Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Pelien remasterit/remaket hyvä vai huono asia?

Pelien remasterit/remaket hyvä vai huono asia?

  • Hyvä

    Äänet: 74 50,0%
  • Huono

    Äänet: 14 9,5%
  • Ei niitä ole pakko ostaa, niin ihan sama jos tulee

    Äänet: 60 40,5%

  • Äänestäjiä yhteensä
    148
Mafia 2 olis ilmatteeks Malaysian storessa. Saakohan tuon pitää jos laittaa lataukseen vai poistaakohan Sony käyttöoikeudet? :D
 
Ostin Mafia 3 4,70€ ja se päivittyi automaagisesti Definitive versioks. Halpaa kuin heinän teko.
Mistä sait noin halvalla? Mä ostin sen fyysisenä ja maksoin siitä noin 20 €.

PS4 Prolla juuri latailen 51 gigan tiedostoa, pelkkä Mafia 2 siis kyseessä.
Mä en löytänyt tuota Mafia 2:sta storesta. Sieltä löytyi ainoastaan haulla se PS Now versio. Mafia 3 aloin lataamaan päivitystä.
 
44GB päivitys näemmä. Mukava ylläri oli että sai ilmaiseksi. Paremmaltahan tuo näyttää, mm. mun mielestä kauppojen sisustat näkyy paremmin ulos jne. Mutta ei tuo nyt silti mikään älyttömästi selkeämpi päivitys ole.

Onneksi on Joen lisäosa pelaamatta vielä ekaakaan kertaa.
 
Tätä vähän itsekkin epäilen kun Mafia 2 lyön tulille, ettei aika ole kohdellut sitä hyvin.

 
Aika pahasti takkuaa ruudunpäivitys Mafia 2:ssa PS4 Prolla, eikä muutenkaa enää mikään kauhean nätti peli. Silti edelleen yksi omia lemppareita ja viime pelikerrasta on aikaa, joten ihan tervetullut oli itselle tämä remasterointi.
 
Aika pahasti takkuaa ruudunpäivitys Mafia 2:ssa PS4 Prolla, eikä muutenkaa enää mikään kauhean nätti peli. Silti edelleen yksi omia lemppareita ja viime pelikerrasta on aikaa, joten ihan tervetullut oli itselle tämä remasterointi.

Ompa harmillinen homma, toivottavasti Päivityksellä korjataan. Tämä oli kyllä kova peli PS3:n aikaan.
 
Reilun tunnin kokeillut PC versiota ja näyttää kyllä hyvältä. Cutscenet on remasteroitu ja peli itsessään 4K näyttää hienolta, grafiikoissa pientä viilaamista vähän jokapuolella kuten enemmän lunta maassa ja kutrn sanottu kauppojen sisätilat paranneltu. Surkean ekan chapterin jälkeen kun päästään Empire Bayhin ja peli pääsee käyntiin niin ensimmäisenä pistää silmään miten elävältä pelin maailma tuntuu. Pieniä yksityiskohtia jokapuolella, laki on noudatettava tai poliisit perässä. Ääninäyttelykin ja musiikkipuoli toimii, 40 luvun tunnelma on käsinkosketeltavissa. Saa nähdä miten tarina ja tehtävät jaksaa kantaa mutta alun perusteella paluu Mafian pariin on vähintäänkin jännittävä.
 
Onkohan mennyt informaatio mulla nyt ohi, mutta oliko mitään puhetta fyysisistä versioista? Siis semmosesta koko trilogian sisältävästä paketista.
 
Onkohan mennyt informaatio mulla nyt ohi, mutta oliko mitään puhetta fyysisistä versioista? Siis semmosesta koko trilogian sisältävästä paketista.
On tulossa.


Q: When does Mafia: Trilogy release Physically?

A: Mafia: Trilogy will be listed for pre-order in select EMEA and Asia territories beginning May 19, 2020 and will be released on August 28, 2020.

 
Aika pahasti takkuaa ruudunpäivitys Mafia 2:ssa PS4 Prolla, eikä muutenkaa enää mikään kauhean nätti peli. Silti edelleen yksi omia lemppareita ja viime pelikerrasta on aikaa, joten ihan tervetullut oli itselle tämä remasterointi.

Tähtääkö peli 60fps, tuntuis kyllä oudolta jos ei pyöri edes lukitussa 30fps. Jos peli tähtää 60fps niin ongelma on helppo korjata lisäämällä 30fps tila.
 
Tähtääkö peli 60fps, tuntuis kyllä oudolta jos ei pyöri edes lukitussa 30fps. Jos peli tähtää 60fps niin ongelma on helppo korjata lisäämällä 30fps tila.
30fps on tavoite, mutta ei pyöri läheskään tasaisesti. Samaa olen kuullut myös Xbox-versiosta.
 
Ei ole mafia pelisarja tuttu, mutta vaikuttaa kommenttien perusteella siltä, että I ja II osat ovat tutustumisen arvoisia.

PS: Eiks tälle Mafia remake/remaster trilogialle voisi tehdä oman topicin, käsittääkseni tässä topicissa oli tarkoitus purkaa olojaan suhtautumisesta remake/remasterointeihin
 
30fps on tavoite, mutta ei pyöri läheskään tasaisesti. Samaa olen kuullut myös Xbox-versiosta.

Tämä on ilmeisesti 4K resoluutiolla joten ongelma on lähinnä siinä, on kyllä perseestä että peli päästettiin ulos ilman kunnon optimointia, kyllähän tässäkin tapauksessa pelitestaajien on täytynyt huomata tuo nykiminen mutta peli laitetaan silti pihalle.
 
Ei ole mafia pelisarja tuttu, mutta vaikuttaa kommenttien perusteella siltä, että I ja II osat ovat tutustumisen arvoisia.

PS: Eiks tälle Mafia remake/remaster trilogialle voisi tehdä oman topicin, käsittääkseni tässä topicissa oli tarkoitus purkaa olojaan suhtautumisesta remake/remasterointeihin
Mafia 2 & 3 löytyy jo ketjut, niin siellähän voi jatkaa keskustelua :)

 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ei ole last of us 2 ainoa joka jakaa mielipiteitä sillä sponge bob: battle for bikini bottom dehydrated pistää vieläkin paremmaksi ja esim gamespotin tyyppi antoi sille 2/10 joka kyllä mun kirjoissa tarkoittaa peliä joka on täysin rikki.
Oikeasti peli on sellainen kuin ennenkin ja remaster on hyvä. Se on henkilöstä kiinni miten hyvin ne vanhat mekaniikat sitten iskee, mutta 2/10? Oh please.

Tuon arvostelun katsominen ja kuuntelu on kyllä aika kivuliasta.



Easy allies sitten taas antoi paljon positiivisemman arvostelun.

 
Tässä Spongebobin tapauksessa myöskin Metacriticin kriitikoiden ja käyttäjäarvioiden suhde on täysin päinvastainen Last Of Us 2:n kanssa.
 
Ylös Bottom