Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Pelit on megabisnestä ja tällaiset superhypetetyt pelit eritoten. Täysin laskelmoituja riskejähän näiden suhteen otetaan. Olisi varmaan ensimmäinen iso "kulttuurisodan" ruumis jos tämä peli ei myisi aivan hemmetisti, koska jokin netistä huudeltu boikotti. En pidätä hengitystäni tämän suhteen, mutta mistäs sitä tietää. Itse olisin valmis veikkaamaan, että agendasta suuttuneet pelaajat edustavat pientä osaa kymmenistä miljoonista alkuperäistä peliä pelanneista. Kohtahan (?) tuo nähdään.
 
Nyt kun näitä juttuja lukee täältä, entistä enemmän tahtoo tämän pelin. Antaa tulla mitä vaan täällä ollaan valmiina tähän mestariteokseen. Täytyy kyllä lopettaa tämänkin ketjun lukeminen ja kaikki muukin tähän peliin liittyvä ettei vaan spoilaannu mistään
 
Nyt kun näitä juttuja lukee täältä, entistä enemmän tahtoo tämän pelin. Antaa tulla mitä vaan täällä ollaan valmiina tähän mestariteokseen. Täytyy kyllä lopettaa tämänkin ketjun lukeminen ja kaikki muukin tähän peliin liittyvä ettei vaan spoilaannu mistään
Tuohan saattaa kyllä ollakin monen spoilereita viimeiseen asti välttelevän reaktio. Onhan tässä jo sitäkin spekuloitu, että voisiko tuo spoilerivuoto ollakin jopa tahallinen ja jopa olisi tahallaan vuodettu harhaanjohtavaa matskua, jotta saadaan oikein kunnon pöhinää päälle ennen pelin julkaisua. Jotenkin tähän tapaan kävi itse asiassa Game of Thronesin viimeisen kauden kohdalla. Onneksi ne vuodetut juonipaljastukset olivat silloin täyttä tuubaa, vaikka toki lopullinen matsku olikin sitten monille GoT-faneille erittäin karvas pala.

Tuossa tapauksessa porukkaa jakanut loppuratkaisu ja koko viimeinen kausikin toimi sitten kuitenkin itselleni aivan älyttömän hyvin. En ymmärrä tuossa tosiaan sitä valtavaa pettymystä mitä on netissä purettu. Mutta juu, taas kerran makuasioita. Mutta jos TLoU2:n juonipaljastukset nyt todella pitäisivät paikkansa (kuten nyt kyllä vahvasti epäilen olevan), niin silloin en itse tule peliä koskaan hankkimaan.
 
Viimeksi muokattu:
Onhan tässä jo sitäkin spekuloitu, että voisiko tuo spoilerivuoto ollakin jopa tahallinen ja jopa olisi tahallaan vuodettu harhaanjohtavaa matskua, jotta saadaan oikein kunnon pöhinää päälle ennen pelin julkaisua.

Tämä olisi hyvä homma, kun mulle tosiaan joku mulkero lähetti viestin pleikkarilla ja spoilasi pelin puolenvälin ja lopun isoja tapahtumia.

Noiden takia meni vähän fiilis koko pelin ostoa kohtaan, mutta kyllä mä tän taidan kuiteskin ostaa, niin pääsee itse kokemaan tuon tarinan.
 
En oo ykkösosaa pelannut (mutta on pelattavien pelien listalla), täten ei myöskään ole minkäänlaista tunnesidettä sarjan hahmoihin tai odotusarvoja II-osaa kohtaan, mutta oli kyllä pakko selvittää mistä nyt näin intohimoisesti meuhkataan, koska IMO saa melkoisen epäeettisiä ja vastenmielisen vanhoillisia arvoja peli ylistää, että joku jättää pelin sen takia ostamatta vuonna 2020.

Nyt 1.5h erilaisia tietovuotoja tutkinut ja vähän fidi-fidi fiilikset tästä Naughty Dogin paskamyrskystä. Pakko vähän kommentoida, yritän pitää mahdollisimman spoiler vapaana.

Osa tuntuu olevan niin luolassa eläneitä, että kokevat aiheet kuten seksuaalinen suuntautuminen, transsukupuolisuuden ynm. vielä tänä päivänäkin niin suurina tabuina, että eivät voi sulattaa tälläisten aiheiden jalkautumista luonnollisena osana pelimaailman tarinankerrontaa. - Täysin tarpeetonta meuhkaamista, oman suppeakatseisuutensa vuoksi.

Mitä tulee juonta koskeviin vuotoihin niin jos tietovuodot pitävät paikkansa niin on kyllä Naughty Dogilla teräksiset pallit, huhhuh. Jos ykkösosa on saavuttanut jonkunlaisen oman genrensä legenda-statuksen niin kakkososakaan tulee tuskin jättämään ketään kylmäksi ja tulee saamaan varmasti jonkunlaisen legenda statuksen myös.

Jos noi leakit pitää paikkansa niin tässä mä pystyn myötäkomppaamaan faneja molempiin suuntiin: on helppo nähdä ja ymmärtää suuttumuksen aiheet koskien juonta ja sen kiemuroita. On myös helppo ymmärtää faneja, joita ketuttaa, että ovat tahtomattaan joutuneet ahmimaan juonikuvioita, jotka olisi tahtonut kokea vasta pelatessa.

Näin muutamassa keskustelussa viittauksen "kaikki sankarit eivät pukeudu viittaan - näiden vuotojen takana on tosielämän supersankari" ja moni sarjan fani varmasti säästää 60e kun jättää tämän pelin hyllyyn näiden vuotojen pohjalta (jos pitävät paikkansa). Täten vuodot "tuli tarpeeseen". Samaan aikaan jos vuodot pitävät paikkansa on Naughty Dog mahdollisesti ottanut ennennäkemättömän rohkean hyppäyksen suuntaan jollaista ei ole pelimaailmassa vielä nähty ja odotan vähintään mielenkiinnolla tarinaa kokonaisuudessaan. On vähintään mielenkiintoista nähdä miten pelin ostava pelaajakunta kokee ND:n valitseman suunnan.


Täytyy pistää peli ihan ennakkotilaukseen Naughty Dogin vuoksi vastoin yleistä käytäntöäni, ihan vaan sen takia koska joutuvat kokemaan tällaista paskaa näiden vuotojen kanssa.
Kuten jokaisen muunkin pelin kohdalla niin pelaajakunnalla on aina oikeus osoittaa mielipiteensä jaloillaan ja olla ostamatta peli ;)
Itse liityn tähän laitakulkijoiden joukkoon joka laittaa pelin ennakkotilaukseen tämän ansiosta.
 
Täytyy pistää peli ihan ennakkotilaukseen Naughty Dogin vuoksi vastoin yleistä käytäntöäni, ihan vaan sen takia koska joutuvat kokemaan tällaista paskaa näiden vuotojen kanssa.
Eiköhän ne Naughty Dogin ressukat pärjää noiden aikaisempien megahittiensä tuotoilla aika pitkälle tulevaisuuteenkin ilman sinun sankarillisen uhrautuvaista hyväntekeväisyyttäsi... ;)
 
Kuten jokaisen muunkin pelin kohdalla niin pelaajakunnalla on aina oikeus osoittaa mielipiteensä jaloillaan ja olla ostamatta peli ;)
Itse liityn tähän laitakulkijoiden joukkoon joka laittaa pelin ennakkotilaukseen tämän ansiosta.

En puhunutkaan pelaajista jotka kiukuttelevat mitä ihmeellisimmistä syistä vaan ihan siitä ett ovat vuosia uurastaneet pelin eteen ja joku mulkku menee vuotamaan sen.

Pelaajat saa mun puolesta äänestää ihan millä haluavat, voin mielelläni nauraa kaikille jotka tulevat ulvomaan ”En osta peliä koska ääääää. Ei vois vähempää kiinnostaa :D
 
Ihon alle meni ainakin Renebaumanilla kun piti yv:llä laittaa tuo juonipaljastus. Hieno "mies".

Eiköhän se ollut tämän foorumin keskustelut itselläni sitten tässä.
 
Viimeksi muokattu:
Fyysinen versio käsittää kaksi pelilevyä. Kovalevyltä peli vie 100 GB. Tuki löytyy PS4 Prolle.

the-last-of-us-part-2-ps4-playstation-4-2.original.jpg


 
Neil Druckman ja Amy Hennigin ulossavustaminen, törkeä työntekijöiden crunch-kohtelu, monella tapaa hämmentävän vihamielinen juoni TLoU2:ssa sekä todella selkeä ja tökerö agenda = 100GB:n kovalevytilan ja 60 euron säästöt. Kiitos ja heippa Naughty Dog - aikansa kutakin...
 
Viimeksi muokattu:
Neil Druckman ja Amy Henningin ulossavustaminen, törkeä työntekijöiden crunch-kohtelu, monella tapaa hämmentävän vihamielinen juoni TLoU2:ssa sekä todella selkeä ja tökerö agenda = 100GB:n kovalevytilan ja 60 euron säästöt. Kiitos ja heippa Naughty Dog - aikansa kutakin...
Sä oot nyt pari vuorokautta jankuttanut, ettet ole ostamassa kyseistä peliä. Mielipiteesi alkaa olla jo selvä.
 
Sä oot nyt pari vuorokautta jankuttanut, ettet ole ostamassa kyseistä peliä. Mielipiteesi alkaa olla jo selvä.
Taisi olla kolmas viesti jossa tässä ketjussa asiasta mainitsin. Ajattelin kuitenkin mainita vähän useamman syyn, kun tuo firma nimenomaan toimii niin epäeettisesti tällä hetkellä, että käytännössä kerjäsi tuota spoilerivuotoa, jos ei sitten ollutkin tahallinen markkinointikikka. Mistä noista epäeettisesti työntekijöitään kohtaan toimivista firmoista ja niiden johtajista koskaan tietää...
 
Korjatkaa jos olen väärässä mutta onko tämä peli vasta toinen ps4 konsolilla joka käsittää kaksi pelilevyä Red Dead Redemption 2 ohella? Tai siis tuossahan toinen oli asennukseen mutta tarkoitan että tulee kahdella eri levyllä kun kokoa niin paljon.
 
FF7 Remake oli kanssa kahdella levyllä. Tosin siinäkin oli toinen levy pelkkä asennuslevy.
 
Taisi olla kolmas viesti jossa tässä ketjussa asiasta mainitsin. Ajattelin kuitenkin mainita vähän useamman syyn, kun tuo firma nimenomaan toimii niin epäeettisesti tällä hetkellä, että käytännössä kerjäsi tuota spoilerivuotoa, jos ei sitten ollutkin tahallinen markkinointikikka. Mistä noista epäeettisesti työntekijöitään kohtaan toimivista firmoista ja niiden johtajista koskaan tietää...
Yksikin viesti asiasta olisi riittänyt.

Terveisin: varmaan kaikki täältä.
Ihon alle meni ainakin Renebaumanilla kun piti yv:llä laittaa tuo juonipaljastus. Hieno "mies".

Eiköhän se ollut tämän foorumin keskustelut itselläni sitten tässä.
Todella yllätys, että kaveri jolla Series X logo avatarinaan päätyy noinkin lapselliseen tekoon.
 
Tämä olisi hyvä homma, kun mulle tosiaan joku mulkero lähetti viestin pleikkarilla ja spoilasi pelin puolenvälin ja lopun isoja tapahtumia.

Noiden takia meni vähän fiilis koko pelin ostoa kohtaan, mutta kyllä mä tän taidan kuiteskin ostaa, niin pääsee itse kokemaan tuon tarinan.
Oliko pakko lukea?
 
Ihon alle meni ainakin Renebaumanilla kun piti yv:llä laittaa tuo juonipaljastus. Hieno "mies".

Melkoisen lapsellista käytöstä kyllä, jos noin tosiaan on. Kai tällä foorumilla jotkut "viralliset säännöt" YV-ominaisuuden käytöllekin on olemassa, että millaista materiaalia siellä saa jakaa ja kuinka käyttäytyä?

Noin muutenkin on ollut samaan aikaan melkoisen huvittavaa ja yllättävää seurattavaa, millaisen huutomyrskyn tämän pelin paljastuneet asiat ovat viime päivinä nostattaneet useammassakin ketjussa. Peli selvästi herättää tunteita, mutta ihan tällaista en osannut odottaa. Itse asiassa mietin jo tuossa, että pitäisikö noista "No en varmasti enää osta peliä, koska Ellie sitä ja tätä!"-nimimerkeistä kerätä joku Excel-taulukko ja katsoa, kuinka moni pyörtää päätöksensä kesän aikana ja ostaa kuitenkin pelin, vaikka nyt huutaa ihan päinvastaista :D Se on kuitenkin fakta, että iso osa noista huutelijoista tulee isolla todennäköisyydellä ostamaan kuitenkin. Varsinkin sen jälkeen, kun peli tulee kuitenkin saamaan huippuluokan arvostelut. Toki jokaisella on oikeus olla ostamatta ei sillä, mutta epäilenpä silti, että aika iso osa tulee kuitenkin ostamaan, vaikka nyt huutaa päinvastaista.

Mutta onpa vaan pelillä kokoa, kun kerran kaksi levyä ja 100 gigaa. Ihan mielenkiintoista sitten nähdä, mihin kaikkeen tuo tila on mennyt. Saadaanko paljonkin isompia alueita kuin ykkösessä, vai mikä on homman nimi. Itse tulen tämän julkaisussa ostamaan kaikesta älämölöstä huolimatta ja teen sitten läpipeluun jälkeen oman arvioni siitä, että onko tässä sitten liikaa jotain agendan tuputtamista vaiko ei. Minua kuitenkin kiinnostaa, miten tarina jatkuu.

Ja sanon jo tässä vaiheessa, että minulle on turha mitään random YV-postauksia laitella, koska poistan ne lukematta. Jos on jotain kysyttävää tai kommentoitavaa, niin rohkeasti vaan tässä ihan koko foorumikansan edessä kysymään.
 
Ylös Bottom