Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Retrokatsaus (Xbox ja GameCube)

Prisoner

Active Member
Tein videon vanhoista sotaratsuista eli alkuperäisestä XBOXista ja GameCubesta (Usa-versiot, joista sai myös 480p ja 720p kuvaa ulos). Laitteet lähtee mahdollisesti myyntiinkin, mutta se ei ole tän videon pääasiallinen tarkoitus. Kommentit tervetulleita, tarkoitus siis muistella vanhoja hyviä aikoja. YouTubesta siis löytyy:
Videosta on näköjään jäänyt yksi klippi kokonaan pois. Siinä selitin sitä, että tuo Wii on myös jenkkiversio (ensimmäisen sukupolven versio), joka toisti suoraan myös GameCube-pelejä. Eli siinä on myös GameCuben sisuskalut. Ja sen saa myös telkkariin kiinni sillä komponenttikaapelilla. Se on siis hyvä backup-kone siltä varalta, että tuo jenkki GameCube sattuisi joskus hajoamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Itse olin pitkän linjan PC pelaaja 90-luvulla. Oikeastaan peliura alkoi Commodorella, jatkui Amigalla ja siitä PC:llä. Konsoleita oli vain kavereilla ja ne olivat yhtä kuin NES ja Super Mario.

Sitten armeijassa tupakaverit raahasi alkuperäisen Playstationin taukotilaan ja huomasin joutuvani päivittämään käsitystäni konsoleista ja lomalla tyttöystäväni yksiössä läppäreiltä eksyinkin sitten Konsolifinin nettisivuille ja ensimmäisenä uutisena oli E3 meesut ja ennakko Gamecuben Roque Squadronista... Ja herranjumala että olin myyty siltä istumalta.

Kävikin niin, että Gamecube tuli hankittua julkaisussa, sukupolven aikana 30 peliä ja itseoikeutettu paikka kaikkien aikojen viimeisenä old school -konsolina joka toimii ilman nettiyhteyksiä, päivityksiä, kikkailuja...

Cube on edelleen käytössä ja viimeisimpänä sillä on vuoden sisään pelattu tyttöjen kanssa Sunshine, Luigis Mansion ja WindWaker....

Gamecube on legenda. Kiitos tästä pätkästä.
 
Ylös Bottom