Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Last Of Us Part II

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Kuten myös kaikenlainen tarinalla tai sen elementeillä spekulointi.
Toki näin. Kommenttini liittyi vain siihen, että hahmotettaisiin, että todellinen ongelma ei nyt ole ollut joku ahdasmielisyys seksuaaliseen suuntautumiseen tai johonkin vastaavaan liittyen, vaan on isommasta peliin liittyvästä asiasta kyse. Ettei nyt tehtäisi kuitenkaan ihan vääriä johtopäätöksiä. Mutta ei tästä tosiaan sen enempää.
 
Toki näin. Kommenttini liittyi vain siihen, että hahmotettaisiin, että todellinen ongelma ei nyt ole ollut joku ahdasmielisyys seksuaaliseen suuntautumiseen tai johonkin vastaavaan liittyen, vaan on isommasta peliin liittyvästä asiasta kyse. Ettei nyt tehtäisi kuitenkaan ihan vääriä johtopäätöksiä. Mutta ei tästä tosiaan sen enempää.
Tuo taitaa olla vain sinun mielipiteesi. Paljon on valitusta tullut luettua myös lihaksikkaista naisista ja SJW-pakotuksesta pelissä. Jotkin näistä poloisista ovat myös pahoittaneet mielensä, kun peli hyödyntää shokki-efektejä ja on erittäin graafinen. Itse vain tykkään tuosta, että pelien annetaan olla graafisia sen sijaan että turhaan sensuroidaan. Tämä oli jo ensimmäisen osan vahvuuksia.
 
Tuo taitaa olla vain sinun mielipiteesi. Paljon on valitusta tullut luettua myös lihaksikkaista naisista ja SJW-pakotuksesta pelissä. Jotkin näistä poloisista ovat myös pahoittaneet mielensä, kun peli hyödyntää shokki-efektejä ja on erittäin graafinen. Itse vain tykkään tuosta, että pelien annetaan olla graafisia sen sijaan että turhaan sensuroidaan. Tämä oli jo ensimmäisen osan vahvuuksia.
No, olen katsonut todella laajalla skaalalla spoilereita lukeneiden kommentteja useista eri lähteistä, joten ei todellakaan ole mikään oma mielipiteeni. Mutta sittenpähän näet. Ei sitä kovin kauaa enää tarvitse odotella...
 
No, olen katsonut todella laajalla skaalalla spoilereita lukeneiden kommentteja useista eri lähteistä, joten ei todellakaan ole mikään oma mielipiteeni. Mutta sittenpähän näet. Ei sitä kovin kauaa enää tarvitse odotella...
Puhuinkin nyt siitä kuinka mainitsit, että ei ihmiset tätä peliä homofobian takia vihaa vaan pelissä on muutakin paljon vialla. Kyllä suurin osa tästä paskamyrskystä jossa jokainen, vanha sekä uusi TLOU-video pommitetaan 25-75 dislike ratiolla 4chanin turvin, johtuu juurikin tuosta liiallisesta SJW-meiningistä, ei siitä että peli olisi oikeasti huonosti suunniteltu ja ohjattu. Tai no voi olla huonosti käsikirjoitettu ja suunniteltu, mutta sen näkee vasta sitten kun peli on ulkona ja ihmiset ovat sen läpipelanneet. Siihen asti "odotapa 2kk niin näät mun olleen oikeassa"-heitot ovat aika nollatason postauksia.
 
Puhuinkin nyt siitä kuinka mainitsit, että ei ihmiset tätä peliä homofobian takia vihaa vaan pelissä on muutakin paljon vialla. Kyllä suurin osa tästä paskamyrskystä jossa jokainen, vanha sekä uusi TLOU-video pommitetaan 25-75 dislike ratiolla 4chanin turvin, johtuu juurikin tuosta liiallisesta SJW-meiningistä, ei siitä että peli olisi oikeasti huonosti suunniteltu ja ohjattu. Tai no voi olla huonosti käsikirjoitettu ja suunniteltu, mutta sen näkee vasta sitten kun peli on ulkona ja ihmiset ovat sen läpipelanneet. Siihen asti "odotapa 2kk niin näät mun olleen oikeassa"-heitot ovat aika nollatason postauksia.
Niin taas selvennykseksi, että varmasti niitäkin löytyy joille nimenomaan homofobia on syy reagoida voimakkaan negatiivisesti TLOU2:n spoilereihin. Mutta spoilerit lukeneiden kommentteja sadoittain lukeneena voin todellakin sanoa, että he ovat pieni vähemmistö spoilereita kommentoineista. Edelleenkin suurin valitus liittyy todellakin ihan muuhun seikkaan, joka on valtavan iso asia todella monille suurille TLOU-faneille. Kovia pettymyksiä on väistämättä tiedossa, eikä se vain ole yksinkertaisesti vältettävissä. Niin kovia ratkaisuja Naughty Dog on tehnyt. Pelin teknistä laatua ja pelattavuutta ei toki kukaan ole missään yhteydessä kyseenalaistanut.

Ja et muuten voi oikein millään mitään tietää spoilerit lukeneiden todellisista kommenteista, mikäli et ole juuri niillä saiteilla käynyt missä spoilereista on täysin avoimesti keskusteltu ja siellä lukenut nimenomaan ihmisten vapaata kommentointia niistä.
 
Jännä nähdä mitä mieltä ollaan pelistä sen jälkeen kun se on tullut pelattavaksi. Onhan tuo aika erikoinen tilanne kun juoni on vuodettu ulos, sen jälkeen onkin alkanut kunnon härdelli ja showmeininki internetin ihmeellisessä maailmassa! Liikkeelle on lähtenyt mitä erilaisimpia spekulaatioita ja huhuja, on väitetty että Iso tuhma koira on pakottanut tekijöitä rouskuttamaan ylitöitä, kuvioon on ilmestynyt jännä kirjainyhdistelmä SWJ soppaa sekoittamaan, kierrokset ovat nousseet ja panokset kasvaneet. Sony on kunnostautunut ansiokkaasti kritiikin hallinnassa saaden aikaan klassisen ja aina niin tyylikkään Streisandin ilmiön, Redditissä osa ihmisistä repii pelihousujaan, meemejä syntyy kuin sieniä sateella, viihdettä on siis tullut koko rahan edestä :D Mitä itse peliin, niin varmasti tulee teknisesti hieno ja nätti teos kesäkuussa saataville. Saa nähdä, onko kaiken kohun arvoinen, vai onko tämä kaikki turhaa, aivan turhaa... on katkeruutta kantaa sisällään kun muuta muuttaa ei voi kuin itseään...
 
Jännä nähdä mitä mieltä ollaan pelistä sen jälkeen kun se on tullut pelattavaksi. Onhan tuo aika erikoinen tilanne kun juoni on vuodettu ulos, sen jälkeen onkin alkanut kunnon härdelli ja showmeininki internetin ihmeellisessä maailmassa! Liikkeelle on lähtenyt mitä erilaisimpia spekulaatioita ja huhuja, on väitetty että Iso tuhma koira on pakottanut tekijöitä rouskuttamaan ylitöitä, kuvioon on ilmestynyt jännä kirjainyhdistelmä SWJ soppaa sekoittamaan, kierrokset ovat nousseet ja panokset kasvaneet. Sony on kunnostautunut ansiokkaasti kritiikin hallinnassa saaden aikaan klassisen ja aina niin tyylikkään Streisandin ilmiön, Redditissä osa ihmisistä repii pelihousujaan, meemejä syntyy kuin sieniä sateella, viihdettä on siis tullut koko rahan edestä :D Mitä itse peliin, niin varmasti tulee teknisesti hieno ja nätti teos kesäkuussa saataville. Saa nähdä, onko kaiken kohun arvoinen, vai onko tämä kaikki turhaa, aivan turhaa... on katkeruutta kantaa sisällään kun muuta muuttaa ei voi kuin itseään...
Hyvin kyllä kiteytit kuvion. Mielenkiintoista todellakin nähdä miten tämän kanssa lopultakin hommat menevät. Angry Joen faneja saattaa kiinnostaa, mitä mieltä herra oli, kun näki spoilersit. Voin kyllä sanoa, että en ole moista ranttia tainnut koskaan nähdä aiemmin YouTubessa. Toki en nyt itse kyseisen henkilön kuvioita ole pahemmin jaksanut ennenkään katsoa, ja kai herra rageaa aika lujaa monestakin asiasta. Sen kuitenkin totesi aika tylysti, ettei haluaisi koko peliä pelata, vaikka varmaan joutuu duuninsa puolesta kuitenkin niin tekemään. On tämä aika soppa kyllä...
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun uusinta traileria katsoo uudestaan niin todella hienolta näyttää osa vanhoista tutuista alueista ykköspelistä ja pelihahmot ainakin "remasterattu" TLOU2-grafiikoilla näyttämään nuoremmilta ykkösosan tapaan.

Vaikka kuinka lähtisi juoni eri suuntaan mitä itse tahtoo niin eiköhän tässä Ellien ja Joelin fanit saa sen muutaman tunnin vähintään fiilistellä sitä ykkösosasta tuttua tunnelmaa. Ainakin tuo muutaman sekunnin pätkä Joelista soittamassa kitaraa Ellien katsellessa vieressä oli hellyyttävää kamaa. Näihin kohtauksiin vielä loistavan Gustavo Santaolallan musiikki niin eipä paljoa paremmasta väliä.

 
Nyt kun uusinta traileria katsoo uudestaan niin todella hienolta näyttää osa vanhoista tutuista alueista ykköspelistä ja pelihahmot ainakin "remasterattu" TLOU2-grafiikoilla näyttämään nuoremmilta ykkösosan tapaan.

Vaikka kuinka lähtisi juoni eri suuntaan mitä itse tahtoo niin eiköhän tässä Ellien ja Joelin fanit saa sen muutaman tunnin vähintään fiilistellä sitä ykkösosasta tuttua tunnelmaa. Ainakin tuo muutaman sekunnin pätkä Joelista soittamassa kitaraa Ellien katsellessa vieressä oli hellyyttävää kamaa. Näihin kohtauksiin vielä loistavan Gustavo Santaolallan musiikki niin eipä paljoa paremmasta väliä.


Tähän ei voi kyllä sanoa mitään vastaan. Hienoa tunnelmaa!
Itse asiassa tuo uusin traileri jätti itselleni pienen toivonkipinän sille, että tarina olisi jotenkin pitkin hampain itsellenikin nieltävissä. Toki iso dilemma itselleni peliin silloinkin jää, mutta saattaisi mennä silti tunnelmansa ja oman jälkiprosessoinnin jälkeen ehkä kuitenkin kovaksi pelikokemukseksi. Ristiriitoja tulee silti varmasti herättämään ihan jokaisessa pelaajassa, vaikka sitten pystyisi pienen prosessoinnin jälkeen kokonaisuuden hyväksymään. Erittäin haastava peli tulee olemaan, ja hitto soikoon on Naughty Dog ottanut kerralla kyllä tajuttomia riskejä, kuten myös Sony jonka on täytynyt kuviot hyväksyä. Mutta todellakin toivon, että trailerin viittaukset siihen asetelmaan, jonka minä ja moni muu TLoU-fani voisi kuitenkin edes pitkin hampain hyväksyä, olisivat pelissä sitä miltä trailerissa vaikuttavat.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt kun oon pelannu Uncharted 4:sta niin se on saanu entistä kovemmin odottamaan The Last of Us 2:sta. Tarina tulee varmasti olemaan hyvä tässä. Kuva on varmasti paljon parempi kuin ensimmäisessä osassa.
 
1589302490105.png

Pelillä on Pleikkarin Storessa kohtuullisen hyvä arvostelumenestys ottaen huomioon, että julkaisuun on vielä yli kuukausi.
 
Oma ennakkotilaus on ja pysyy. Mikään pakkohan sitä ei ole kaupasta hakea vaan voi jättää hakematta jos ei sitten kiinnostakaan, esim. arvostelujen vuoksi. Muutenkin jos jokin peli kiinnostaa, niin tilaus sisään ja hakee sitten jos vielä julkaisun aikaan kiinnostaa.
Miksi edes ennakkotilaa tässä tapauksessa? Pelin voi joka tapauksessa hakea julkaisupäivänä kaupasta tai olla hakematta. En jaksa uskoa, että jotkut ennakkotilaus edut kuten aseskinit Ynm turhat vaikuttaa ihmisten päätökseen ennakkotilaa. Itse en ymmärrä tätä ennakkotilaus hössötystä.

Ellei sitten halua jotain keräilyversiota hyllylle.
 
Mitähän järkeä tuossa on, miksi ne ei aukaise arvostelua vasta kun on ilmestynyt ja pelaajilla omaa kokemusta pelistä?
Totta. Mutta näin se kai on kaikkien PS4-pelien suhteen storessa, joten sellainen hypemittari tuo sitten varmaan on siihen saakka, kunnes peli julkaistaan.
 
Totta. Mutta näin se kai on kaikkien PS4-pelien suhteen storessa, joten sellainen hypemittari tuo sitten varmaan on siihen saakka, kunnes peli julkaistaan.
Nimenomaan. Itsekin näen nuo PS store-arvosanat enemmän hypemittarina eikä minään virallisena pelin arvosanana tai arvosteluina. Kertonee jo jotain, että peliä pystyy äänestämään jo nyt vaikka peliä ei ole julkaistu.
 
Ylös Bottom