Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

Mikä vittu siinä oikein on, että tämä uus ohjain alottaa ton saman analog driftin mitä edellinen. Edellinen oli 2vko käytös ja aikalailla sama tällä uudella. Onko nää jotain Keskisen kyläkaupan sekundapaskaa vai?

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että kuulostaa ihan normaalille, niin ikävää kuin se onkin. Ilmeisesti kyseistä komponenttia ei ole suunniteltu kestämään. Pelin asetuksista dead zonea ylöspäin. Muuten hyvin vähän mitään on tehtävissä. Takuu kyllä kattaa.
 
Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että kuulostaa ihan normaalille, niin ikävää kuin se onkin. Ilmeisesti kyseistä komponenttia ei ole suunniteltu kestämään. Pelin asetuksista dead zonea ylöspäin. Muuten hyvin vähän mitään on tehtävissä. Takuu kyllä kattaa.
Kunhan vaan älyäis pitää niitä kuitteja talles =)
 
Mikä vittu siinä oikein on, että tämä uus ohjain alottaa ton saman analog driftin mitä edellinen. Edellinen oli 2vko käytös ja aikalailla sama tällä uudella. Onko nää jotain Keskisen kyläkaupan sekundapaskaa vai?
Ei toi kyllä ihan normaalilta kuulosta jos uusikin ohjain tekee sitä heti.
 
Kunhan vaan älyäis pitää niitä kuitteja talles =)
Offtopic:

Jos käytössä Android-luuri, niin kuvaa aina kuitti. Pistä Google Photosista varmuuskopiointi päälle, niin menee pilveen talteen. Kuvat saa pakattua palveluun niin, ettei ne vie sun henkilökohtaista tallennustilaa, joten ei vie luurista tilaa.

Jos jaksaa nähdä vaivaa, niin tekee kuiteille oman kansion. Lisäksi Photos on nykyään niin älykäs, että voi etsiä sanoja, joita kuvissa näkyy, joten kuitit löytyy myös hakusanoilla jälkikäteen.
 
Kuitti kannattaa aina säilyttää. Helpottaa todella paljon takuuasioita. Kaupan ei tarvitse edes käsitellä takuuasioita jos kuittia ei ole tallessa.
 
Kuitti kannattaa aina säilyttää. Helpottaa todella paljon takuuasioita. Kaupan ei tarvitse edes käsitellä takuuasioita jos kuittia ei ole tallessa.

Kaupan tulee vastata myymästään tavarasta, vaikka kuitti puuttuisikin.


Valitusoikeus ei ole sidoksissa kuittiin. Jos tuotteessa on virhe, siitä voi valittaa ilman kuittiakin.

Osto- tai takuukuitin olemassaolo ei ole ratkaiseva tekijä arvioitaessa, kuuluuko vian korjaaminen yrityksen vastuulle vai ei. Myyjällä, maahantuojalla ja/tai valmistajalla voi olla vastuu tuotteen virheestä riippumatta siitä, onko kuluttajalla esittää kuittia ostoksesta.

Kuluttaja voi osoittaa tuotteen ostopaikan tai -ajan ilman kuittiakin. Esimerkiksi maksukorttitosite, tiliote tai liikkeen tarra tuotteen pakkauksessa voivat todentaa ostopaikan ja -ajan. Joskus tarvittavien tietojen osoittamiseen riittää se, että tuote kuuluu liikkeen myyntivalikoimaan ja voidaan muutenkin kohtuudella ajatella tuotteen ostetun kyseisestä liikkeestä.
 
Ei jumalauta sen ongelman on pakko olla jossain muus ku ohjaimes? Tämä kolmas ohjain minkä viikko sitte ostin alko ny Justiin tekemää sitä samaa paskaa. Joko se ongelma on muualla tai sitte oli viimeinen kerta ku ostan Keskiseltä ohjaimen. Ei tää oo enää hauskaa. Nyt toki säilytin kuitin mutta ei jaksais viikon välein hakee uutta ohjainta pidemmän päälle.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään yli kymmenen vuotta mukana kulkeneen koiramme maallinen taival päättyi. Olo on tyhjä ja surullinen, vaikka tiesimme tämän tilanteen saapuvan ennemmin tai myöhemmin. :(
 
Tänään yli kymmenen vuotta mukana kulkeneen koiramme maallinen taival päättyi. Olo on tyhjä ja surullinen, vaikka tiesimme tämän tilanteen saapuvan ennemmin tai myöhemmin. :(

Tiedän tunteen, sama homma taannoin kävi ja oli ensimmäinen kerta omalle kohdalle. Sattui sisimpään aika rankasti ja vieläkin on ikävä vaikka se oli viime vuonna, hyvät muistot ja kuvat jäi. Voimia sinne!
 
Pojan parhaan kaverin (ja sen sisko tytön kavereita) isä kuoli eilen autokolarissa aikaisin aamulla.
Tämä pojan kaveri oli meillä leikkimässä toissapäivänä ja tämä isä kuskaili molempiin suuntiin ja minä olin se joka hänen kanssaan siinä jutusteli.
Jokusen kuukauden erolla suht saman ikäinen kuin minä, saman ikäiset lapset ja jotenkin vielä se että olin ihan viimeisiä jotka sen näki edes elossa ja jutteli sille.
En tiiä, ei silleen mitenkään tuttuja ees oltu, ainostaan lasten kuskauksien yhteydessä vaihdettu jokusia juttuja...mutta silti. Otin jotenkin tosi tosi raskaasti tän. Mietin vaan niitä sen lapsia, tai et mitä jos meille kävis vastaava niin miten se elämä siitä jatkuis. Mitä/miten niille lapsille puhuu kun joskus tulevaisuudessa tulevat leikkimään.
Muutenkin tässä oman terveydentilan kanssa ollut niin uskomattoman paljon ongelmaa jo useita vuosia ja sen aiheuttamaa masennusta. Niin sit ku aina jotenkin syyllistän ja harmittelen etten voi olla isä omille lapsille, kun terveydentilan takia en voi tehdä mitään ja nyt koen syyllisyyttä niistä ajatuksista kun mun lapsilla on silti isä, näillä ei enää ole laisinkaan. Ja se miten paljon voimia ja tukea se perhe kaipaa nyt, tekee tosi pahaa.

Ja jotenkin suunnattomasti ahdistaa se asia että jokusia tunteja ennen tapahtumaa minä just juttelin sen kanssa ja nyt se on kuollut. Tapahtui kolari vieläpä tässä meidän ”kotitiellä”, eli ihan parin kilsan päässä meiltä.
 
Mulla oli vissiin liian kiva päivä tänään niin pakko oli jtn negatiivista tapahtua.
Laitoin telkkarin päälle ja katselin, että nyt on jotain pielessä.
Switchin valkoinen teema käyttöön ja on mulla nyrkin kokoinen alue ruudusta valkoinen ja kaikki muu ihan kellertävää.
Eilen kaikki vielä toimi kuten pitää. Tarttee varmaan heittää mailia ja kuva tuosta telialle kun sieltä ostettu alle kaks vuotta sitten.
Tietenkään missään papereissa ei mainita sanaakaan siitä kuinka pitkä takuu tuolla on eikä noita ole enää myynnissäkään siellä.
 
Mulla oli vissiin liian kiva päivä tänään niin pakko oli jtn negatiivista tapahtua.
Laitoin telkkarin päälle ja katselin, että nyt on jotain pielessä.
Switchin valkoinen teema käyttöön ja on mulla nyrkin kokoinen alue ruudusta valkoinen ja kaikki muu ihan kellertävää.
Eilen kaikki vielä toimi kuten pitää. Tarttee varmaan heittää mailia ja kuva tuosta telialle kun sieltä ostettu alle kaks vuotta sitten.
Tietenkään missään papereissa ei mainita sanaakaan siitä kuinka pitkä takuu tuolla on eikä noita ole enää myynnissäkään siellä.

No ompas paska mäihä. :/ Onneksi kuitenkin Suomessa on se 2v virhevastuuta oltava noissa, eli pitäis mennä kyllä takuuseen.
 
Musiikki genret.
Siis revitäänkö näitä ihan hatusta ja jokaisen pitää olla uniikki lumihiutale vai mikä pointti tässä menossa nykyään on.
Silloin kun minä olin teini niin konemusan puolella oli lähinnä dance, techno, trance, hardcore, happy hardcore ja gabber / gabba.

Nyt kun menee selaamaan tubea niin siellä on noiden lisäksi dubstep jonka ymmärrän, mutta sitten tulee big room, glitch hop, trap, liquid bass, psytrance ja ihan mitä vaan kukin keksii.
Jos minä teen kännissä fruityloopsilla biisin ja sanon, että tämä on nyt sitten drunkcorea niin onko se sen jälkeen ihan oikea genre?
 
Nyt kun porukka tuntuu osoittavan mieltä vähän joka puolella niin hoksasin että kuulun vasenkätisenä syrjittyihin, meitähän on syrjitty jo muinaisista ajoista lähtien, monissa maissa ei saa vieläkään vaikkapa syödä vasemmalla kädellä ja vasurit pakotetaan oikeakätisiksi lapsena.
Kaikki käyttötavarat on yleensä tehty oikeakätisille ja pelihahmoista 99% on oikeakätisiä.

Kaippa tässä täytyy alkaa suunnittelemaan mielenosoituksia että hommaan saadaan muutos :eek:

#lefthandmatter
 
Tää mun ketutus liittyy nyt one x :ään mikä on ruvennu sekoileen tämän vuoden aikana ihan kunnolla. Miten on mahdollista, että laite käynnistää itsensä ainakin 10krt päivässä? Ja levykin on sinne jumiin jäänyt eikä rautalanka viritelmällä tapahdu mitään. Boxi kumminki vain reilu vuoden vanha. Paska laite voi muuta sanoo..
 
Siis mitä kammottavaa oli taas tapahtunut boxin käyttiksen community osiolle?? Omien kaverien aktiviteettien seurannelle varattu reilu 20% kaistale näytöstä. Tulee tosi hyvä ja kattava kuva mikä on yleisesti ollut kavereilla boogie viime päivinä kun näytöllä on joku 20 pientä neliötä joista about 5 koskee kavereitasi. Niitäkin saa peräti ihan oikealla ja vasemmalle selata. Huh huh. Kyllä taas hellitään. Ei vaan mahdu kaaliin miten joku on voinut pitää tuota hyvänä ajatuksena.
 
Ylös Bottom