Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy VII Remake

Siksi koska ei ole todellakaan mitään varmuutta, että saavat koskaan tarinaa loppuun remaken osalta. Ei huvita laittaa latiakaan tuohon juttuun, jos ei varmuudella saada valmiiksi ikinä. Ja toisaalta en todellakaan maksa täyttä hintaa mistään pelistä (lue: remakesta) minkä tarinan pääkohdat on moneen, moneen kertaan nähty ja koettu jo aiemmin. Jos joskus todella saavat koko tarinan loppuun (mitä vahvasti epäilen), niin sitten ostan kaikki episodit kun niitä myydään johonkin järkevään 20-40 euron hintaan per episodi.
Tämä, ja mites boksipelaajat jos saavat tämän vuoden päästä pelattavaksi, niin joutuvatko heti lyömään 120€ tiskiin, että saa pelattua molemmat osat (jos jatkoa on tullut)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Hyvä puoli tässä on se, että pelin voi jättää aina kaupan hyllylle jos remaket ei maistu tai haluaa nostalgisoida alkuperäistä lopunikäänsä.

Itsellä 15h takana, aika körökörökirkkoon- vauhtia menty (vitsin hauskuus oli siinä, että tänään seikkailtiin kys. mestassa). Ainakaan tässä vaiheessa nuo kujajuoksut eivät ole häirinneet, päinvastoin, mielummin etenen hyvin tehtyä ja grafiikoiltaan näyttävää kujaa pitkin, kuin juoksen 5min päättömänä auotiolla avoimen maailman pelikentällä, jossa kaikki tekstuurit ovat PS3 tasoa. Nyt tulee kaikki nurkat käytyä tarkkaan koluamassa ja tottakai myös pahvilaatikot levitettyä ympäriinsä. :cool:

Vähän jopa harmittaa tieto siitä, että tarina on vaan pintaraapaisu kokonaisuudesta, koska sen verran kiinnostavalta vaikuttaa. Voi jopa olla, että joutuu jonkun originaalin version cutscene pätkät syömään pahimpaan tiedon nälkään tämän läpäistyä.

Mielestäni vaikeusastetta on myös riittävästi, muutama game over on matkaan mahtunut. En tiedä teenkö jotain väärin, mutta mana on aina kaikilta loppu pelkkien parannustaikojen vuoksi ja potioneja menee rutosti. Mihinkään en ole toistaiseksi jäänyt grindailemaan lisälevelien toiveissa, joka voi toki vaikuttaa.

ite en ole mikään kauhea fani tuolle summon toimintaperiaatteelle eli, että sen saa käyttöön vain kerrostalon kokoisia vastustajia vastaan taistellessa ja silloinkin vain kertaalleen? Vai voiko tähän jotenkin vaikuttaa? Kaks summonia löytyy, mutta vain toista kerennyt taistelun aikana käyttää.

Toinen juttu: saako noita hahmoja jotenkin ohjeistettua, että kaikki hakkaisi samaa kohdetta, ilman, että otat hahmon näppeihis ja painat tatilla 'lock on'. Etenkin isoissa pomoissa turhauttaa kun voit mätkiä samaa tyyppiä viiteen eri paikkaan ja kaikki mätkii eri ruumiinosia, josta ei ole mitään hyötyä. Eli siis saako samanlaista valikkoa kuin esim. Taikaa heittäessä saa listauksen kentällä olevista vihuista?
/SPOILER]
 
Ihanko tosissaan joku luulee, että tätä peliä ei viedä loppuun asti? :D

Sen ymmärtää, että joillekin odottavan aika voi olla pitkä mutta eipäs nyt hulluttelemaan lähdetä, että pelisarja jätettäisiin kesken.
 
Ihanko tosissaan joku luulee, että tätä peliä ei viedä loppuun asti? :D

Sen ymmärtää, että joillekin odottavan aika voi olla pitkä mutta eipäs nyt hulluttelemaan lähdetä, että pelisarja jätettäisiin kesken.
Eipä noiden todella pitkäaikaisten peliprojektien kohdalla ole oikein koskaan hyvin käynyt, joten suurella varauksella tähän joutuu joka tapauksessa suhtautumaan. Monta asiaa on heti alusta alkaen pielessä. Henkilökohtaisesti en myöskään pidä remake-rahastus-suuntauksesta sekä peleissä että elokuvissa. Mielestäni niihin sortuminen on aina jonkinasteisesta henkistä köyhyyttä niiltä tahoilta, jotka niitä sortuvat tekemään.

Lisäksi tarinallisesti noin suuren seikkailun jakaminen moneen episodiin, jotka julkaistaan todennäköisesti vähintään kahden vuoden välein (ellei useammankin vuoden välein), on kyllä kieltämättä täysin kuolleena syntynyt ajatus. Tästä sopasta ei vain itselleni aidosti hyvää saa, vaikka kuinka nättiin ulkoasuun onkin pakattu. Toki jos koko tarina todellakin saadaan joskus 6-10 vuoden päästä loppuun, varmaankin tulee sitten jossain vaiheessa ostettua kunhan saa todellakin reilusti halvempaan hintaan per episodi. Se on takuuvarmaa joka tapauksessa, että mitään 50-70 euron hintoja en edes harkitse per episodi.
 
Eiköhän tuo jollain complete pakettihinnalle sitten myydä (samaantyyliin kuin tv-sarjojen kaikki kaudet samassa blu-ray paketissa) kun/jos se aikanaan tulee. Ja veikkaan myös että sitten kun/jos se seuraava episode julkaistaan, siitäkin joku deluxe edition tulee, jonka mukana saa ekan episoden latauskoodin "extrana". Mutta nämä on asioita joita ei tarvi ainakaan muutamaan vuoteen miettiä, niin en ymmärrä miksi nämä samat asiat pitää tänne ketjuun käydä joka päivä kirjoittamassa.

Itse olen nauttinut tästä ekasta osasta todella paljon, ja ollut toistaiseksi köyhän pelivuoden (ja muutenkin synkän vuoden) valopilkku. Hienosti onnistuttu uudelleenluomaan tuttu maailma, kuin katsoisi uusin silmin lapsuuden kodin lähialueita. Toki sitä venytystä huomaa
esim. Airbusterin osien poistaminen oli niin selkeää pitkittämistä, toisaalta ihan siisti, tuntui että nyt on tulossa oikeasti paha boss vastaan, kun sitä piti heikentää ennen itse taistelua. Mutta nuo avalanchen jengin lisätarinat ovat maistuneet todella hyvin, ja saanut välittämään koko porukasta, jopa niinkin paljon ettei oikein uskaltaisi pelata tarinaa eteenpäin...
Myös turhaa fanserviceä on ollut; Sephiroth heti pelin alkupuolelle, vaikka hahmosta tuli alunperin oleellinen vasta midgardin loppupuolella. Samoin kun Aerithin tapaa kirkossa, siihen on pitänyt Cloudille laittaa jotain tulevaisuuden näkyjä
Combatista olen pitänyt todella paljon, XV:ta on jotenkin pohjana käytetty, toki lennokkuutta on otettu pois ja on rajoitettu järkevästi ATB palkeilla, ettei pysty potioneita napsimaan loputtomasti, ja materioiden kanssa kikkailu on ihanaa.
Ääninäyttely (pelaan englanniksi) on myös pääsääntöisesti toiminut hienosti ja samoin hahmojen mallinnus, toki dialogissa on joitain hölmöjä kohtia ollut (samoin oli alkuperäisessä, mutta tässä niitä on yritetty karsia) ja ne japanilaiset voihkimiset (huh, oh, wow!) ei oikein enkku dubeissa ikinä toimi.
 
Joo, hyvä puoli tässä todellakin on se että jos jotain ei peli/episodijulkaisu nappaa niin aina voi jättää pelin kauppaan. Ihmisiä ehkä enemmän kiinnostaa ketjussa jutella tästä loisto tekeleestä kuin siitä miksi joku tätä ei meinaa hankkia.

No joillain ihmisillä on tarve päteä ja saada oma mielipide kuultuksi jotta voivat purkaa ikävää oloaan.
 
Kysymyksiä taistelusta:
ite en ole mikään kauhea fani tuolle summon toimintaperiaatteelle eli, että sen saa käyttöön vain kerrostalon kokoisia vastustajia vastaan taistellessa ja silloinkin vain kertaalleen? Vai voiko tähän jotenkin vaikuttaa? Kaks summonia löytyy, mutta vain toista kerennyt taistelun aikana käyttää.

Toinen juttu: saako noita hahmoja jotenkin ohjeistettua, että kaikki hakkaisi samaa kohdetta, ilman, että otat hahmon näppeihis ja painat tatilla 'lock on'. Etenkin isoissa pomoissa turhauttaa kun voit mätkiä samaa tyyppiä viiteen eri paikkaan ja kaikki mätkii eri ruumiinosia, josta ei ole mitään hyötyä. Eli siis saako samanlaista valikkoa kuin esim. Taikaa heittäessä saa listauksen kentällä olevista vihuista?
/SPOILER]

Vastaan myös spoilereihin, eli taisteluista infoa ja havaintoja:
Summonit tosiaan tulee vain niissä pahimmissa bosseissa ja matseissa. Ilmeisesti ne on jotenkin edeltä määritelty ja tulevat vain kerran taiston aikana. Tai ainakaan itse en ole kahta matsiin nähnyt ja loppupuolella mennään jo. Toisaalta välillä oon ajatellut että ne ilmestyy silloin kun olet "pinteessä" eli ottanut kovasti osumaa, näin ainakin parissa matsissa on ollut. Mutta mene ja tiedä onko ollut vain sattumaa.

En ole ainakaan löytänyt keinoa käskyttää tovereita, mikä onkin taisteluissa isoin miinus ollut. Jonkinlainen gambit-systeemi olisi kelvannut, tai edes jokin AI-asetus että voisi toverit säätää aggressiiviseksi, puolustavaksi tai parantavaksi tai mitä tahansa. Nyt ne on aika passiivisia ja huitovat mitä huitovat. Provoke-materia löytyy myöhemmin, jolla saa yhdestä kaverista tehtyä "targetin" mutta muuten ei oo juuri mitään apuja löytynyt tähän.

Itse vaihdan lennosta taistelussa kaveria ATB-mittarin kasvattamiseksi ja sitten palaan mäiskimään Cloudilla. Komentoja onneksi saa nopeasti heitettyä tovereilla, joten ehkä tarkoitus olikin että pelaaja on itse se aktiivinen ohjastaja tässä.
 
No joillain ihmisillä on tarve päteä ja saada oma mielipide kuultuksi jotta voivat purkaa ikävää oloaan.
Henkilökohtaisesti pidän noloimpana mahdollisena nettipalstakäyttäytymisenä toisten kirjoittajien arvostelua ja heidän motiiviensa määrittelyä.

Henkilökohtaisesti voin myös todeta voivani varsin hyvin tähän koronatilanteeseen nähden. Se, että minua aidosti harmittavat tietyt suuntaukset peleissä, ei kyllä kuvaile vointiani tai persoonaani millään tavalla. En pidä siis lainkaan remake-villityksestä, vaan se köyhdyttää mielestäni peliskeneä suuntauksena. Lisäksi FF7:n kaltaisessa suuressa seikkailussa on vain mielestäni aivan kestämätön ratkaisu tehdä se episodirakenteella. Muita syitä minulla ei tähän keskusteluun osallistumiseen ole, kuin huoli näistä huonoista suuntauksista.

Joten suuta soukemmalle vaan siellä toisiin kirjoittajiin liittyen. Laita vasta-argumenttia itse keskusteluun liittyen, jos olet kanssani eri mieltä. Mutta ole hiljaa, jos sinulla on tarve alkaa minua tai muita kirjoittajia arvioimaan tai arvostelemaan. Sellainen toiminta kun ei nimenomaan nettipalstoille kuulu. Toki minullakin on sinusta kirjoittajana oma vahva keittiöpsykologin arvio mielessäni, mutta se taas ei kuulu tänne lainkaan, joten siitä ei sitten yhtään enempää.
 
Viimeksi muokattu:
Vastaan myös spoilereihin, eli taisteluista infoa ja havaintoja:
Itse vaihdan lennosta taistelussa kaveria ATB-mittarin kasvattamiseksi ja sitten palaan mäiskimään Cloudilla. Komentoja onneksi saa nopeasti heitettyä tovereilla, joten ehkä tarkoitus olikin että pelaaja on itse se aktiivinen ohjastaja tässä.
itse tykkään(tykkäisin) pelata vaan yhdellä hahmolla ja takanapeista komentaa sitten kahta muuta hahmoa aina ATB-täyttyessä, jolloin voi kontrolloida käyttäessä abilityjä/spellsejä, että keneen isku kohdistetaan, mutta selvästihän tarkoitus on, että tyyppiä vaihdetaan lennossa, koska esim. tota kolmion takaa löytyvää tyyppikohtaista erikoisiskuahan ei esimerksi saa tehtyä ilman hahmon vaihtoa ja mielestäni nuo tyypit ei myöskään itsenäisesti sitä käytä.

Game overeiden jälkeisissä rematcheissä olen aina nöyrtynyt ja vaihtanut hahmoa, jotta vahinkoa saa tehtyä myös tuolla erikoisliikkeellä ja joka kerta voiton kanssa marssittu kotiin sen jälkeen. :D

Ohi aiheen: useilla foorumeillahan on tapana, että on se yleinen hype-keskustelu topic, missä jauhetaan kaikesta, esim. Samsungin uuteen julkaisuun liittyvästä keskustelusta, pros/cons, aihe on vapaa ja sitten puhelimen julkaisun jälkeen tehdään erillinen käyttökokemus topic, jossa keskustellaan sitten laitteen ostaneiden kesken siitä laitteesta itsessään, oli se sitten hyvä tai huono. Ja sen jälkeen kaikki yleiskeskustelu ohi aiheen, esim. Samsung vs Apple keskustelut saa elää omaa elämäänsä siellä hype topicissa.

Mielestäni tällänen tapa toimisi erinomaisesti esim. tämän pelin äärellä, joka herättää tunteita. Tai ainakin itse koen siinä vaiheessa kun mikä tahansa peli on julkaistu ja jonka päädyn ostamaan niin sen jälkeen keskustelisin mielummin siitä itse pelistä, sen ulkonäöstä, mekaniikasta, tarinasta, mistä tahansa peliin liittyvistä pelikokemuksista. Siinä vaiheessa minua ei henk.koht kiinnosta enää seurata, miten joku yksittäinen pelaaja kertoo, että "vittu mitä paskaa, jää hyllyyn". Sillekkin keskustelulle on paikkasa ja useasti itsekin käyn kertomassa vastaavanlaisen mielipiteen jos peli ei miellytä, mutta se myös tappaa keskustelua itse pelistä.
 
Joo, hyvä puoli tässä todellakin on se että jos jotain ei peli/episodijulkaisu nappaa niin aina voi jättää pelin kauppaan. Ihmisiä ehkä enemmän kiinnostaa ketjussa jutella tästä loisto tekeleestä kuin siitä miksi joku tätä ei meinaa hankkia.

Totta. Voisi myös sanoa, että SquareEnix on ottanut kaikkienaikojen haastavimman peliprojektin kehitykseen. Jos tämä remake olisi mokattu, niin sen seuraukset koko firman toiminnalle olisivat saattaneet olleet erittäin tuhoisat.

Haastavuudella en tarkoita ainoastaan pelin perinnön aiheuttamaa painetta, vaan myös sitä, että miten paljon resursseja kaikkien pelin maailmojen luominen oikeasti vaatii, jotta niiden taso vastaisi visiota ja fanien odotuksia.

Käytän esimerkkinä Witcher 3:sta. Mahtava avoimen maailman peli, mutta kuinka monet sen kaupungeista olivat uskomattoman hienosti rakennettuja yksityiskohtaisia ympäristöjä? Entä HZD...itse muistan ainoastaan sen kalliokieleke kaupungin...

SEnix joutuu luomaan mm:

-Cosmo Canyonin
-Costa Del Solin (meikän lempihengailupaikka alkuperäisessä:D)
-Junonin...

Kaikki nämä samalla ja paremmalla pieteetillä kuin Midgar! Taskut voivat olla syvät, mutta ehkäpä episodirakenne valittiin siksi, että tiimillä olisi aikaa ja rahaa toteuttaa tämä projekti
 
Okei tuli aloitettua sitten tuo "hard mode" ja huhhuh se onki sitten jotain aivan muuta. Pelkästään demon bossiin joka tuntui nyt joltain superbossilta. meni nyt nimittäin useampi tunti saada se alas kiitos uusien move settien ja phasejen. vaatii aikalailla täydellistä ajoittamista skillien ja hahmo swappien kanssa, minä tykkään! :)
 
FF7 Remaken tuottaja selittää miksi valittiin episodimainen tarinankerronta.

According to him, the original Final Fantasy 7 just had too much content to fit into one title comprehensively. If he and the team had gone that route, they would have had to decide which portions of the original game they were going to cut to make the project work, and they knew that fans would be upset if that happened. On top of this, cramming all of the content of the original game onto one title would prevent the team from giving it the graphical improvements and details that it deserved as a modern game, which went against Remake's original purpose.

Kuulostaa täysin samalta syyltä miksi esimerkiksi TSH-leffa tehtiin kolmessa osassa vaikka tuottajat kovasti halusivat vain yhden elokuvan alkuun. Oli selvää että visio ei olisi mahtunut yhteen elokuvaan. Tämä peli on monelle se ensimmäinen videopeli-RPG niin kuin TSH:t olivat kirjoina monille ensimmäinen kosketus fantasiakirjallisuuteen. Kyllä tämän kaltaiset suuret merkkiteokset ansaitsevat erityiskohtelun ja mahdollisimman uskollinen lähdemateriaalille pitää olla.
 
Siis se data disc ensimmäiseksi, ja sitten kun se on asennettu, niin sitten play disc koneeseen ja pelaamaan. :)
 
Joo kyllä nyt on pakko vähä haukkuakin peliä. ja pelin combat companion AI:ta nimittäin tässä hardilla se vasta korostuu miten kehno se oikeestaan onkaan. Huomaa että tota combat Ai:ta ei ole suunniteltu tähä hard modeen vaan periaatteessa kaikki pitää tehdä itse. Ei se osaa oikeestaan osaa tehdä yhtään mitään hard vaikeusasteella. Ai controlled companion kuolee hardilla lähes 3-5 sekunnissa ku ei se osaa ajoittaa noita vihollisen uusia movesettejä. sitten jos vihollinen on staggerissa/stunnissa ai edes tajua hyökätä siihen agressiivisesta vaan jatkaa perus passive linjaa. luultavasti sen takia koska stagger tila monsterilla on varmaan 2-3 kertaa lyhyempi ku normal vaikeusasteella niin se ai käyttäytyy ku pelais normalilla. Samoin tietyt support materiat ei toimi ollenkaan AI companionilla. sit monstereiden ns fatal attackeja ei pysty pysäyttämään AI companion yms.
 
Vähän outo ajatus että pelistä ei saisi tietyiltä osin keskustella. Liittyyhän tämä episodimaisuus ja siitä juontuvat asiat nimenomaan peliin.

Voin sanoa että omalla kohdalla tilanne on se, ettei FF7 tullut aikoinaan pelattua, joten mitään nostalgiaa ei sitä kohtaan ole. Peli kuitenkin muuten kiinnostaa mutta epäilyttää alkuperäisen pelin venyttäminen. Miksi? Oliko se liian lyhyt? Tuntuu oudolta lausunnot, että peli olisi ollut liian iso ja olisi pitänyt karsia. No miksi sitä piti paisuttaa alunperinkään useampaan osaan? En pääse kärryille.

Episodimaisuus jättää tämän minunkin kohdalla kaupan hyllylle. Syynä se, että haluaisin kokea sen koko pelin enkä odotella jatkoa. Lisäksi alkuperäinen pelikin lienee tarpeeksi monta kymmentä tuntia pitkä, joten hirvittää se kokonaiskestokin sitten kun joutuu ostamaan useamman episodin tätä peliä yhden sijaan. Aikana, jolloin yksittäiset pelitkin vievät helposti "liikaa" aikaa.

Tilanne on nyt siis se, että yhden peli sijasta on saatu yksi venytetty episodi, jonka päälle saadaan vielä ainakin toinen, ellei useampia episodeja.

SE:n kannalta ymmärrän homman sikäli, että ilmeisesti pelin yhteen pakettiin tekeminen olisi vienyt paljon resursseja (varsinkin massia), joten oli pakko saada jostain sitä välillä takaisinkin päin. Veikkaan oikeasti sen perimmäisen syyn olevan vain ja ainoastaan rahan. Samasta syystä Kojimaltakin pakistettiin MGS V etuaikaan ulos ja ilmeisesti Sonykin alkoi jo vähän hermostua Death Strandingin kanssa, jos oikein muistan jostain lukeneeni.

Rahan jälkeen jääkin enää jäljelle pohdintaan se, että olisiko peliä pakko lihavoittaa jos raha ei olisi yhtälössä mukana?

Sivuhuomiona muuten: Kojimakin teki MGS V:stä ensin Ground Zeroes "episodin" ennen isompaa tuotetta. Näissähän on paljonkin yhtäläisyyksiä näköjään. Liekö sielläkin oli motivaationa raha ja esim. pelaajien kiinnostuksen herättäminen sekä kartoittaminen. Olisiko Konami perunut koko V:n jos GZ ei olisi innostanut ihmisiä?
 
Vähän outo ajatus että pelistä ei saisi tietyiltä osin keskustella. Liittyyhän tämä episodimaisuus ja siitä juontuvat asiat nimenomaan peliin.

Voin sanoa että omalla kohdalla tilanne on se, ettei FF7 tullut aikoinaan pelattua, joten mitään nostalgiaa ei sitä kohtaan ole. Peli kuitenkin muuten kiinnostaa mutta epäilyttää alkuperäisen pelin venyttäminen. Miksi? Oliko se liian lyhyt? Tuntuu oudolta lausunnot, että peli olisi ollut liian iso ja olisi pitänyt karsia. No miksi sitä piti paisuttaa alunperinkään useampaan osaan? En pääse kärryille.

Episodimaisuus jättää tämän minunkin kohdalla kaupan hyllylle. Syynä se, että haluaisin kokea sen koko pelin enkä odotella jatkoa. Lisäksi alkuperäinen pelikin lienee tarpeeksi monta kymmentä tuntia pitkä, joten hirvittää se kokonaiskestokin sitten kun joutuu ostamaan useamman episodin tätä peliä yhden sijaan. Aikana, jolloin yksittäiset pelitkin vievät helposti "liikaa" aikaa.

Tilanne on nyt siis se, että yhden peli sijasta on saatu yksi venytetty episodi, jonka päälle saadaan vielä ainakin toinen, ellei useampia episodeja.

SE:n kannalta ymmärrän homman sikäli, että ilmeisesti pelin yhteen pakettiin tekeminen olisi vienyt paljon resursseja (varsinkin massia), joten oli pakko saada jostain sitä välillä takaisinkin päin. Veikkaan oikeasti sen perimmäisen syyn olevan vain ja ainoastaan rahan. Samasta syystä Kojimaltakin pakistettiin MGS V etuaikaan ulos ja ilmeisesti Sonykin alkoi jo vähän hermostua Death Strandingin kanssa, jos oikein muistan jostain lukeneeni.

Rahan jälkeen jääkin enää jäljelle pohdintaan se, että olisiko peliä pakko lihavoittaa jos raha ei olisi yhtälössä mukana?

Sivuhuomiona muuten: Kojimakin teki MGS V:stä ensin Ground Zeroes "episodin" ennen isompaa tuotetta. Näissähän on paljonkin yhtäläisyyksiä näköjään. Liekö sielläkin oli motivaationa raha ja esim. pelaajien kiinnostuksen herättäminen sekä kartoittaminen. Olisiko Konami perunut koko V:n jos GZ ei olisi innostanut ihmisiä?
Mun käsityksen mukaan tuota on ollut lähes mahdoton sisällyttää yhteen peliin jos halutaan pitää ne standardit mitä se nyt lunastaa. Peli olisi pitänyt julkaista useammalla kiekolla ja sitä tehtäisiin vielä piiitkän pitkän aikaa/vuosia. Itse alkuperäisen ff7 omistajana tiedän kuinka massiivisesta pelistä on kyse ja ymmärrän hyvin tämän ratkaisun. Midgar tosissaan on vain pieni osa peliä ja jos täällä mittakaavalla sitä toteutetaan niin tuleehan tuosta ihan järkyttävä megaeepos. Lähinnä huoli tässä on se että koska koko peli on sitten valmis? Kestääkö koko peli 250-600h pelata läpi? Kysymyksiä on paljon. Veikkaan että syy siihen miksi jotain on lisätty on yksinkertaisesti se että ps1 ei mahdollistanut sellaista tarinankerrontaa kehittäjille mikä nyt on mahdollista
 
Ylös Bottom