Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nintendo Switch

Mulla on normaali Nintendo Switch ja nyt haaveilen Switch litestä tämän lisäksi. Jonkin verran pelailen käsikonsolilla ja aattelin että olis kätevämpi kokonsa ja ehkä painonsakin puolesta kiikutella mukana ja pelailla. Mutta mietin nyt kun tällä hetkellä lähinnä tuota Animal Crossingia pelaan ja se on mulla digitaalisena, että miten onnistuu pelaaminen ja tietojen siirto konsolilta toiselle? Siis jos pelaan samaa peliä molemmissa laitteissa? Välillä tv:n kautta normilla ja välilä käsikonsolilla. Toimiiko mutkattomasti vai onko siinä jotain erityistä mitä pitää ottaa huomioon?
 
Huomenna pitäisi saapua Bioshock, Xcom 2 ja Borderlands -kokoelmat mutta eipähän edelleenkään näy Suomen/EU:n eShopissa. Olisi kiva ollut ennakkoon ladata mutta jospa sitä sitten odottelisi aleja näiden suhteen.
 
Kovin oli taas heikko tämän eilisen Nintendon "Partner showcasen" tarjonta.


Ei taaskaan oikeastaan yhtäkään peliä, joka olisi herättänyt kiinnostusta. Ainut oli tuo nyrkkeily-peli, mutta paljon epäilyksiä on sitäkin kohtaan.
Surullisen kauan on Switch kerännyt pölyä hyllyssä.
 
Kovin oli taas heikko tämän eilisen Nintendon "Partner showcasen" tarjonta.


Ei taaskaan oikeastaan yhtäkään peliä, joka olisi herättänyt kiinnostusta. Ainut oli tuo nyrkkeily-peli, mutta paljon epäilyksiä on sitäkin kohtaan.
Surullisen kauan on Switch kerännyt pölyä hyllyssä.

Minulla on menossa Xenoblade ja seuraavaksi haen Paperi Marion, joten en kärsi pelaamisen puolesta mutta kyllä omakin ymmärrys on loppu tähän Nintendon tämän vuoden toimintaan. Nyt olisi ihan oikeasti lyödä tiskiin SUPER Directi, jossa näytettäisiin loppuvuoden ja ensi vuoden suuria julkaisuja ja tällä vastattaisiin kilpailijoiden uusien konsolien julkaisuihin. No MOre Heroes III, Brave Default tarvitsi julkaisupäivät ja Nintendolta ainakin 3 suurta peliä loppuvuoteen niin homma olisi hallussa. Keväälle sitten Switch Pro ja BOTW 2 niin minä lopetan heti narinan ja hymyilen onnellisena.
 
Ostin Switchin viime vuonna niin olen tänä vuonna pelaillut vuoden 2017 pelejä. Tarjouksista olen kahminut indie pelejä joita on tullut pelattua.
 
Ostin Switchin viime vuonna niin olen tänä vuonna pelaillut vuoden 2017 pelejä. Tarjouksista olen kahminut indie pelejä joita on tullut pelattua.

Tällaisessa tilanteessa pelejä varmasti riittää. Mutta itse olen omistanut Switchin alusta asti ja pelannut nämä remasterit jo aikaisimmilla konsoleilla, eikä Animal Crossing oikein nappaa niin voit kuvitella. Uusi Paper Mariokaan ei arvostelujen perusteella ole sitä vanhaa hyvää, josta pidän.
No onneksi on joitain Indie pelejä tullut ostettua Switchille niin saanut jotain tänäkin vuonna pelata. Saisivat nyt edes tuoda N64 pelit tuonne Onlineen, niissä riittäisi taas iloa kun eivät ole ihan niin puhkipelattu kuten NES ja SNES pelit.
Onhan se selvää että sieltä on jotain isoa vielä tulossa tälle vuodelle, mutta pettymys se on silti, jos ennen joulua ei saada mitään isompaa.
 
Eshopiin tullut hyvä uudistus.
Nyt tarjouksessa olevan pelin kuvan vieressä lukee kuinka monta päivää tarjous on vielä voimassa.
 
Eshopiin tullut hyvä uudistus.
Nyt tarjouksessa olevan pelin kuvan vieressä lukee kuinka monta päivää tarjous on vielä voimassa.
Toinen hyvä syyskuun alussa voimaan tullut uudistus on se, että nyt tehdyt ennakkotilaukset voi perua, jos sen tekee viikkoa ennen pelin julkaisua. Eshop myöskin laskuttaa ennakkotilauksen vasta viikkoa ennen pelin julkaisua, kun ennen rahat ovat lähteneet tililtä heti tilausta tehdessä.
 
Olisiko Prossa käytössä Dlls 2.0 tekniikka? Switchin jatko-osa ei ole kyseessä vaan tuo tulee vasta 2022-23, jossa tuo tekniikka on varmasti jo käytössä niin kuin nVidian työhakemuskin vihjaisi. Uusi konsoli, joka perustuu Tegraan ja sisältää Dlls 2.0 tekniikkaa.
 
Onko Nintendolla joku aikasykli milloin lisäävät noita NES ja SNES-pelejä? Eilen pitkästä aikaa avasin nuo SNES-pelit, ja sinne oli ilmestynyt Donkey Kong Country ja Super Mario All Stars. Googlasin vähän, niin tällä viikolla (huomenna?) näköjään tulee Donkey Kong Country 2 ja muutama muu. Ja tästähän minä vasta innostuinkin! Kyselen vaan ihan mielekiinnosta, että kannattaako DKC3:sta odottaa sinne jossain vaiheessa? Se on jotenkin jäänyt itelleni sarjan oudoksi linnuksi. Olisi todella siistiä päästä pelaamaan sitä, kun on todella hatarat muistikuvat koko pelistä.
 
Onko Nintendolla joku aikasykli milloin lisäävät noita NES ja SNES-pelejä? Eilen pitkästä aikaa avasin nuo SNES-pelit, ja sinne oli ilmestynyt Donkey Kong Country ja Super Mario All Stars. Googlasin vähän, niin tällä viikolla (huomenna?) näköjään tulee Donkey Kong Country 2 ja muutama muu. Ja tästähän minä vasta innostuinkin! Kyselen vaan ihan mielekiinnosta, että kannattaako DKC3:sta odottaa sinne jossain vaiheessa? Se on jotenkin jäänyt itelleni sarjan oudoksi linnuksi. Olisi todella siistiä päästä pelaamaan sitä, kun on todella hatarat muistikuvat koko pelistä.

Ei ole mitään aikataulua enää nykyään. Äskettäin tuli se Mario-setti ja nyt justiinsa tuo DKC2 ja kumppanit. En usko, että kovin pian kolmosta saadaan.

Tuo DKC2 oli mun mielestä sen verta iso homma, että siitähän oli jopa uutinen tehtynä etusivulla. Yksi parhaista peleistä ikuna.
 
Ylös Bottom