Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
60 fps-ish. Tiukimmissa mähinöissä tippui nelosella alkaviin ruudunpäivityslukemiin sekä yksin- että moninpelin puolella.Olikos Last of Us perus PS4:lla ~60fps peli? Tuli se aikoinaan pelattua sillä laitteella.
Frame-rate is mostly in 60fps territory for the duration, but just like the single-player mode, there are dips in the heat of the action. Our lowest reported reading came in an enclosed room with multiplayer games and saw frame-rate dip to the mid-40s, but that is the exception rather than the rule.
Traileria.
"You think you know what's right and wrong in the world. You are sexually attracted to people you're attracted to. Those are all things we want to explore for this character - that's how we do honest storytelling.
So if you somehow have a problem with that, well, then that sucks, but the story's gonna win for us. It's ironic or maybe sad - I think that people will benefit the most from this kind of story are the ones that are yelling the loudest right now, but I hope there's enough in the game to draw them in and just normalize stuff that is normal. It is part of our society and it is part of owning up to an interesting nuanced character."
"And yeah, a lot of the misconception is like, oh, we're somehow sacrificing the story to win diversity points. And that's not how we work. Everything is in service of the story. Getting better diversity gives us better story, gives us fresher perspectives on conflict. And I hope once they play the game, they'll realize it."
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain is often hailed as the greatest stealth shooter of all time, but, in its best moments, The Last Of Us Part II is, for my money, a better experience. You can move in and out of stealth, given enough cover and enough time for enemies to lose track of you. You can now go prone to hide under vehicles and in grass, squeeze through gaps in walls, and an expanded set of climbing and jumping abilities mean you can reach higher areas to get a vantage point. Stealth is tense, fighting is fraught and it comes together in the best combat system in ages.
Enemies respond in a way that’s more realistic and convincing than anything I’ve seen in a video game before. It’s the communication between the enemies that I think is most impressive.
No huh huh! Tällaiselle stealth- ja "no kill"-pelaajalle tämä on huippu-uutinen! Hype nousee ja nousee eikä special editionin ennakkovaraus todellakaan harmita vaan entistä enemmän tuntuu että tuli tehtyä oikea valinta!Aika paljon peliä verrataan MGSV stealth-ominaisuuksiensa vuoksi.
Olen myös lukenut, että pelissä on todella kattava vaikeusaste-valikko jossa esimerkiksi Selviytyjä/Survival-vaikeusasteella pystyy edelleen käyttämään kuuntelutilaa ja vielä slider-valikon tyyliin pystyt päättämään kuinka paljon pelaaja ottaa vahinkoa tai kuinka paljon tavaraa löytyy pelimaailmasta. Jos tuo on totta niin erinomaista sillä itse tulee aina tälläiset survival-pelit pelattua sillä kaikkein vaikeimmalla vaikeusasteella.
Olisi se meinaan hieman harmi jos ykkösen tapaan vaikeimmalla vaikeusasteella jää esimerkiksi yli puolet puukolla avattavista ovista avaamatta, kun ei vain tipu niin paljoa metallia pelissä, että riittäisi craftata puukot jokaiselle avattavalle ovelle. Tietenkään ei pidä pelaajaa myöskään upottaa siihen tavaraan vaikealla vaikeusasteella, mutta itse vain toivotan tervetulleeksi sen, että nyt on oletettavasti enemmän valinnanvaraa pelaajalla toteuttaa combat-skenaariot kuin aikaisemmin.