Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Demon's Souls Remake

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet
    ps5
Saapa nähdä viitsiikö tätä alkaa pelaamaan. DS1 ja 3 jäi kesken, liian vaikeita, ois pitänyt omilla taidoilla grindata liikaa.
DS2 ja Bloodborne meni läpi, Bloodbornen viimeisin DLC jäi kesken, sekin oli hieman liian vaikea omaan makuun.

Miten tämä vertautuu alkuperäisessä versiossa vaikeudeltaan jos vertaa noihin muihin.
Tämän ongelma vaikeudessa on se, että aina pitää mennä koko kenttä läpi. Ei siis ole bonfirejä ympäri kenttää. Toki kenttään aukeaa oikoreittejä, että sitten kun kuolema korjaa niin ei tarvitse koko kenttä vetää uudelleen. Tässä on siis selkeämpi kenttärakenne kuin Dark Soulseissa. Minulle tämä oli juurikin tästä bonfirejen puutteesta johtuen hankalampi ja ennenkaikkea turhauttavampi kuin ensimmäinen Dark Souls.

Toki en ole näiden pelien parasta kohdeyleisöä muutenkaan, kun en jaksa hinkata samoja kohtia loputtomiin.
 
Joo tai on Bonfirejä mutta niiden eteen täytyy vetää koko kenttä läpi ja bossi päälle että ne saa auki, jos muistini ei petä niin jokainen näistä maailmasta on yksi iso yhtenäinen pätkä jotka on sitten jaettu osiin ja aina kun pääset yhden osan saat "bonfiren" mistä jatkaa. Voi olla toki että muistan väärin. Mutta sanoisin myös että juuri noiden jatkopisteiden vähyyden takia peli on vaikeampi kuin myöhemmät pelit, oikoreitit on paljon suuremmassa osassa kuin muissa osissa ja jos niitä ei löydä tulee pitkiä matkoja.
 
Joo tai on Bonfirejä mutta niiden eteen täytyy vetää koko kenttä läpi ja bossi päälle että ne saa auki, jos muistini ei petä niin jokainen näistä maailmasta on yksi iso yhtenäinen pätkä jotka on sitten jaettu osiin ja aina kun pääset yhden osan saat "bonfiren" mistä jatkaa. Voi olla toki että muistan väärin. Mutta sanoisin myös että juuri noiden jatkopisteiden vähyyden takia peli on vaikeampi kuin myöhemmät pelit, oikoreitit on paljon suuremmassa osassa kuin muissa osissa ja jos niitä ei löydä tulee pitkiä matkoja.
Tästä syystä oli nimenomaan vaikea. Ja myös monet vihut olivat erittäin haastavia. Mutta niinhän ne tuppaavat olemaan kaikissa Souls-peleissä. Bonfireja tuossa ei vielä ollut muistaakseni, mutta joku juttu johon pääsi palaamaan tuohon tapaan, kuin totesit. Vasta kentän lopussa taisi tosiaan aueta.
 
Peliä en ole tosiaan pelannut, ja ymmärrän toki bonfirejen puuttumisen tuoman haasteen, mutta toisaalta jos on BB/DS3/Sekiro läpäistynä, niin veikkaan että combatin ja bossien puolesta tämä ei tarjoa samanlaista haastetta kuin nuo kolme.

Mitenkäs tässä tuo level design? Onko sitä tuttua FromSoftwarea jossa fiksusti rakennettuja kenttiä salaisuuksineen ja ansoineen? Tuo on itselleni yksi parhaimpia puolia FromSoftwaren peleissä.
 
Peliä en ole tosiaan pelannut, ja ymmärrän toki bonfirejen puuttumisen tuoman haasteen, mutta toisaalta jos on BB/DS3/Sekiro läpäistynä, niin veikkaan että combatin ja bossien puolesta tämä ei tarjoa samanlaista haastetta kuin nuo kolme.

Mitenkäs tässä tuo level design? Onko sitä tuttua FromSoftwarea jossa fiksusti rakennettuja kenttiä salaisuuksineen ja ansoineen? Tuo on itselleni yksi parhaimpia puolia FromSoftwaren peleissä.

Pitäisi käsittääkseni olla tota tuttua juttua että salaisuuksia ja ansoja riittää.
 
Peliä en ole tosiaan pelannut, ja ymmärrän toki bonfirejen puuttumisen tuoman haasteen, mutta toisaalta jos on BB/DS3/Sekiro läpäistynä, niin veikkaan että combatin ja bossien puolesta tämä ei tarjoa samanlaista haastetta kuin nuo kolme.

Mitenkäs tässä tuo level design? Onko sitä tuttua FromSoftwarea jossa fiksusti rakennettuja kenttiä salaisuuksineen ja ansoineen? Tuo on itselleni yksi parhaimpia puolia FromSoftwaren peleissä.
Se oikotie alusta kentän loppuun on melkeinpä se paras salaisuus jokaisessa kentässä. Ei ole läheskään aina helppoa löytää tai huomata sitä. Ja toki kaikenlaisia muitakin salaisuuksia ja ansoja löytyy.
 
Peliä en ole tosiaan pelannut, ja ymmärrän toki bonfirejen puuttumisen tuoman haasteen, mutta toisaalta jos on BB/DS3/Sekiro läpäistynä, niin veikkaan että combatin ja bossien puolesta tämä ei tarjoa samanlaista haastetta kuin nuo kolme.

Mitenkäs tässä tuo level design? Onko sitä tuttua FromSoftwarea jossa fiksusti rakennettuja kenttiä salaisuuksineen ja ansoineen? Tuo on itselleni yksi parhaimpia puolia FromSoftwaren peleissä.

Jos mekaniikkoja ei ole muutettu niin tässä pelissä on muutama sarjan vaikeimpia bosseja, osa on myös aika helppoja. Sitten on yksi bossi jollaista ei ole nähty muissa souls peleissä, todella erikoinen mekaniikka joka voi tehdä siitä äärettömän vaikean jos on huono tuuri. Toki olettaen että sitä ominaisuutta ei ole poistettu.
 
Jos mekaniikkoja ei ole muutettu niin tässä pelissä on muutama sarjan vaikeimpia bosseja, osa on myös aika helppoja. Sitten on yksi bossi jollaista ei ole nähty muissa souls peleissä, todella erikoinen mekaniikka joka voi tehdä siitä äärettömän vaikean jos on huono tuuri. Toki olettaen että sitä ominaisuutta ei ole poistettu.
Kyllä tosiaan osa bosseista on suorastaan sairaalloisen vaikeita. Osa kyllä helpohkoja - tosin helpohkoja nimenomaan Soulsborne-asteikolla, mikä ei toki tarkoita välttämättä kovin helppoa moneen muuhun peliin nähden. Ja kun bossissa kuolet - niin kentän alkuun! Toki jos on löytänyt sen oikoreitin, niin se auttaa paljon.
 
Digital Deluxe version lisäsisällöt.

EjGXbrtX0AIJDi-
 
Hassua että ovat kertakäyttö kamaa laittaneet noin paljon, mutta en kyllä muista noiden kaikien materiaalien nimiä eli voi olla jotain uusia osa ?
 
Onneksi nuo kamppeet saa myös in-game hommattua niin ei ainakaan itselläni ole tarvetta tuolle kalliimmalle paketille. Ainahan tuollaiset on mukavampi itse hommata kuin rahalla ostaa etua itselleen. :)
 
Onneksi nuo kamppeet saa myös in-game hommattua niin ei ainakaan itselläni ole tarvetta tuolle kalliimmalle paketille. Ainahan tuollaiset on mukavampi itse hommata kuin rahalla ostaa etua itselleen. :)

EIkä noista sielu paketeista saa kuin 13K sielua joka ei ole mitään pitkässä juoksussa, auttaa toki alussa vähän. Crafting materiaaleista en ole varma kuinka arvokkaita ovat. Mutta siitä tuli mieleen, toivottavasti tässä on korjattu yksi Demons Soulsin ärsyttävimmistä asioista, nimittäin se että jokainen noista sielu "paketista" piti yksitellen käydä valikossa avaamassa, sit kun niitä oli joku 30 niin....uuuh mikä duuni.
 
Edelleenkään tämä peli ei remakena mitenkään valtavasti itseäni kiinnosta ja alelaarista tulee varmaankin hankittua, kun hinta putoaa siedettävälle tasolle. Ehkä pitää kuitenkin hieman tarkistaa ylöspäin sitä hintatasoa, jossa tämän voisi sitten ostaa. Aiemmin ajattelin nimittäin, että puoleen hintaan pitää kyllä pudota, eli jonnekin 40 euron paikkeille. Nyt kuitenkin saatan katsoa jopa 60-50 euron hintatason kohtuulliseksi - erityisesti tuon alkuperäistä useamman pelaajan sisältävän moninpelin takia.

Online-pelaaminen on ollut aivan parasta kaikissa Soulsborne-peleissä, ja mm. siksi Sekiro oli itselleni aika iso pettymys, ettei siinä ollut lainkaan online-pelaamista. Online pelaaminen pitää kokea varsin alkupuolella pelin elinkaarta, jos haluaa, että peliseuraa löytyy hyvin ja monipuolisesti, joten siksi tässä saattaa vähän joutua joustamaan tuossa alehinnan metsästyksessä.
 
Alkaa huhujen mukaan tulla lihaa luiden ympärille, liittyen Sonyn "ohoon" trailerin lopussa.

Oltaisiin kyllä kaikki miljonäärejä jos saisimme euron joka kerta kun näiden retailerien "leakit" osoittautuvat lopulta vääriksi.

Vaikka itselleni kävisi hyvin jos peli myös PS4:lle saataisiin käännettyä (luulisi olevan helppo nakki kun alunperin PS3-pelistä kumminkin puhutaan), en vain näe mitään järkevää syytä miksi Demon's Souls ei oltaisi julistettu PS4:lle myös samaan aikaan kuin Miles Morales ja Horizon 2.
 
Ylös Bottom