Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation Plus - PSN:n maksullinen lisäpalvelu

Onko kellekään ilmaantunut PS-lompakkoon rahaa? :D Ei olisi kyllä huono vaikka olisi jokaiselle Plus-jäsenelle laitettu tällainen etu 10-synttäreiden kunniaksi.
Eilen ilmestyi minulle. Herätti ihmetystä, kun huomasin rahojen tulleen, kun ilmoitus tuli vasta myöhemmin ja rahat oli jo tuhlattu. :D
 
Katos vaan, yön aikana oli tullut myös tänne tuo 10 €. Eiköhän kaikki Plussan jäsenet saa ylimääräisen stipendin Storeen. Ilmoitti lahjoituksesta konsolia käynnistäessä.
 
Katos vaan, yön aikana oli tullut myös tänne tuo 10 €. Eiköhän kaikki saa ylimääräisen stipendin Storeen.
En usko. Tsekkasin äsken kaikki puolentusinaa PSN-tunnustani eri regioneilta, eikä yhdellekään ollut ilmaista rahaa ilmaantunut. Ennenkin Sony on jakanut noita almujaan aika lailla sattumanvaraisesti.
 
Onko kellekään ilmaantunut PS-lompakkoon rahaa? :D Ei olisi kyllä huono vaikka olisi jokaiselle Plus-jäsenelle laitettu tällainen etu 10-synttäreiden kunniaksi.

aa7X8ML.png


This is so sad. Alexa, play Despacito.
 
Onhan se kiva, että tuollaista 10e lahjaa jaetaan, mutta sony voisi kyllä ottaa käyttöön nintendon kultakolikko systeemiä vastaavan järjestelmän jolloin jokaisesta ostosta saa hieman takaisin.
Jos joku ei tiedä miten tuo toimii niin switchilla saa jokaisesta täysihintaisesta (60e) fyysisestä pelistä 60 kultakolikkoa eli 0.6e ja digitaalisista 300 kolikkoa eli 3e.
Tuo kuulostaa pieneltä, mutta tuo summa kasvaa ihan huomaamatta ja itse ostan juuri tuon takia kaikki pikku indie pelit switchille pleikkarin tai boxin sijaan ja olen tässä melkein kolmen vuoden aikana saanut takaisin jo varmaan muutama kymmenen euroa. Pelejä on kuitenkin kertynyt reippaasti yli 100.

Viimeksi tuota ääneen manasin juuri pari viikkoa sitten kun tuli kerralla ostettua 130e edestä vr pelejä storesta.
Tuollainen systeemi olisi ihan kiva pikku bonus vaikka sitten pelkästään ps+ jäsenille.
 
Onhan se kiva, että tuollaista 10e lahjaa jaetaan, mutta sony voisi kyllä ottaa käyttöön nintendon kultakolikko systeemiä vastaavan järjestelmän jolloin jokaisesta ostosta saa hieman takaisin.
Jos joku ei tiedä miten tuo toimii niin switchilla saa jokaisesta täysihintaisesta (60e) fyysisestä pelistä 60 kultakolikkoa eli 0.6e ja digitaalisista 300 kolikkoa eli 3e.
Tuo kuulostaa pieneltä, mutta tuo summa kasvaa ihan huomaamatta ja itse ostan juuri tuon takia kaikki pikku indie pelit switchille pleikkarin tai boxin sijaan ja olen tässä melkein kolmen vuoden aikana saanut takaisin jo varmaan muutama kymmenen euroa. Pelejä on kuitenkin kertynyt reippaasti yli 100.

Viimeksi tuota ääneen manasin juuri pari viikkoa sitten kun tuli kerralla ostettua 130e edestä vr pelejä storesta.
Tuollainen systeemi olisi ihan kiva pikku bonus vaikka sitten pelkästään ps+ jäsenille.
Löytyy Sony Rewards, mutta eihän tuo tietenkään toimi Suomessa.

 
Otanta on pisara meressä, mutta mainitsen silti. Pari pelikaveria sai kumpikin viestin Sonylta ja kympin storeen. Kummallakin on ollut katkeamaton PS Plus -jäsenyys jo yli kymmenen vuoden ajan. Ei siis yhtäkään päivää ilman sitä. Itselläni on ollut muutamia harvoja katkoja siellä täällä, puhutaan vain 1-3 päivästä muutamassa välissä. Itse en saanut kymppiä.
 
Otanta on pisara meressä, mutta mainitsen silti. Pari pelikaveria sai kumpikin viestin Sonylta ja kympin storeen. Kummallakin on ollut katkeamaton PS Plus -jäsenyys jo yli kymmenen vuoden ajan. Ei siis yhtäkään päivää ilman sitä. Itselläni on ollut muutamia harvoja katkoja siellä täällä, puhutaan vain 1-3 päivästä muutamassa välissä. Itse en saanut kymppiä.
Itsellä ollu myös ekasta päivästä asti katkeamaton ja sain, mutta eikös @TT-2k :lla ollut myös ja ei saanut, joten tuskin siitä kiinni.
 
En sit tiedä meneekö se jotenkin aalloissa se kympin jakamien? Myös epäselvyyttää että pitääkö olla PS+ jäsen since day1 10 vuoden ajan ilman yhtä ainuttakaan välipäivää? Itse otin PS+ käyttöön silloin kun oli se psn 2kk hakkerointi hässäkkä ja antoivat kaikille sen kahen viikon plussan kokeiltavaks, sen jälkeen ollut jäsen tähää päivää asti ilman katkoja, sen muistan että ku plus jäsenyys tuli niin vapaaehtoisesti sitä en käyttöön ottanut. Että mitenkä nyt sitten, ei että muaalilmo kaatuis mut kyl köyhälle olis kympistä käyttöö.
 
Ylös Bottom