Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Iso uutinen kanssa se, että EA Play (entisellä nimellä EA Access) tulee olemaan osa Game Pass Ultimate tilausta! Siis ihan huikee diili! https://news.xbox.com/en-us/2020/09/09/get-ea-play-with-xbox-game-pass-at-no-additional-cost/

Xbox All Access ostomahdollisuus tulee myös Suomeen saataville Gigantin kautta. https://news.xbox.com/en-us/2020/09/09/xbox-all-access-expands-to-12-countries-this-holiday/

Pari kovaa uutispäivää ollut nyt Xboxilla :) Katsotaan vielä jos Xbox Suomi vahvistaisi tuon "suomi"-hinnan Series X:lle.
 
Tämän uutisen mukaan Xbox Series X maksaa Suomessa 509,99€



Huh huh! Jo on kumma jos ei liiku tuolla hinnalla hyllyistä. Siis jotenkin oletin tämän Series X:n hintojen liikkuvan siellä 800 euron paikkeilla. :D
 
Tulisipa jo Marraskuu.. Saapa nähdä mihin PS5 hinta notkahtaa lopulta. Kyllä tuntuu siltä että odotan series X:ää enemmän kuin PS5:sta. :p (kumpikin tulee hankittua)
Pitää jo alkaa harkitsemaan ennakkotilausta vai menisikö heti Prisman ovelle vai Powerin ovelle..
 
Sama, siitä asti kun speksit tuli ulos olen ollut vahvasti 599 leirissä. Hieman jopa peläten isompaakin lukua. Nyt on kyllä rahoille vastinetta!

Joo melkein saman verran maksoin ekasta Xbox Onesta, nyt on kyllä edullinen paketti. Tähän tuo Ultimate gamepassi EA playn kera niin ei pelaaminen lopu.. Jos loppuu niin sitten pitää hakia jo apua :D
 
Jaahas, Microsoftin edustajat voipi sitten maksaa minulle rojalteja XBox All Access ideasta ja hinnoittelusta.

Laite, palvelu ja pelit nippuun ja kuukausiveloitukseen. Me like ja Sonyn vastaiskua odotellessa.
 
Jaahas, Microsoftin edustajat voipi sitten maksaa minulle rojalteja XBox All Access ideasta ja hinnoittelusta.

Laite, palvelu ja pelit nippuun ja kuukausiveloitukseen. Me like ja Sonyn vastaiskua odotellessa.
Xbox ollut se jo kaksi vuotta jenkeissä nyt rantautuu suomeen gigantin kautta ja koroton sekä vähän halvempi kuin erikseen ostettuna :)
 
Onpa ollut aika hurjat kaksi päivää Xbox uutisia.

Tilanne on siis tämä kun kannan Xbox Series X:n 10. marraskuuta kotiin.

Minulla on pelattavana koko Xbox Game Pass katalogi, johon lukeutuu muun muassa samana päivänä julkaistava Gears Tactics. Voin ostaa samana päivänä julkaistun uuden Assassins Creedin ja se pyörähtää Series X:llä 4k@60fps. Minulla luultavasti silloin on myös kaikki EA Accessista löytyvät pelit heti uutuuskonsolilla pelattavissa. Gears 5 on luultavasti myös päivitetty tähän mennessä, jolloin se pyörähtää 120fps ja kaikki asetukset tapissa.

Tämä riittäisi jo moneen kertaan, mutta sieltä on aivan varmasti tulossa lisää uutisia julkaisun yhteydessä julkaistavista peleistä. Pelaajilla on toden totta kissanpäivät.
 
Onpa ollut aika hurjat kaksi päivää Xbox uutisia.
On kyllä tullut uutisia siihen tahtiin ettei meinaa pysyä perässä. Nyt tuntuu että odotus on alkanut kunnolla kun hinnat ja päivämäärät on tiedossa.

Phil Spencer kirjoitti Twitterissä että nämä infot oli tarkoitus julkaista vasta ensi viikolla, mutta vuodot vähän muuttivat suunnitelmaa.
 
Ylös Bottom