Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5

Kumman PlayStation 5 -version aiot hankkia?

  • Perinteisen, tarvitsen sen levyn

    Äänet: 300 74,6%
  • Digital Edition, pelit ykkösinä ja nollina

    Äänet: 102 25,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    402
Pakko tulla järkyttämään teidän mieliä mutta mulla on julkkarissa ostettu ps4 eikä sitä ole kertaakaan avattu/putsattu kuuden ja puolen vuoden aikana:oops: Eikä se siltikään huuda kun joskus, avoimessa tilassa pidän tason päällä. En tiedä jos sen avais että erottaiskohan sieltä koko tuuletinta että missä siellä on...
 
Nyt on tullut joitain raportteja että The Last Of Us 2 nostaa Pron kierroksia aika kiitettävästi. Tämä ei sinänsä ole yllättävää kun aletaan repimään niitä viimeisiäkin tehoja irti, niin komponettien käyttöaste nousee ja siinä samalla ne kuumuvat lisää ja silloin tuulettimen pitää pyöriä myös lujempaa.


Jotain huhua että PS5 käyttää vapor champer jäähdytystä, tuo tekniikka taitaa olla Xbox one X.

 
Pakko tulla järkyttämään teidän mieliä mutta mulla on julkkarissa ostettu ps4 eikä sitä ole kertaakaan avattu/putsattu kuuden ja puolen vuoden aikana:oops: Eikä se siltikään huuda kun joskus, avoimessa tilassa pidän tason päällä. En tiedä jos sen avais että erottaiskohan sieltä koko tuuletinta että missä siellä on...
Täälläkin julkkarissa ostettu PS4. Aina ollut avoimessa tilassa ja silti ääni on järkyttävä. Kerran olen konsolin avannut, putsannut ja vaihtanut tahnat, jonka jälkeen hiljeni hetkeksi mutta aika nopeasti nousi takaisin samoihin desibeleihin.

Näitä suihkumoottoriPS4:sia on niin paljon, että uskon Sonyn todellakin laittavan PS5:n jäähdytysratkaisun kuntoon. Ei mitään väliä vaikka konsoli olisi ulkomuodoiltaan kookkaampi, jos sillä taataan hyvä ilmanvaihto ja hiljaisempi volyymi.
 
Täälläkin julkkarissa ostettu PS4. Aina ollut avoimessa tilassa ja silti ääni on järkyttävä. Kerran olen konsolin avannut, putsannut ja vaihtanut tahnat, jonka jälkeen hiljeni hetkeksi mutta aika nopeasti nousi takaisin samoihin desibeleihin.

Näitä suihkumoottoriPS4:sia on niin paljon, että uskon Sonyn todellakin laittavan PS5:n jäähdytysratkaisun kuntoon. Ei mitään väliä vaikka konsoli olisi ulkomuodoiltaan kookkaampi, jos sillä taataan hyvä ilmanvaihto ja hiljaisempi volyymi.

Menee Off topiciksi mutta itse ajattelin nyt ekaa kertaa avata ton PRO:n kun vitonen saapuu ja putsailla sekä tutkia konsolia. Marraskuussa 2016 ostettu ja tottakai ääntä pitää ja nyt koventunut, kiva nähdä kyllä miltä sisus näyttää kun konsolia ei kertaakaan ole availtu. :D
 
Menee Off topiciksi mutta itse ajattelin nyt ekaa kertaa avata ton PRO:n kun vitonen saapuu ja putsailla sekä tutkia konsolia. Marraskuussa 2016 ostettu ja tottakai ääntä pitää ja nyt koventunut, kiva nähdä kyllä miltä sisus näyttää kun konsolia ei kertaakaan ole availtu. :D
PS5 kun tulee tilalle niin voi hyvillä mielin avata. Ei sitten ainakaan riko ainoaa pleikkaria. :)Suosittelen vaihtamaan samalla lämpötahnat.

Langan otsakkeeseen liittyen toiveissa tosiaan on että konsoli on kunnon mötikkä. Ennemmin toimivuus edellä kuin ulkonäkö.
 
Järjestelmäpiirien toimitukset ovat alkamassa ensi viikolla. Ollaan suurinpiirtein siinä samassa aikataulussa kuin PS4 kohdalla.

 
Epic Gamesin valmistamaan Unreal V -pelimoottoriin on lisätty tuki PS5:n SSD/IO-ominaisuuksille. Saatetaan nähdä siis myös multiplättereissä.

“The ability to stream in content at extreme speeds enables developers to create denser and more detailed environments, changing how we think about streaming content. It’s so impactful that we’ve rewritten our core I/O subsystems for Unreal Engine with the PlayStation 5 in mind,” he added.

-Nick Penwarden, VP of engineering at Epic Games

 
Kohta se PS5:n SSD todetaan jo niin nopeaksi, että telkkareiden ja näyttöjen valmistajat joutuvat suunnittelemaan ruutunsakin uusiksi, että sitä SSD:n tuottamaa megaluokan fps-taajuutta pystytään PS5:n omistajille ruuduista näyttämään...

Ja sitten mä heräsin hype-unestani... :D
 
Niin nopea, että voi läpäistä 60 tunnin pelin alle 20 minuutissa!

Ja ajattele tuon SSD:n tuomia mahdollisuuksia crossplaytä tukevissa kilpailullisissa räiskinnöissä! Kun jollain toisella konsolilla pelaavat odottavat vielä rundin alkamista omassa spawnissa, on PS5 megaluokan SSD:nsä avulla jo ladannut matsin valmiiksi ja Pleikkarilla pelaavat kiertäneet jo selkään!

Tätä mukaillen Sonyn markkinointilause tulevalle PS5-konsolille onkin: "Playstation 5 ja sen uraa uurtava SSD voittaa sinulle eSports-turnauksia!" :D
 
Tim Sweeney jatkaa PS5 hehkutustaan, tuskinpa tuo nyt ihan paskaa puhuu joten eiköhän sieltä aika kova laite ole tulossa.

"For PC enthusiasts, the exciting thing about the PS5 architecture is that it’s an existence proof for high bandwidth SSD decompression straight to video memory. "
 
Ja ajattele tuon SSD:n tuomia mahdollisuuksia crossplaytä tukevissa kilpailullisissa räiskinnöissä! Kun jollain toisella konsolilla pelaavat odottavat vielä rundin alkamista omassa spawnissa, on PS5 megaluokan SSD:nsä avulla jo ladannut matsin valmiiksi ja Pleikkarilla pelaavat kiertäneet jo selkään!

Ei muuten ole aivan tuulesta temmattua asiaa. Nyt jo havaittu orkkis PS4:n ja PC:n välisessä crossplayssa etu pelikentälle pääsemisessä PC:lle jopa 40 sekuntia, eikä puhuta vielä edes SSD:stä :D
 
Tim Sweeney jatkaa PS5 hehkutustaan, tuskinpa tuo nyt ihan paskaa puhuu joten eiköhän sieltä aika kova laite ole tulossa.

"For PC enthusiasts, the exciting thing about the PS5 architecture is that it’s an existence proof for high bandwidth SSD decompression straight to video memory. "

Varmasti on tulossa, sitä tuskin kukaan edes epäilee. Tosin siihen asti, kunnes valmis laite ja kunnon pelikuvaa ollaan nähty, ollaan pelkkien arvailujen ja hypeilyn varassa. Jään ainakin itse odottamaan konkretiaa ja päästän aikaisintaan sitten hypen valloilleen.
 
Ja ajattele tuon SSD:n tuomia mahdollisuuksia crossplaytä tukevissa kilpailullisissa räiskinnöissä! Kun jollain toisella konsolilla pelaavat odottavat vielä rundin alkamista omassa spawnissa, on PS5 megaluokan SSD:nsä avulla jo ladannut matsin valmiiksi ja Pleikkarilla pelaavat kiertäneet jo selkään!

Tätä mukaillen Sonyn markkinointilause tulevalle PS5-konsolille onkin: "Playstation 5 ja sen uraa uurtava SSD voittaa sinulle eSports-turnauksia!" :D
PS5 kielletään dopingina. Olen valmiina uutisoimaan tästä.
 
Ylös Bottom