Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

PS5-konsolitilausten seurantaketju

Mä en oo toistaiseksi mitään viestejä Gigantilta saanut. Muakaan ei haittaisi että tulisi myöhemmin, mutta tää ristiriitainen tieto ärsyttää ja on koko ajan vähän ootoksellaan että josko kuitenkin. :confused:
En oo kyllä minäkään, alkaa pikkuhiljaa ärsyttää kun monet myöhemmin tilaavat ovat saaneet ees jotain päivitystä Gigantilta. Laitoin tänään chatissä viestiä niin sanottiin "Joulu-tammikuussa"...
 
Soittelin Giganttiin ja sanoivat 7.12 voi olla etta saan tai sitten jos ei silloin niin Tammikuu. 12:07 vahvistus (2.12 kuitissa).

Cittarijonoon menin liian aikaisi ja ei toiminut, prismasta vietiin käsistä kun oli maksamassa, Gigantissa olin liian nopea näköjään. Great success. :D
 
Soittelin Giganttiin ja sanoivat 7.12 voi olla etta saan tai sitten jos ei silloin niin Tammikuu. 12:07 vahvistus (2.12 kuitissa).

Cittarijonoon menin liian aikaisi ja ei toiminut, prismasta vietiin käsistä kun oli maksamassa, Gigantissa olin liian nopea näköjään. Great success. :D
Itellä kävi juuri samalla tavalla
 
Siis eihän tää nyt mailmanloppu ole, mutta kyllähän täs silti vitutttaa aikalailla kun esim 12:30 saa omansa nyt jo. 4-5h työpäivästäkin meni F5 hakkaamiseen :D
Itellä kanssa tilausvahvistus klo 12:07 ja sanotaan vaan, että tammikuussa saan tilauksen...voi hitto soikoon. Olis pitäny varmaan odottaa pari minuuttia pidempään kun tein tilausta...EI tää kyllä näin voi mennä :D
 
Ja itsellä klo 12.07 gigantista tilattu ”odottaa käsittelyä” ollut status kokoajan. Eiköhän se tammikuulle mene.
 
Siis eihän tää nyt mailmanloppu ole, mutta kyllähän täs silti vitutttaa aikalailla kun esim 12:30 saa omansa nyt jo. 4-5h työpäivästäkin meni F5 hakkaamiseen :D

Saattaa olla vähän stretch, mutta ettei nää olis jotain Aapo Aaltosia, jotka on saanut tosta 12 erästä sen oman konsolinsa jo? Kun ei tässä tuolla ajalla tunnu olevan mitään tekemistä sen kanssa ni mitä jos se on aakkosjärjestyksessä :D Itse olen ainakin aika perällä siinä meni se sitten etunimen tai sukunimen mukaan.
 
Saattaa olla vähän stretch, mutta ettei nää olis jotain Aapo Aaltosia, jotka on saanut tosta 12 erästä sen oman konsolinsa jo? Kun ei tässä tuolla ajalla tunnu olevan mitään tekemistä sen kanssa ni mitä jos se on aakkosjärjestyksessä :D Itse olen ainakin aika perällä siinä meni se sitten etunimen tai sukunimen mukaan.
Tuon logiikan mukaan meikäläisen olis pitäny saada pleikkari ihan ekojen joukossa. Eiköhän se nyt ole vaan niin että satunnaisotannalla tulee tilaukset järjestelmään :D
 
Laitoin gigantin chattiin viestiä ja kyselin, että mistä johtuu kun myöhemmin tilanneet ovat saaneet konsolinsa/heille on lähetetty konsoli jo, näin vastasivat:

"En pysty ottamaan kantaa muiden tilauksiin. Nämä on lähetetty manuaalisesti mistä tämä saattaa johtua "
 
Elisa yllätti iloisesti ja PS5 (digi) saapui jo eilen, kun alun perin lupailtiin joulukuun puoliväliin. Kiireiden vuoksi en kuitenkaan ehtinyt ottaa laitetta eilen vastaan, mutta nyt se on täällä :). Pisteet myös Elisan kuljetuspalvelu Budbeelle, jota käytin ensi kertaa, hyvin löysivät perille. Laatikko oli pehmustettu asiallisesti.
 
En ymmärrä, itselläni on gigantin klo 12 erän tilausnumero 140186XXX, eikä mitään ole kuulunut. Mykkää on. Hammasta kiristää ja päässä sumenee tämän touhun takia. Muut saavat konsolin, en ymmärrä.
 
Woop woop nyt Verkkis lähetti 18.4 tilatun konsolin! Ens viikoks varmaa saa kotio, en usko et täl viikol ehtii enää mitenkää.
 
Kyllä niin ottaa pattiin kun ei kuulu 12 erästä mitään. Konsolia en oo itselle tilannu vaan kaverille jonka maailma melkee romahti kun ei saanu konsolia julkkariksi kun oletti että saa töidensä kautta, sain itse tilauksen sisään tuosta erästä ja menossa kaverille kiitoksena kaikesta avusta viimevuosina. Olis kiva vaan päästä yllättää oven taakse konsolin kanssa. Käy viä niin et kaveri saa ostettuu kaupasta aijemmin kun mun tilaus kun kattelee tätä touhua
 
En ymmärrä, itselläni on gigantin klo 12 erän tilausnumero 140186XXX, eikä mitään ole kuulunut. Mykkää on. Hammasta kiristää ja päässä sumenee tämän touhun takia. Muut saavat konsolin, en ymmärrä.

Eiköhän suurimmalla osalla tilanneista ole sama tilanne kuin meillä. Ei auta kuin odotella..
 
Nyt on molemmat versiot kotiutettu Verkkokauppa.comista.
 
Ylös Bottom