Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Doom: Eternal

Ainut mikä näiden videoiden perusteella itteä ei oikeen innosta on tuo seiniä pitkin kiipeily.. Se vaan tuntuu jotenkin oudolta Doom pelissä.

Aloin ihan tosissaan miettimään tota PCtä ä, että jos sais sen hommattua tämän julkaisuun mennessä. Vähä niillä fiiliksillä muutenkin, että seuraavat konsolit jää väliin ja siirryn PClle.
 
Doom 2016 oli loistavaa viihdettä jota tuli ihan platina-trophyyn asti pelailtua. Tämä jatko-osa näyttää jatkavan samalla vakuuttavalla linjalla ja juuri sopivasti tuodaan uusia pikkukikkoja peliin.

Hype.
 
Ensimmäisen osan moninpeli oli kultaa - vanhanaikaista räimettä, jossa pystyi yksi pelaaja dominoimaan kaikkia. Adrenaliini ja hiki virtasi!

Nyt kuitenkin tuo on poistettu jatko-osasta jonkun "erilaisemman" moninpelikokemuksen tieltä, aivan kuin konsoleilla olisi niin monta hyvää sinkohippaa nykyisin... Ei jatkoon itellä:rolleyes:
 
Doom 2016 oli loistavaa viihdettä jota tuli ihan platina-trophyyn asti pelailtua. Tämä jatko-osa näyttää jatkavan samalla vakuuttavalla linjalla ja juuri sopivasti tuodaan uusia pikkukikkoja peliin.

Hype.
Mulla olisi enää se eka kenttä vaikeimmalla läpi, että tulisi platina, mutta ei vaan onnistu :D
 
Gman pääsi testaamaan uutta Doomia ja on sitä mieltä että se tulee pilaamaan kaikki muut FPS pelit, se on niin hyvä. Itse rakastan tuota pelin värikästä HUDia ja kaikkia erivärisiä panos/hela/suoja droppeja. Tekee pelistä niin erilaisen verrattuna ekaan osaan.

 
Mä oon tuon 2016 Doomin jälkeen yrittäny pelaa jotai muuta FPS pelii mut ei pääse missään muussa pelissä samaan fiilikseen.

Jotain hyväähän siinä vuoden (2016) pelissä on pakko olla kun oon NELJÄÄN ERI KERTAAN yrittänyt sitä läpäistä onnistumatta kertaakaan. :D
 
Mä oon tuon 2016 Doomin jälkeen yrittäny pelaa jotai muuta FPS pelii mut ei pääse missään muussa pelissä samaan fiilikseen.

Jotain hyväähän siinä vuoden (2016) pelissä on pakko olla kun oon NELJÄÄN ERI KERTAAN yrittänyt sitä läpäistä onnistumatta kertaakaan. :D

Eikai tuo nyt niin vaikea ole? ;)
 
Executive producer and id software studio director, Marty Stratton kertoo vähän miten id Tech 7 pelimoottori parantaa Doomia ja tulevia pelejä. Tulee olemaan ensimmäinen id softwaren peli joka tukee HDR, varmasti tekee kokemuksesta vielä upeamman.

 
Vähä alkaa pelottamaan, että täs on liikaa kaikkia juttuja mitä pitää pelatessa ottaa huomioon. On tuplahyppyjä, tupladasheja, kiipeily seiniä, monkey bareja, weakspotteja Ynm.. Mun mielestä jos liikaa kaikkia ylimäärästä änkee tälläseen peliin niin se vie pois sen yksinkertaisuuden kauneuden. Mutta saa nähdä miten kaikki sitte toimii.
 
Vähä alkaa pelottamaan, että täs on liikaa kaikkia juttuja mitä pitää pelatessa ottaa huomioon. On tuplahyppyjä, tupladasheja, kiipeily seiniä, monkey bareja, weakspotteja Ynm.. Mun mielestä jos liikaa kaikkia ylimäärästä änkee tälläseen peliin niin se vie pois sen yksinkertaisuuden kauneuden. Mutta saa nähdä miten kaikki sitte toimii.

En itsekkään pidä jos on liikaa mekaniikkoja kerralla mutta luotto ja usko että FPS mestarit tämän homman hoitavat on kova.
 
Itselle kyllä paistaa silmään vähän erikoisena ratkaisuna nuo vihollisten sateenkaariräjähdykset. Erottaa kyllä kerättävät roinat noin hyvin maastosta joo, mutta mieluummin olisin tällä kertaa jopa vähän harmaamman värimaailman ottanut tilalle.
 
Mulla olisi enää se eka kenttä vaikeimmalla läpi, että tulisi platina, mutta ei vaan onnistu :D

Eikös youtubessa ollut video ainakin yhteen aikaan että sieltä löytyy työläällä bugilla kiva oikoreitti jota itsekkin käytin. Itse en tosiaan päässyt loppuun asti vaan kuolin aivan lopussa joten siihen luovutin minä :D
 
Mini Noclip documentti pelin demoneista, en tiedä kuinka paljon tässä on materiaalia trailereiden ulkopuolelta joten tietenkin, Spoileri varoitus. Näytetään sekä vanhoja uudelleen luotuja monsuja, sekä ihan uusia joista yksi on saanut vaikutteita Steven Seagulista...jep....Pelin monsut on suunniteltu niin että pelaajan täytyy liikkeessä miettiä mikä ase sopii mihinkin tilanteeseen, kutsuvat alueita combat puzzleiksi ja oli tärkeää saada pelaaja miettimään kokoajan.

 
Kovia lupauksia legenda Marty Strattonilta striimissä.

"Best game we have ever made"

3 viikkoa vielä. :cool:

edit: tuossa se eilinen MP striimi, alkaa ajasta 1.57.12

 
Viimeksi muokattu:
Yksi harvoista peleistä josta tietää 99% varmuudella ettei tule olemaan pettymys. Ainut kysymysmerkki on monipeli, vaikea sanoa miten tuo 1v2 systeemi toimii.
 
Nyt meni kyllä musiikkivalinta päin persettä tämän kanssa, olisivat vaan laittanu Mick Gordonin settiä tohon.




Edellisessä Doomissa oli maksimi ruudunpäivitys 250fps, mutta tässä 1000fps, mutta tarpeeksi tehokkaita koneita saadaan varmaan odottaa :D

"On id Tech 6, we maxed it out to 250 frames per second. This game, if you have the hardware right, it could hit 1000 frames per second. That the max we have,"

 
Juu luin tuosta jo joku aika sitten, tuo ensimmäisen pelin 250 FPS kuulostaa jo järjettömältä niin 1000 on ihan läppä jo :D
 
Nyt meni kyllä musiikkivalinta päin persettä tämän kanssa, olisivat vaan laittanu Mick Gordonin settiä tohon.

Joo huvitti tämä musa ja se, miten voimakkaasti jengi on Gordonin metallisävellysten kannalla. Muutenkin jäi sellainen fiilis, että trailerin tekijät eivät tiedä/ymmärrä pelistä mitään, kun pitää heittää joujou-musiikin lisäksi kehiin POWER, DEFIANCE, COURAGE -sanoja kun todellisuudessa ne olisivat HATRED, RIP & TEAR, MASSACRE tms.
 
Hieno esimerkki siitä kun laitetaan mainostoimisto tekemään mainos ilman sen kummempaa ohjeistusta. Tietysti räppi myy paremmin kuin metalli, mutta eihän tuo sovi tällaiseen peliin yhtään, kaiken lisäksi kun peliä varten tehtyä jytää olisi ollut vaikka kuinka.

Toinen seikka on että peli on periaatteessa pelkkää väkivaltaa ja tappamista, eikä tuossa pätkässä ollut mitään siitä. Oliko tarkoitus sitten saada tuo lastenohjelmien väliin, mutta siinäkään ei ole järkeä koska peli on joka tapauksessa K-18.
 
Ylös Bottom