Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PlayStation 5: ostopaikat ja hintatiedot - ei trokauskeskustelua!

Kiitos tiedosta. Itse olen vielä näistä asioista hiukan pihalla joten kiva oli saada selvennys. Riittäisiköhän klo 6, ei ihan yömyöhäänkään viitsisi käydä jonottamaan. Ja onko prisma kaikikista järkevin paikka ylipäätäänsä?

Cittarissa myös on luultavasti. Powereista j Giganteista en tiedä myyvätkö he kaikki ennakkotilauksissa.
 
Kiitos tiedosta. Itse olen vielä näistä asioista hiukan pihalla joten kiva oli saada selvennys. Riittäisiköhän klo 6, ei ihan yömyöhäänkään viitsisi käydä jonottamaan. Ja onko prisma kaikikista järkevin paikka ylipäätäänsä?

Kaikkein järkevintä on varmaan pari päivää ennen julkaisua kysyä sieltä paikallisesta kaupasta, kuinka meinaavat julkaisumyynnin hoitaa. Eli mille sisäänkäynnille kannattaa jonoon mennä, mihin aikaan myynti alkaa ja niin edelleen. Jokainen Prisma ja Cittari on kuitenkin hieman erilainen kauppa, vaikka kuuluvatkin omiin ketjuihinsa, joten siellä varmasti hoidetaan asiat hieman eri tavoin. Parhaan vastauksen saat paikan päältä, netissä voidaan vain arvailla.
 
Kaikkein järkevintä on varmaan pari päivää ennen julkaisua kysyä sieltä paikallisesta kaupasta, kuinka meinaavat julkaisumyynnin hoitaa. Eli mille sisäänkäynnille kannattaa jonoon mennä, mihin aikaan myynti alkaa ja niin edelleen. Jokainen Prisma ja Cittari on kuitenkin hieman erilainen kauppa, vaikka kuuluvatkin omiin ketjuihinsa, joten siellä varmasti hoidetaan asiat hieman eri tavoin. Parhaan vastauksen saat paikan päältä, netissä voidaan vain arvailla.
Tai jos on tuttu myyjä liikkeessä, niin nappaa sen sulle jo valmiiksi sivuun ennen liikkeen aukeamista;)
 
Hei,

Vielä emme ole saaneet viralliselta maahantuojalta tietoa, minkä kokoista erää tulemme julkaisuun saamaan. Tämän hetken tietojen mukaan julkaisuerä on liian pieni kattamaan kysyntää.

Tiedotamme tilanteesta ennakkotilaajille heti, kun tämä tieto meille saapuu.

Hinta ei myöskään ole vielä maahantuojan puolelta vahvistunut. Tämäkin korjataan tuotteen tietoihin heti, kun tieto saadaan.

Tämmönen vastaus tuli puolenkuunpeleiltä, kun kyselin saanko omaa konsolia heti julkaisussa.
 
Verkkokauppa.com FAQ koskien PlayStation 5. Tuon mukaan verkkokauppa.com kivijalkoihin ei tule yhtään konsolia myymälään julkkariksi vaan kaikki myydään ennakkotilaajille.

PlayStation 5 - Usein kysytyt kysymykset
Olin tulossa kertomaan saman. Jännä nähdä miten Gigantti jne. toimivat.

Omaa tilaustani tiedustelin vielä konsolinetistä, ja kuulemma ensimmäisten tilaajien joukossa ollaan :D Nyt uskaltaa jo nostaa jalat pöydälle ja odotella julkaisua.
 
Samaa kyselin verkkikseltä enne ku lähettivät itsellinikin tuon linkin ukk-sivulleen. Eivät osanneet yhtään sanoa että saako konsolia julkasuks vai ei ennakkotilauspäivän perusteella, tuli vähä semmonen olo etteivät edes tiedä paljonko niitä itse saavat maahantuojalta. Verkkis tais lähtee tähän kisaa vähä myöhässä.
 
Olin tulossa kertomaan saman. Jännä nähdä miten Gigantti jne. toimivat.

Omaa tilaustani tiedustelin vielä konsolinetistä, ja kuulemma ensimmäisten tilaajien joukossa ollaan :D Nyt uskaltaa jo nostaa jalat pöydälle ja odotella julkaisua.
Prisma ainakin oman ymmärrykseni mukaan myy ilman ennakkotilauksia. Kuten joku mainitsikin että kannattaa käydä pari päivää ennen julkaisupäivää kysymässä
 
Playstation 5 ennakkotilaus pe 18.9 klo 10 vain gigantin nettikaupasta.
Ole nopea! Rajattu erä PS5 konsoleita ennakkotilattavissa.
Playstation 5 529e
Playstation 5 digital 429e
PS5 konsolit saatavilla myös gigantin myymälöistä torstaina 19.11

Näin luki gigantin instagram sivuilla joten PS5 konsoleita saa myös ilman ennakkotilausta julkaisupäivänä (mikäli oikein ymmärsin) mutta siellä pitäisi luultavasti olla heti ovella odottamassa mikäli haluaa napata yhden matkaan
 
PS5 konsolit saatavilla myös gigantin myymälöistä torstaina 19.11

Siellä on legendaarista juoksua tiedossa, elleivät suoraan ulko-ovella jo jaa jonotusnumeroita.

Gigantin nettisivulla lukee PS5 kohdalla "Seuraava erä julkaisupäivänä myymälöistä".



Joten? Ei ne niitä ole voinu laittaa eteenpäin kuin vasta 17.9

Tuskin yhtään sen myöhemmin kuin kukaan muukaan. Jakavat konsolinsa ilmoittautumisjärjestyksessä.
 
Viimeksi muokattu:
Olin tulossa kertomaan saman. Jännä nähdä miten Gigantti jne. toimivat.

Omaa tilaustani tiedustelin vielä konsolinetistä, ja kuulemma ensimmäisten tilaajien joukossa ollaan :D Nyt uskaltaa jo nostaa jalat pöydälle ja odotella julkaisua.
Tuo konsolien myyminen pelkästään verkkokaupassa on todellakin järkevää näin koronan aikana.
Ei olisi mukavaa seistä kylmässä jonottamassa tappituntumalla myymälästä konsolia.
Saati sitten se ryysis, kun ovet aukeaa.
Takuulla ei välitetä mistään turvaväleistä.
 
Videopelidivarilta tuli sähköpostia.

Konsolien julkaisupäivä on 19.11.2020, mutta ensimmäinen ja toinen erä ovat jo loppuunmyyty. Saamme seuraavia vapaita eriä tammi-maaliskuussa 2021.
 
Elisa ilmoittaa tänään ennakkotilaajille heidän tilauksensa tilanteen saatavuuden osalta:

Kaikki ennakkotilanneet tulevat saamaan tekstiviestillä tietoa tilauksensa tilanteesta tämän päivän (22.9.2020) aikana.

 
Laitoin DNA:n aspaan kyselyä olisiko samanlainen toiminta mahdollista myös heillä niin saattaisi rauhoittua asiakkaiden mielet kummasti :D
 
Ylös Bottom