Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Voisivat lykätä sitten kerralla ihan PS5/XSX-julkaisupeliksi asti, niin pääsisivät kaikki halukkaat sitten aloittamaan suoraan uudella raudalla. Luulisi olevan tekijöidenkin mukavampi optimoida tehokkaammalle raudalle heti kerralla.
Mietin tätä samaa. Paska uutinen.
 
Julkaiset pelin syksyllä, sitten korjaat bugeja ja kehität samalla tukea/erillistä PS5-versiota. Saat kaksi isoa hypehetkeä pelille. Ja kaikki on toivottavasti mahdollisimman hyvässä kunnossa.

Itsellä ei ole kyllä tippakaan kiire, mielummin otan hiotun version pelistä. Varsinkin, kun kyse on isosta RPG-pelistä.
 
No, nyt voikin säästää tämän seuravaalle pleikalle/xboxille.
 
Tämän pelin viivästyminen oikeasti sai palan kurkkuun. Ainoa peli tälle vuodelle mitä odottanut kuin Kuuta nousevaa, sitten herään ja ensimmäinen uutinen minkä näen, on "Cyberpunk 2077 siirtynyt syksyyn". Kelasin, että onko nyt aprillipäivä. Olisipa ollut. :(
 
Pitää varmaan pelata sitten kun nextgen konsolien versio julkaistaan.
 
Viimeksi muokattu:
No, nyt voikin säästää tämän seuravaalle pleikalle/xboxille.
Itse en oikein vain tätä ajattelua ymmärrä. Samoin kuin aikoinaan TLOU:n kohdalla, tulee tämäkin ostettua heti sille sukupolvelle jolle ensin ilmestyy. Grafiikat ovat joka tapauksessa PS4 Prolle ja Xbox X:lle ainakin itselleni aivan riittävän hyvällä tasolla. Ei TLOU:kaan mitenkään järisyttävästi parempi ole PS4:llä kuin PS3:lla, enkä usko myöskään Cyberpunk 2077:n olevan merkittävästi parempi next gen-koneilla, kuin nykyisen sukupolven koneilla.

Juonen ja pelimaailman takia ainakin itse ostan nykyaikana pelit. Jos tämä peli ilmestyy kuitenkin useamman kuukauden ennen next gen-koneiden julkaisua, ostan pelin sitten heti ilmestyttyään.

Ainakin aiemmin next gen koneiden pelit ovat olleet myös pari ekaa vuotta törkykalliita edellisen sukupolven peleihin nähden. Joten siinäkään mielessä en intoile kaikkien pelien ostamisesta uudelle sukupolvelle heti.
 
Viimeksi muokattu:
Tämä tulee olemaan graafisesti huomattavasti parempi uusilla konsoleilla, kyseessä on avoimenmaailman peli joka hyötyy tehoista korostetun paljon.
 
Tämä tulee olemaan graafisesti huomattavasti parempi uusilla konsoleilla, kyseessä on avoimenmaailman peli joka hyötyy tehoista korostetun paljon.
Tottakai, mutta uusien konsoleiden julkaisussa tulee myös uusia pelejä. Mieluusti pelaisin tämän alta pois ennen sitä.

Lisäksi onko missään sanottu varmaksi, että tästä on tulossa oma erillinen versio Xbox Series X:lle ja PS5:lle? Toki Xbox One tai PS4 versiot pyörinevät paremmin uusilla konsoleilla, mutta silloinkin pelin on ihan hyvin voinut aloittaa vanhalla raudalla ja jatkaa uudella, kunhan uudet konsolit julkaistaan.

Ainakin kehittäjä on itse sanonut, että juuri tällä hetkellä uuden sukupolven versiot Cyberpunk 2077:sta eivät ole suunnitteilla.
"As of right now, Cyberpunk is heading for PlayStation 4, Xbox One, and the PC. Nothing has changed in regard to those plans," CD Projekt Red CFO Piotr Nielubowicz said on a teleconference call held to address questions about the new release date.
 
Ainakin kehittäjä on itse sanonut, että juuri tällä hetkellä uuden sukupolven versiot Cyberpunk 2077:sta eivät ole suunnitteilla.

Oma veikkaukseni on, että Sony ja Microsoft ovat kokouspöydässä yhdessä päättäneet CDprojektin kanssa, että tämä on se viesti joka medialle kerrotaan. CP tulee olemaan tämän sukupolven konsolien joutsenlaulu, jonka sitten useat fanit ostavat myös ehostettuna versiona uudelle sukupolvelle...
 
Oma veikkaukseni on, että Sony ja Microsoft ovat kokouspöydässä yhdessä päättäneet CDprojektin kanssa, että tämä on se viesti joka medialle kerrotaan. CP tulee olemaan tämän sukupolven konsolien joutsenlaulu, jonka sitten useat fanit ostavat myös ehostettuna versiona uudelle sukupolvelle...
Näin se hyvinkin voi olla. Tämä kuitenkin voi myös tarkoittaa sitä, että Xbox Series X ja PS5 versiot nähdään reilusti myöhemmin. Sanotaan nyt vaikka yli vuoden päästä alkuperäisestä julkaisusta. En itse ainakaan jaksaisi odottaa. :)
 
Ite veikkaan että uudet versiot tulee ens vuoden alkupuoliskolla. Ne on käytännössä PC versiota niin ei se käännös kovin kauan vie.
 
Tämä tulee olemaan graafisesti huomattavasti parempi uusilla konsoleilla, kyseessä on avoimenmaailman peli joka hyötyy tehoista korostetun paljon.
Ai yhtä ”huomattavasti” graafisesti parempi kuin TLOU oli edellisten sukupolvien välillä verrattuna? PS3-versio kun oli niin hyvä graafisesti, että merkittävämpää eroa sen ja PS4-version välillä oli lähinnä FPS:ien välillä, eikä sekään ero nyt aivan valtava ollut. Itse en usko, että uuden sukupolven konsoleiden graafinen ilme on mitenkään mullistavaa edelliseen sukupolveen nähden. Parempaa toki ja erityisesti FPS on varmasti lähes järjestään 60 FPS vähintään. Itselleni ei tuollakaan suurta merkitystä ole. 30 FPS pelejä kun pelaan aivan mielelläni.

Itse en todennäköisesti osta next gen-konsoleita heti kun ne tulevat markkinoille, vaan odottelen hintojen putoamista. Tai aikaisintaan silloin ne ostan, kun niille joku aivan pakkohankinta yksinoikeuspeli julkaistaan. Omasta mielestäni next gen-koneiden hypettäminen on aivan liiallista. Pakkohan niihin on sitten alkaa siirtymään, kun parhaat pelit julkaistaan niille. Muuten en kyllä ole mitenkään innoissani niitä odottamassa.
 
Viimeksi muokattu:
Oma backlogini on niin valtava, etten näe mitään syytä pelata yhtä (todennäköisesti) viimeisen vuosikymmenen parasta peliä vanhalla konsolilla.

Tämä on se etu, jota meiltä pelaajilta ei löytynyt viime sukupolvessa. Hyviä pelejä on niin älyttömästi, ettei mitään järkeä.
Itse voisin pelata vielä läpi:
Persona 5
Spiderman
RDR2
Sekiro
Death Stranding
FF XV
Wolfenstein 2
Monster Hunter
Hellblade
Detroit
RE3 remake
Ja muutaman muun...

Todennäköisesti kuitenkin ehdin pelata vain Wreckfestia, Spidermanin, RE:n (vaimo tykkää kattoa) ja ehkä Persona5:n...
 
Oikeesti, harvoin on vi*****nut näin paljon pelin myöhästyminen. Tää on ihan uskomatonta :confused:

Pakko se on näille vanhoille konsoleille ostaa, kun CE on ollut varattuna viime kesäkuusta asti.
 
Oikeesti, harvoin on vi*****nut näin paljon pelin myöhästyminen. Tää on ihan uskomatonta :confused:

Pakko se on näille vanhoille konsoleille ostaa, kun CE on ollut varattuna viime kesäkuusta asti.

Joo, ei ole kyllä aikaisemmin minkään pelin lykkääntyminen mennyt näin tunteisiin.

Ja nyt mua vituttaa sekin, kun oli CE varattuna Xbox Onelle GameStopista. Ja kelasin, että ehkä säkällä pulju on vielä huhtikuussa täällä ja saan noukittua sen. Mutta syyskuu... Ei vittu varmana onnistu.
 
Ylös Bottom