Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Animal Crossing: New Horizons

Ei taidot eikä kärsivällisyys, ite en esim tykkää pelin omista teistä, nii olenkin hakenut twitteristä custom polkuja, löytyy vaikka mitä hienoja kivi/puu/mitä vaa polkuja ja saa näin saaren paljon persoonallisemmaks mun mielestä.
 
Erittäin hyvin tehty feikki direct video uusista quality of life parannuksista joita pelaajat ovat halunneet.
Yksikään noista ei ole turha ja 90% olisi pitänyt olla pelissä alunperinkin kuten mahdollisuus syödä useampi hedelmä kerralla, rakentaa useampi tavara kerralla,mahdollisuus tavaran kustomointiin jo rakentamis vaiheessa, DAL sovellus luuriin jonka kautta voi avata lentokentän portit mistä vaan ja paljon muuta.

Ja nintendo ei varmasti toteuta yhtäkään noista.

 
Kenen loistava idea se on ollut, että pelissä on huonekalujen kustomointi mahdollisuus, mutta silti monia tavaroita ei voi kustomoida vaikka niistä on erivärinen versio olemassa.
Itse olen ostanut kaikki kiinnostavat kamat väristä välittämättä, koska oletin että sen voi sitten itse vaihtaa ja olen joissakin tube videoissa nähnyt esim. saman kulmasohvan ja cute bed sängyn eri värisenä mitä itsellä.
Sama ilmeisesti koskee myös nook maileilla hankittavia karkki/juoma automaatteja, puhelinkoppia ja varmaan aika montaa muutakin.

Eli tässä on taas ollut ideana ilmeisesti se sosiaalisen pelaamisen pakko tunkeminen kurkusta alas eli tarkoitus on käydä ostamassa muiden kaupasta se halutun värinen tuote tai vaihtaa muiden pelaajien kanssa.
No sitten kun joskus saan kämppään kellarin ja sinne bändikamat niis siellä on sitten ruma keltainen syntsa, räikeän pinkki kulmasohva ja kaupungilla ruma kellertävän värinen puhelinkoppi.
 
Eli tässä on taas ollut ideana ilmeisesti se sosiaalisen pelaamisen pakko tunkeminen kurkusta alas eli tarkoitus on käydä ostamassa muiden kaupasta se halutun värinen tuote tai vaihtaa muiden pelaajien kanssa.

Ottamatta muuten kantaa ihan aiheelliseen valituksen aiheeseen, niin onko Nintendo jotenkin erikoistunut tämän pelin ohella sosiaalisen pelaamisen "tunkemisesta kurkusta alas", itse en ole tällaista huomannut, mutta en toisaalta ole aihetta kieltämättä niin paljoa seurannutkaan?
Itse olisin valmiimpi veikkaamaan ettei Nintendolla ole sen enempää mietitty asiaa, ihan vaan että erilaisia asioita pomppaa myyntiin ja kai pelaajat sitten pitkän ajan saatossa löytävät mukavia asioita osteltavaksi vs. isompi suunnitelma jonka tarkoituksena on saada pelaajat pyörimään toisten saarilla. Mutta joo, mistäs näistä tietää ja lopputuloksen kannaltahan tämä on ihan sama että mitä Nintendolla on funtsittu tai oltu funtsimatta :confused:
 
Erivärisiä samoja huone/muita juttuja tulee myös ilmapalloista joskus, mutta jos haluat sen jonkun tietyn niin jos ilmapalloihin on luottamista niin menee varmaa 2000 vuotta ennen kun saat mitä haluut. Ei tämä sosiaalisuus mua kyllä ole haitannut, ite roikun twitterissä #animalcrossingtrade jonka kautta olen saannut lähes kaiken mitä olen halunnut, harvinaisemmista esineistä ei niin harvinaisiin. Sit käynyt tietenkin toisten kaupoilla turnip busines yhteydessä.
 
Aika kiirettä tuntuu porukka pitävän tämän pelin parissa, on kaikki tavarat heti, museot valmiina jne. Minun kohdalla pelistä menisi maku kun tämä on kulkee mukana seuraavat vuodet ja haluan että uusia juttuja ja etsittävää on vielä silloinkin. Johan tämä on 2 kk vanha tekele ja minulla uupuu vielä museosta fossiileja ja yksi aito taulukin on jo :D Myös 9 kyläläistä on kun odottelen amiibo-kortin tuloa (Rasher). Portteja en ole vielä avannut yleisölle ja olen kolmessa kylässä käynyt vierailemassa siinä toivossa että sain viimeisen hedelmän omalle saarelle. Turnipsi kaupatkin teen omilla ehdoilla ilman muiden netin apua, ei jaksa sitä säätöä. Ja jos tulee takkiin niin sitten tulee!
Itse en myöskään someilua jaksa harrastaa kummoisesti, mitä välillä youtubea katsastan ja siellä puskee AC video-ehdotuksia ihan liikaa (extreme 5 star island, rare shit and that!) ja skippaan ne suosiolla. Oma saareni sai tovi sitten 5 tähden luokituksen kun vain pelasin, edelleen paljon tekemistä muokkaamisen ja tavaroiden suhteen. Päivittäin tätä olen nyt käynyt koittamassa, välillä menee se 20 minuutia ja välillä kolmekin tuntia. Nook pointseilla tosin en tee mitään, kohta 100k taskussa. Kaikki oman maun tavarat on ostettu ja nuo kaupunki-jutut ei istu saarelle.
 
Mulla ei ole yhtään taulua, koska Redd ei ole sen esittelyn jälkeen käynyt kertaakaan.
Itse olen muutaman tuollaisen videon katsonut ja aina kaikkia 5* saaria tuntuu yhdistävän se, että ne on tungettu aivan täyteen kaikkea roinaa.
Makunsa kullakin, mutta kyllä mä ainakin haluan pitää sellaisen pikkukylä fiiliksen jossa on tilaa liikkua.

Päivittäin tämä tulee aina käynnistettyä vähintään sen takia, että saa reseptipullon talteen ja rahapuun istutettua. Tein toisen hahmonkin joten nuo saa tehdä silläkin.
Eilen iski taas idea touhuta hieman enemmän ja tuli raivattua kaikki omena ja persikkapuut pois ja rakennettua niille ihan aidattu alue ja laitettua paremmin järjestykseen.
Museonkin siirsin korkealle mäen päälle ja ympäröin sillä aidalla jota yleensä käytetään hautausmaalla.
Pelin ruutuihin perustuvan systeemin takia en tietenkään saanut portaita samaan linjaan museon sisäänkäynnin kanssa joten laitoin portaiden viereen lipunmyyntikojun. Näyttää se ehkä hieman järkevämmältä nyt.

Yhtä aluetta en voi saada valmiiksi ennen kuin se tuleva hää event on. Toivottavasti siihen liittyvät kamat on sitten helppo saada joko ihan kaupasta tai rakentamalla itse.
Tietkin täytyisi uudistaa, mutta en tiedä minkä näköiset niistä tekisi. Nyt on perus soraa vaan kaikkialla.
Nyt 85 tuntia pelattu ja vasta eilen sain ihan perus puutarha penkin jota olen tarvinnut melkein alusta asti suihkulähteen viereen.
Jotenkin sellainen tunne, että tämän parissa ei tule koskaan se fiilis, että voi ääneen vaan todeta "nyt se on valmis".
 
Multa puuttuu vielä vaikka ja mitä vaikka olenkin aikamatkustellut, ei kyse ole siitä että kaikki mulle heti. Tykkään pelata rauhassa, mutta pakko myöntää että se alku ja että saa ne terraformin työkalut oli mulla ainaki jotenki tosi tylsää. Pakko ne oli hankkia ihan sen takia et halusin vetää saaren kokonaan uusiksi, nyt kun se on tehty niin voin rauhassa kastella kukkia ym. Kyllä niillä nook milseillä on käyttöä kun haluaa metsästää niitä ns "parhaita" asukkaita omalle saarelle, mulla meni joku 30 nook miles tickettiä siihen että sain mitä etsin, joilakin mennyt jopa päälle 100, enkä tajuu mistä ihmiset ees hamstraa niitä niin paljon?!

Mutta jos käyttää niitä amiibo kortteja nii ehkä niille lipuille ole niin suurta käyttöä.?
 
Olen vissiin reilu parisen kymmentä lippua käyttänyt ja 2 asukasta nähnyt, molemmat peräkkäin (1 ja 2 matkustus). Ei nuo random saaret muuten ole olleet mun juttu kun vain välillä käyny materiaalia hakemassa, pitäisi varmaan koittaa useammin. Mutta silti tykkään keräillä pointseja kun tulee siinä ohella kun tekee juttuja. Saahan niitä rahaksi muutettua jos ei muuta keksi.

Minunkin pitäisi hedelmäpuut alkaa siivoamaan ja siirtämään, tosin taidan kylmästi vetää ne nurin ja istuttaa uudet! Ehkä myös parin saarelaisen mökit siirtää mutta katsoo jos vain muokkaa ympäriltä, tottunut jo missä kukin luuraa. Museo meni kanssa ylätasolle, ilmeisesti samaa aitaa vielä ympärille kuin @pelle lattoi, museon ympärille penkit, kivinen juomapiste ja isommalle piha-alueelle tuli pöytä, pari tuolia ja vesilähde. Jahka ylimääräinen T. Rexin kroppa löytyy niin se tulee esille myös museon hollille. Ideoita on kun vain saa pikkuhiljaa toteutettua!
 
Jos joltakin tää loistava peli vielä puuttuu, niin ei muuta kuin osallistumaan tähän arvontaan:

Tää peli on kyllä aivan loistava ja on tullut pelattua ihan hulluna julkaisusta lähtien. Silti tuntuu, ette oo päässy oikeen mihinkään. En saa mun hienoja ideoita vaan toteutettua.
 
Tulipa muuten mieleen, että myydäänkö noita amiibo-kortteja Suomessa missään? Pikainen haku eri peliliikkeistä ei tuottanut mitään osumia.
 
Pitkästä aikaa turnipseja ostin sunnuntaina ja ja unohdin jo pariksi päivää että omistan ja hinnat jäi katsomatta. Aamulla herätessä tuli mieleen ja piti kiireesti ennen kahtatoista mennä katsomaan hinta, 407 belliä oli ja vajaa 3 miljoonaa sain taskuun, hyvin kävi. Tosin ne kyhnyt meni melkein kaikki kun maksoin Nookille velat mutta olempahan nyt velaton saarelainen :)
 
Siellä on nyt myös se hää teema menossa.
Harvin saarella käydään ottamassa hääpäivän kunniaksi eräästä parista kuvia ja joka päivä kuvan teema vaihtuu ja kuvaamisen jälkeen saa jonkun huonekalun ja sydänkristalleja joilla niitä voi ostaa lisää.
Nyt on menossa cute aiheinen setti jossa kaikki huonekalut on valkoisia/vaaleanpunaisia ja nuo onkin juuri ne mitä halusin ja eilen illalla tuli tehtyä jo kolmen päivän kuvaukset.
Veikkaan, että ensiviikolla on sitten taas eri värityksen kamat jaossa.
 
Meinaa sitä, että pitää varmaan ensimmäistä kertaa ikinä jaksaa mennä Harvin saarelle. Jostain syystä ei ole vaan tullut tuota tehtyä.
 
Meinaa sitä, että pitää varmaan ensimmäistä kertaa ikinä jaksaa mennä Harvin saarelle. Jostain syystä ei ole vaan tullut tuota tehtyä.

Mie oon käyny nuo Amiibot kuvauttaa, saa julisteet sitten kämpän seinille. Mutta muuten ei ole kyllä Hippiä tullut nähtyä, hyvän oloinen hahmo jonka haluaisin käyvän myös omalla saarella vaikka sitten jointit tarjoamassa jos ei muuta. Sopisi hyvin K.K Slideri keikalle lauantai-iltaan :D

Mutta olen nyt tässä tovin miettinyt että avaisin portteja,@pelle ei vielä ole kaverilistoilla mutta jos halua on koodit vaihtaa niin heitä vaikka yv. En niin aktiivinen nettipelailija ole mutta ehkä pientä kutinaa olisi että joku kävisi nauramassa saarelleni. @Ulukai on jo ja @FelisLeo myös ja hänen saarellaan olenkin pari kertaa käynyt kuikuilemassa vaikka mies taitaa olla muissa kinkereissä. Ja myös muiden saarilla voisi käydä kattelee, kyläläisiä en halua ahdistella kun yksi minulta uupuu ja Rasher ei ole vastaan tullut vieläkään (amiibo kortti vissiin hukkunut matkalla prkl). Muutkin halukkaat saa laittaa viestiä jos koodia tarttee.
 
Nyt on mullakin viiden tähden saari ja tuo tuli ihan huomaamatta. Tilaakin on mukavasti vähän jokapuolella eikä tarvinnut joka paikkaa peittää kukilla kuten jotkut tuntuu tekevän.
Tuon johdostahan saarelle ilmestyy lily of the valley kukka, mutta sitä en googlella löytänyt, että onko tuolla joku isompikin merkitys vai onko se kuten mikä tahansa rehu, mutta vaatii enemmän vaivaa saada ilmestymään?

Muutenkin saari alkaa olemaan melkein valmis. Hää alueesta tuli hienompi kuin kuvittelinkaan, mutta kiitos tuosta kuuluu ihan täysin kahdelle hienolle muiden tekemälle marmori kuviolle josta tuli tehtyä lattiat.
Pari siltaa täytyy vielä vaihtaa hienompiin ja yhdet portaat rakentaa ja koittaa hieman jtn kukkia laittaa teiden varsille.
Nook's crannyn edessä on iso aukio vielä tyhjänä ja ehkä se kannattaakin jättää sellaiseksi jos/kun tähän tulee uusia rakennuksia.
Paria taloa olisi kiva siirtää pari ruutua alaspäin, mutta tuon takia se täytyy ensin siirtää johonkin muualle ja vasta sitten siihen mihin sen haluaa.
 
Ylös Bottom