aiot vaan kalastella ja metsästellä yms niin peli varmasti alkaa toistaa itseään (ja toisaalta jos tarkoitus on vaan chillailla ja kalastella niin tuskin sen on tarkoituskaan olla mitään huippujännittävää), tosin tässäkin täytyy muistaa että pelin maailma on äärimmäisen iso, ja jos et ole peliin aiemmin tutustunut niin pelkästään sen tutkimiseen kuluu runsaasti aikaa (itse siirryin Onlineen vasta yksinpelin jälkeen jolloin maailma itsessään oli jo tuttu)
Tuohon yleiseen chillailuun antaa vielä vähän lisämaustetta jos alkaa tehdä noita päivittäin vaihtuvia haasteita jotka voi nyt olla melkein mitä vaan; vieraile paikan x kaupassa, kalasta 5 erilaista kalaa, nylje joku tietty eläin, löydä x määrä tiettyjä keräilyesineitä jnejnejne. Monesti noissa joutuu vähän selvittelemään että missäpäin maailmaa esim joku tietty eläin tai kasvi viihtyy. Noista saa vielä palkinnoksi kultaa jolla voi sitten halutessaan vähän vauhdittaa etenemistä pelissä.

suomalaisen peliseuran löytymisestä en osaa sen kummemmin kommentoida, itse olen pelaillut onlinea joko yksin, tai sitten tutulla persistent possella. Toki tuolla servereillä suomalaisia nimimerkkejäkin vilisee.

kyllähän tästä onlinestä pystyy jossain määrin tekemään itsensä näköisen kun mikään ei ole pakollista, voi kuluttaa ajan vaikka luonnossa samoillen ja kalastellen tai halutessaan siitä saa hyvinkin ruudinkäryisen länkkäri seikkailun.
Defensive moden päälle kytkemällä estää vielä mukavasti sen ettei muut pelaajat kiusallaan ammuskele kuoliaaksi joka käänteessä.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom